Dat is niet erg, maar dat alle andere scholen en scholieren er nu ook last van hebben is ontoelaatbaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:21 schreef Bangarang het volgende:
Whaha die gasten komen zichzelf op de universiteit wel tegen hoor.
Of op de pilotenopleidingquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:21 schreef Bangarang het volgende:
Whaha die gasten komen zichzelf op de universiteit wel tegen hoor.
Had mijn jaar ookquote:
Er zijn maar een paar vwo leerlingen. Dus hey slagingspercentage kan heel erg verschillen per jaar. En 100% is ook niet ondenkbaar.quote:
De inspectie kijkt alleen naar de cijfertjes (waarvan het CE bij 2 van de 4 indicatoren langskomt) om een school als zwak, voldoende etc. te kwalificeren. Tien tegen één dat ze bij het stijgen van de cijfers hebben gedacht dat de school beter les gaf, of dat de school juist extra op de eindexamens is gaan oefenen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:40 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Goed werk van de inspectie de afgelopen jaren
Slagingspercentage zegt inderdaad helemaal niets zonder absolute aantallen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:48 schreef Miousana het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar vwo leerlingen. Dus hey slagingspercentage kan heel erg verschillen per jaar. En 100% is ook niet ondenkbaar.
Dan wordt het hoog tijd de statistiek afdeling te versterken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:50 schreef Omentuva het volgende:
[..]
De inspectie kijkt alleen naar de cijfertjes (waarvan het CE bij 2 van de 4 indicatoren langskomt) om een school als zwak, voldoende etc. te kwalificeren. Tien tegen één dat ze bij het stijgen van de cijfers hebben gedacht dat de school beter les gaf, of dat de school juist extra op de eindexamens is gaan oefenen.
...
Zolang er bij de eindexamens bijna geen rekening wordt gehouden met verwachtingswaardes-omdat-MC-vragen heb ik geen hoop voor wat jij voorstelt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd de statistiek afdeling te versterken.
Of op te richten.
Maar die was makkelijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:48 schreef Ascarona het volgende:
Beter al blijkt dat Wiskunde A ook is gejat! Kan ik die gratis herkansen.
Je docent? Heeft ie je gebeld dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:54 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Ik vond hem verschrikkelijk, me docent was er ook boos over.
Als hij gestolen is zal je m toch echt over nieuw moeten gaan doenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:56 schreef Festa94 het volgende:
Het is vast niet zo erg......... Ik denk gwn normering omghoog oid. Toch?
Meen je diequote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:56 schreef Festa94 het volgende:
Het is vast niet zo erg......... Ik denk gwn normering omghoog oid. Toch?
quote:
Hebben jullie soms een ander examen gemaakt of zo?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:54 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Ik vond hem verschrikkelijk, me docent was er ook boos over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |