quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Behalve als het om miljoenenbedragen gaat, is het echt reinste bullshit
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:51 schreef TheHunterAmin het volgende:
Ik wil 2000 euro omzetten. Vorige week kreeg iets in de 2500 dollar voor terug nu 2644 precies.. Dus 100 dollar extra besteden in Amerika is geen bullshit!
ditquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:52 schreef TNA het volgende:
Als we hier de wisselkoers konden voorspellen zouden we allemaal rijk worden
quote:
Dit jij krijgt nooit de werkelijke koers waarde. Zeker niet als jij bij 1 of andere wisselkantoor je geld gaat ophalen. Het aller goedkoopste is gewoon in het land zelf pinnen. Let wel op dat je bij sommige banken voor buiten de EU eerst je kaart moet laten de blockeren.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:56 schreef 81Renrew het volgende:
Als de koers nu 1.32 is betekent dat niet dat je dat er ook voor krijgt. Als je het al in Nederland haalt krijg je waarschijnlijk een stuk minder ivm koersopslag en kosten. Is in de usa pinnen niet en goedkoper optie? kijk anders eens naar de bied en laat koersen en kosten bij het gwk of je eigen bank.
Handig, sta je daar met een niet werkende kaart....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:10 schreef practics het volgende:
[..]
Dit jij krijgt nooit de werkelijke koers waarde. Zeker niet als jij bij 1 of andere wisselkantoor je geld gaat ophalen. Het aller goedkoopste is gewoon in het land zelf pinnen. Let wel op dat je bij sommige banken voor buiten de EU eerst je kaart moet laten de blockeren.
mijn geld, sukkeltjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:15 schreef TheHunterAmin het volgende:
Ik zie het idd op gwk.nl! Hmm probleem is ik heb een cash passpoort van de vorige vakantie en die wou ik nu ook weer gebruiken.
Bij GWK staat die op 1.25 stuk lager idd. Dit is wel gebaseerd op de werkelijk koers he?
EDIT: Ik denk toch dat beste is om vandaag me geld om te zetten. Hij is wel redelijk steady sinds februari, als hij toch omhoogschiet in 2 maanden dan is het maar pech hebben
Nee dat is handig, creditcard gestolen en geld foetsie..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:40 schreef erikkll het volgende:
Met 2000 dollar naar de VS reizen. Man, gebruik toch gewoon een creditcard
Creditcard gestolen, belletje naar de bank en je krijgt alsnog cash.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:44 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Nee dat is handig, creditcard gestolen en weg foetsie..
Op zo'n cashpaspoort zit pin beveiliging!
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:45 schreef erikkll het volgende:
Ik zie het al. Zo'n cashpaspoort is gewoon een prepay creditcard
En als die gestolen wordt dan?
http://www.cashpassport.c(...)ver-kaartveiligheid/quote:VERLOREN EN GESTOLEN PASSEN
Eén van de vele voordelen van Cash Passport is dat u nooit lang zonder geld hoeft te zitten als u uw kaart verliest of deze wordt gestolen. Ons team is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar zodat u zo snel mogelijk weer van uw reis kunt genieten.
Ja, dat heeft mastercard (en visa..) dus ook. Je krijgt 'Emergency Cash' en binnen 48 uur ook een nieuwe pas in het buitenland. Ik zie dus echt het nut niet in van vooraf geld wisselen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:47 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
[..]
http://www.cashpassport.c(...)ver-kaartveiligheid/
Aangezien ik eerder hiermee heb gereist en het is me goed bevallen, daarnaast heb ik ATM geen creditcard en zowel moet ik hier elke maand voor betalen! Rete handig zo'n cashpassport die 5 jaar geldig is!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:49 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mastercard (en visa..) dus ook. Je krijgt 'Emergency Cash' en binnen 48 uur ook een nieuwe pas in het buitenland. Ik zie dus echt het nut niet in van vooraf geld wisselen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |