Dat is dus zelfde als mijn cashpassport, alleen moet ik hier elke maand 10 euro voor betalen en bij cashpassport is gratis..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:53 schreef erikkll het volgende:
Hier, deze kost maar een tientje per jaar en kun je opladen via ideal.
http://www.prepaid-mastercard.nl/
Koop er 2, als ie dan gestolen wordt kun je altijd nog de andere opladen.
10 euro per jaar en de opnametarieven zijn veel beter.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:55 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Dat is dus zelfde als mijn cashpassport, alleen moet ik hier elke maand 10 euro voor betalen en bij cashpassport is gratis..
.... ja? Mooi hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:58 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
TS is een sukkel die afbeeldingen van zijn CC post
echt reinstequote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Behalve als het om miljoenenbedragen gaat, is het echt reinste bullshit
En dan nog verloopdatum en al ook, gewoon allesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:59 schreef erikkll het volgende:
Slim ook, je creditcard nummer op internet gooien
Even wat bestellenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:59 schreef erikkll het volgende:
Slim ook, je creditcard nummer op internet gooien
Ja...quote:
Ja nu is ie weg iddquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:01 schreef TheHunterAmin het volgende:
maar al verwijderd hoor.. geen zorgen..
Klik maar op 'afbeelding' in mijn quotequote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:01 schreef TheHunterAmin het volgende:
maar al verwijderd hoor.. geen zorgen..
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:10 schreef erikkll het volgende:
Even serieusDe payment doet het gewoon op amazon. Ik zal de afbeelding uit m'n quote halen
manmanman
Haal die dan ook gewoon even weg.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klik maar op 'afbeelding' in mijn quote
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |