?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De alchemisten wachten ook al eeuwen op de formule om van lood goud te maken.
Dat zou natuurlijk ook aan jouw beoordelingsvermogen kunnen liggen, maar laat me raden... nee, natuurlijk niet. Jij bent iemand die het prima kan beoordelen omdat jij...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:57 schreef Klummie het volgende:
Nee hoor, niks vooroordeel, ik heb er dagelijks mee te maken. Al jaren probeer ik vanuit mijn praktijk een zgn topbestuurder te betrappen op een rigoreuze ingreep die, voor iedereen die met die instelling te maken heeft, positieve gevolgen heeft, ik wacht al jaren.
Ik bedoelde aan te geven dat 't onmogelijk is het iedereen naar de zin te maken.quote:
Heb ik gezegd dat het bij jou jaloersheid is? Ik heb bij jou meer het idee dat het starheid is in jouw denken.quote:
Nee maar de meerderheid is toch een mooi streven...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoelde aan te geven dat 't onmogelijk is het iedereen naar de zin te maken.
Mooi dat je zelf al aangeeft dat het een streven is, waarmee je al aangeeft dat het geen garantie is.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:02 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee maar de meerderheid is toch een mooi streven...
Dat doe je toch als je in het belang van de organisatie als geheel een aantal mensen buitengooit?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:02 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee maar de meerderheid is toch een mooi streven...
Goed management ja, kern van de zaak is dat ondanks dat het feit dat er geen enkel target(kutwoord) gehaald wordt tóch een beloning komt...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi dat je zelf al aangeeft dat het een streven is, waarmee je al aangeeft dat het geen garantie is.
DAT is dus management.
Ik vrees dat religie meer slachtoffers heeft dan materialisme...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
"De plagen van het godloos materialisme treffen vandaag andere volkeren meer dan ons, maar morgen kunnen zij ook ons deel zijn."
Aartsbisschop van Utrecht, 1949.
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vrees dat religie meer slachtoffers heeft dan materialisme...
Dus de Aartsbisschop mag even achteraan de rij met zijn steen.
Ach, als ik ieder personeelslid die niet helemaal presteert zoals ik graag zou hebben geen beloning zou geven, dan zouden de loonkosten flink worden gedrukt...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:05 schreef Klummie het volgende:
Goed management ja, kern van de zaak is dat ondanks dat het feit dat er geen enkel target(kutwoord) gehaald wordt tóch een beloning komt...
Ik niet.quote:
Ik hoor daarentegen weinig religieuzen praten over zieken, ouderen en gehandicapten als 'lasten voor de samenleving' en onrendabel... Serieus.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ieder zo zijn eigen opvattingen. Ik ben ook niet tegen religie, maar wel tegen de uitwassen en helaas zijn er nogal wat uitwassen geweest en ook nu nog. B.v. een paus die in Afrika AIDS een extra boost geeft door te vertellen dat god niet wil dat er condooms gebruikt worden.
Nou, dan maar 170K voor 7 weken. Serieus.
Dan moet je eens naar een conventie van de Republikeinen gaan...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik hoor daarentegen weinig religieuzen praten over zieken, ouderen en gehandicapten als 'lasten voor de samenleving' en onrendabel... Serieus.
Die zou ik niet religieus willen noemen. Eerder pragmatisch.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar een conventie van de Republikeinen gaan...
Religieuzen worden dan ook doorgaans niet geassocieerd met realismequote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hoor daarentegen weinig religieuzen praten over zieken, ouderen en gehandicapten als 'lasten voor de samenleving' en onrendabel... Serieus.
Het 'realisme' dat jij en Voorschrift voorstaan is dan ook doodeng. Het verklaart wel een hoop van jullie posts.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Religieuzen worden dan ook doorgaans niet geassocieerd met realisme
Dat jij de realiteit doodeng vindt, betekent niet dat het niet de realiteit is.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het 'realisme' dat jij en Voorschrift voorstaan is dan ook doodeng. Het verklaart wel een hoop van jullie posts.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat jij de realiteit doodeng vindt, betekent niet dat het niet de realiteit is.
Point being?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was het met je eens.
Ja, maar dan ga je een beetje gek doen. Ik noem het zelfs religieuze idioten. Want waar de republikeinen heen zijn gegaan... dat is echt way beyond la-la-land.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die zou ik niet religieus willen noemen. Eerder pragmatisch.
T4 is wellicht een goede oplossing voor de kosten in de zorg?quote:
Hmm... we zijn het zowaar eens!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je een beetje gek doen. Ik noem het zelfs religieuze idioten. Want waar de republikeinen heen zijn gegaan... dat is echt way beyond la-la-land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |