laten we beginnen met examens stelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:03 schreef Miousana het volgende:
[..]
Geleden onder moslims_______! Vertel. Wat hebben ze je aangedaan?
Mijn god. Beter hou je nu gewoon op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:52 schreef Basxt het volgende:
geen medelijden met dat volk hoor.
dit had je al kunnen bedenken voordat je naar die school ging, dat er problemen komen met zo veel van die gaste bij elkaar.
Want dat doen alle moslims? Staat ook in de koran zeker.quote:
Zeg ik dat? vraag het aan al die andere scholieren die door hun de dupe zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:05 schreef Miousana het volgende:
[..]
Want dat doen alle moslims? Staat ook in de koran zeker.![]()
Ja je hebt gelijk. Maar hé vandaan zouden we toch te horen krijgen wat er nou definitief gaat gebeuren met de andere scholieren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:09 schreef AlanGarner het volgende:
Volgens mij is Silk nu wel duidelijk geweest. Oprotten.
Morgen toch? Zoals in deze hele zaak zijn blijkbaar de onschuldige scholieren niet van belang.. laat die nog maar even lekker lijden denken ze volgens mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:11 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Maar hé vandaan zouden we toch te horen krijgen wat er nou definitief gaat gebeuren met de andere scholieren?
Ja maar ik krijg morgen mij uitslag. Dus het moet wel vandaag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Morgen toch? Zoals in deze hele zaak zijn blijkbaar de onschuldige scholieren niet van belang.. laat die nog maar even lekker lijden denken ze volgens mij
Dat is idd wat ik bedoel. Wellicht wordt dat dus verzet, maar daar wordt natuurlijk pas weer morgenochtend duidelijkheid over gegeven aan de slachtoffers.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:15 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg morgen mij uitslag. Dus het moet wel vandaag.
nog langer in de stress. maar.. dat kan toch niet? de uitslag dag verplaatsen?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:16 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Dat is idd wat ik bedoel. Wellicht wordt dat dus verzet, maar daar wordt natuurlijk pas weer morgenochtend duidelijkheid over gegeven aan de slachtoffers.
Zorgvuldigheid lijkt me wat belangrijker dan snelheid in deze.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Basxt het volgende:
[..]
nog langer in de stress. maar.. dat kan toch niet? de uitslag dag verplaatsen?!
Heb je hier een bron voor? Kan nog niks vinden wat de eind conclusie nu is?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:06 schreef LXIV het volgende:
Gaan ze nu nog onderzoeken hoe het mogelijk is dat deze school jarenlang tot de allerslechtste scholen van Nederland behoorde, en dat ineens, nadat in 2011 de kluissleutel gestolen werd, opeens de hoogste resultaten behaalden van Nederland op examens? Of wordt dat in de doofpot gestopt?
Als ze morgenmiddag/avond (of later) pas duidelijkheid hebben, is de kans redelijk groot dat die uitslagen ook verzet worden. In het ergste geval als er examens ongeldig verklaard worden hoor je misschien zelfs nooit de uitslag en moet je het examen opnieuw doen (maar ik denk niet dat dit gebeurd)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Basxt het volgende:
[..]
nog langer in de stress. maar.. dat kan toch niet? de uitslag dag verplaatsen?!
Zou beide moeten. In elk geval zorgen voor duidelijkheid, want nu weten de scholieren dus helemaal niet meer waar ze aan toe zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zorgvuldigheid lijkt me wat belangrijker dan snelheid in deze.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Als ze morgenmiddag/avond (of later) pas duidelijkheid hebben, is de kans groot dat die uitslagen ook verzet worden. In het ergste geval als er examens ongeldig verklaard worden hoor je misschien zelfs nooit de uitslag en moet je het examen opnieuw doen (maar ik denk niet dat dit gebeurd)
Ben het met je eens dat je dat gewoon niet kan maken. Vanavond duidelijkheid scheppen is het minste wat ze moeten doen. Maar de zielige daders zullen zich wel weer beroepen op hun zwijgrecht en dergelijke onzin, waardoor het onderzoek nog langer duurt.
Oke bedankt:) Ik las net op twitter van Laks dat er vanavond de conclusie is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Als ze morgenmiddag/avond (of later) pas duidelijkheid hebben, is de kans groot dat die uitslagen ook verzet worden. In het ergste geval als er examens ongeldig verklaard worden hoor je misschien zelfs nooit de uitslag en moet je het examen opnieuw doen (maar ik denk niet dat dit gebeurd)
Ben het met je eens dat je dat gewoon niet kan maken. Vanavond duidelijkheid scheppen is het minste wat ze moeten doen. Maar de zielige daders zullen zich wel weer beroepen op hun zwijgrecht en dergelijke onzin, waardoor het onderzoek nog langer duurt.
Excuse me?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef AlanGarner het volgende:
Maar de zielige daders zullen zich wel weer beroepen op hun zwijgrecht en dergelijke onzin
Ah, doen ze toch nog iets goeds.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:24 schreef Basxt het volgende:
[..]
[..]
Oke bedankt:) Ik las net op twitter van Laks dat er vanavond de conclusie is.
Gezeur. Als je als verdachte echt onschuldig bent, dan dien je gewoon mee te werken aan het onderzoek. Dat moet nu zeer zeer snel afgerond worden namelijk. Waarom zou je een onderzoek saboteren door niet mee te werken, als je niets gedaan hebt? Dat is alleen in je eigen belang als je schuldig bent.quote:
Er zijn ook nooit valse bekentenissen afgelegd onder druk (die later al-dan-niet ingetrokken zijn). Of dingen die uit de context worden getrokken. En de politie maakt al helemaal geen fouten in onderzoeken. Zeker als het gaat om een actie/onderzoek onder tijdsdruk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Gezeur. Als je als verdachte echt onschuldig bent, dan dien je gewoon mee te werken aan het onderzoek. Dat moet nu zeer zeer snel afgerond worden namelijk. Waarom zou je een onderzoek saboteren door niet mee te werken, als je niets gedaan hebt? Dat is alleen in je eigen belang als je schuldig bent.
ik denk het niet. dan krijg je altijd problemen. en ik vroeg om een nieuw antwoorden blad (waar je gewoon kruis kruis kan doen en a.b.c en shit) en die kreeg ik dus.. neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef Neraice het volgende:
Hoeveel examens krijgt een school eigenlijk? Precies één per leerling?
Wat je zegt klopt, als zij onschuldig zijn dan kunnen ze niets vertellen. Maar ik neem aan dat er bij hen in elk geval examens zijn gevonden, of vingerafdrukken op de kluis of wat dan ook. Als daar de politie een verklaring voor eist, dan moeten ze daar antwoord op geven. Het was dan namelijk een feit dat ze er iets mee te maken hebben. Onder eed gewoon verklaren WAAROM die examens of kluissleutels bij jou op je kamer lagen of wat je bij die kluis moest. Wellicht hebben ze een goede verklaring en zijn ze niet (hoofd)schuldig, maar dat laatste zal dan uit hun verklaring moeten blijken. Je laf verschuilen en niets zeggen over dingen waarvan het een feit is dat je er iets van weet, dan heb je gewoon iets te verbergen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:38 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Er zijn ook nooit valse bekentenissen afgelegd onder druk (die later al-dan-niet ingetrokken zijn). Of dingen die uit de context worden getrokken. En de politie maakt al helemaal geen fouten in onderzoeken. Zeker als het gaat om een actie/onderzoek onder tijdsdruk.
Voor de rest is het klinkklare onzin, want iemand die hier compleet onschuldig in is (noch dader, noch medeplichtig) kan de politie geen ene fluit vertellen. Meewerken zal in dat soort gevallen niet veel opleveren, behalve een inschatting van hoe goed iemand het nieuws volgt. Misschien krijg je inzage in het geruchtencircuit waar meer informatie uit komt, maar dat is dan nog niet veel informatie waarschijnlijk. Als ze echter de daders (of medeplichtigen) hebben zeg je het zelf ook al: het is in jouw belang om dan niet mee te werken, en dan krijg je nog geen informatie. De uitzondering is als ze al bewijs hebben en ze een deal doen voor meer info, maar gezien de tijdslijn... Te kort dag daarvoor.
Dan kan je toch makkelijk ongemerkt een envelop meenemen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik denk het niet. dan krijg je altijd problemen. en ik vroeg om een nieuw antwoorden blad (waar je gewoon kruis kruis kan doen en a.b.c en shit) en die kreeg ik dus.. nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |