Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:43 schreef Aberkullie het volgende:
Wie besteld nou zoiets op marktplaats, sorry hoor maar dat is gewoon dom.
In de Klaagbaak?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:58 schreef Lollertrolle het volgende:
Je kunt bankrekeningnummers ook laten controleren op de website van de politie. Kun je gelijk zien of meerdere mensen hebben geklaagd.
Onder andere.quote:
Ja. Nu weten we in ieder geval dat we geen V&D-cadeaubonnen moeten kopen bij Miep op marktplaats.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou bedankt voor de waarschuwing in ieder geval.
Ik heb zo vaak dure dingen gekocht via marktplaats en op laten sturen. De mongolen en oplichters pik je er echt wel uit als je niet te achterlijk bent.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:54 schreef JeMoeder het volgende:
Sommige mensen vragen erom opgelicht te worden. Koop nooit iets op marktplaats, behalve als het persoonlijk is. Bij grote uitgaves probeer ik ook eerst de identiteit van de persoon te achterhalen via google (lukt altijd) alvorens naar een afspraak te gaan met 5 snippen op zak.
Ja echt, waarom bestel je dan niet gewoon rechtstreeks via V&D?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja. Nu weten we in ieder geval dat we geen V&D-cadeaubonnen moeten kopen bij Miep op marktplaats.
Ik vertrouw mensen op marktplaats per definitie niet. Vandaar dat ik zo tewerk ga, en vaak alleen maar apparatuur koop via Tweakers. Die hebben tenminste een goed review systeem en relaxte verkopers/kopers.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak dure dingen gekocht via marktplaats en op laten sturen. De mongolen en oplichters pik je er echt wel uit als je niet te achterlijk bent.
Waarschijnlijk waren ze goedkoper bij Miep.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja echt, waarom bestel je dan niet gewoon rechtstreeks via V&D?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop