Ik ga niet heel mn prive leven met jullei delenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Scroll naar onder en maak opnieuw een screen, dit is ongeloofwaardig
Dit is leuk!!! Ben je daar in geweest?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:54 schreef KolonelBroodje het volgende:
Het begon allemaal een week geleden, we zaten met een dilemma omdat we het vervoer niet rond konden krijgen naar walibi. We waren namelijk met ons vijven en we hadden maar een 4 persoons-auto tot beschikking. Na lang piekeren hadden we besloten dat we maar een andere keer naar walibi zouden gaan in plaats van afgelopen donderdag zodat we gewoon met ons vijven heen konden.
Nu zitten we dus met ons allen in een groepsgesprek op WhatsApp en stuurde iemand een foto van hun 4 bij de goliath. Met als gevolg dat het angstvallig stil bleef in het gesprek.
Toen brak mijn klomp.
Zijn ze dan echt zonder mij naar walibi gegaan?!We hadden nog wel afgesproken dat we een andere keer zouden gaan en niet deze donderdag. Ik zit hier heel erg mee en weet niet wat ik nu met deze vrienden aan moet.
Klacht: Vrienden die zonder mij naar Walibi zijn gegaan.
Dus dat stukje whatsapp is jouw hele leven?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik ga niet heel mn prive leven met jullei delen
fuck de risico's en yolo is nagenoeg hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Geen idee, vertel eens; Hoeveel?
En nee dat zei ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |