abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127552340
Pas op voor mw. J VD P. Zij gaat onder marktplaats schuil onder de naam Jessica en Miep, reageert op je e-mails vanaf haar blackberry telefoon, en verkoopt V&D cadeaukaarten die vervolgens niet geleverd worden per post. De woonplaats staat op marktplaats geregistreerd als Barneveld, alleen of dit daadwerkelijk de woonplaats is van deze verkoopster is niet zeker. Wat wel zekerheid over de identiteit van deze verkoopster biedt is het rek. nr. Het bank nr van deze oplichtster begint met 75784XXXXX

Deze verkoopster gedraagt zich zeer verdacht:

* Deze vrouw gaat schuil onder (voor zover ik weet – misschien zijn het er meer) 2 namen: Jessica en Miep, gebruikt 2 verschillende e-mailadressen op marktplaats en verkoopt onder beide namen V&D cadeaukaarten. Ze verkoopt ook niets anders dan V&D cadeaukaarten. Deze oplichtster gebruikt vanuit de Jessica en Miep accounts niet alleen exact dezelfde foto van de V&D cadeaukaart in de advertenties, maar ook dezelfde advertentietitel (alleen het bedrag verschilt per keer). Een betrouwbare verkoper heeft geen verschillende namen en e-mailadressen nodig om koopwaar te verkopen.

* Deze verkoopster kwam met een vreemd verhaal waarom zij de code niet kon e-mailen die achterop de cadeaukaart stond. Ik had uiteraard al voor de cadeaukaart betaald en had ook een betaalbewijs per mail naar de verkoopster had gestuurd. De code waar ik om vroeg wou ik gebruiken om in de webshop van V&D gelijk die dag nog een bestelling te plaatsen. De verkoopster gaf aan dat ze de cadeaukaart al net die ochtend toevallig had gepost en daarom niet de code meer kon doormailen. In eerste instantie zocht ik hier niets achter, maar toen ik de V&D kaart na meer dan een week nog steeds niet ontvangen had keek ik het mailcontact na en kwam ik er achter dat haar reden waarom ze de code niet kon e-mailen duidelijk een smoes was. In de mail waarin ik namelijk vroeg om de code had ik ook gelijk mijn adresgegevens genoteerd, en dit was de eerste keer dat ik mijn adresgegevens had doorgegeven. Mijn adresgegevens stonden zelfs onder de vraag om de code. De verkoopster kon daarom dus niet de cadeaukaart versturen zonder mijn vraag om de code ook gelijk te hebben gelezen. Alleen een oplichter die niet in het bezit is van het aangeboden artikel zal zo’n vaag verhaal gebruiken om de waarheid te verhullen.

* Deze verkoopster reageerde niet verschrikt, bezorgd of begaan maar juist zeer defensief en onbehulpzaam toen ik haar confronteerde met het feit dat ik de V&D kaart na 1,5 week (!) nog steeds niet had ontvangen. Zelfs nadat ik contact had gehad met POST NL (waaruit bleek dat het niet aan POST NL lag) en ik de verkoopster op een vriendelijke manier had gewezen op het feit dat zij geen enkel bewijs kon leveren dat ze de V&D cadeaukaart verstuurd had bleef de oplichtster hier koud onder. De verkoopster vond dat dit probleem haar totaal niet aan te rekenen was op wat voor manier dan ook (het lag aan de postverwerking of aan mij, maar niet aan haar..), en ze was ook niet bereid om het conflict op te lossen. Ik heb deze oplichtster ruim de tijd gegeven (4 dagen) om mijn geld terug te boeken. Indien ze dit niet zou doen zou ik haar praktijken online aangeven. Vanaf het moment dat ik mijn verdenkingen tegenover haar uitsprak reageerde ze niet meer op mijn e-mails, terwijl een verkoper die niets te verbergen heeft en zijn of haar naam wil zuiveren hoogstwaarschijnlijk wel zou reageren.

Omdat ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet heb ontvangen waar ik voor betaald heb, en
Jessica/Miep geen oplossing voor dit probleem biedt waarschuw ik bij deze iedereen die iets van haar wil kopen. Deze oplichtster zal nu waarschijnlijk onder andere namen en e-mailadressen verder gaan, en zij zal waarschijnlijk ook andere spullen gaan verkopen (waarschijnlijk concertkaarten, etickets, bioscoopbonnen, kadokaarten van allerlei winkels, etc.), maar het bank nr is een houvast in dit soort gevallen! Controleer hier dus op als je niet opgelicht wilt worden door deze vrouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 08-06-2013 13:17:08 ]
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:43:29 #2
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_127552421
Wie besteld nou zoiets op marktplaats, sorry hoor maar dat is gewoon dom.
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_127552508
TS denkt dat het hier een soort van klachtensite is :')
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:46:51 #4
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127552514
Nou bedankt voor de waarschuwing in ieder geval :').
pi_127552569
quote:
99s.gif
Op zaterdag 8 juni 2013 12:43 schreef Aberkullie het volgende:
Wie besteld nou zoiets op marktplaats, sorry hoor maar dat is gewoon dom.
Inderdaad zeg.
pi_127552649
Inderdaad, aan PostNL zal het zeker niet liggen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:53:19 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_127552673
Hoi TS ,welkom op Fok!

Ik ga nu extra opletten , bedankt voorde tip , ben hier erg blij mee
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:53:39 #8
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_127552686
Pleur dit lekker op klacht.nl. Hier zijn we niet zo dom.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_127552688
Ts is de enige in NL die denkt dat je daadwerkelijk spullen kunt kopen op marktplaats :')
  Redactie Frontpage zaterdag 8 juni 2013 @ 12:54:30 #10
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_127552702
Sommige mensen vragen erom opgelicht te worden. Koop nooit iets op marktplaats, behalve als het persoonlijk is. Bij grote uitgaves probeer ik ook eerst de identiteit van de persoon te achterhalen via google (lukt altijd) alvorens naar een afspraak te gaan met 5 snippen op zak.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:55:20 #11
386224 KLTZK
De Wijze
pi_127552720
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:57:12 #12
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_127552766
Als de naam niet klopt met het rekeningnummer moet je nooit je geld overmaken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:57:48 #13
404837 Waarom...
...heet ik Waarom?
pi_127552786
Oke. Bedankt, man.
Koffiezetapparaat.
pi_127552788
Topic door gemaild naar Alberto Steegeman.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:58:19 #15
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_127552795
Cadeaukaarten kopen op marktplaats is ook voor zwervers
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:58:30 #16
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_127552800
Je kunt bankrekeningnummers ook laten controleren op de website van de politie. Kun je gelijk zien of meerdere mensen hebben geklaagd.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:59:39 #17
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_127552829
quote:
0s.gif
Op zaterdag 8 juni 2013 12:58 schreef Lollertrolle het volgende:
Je kunt bankrekeningnummers ook laten controleren op de website van de politie. Kun je gelijk zien of meerdere mensen hebben geklaagd.
In de Klaagbaak? :o
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:00:26 #18
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_127552840
quote:
99s.gif
Op zaterdag 8 juni 2013 12:59 schreef Aberkullie het volgende:

[..]

In de Klaagbaak? :o
Onder andere.
pi_127552841
quote:
0s.gif
Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou bedankt voor de waarschuwing in ieder geval :').
Ja. Nu weten we in ieder geval dat we geen V&D-cadeaubonnen moeten kopen bij Miep op marktplaats. :')
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_127552859
Ik koop allen op sites die een rating geven over de verkoper zoals ebay bijvoorbeeld.
Veel slechte vote's en beginnelingen doe ik geen handelingen mee.
pi_127552879
quote:
0s.gif
Op zaterdag 8 juni 2013 12:54 schreef JeMoeder het volgende:
Sommige mensen vragen erom opgelicht te worden. Koop nooit iets op marktplaats, behalve als het persoonlijk is. Bij grote uitgaves probeer ik ook eerst de identiteit van de persoon te achterhalen via google (lukt altijd) alvorens naar een afspraak te gaan met 5 snippen op zak.
Ik heb zo vaak dure dingen gekocht via marktplaats en op laten sturen. De mongolen en oplichters pik je er echt wel uit als je niet te achterlijk bent.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 13:02:24 #22
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127552887
quote:
0s.gif
Op zaterdag 8 juni 2013 13:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Ja. Nu weten we in ieder geval dat we geen V&D-cadeaubonnen moeten kopen bij Miep op marktplaats. :')
Ja echt, waarom bestel je dan niet gewoon rechtstreeks via V&D? :')
  Redactie Frontpage zaterdag 8 juni 2013 @ 13:03:28 #23
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_127552914
quote:
0s.gif
Op zaterdag 8 juni 2013 13:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Ik heb zo vaak dure dingen gekocht via marktplaats en op laten sturen. De mongolen en oplichters pik je er echt wel uit als je niet te achterlijk bent.
Ik vertrouw mensen op marktplaats per definitie niet. Vandaar dat ik zo tewerk ga, en vaak alleen maar apparatuur koop via Tweakers. Die hebben tenminste een goed review systeem en relaxte verkopers/kopers.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_127552935
quote:
0s.gif
Op zaterdag 8 juni 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja echt, waarom bestel je dan niet gewoon rechtstreeks via V&D? :')
Waarschijnlijk waren ze goedkoper bij Miep. _O-
pi_127552955
Oplichters op marktplaats? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop