Grootste risicofactor qua snack-timequote:
The question is: Do you really do that, or not to really do that.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing. Ik koop nu gewoon wat minder vaak chips...
O.quote:
Het is half drie..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
The question is: Do you really do that, or not to really do that.Ik vind mijn eigen reactie al een emogif waard. Waarom stuur ik dit?
Toevallig zegt ze, jaaajaa.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
O.Nou ja, 's avonds pak ik meestal een broodje of wat fruit erbij. Gelukkig niet zo heel ongezond. Alleen vandaag toevallig chocolade.
Nou dat klinkt doodnormaal dusquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
O.Nou ja, 's avonds pak ik meestal een broodje of wat fruit erbij. Gelukkig niet zo heel ongezond. Alleen vandaag toevallig chocolade.
Ik ben net een half uurtje thuisquote:
Nee, ik meen het. Ik koop bijna nooit chocolade.quote:
Ja, maar als ik mijn eetgedrag vergelijk met die van andere mensen... Dan lijkt het veel.quote:
Denk dat het wel meevaltquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Ik koop bijna nooit chocolade.
[..]
Ja, maar als ik mijn eetgedrag vergelijk met die van andere mensen... Dan lijkt het veel.
Ja, erg he. Maarja, was goed bezig en dacht.. dit is even belangrijk dan kan ik morgen daarmee gewoon meteen beginnenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ben net een half uurtje thuis
EDIT WOW JIJ BENT NOG LAAT MET SCHOOL BEZIG
Goedquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Ik koop bijna nooit chocolade.
[..]
Ja, maar als ik mijn eetgedrag vergelijk met die van andere mensen... Dan lijkt het veel.
Wie doet dat nou!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt![]()
Volgens mij eet jij als je een zak chips koopt ook niet meteen de hele zak leeg maar gewoon heel braaf een schaaltje
Succes!! Maak het maar mooi schoonquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, erg he. Maarja, was goed bezig en dacht.. dit is even belangrijk dan kan ik morgen daarmee gewoon meteen beginnen. En nu gaf ik afwassen
.
[..]
Goed.
Ikquote:
Eerder een groot schaaltje.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt![]()
Volgens mij eet jij als je een zak chips koopt ook niet meteen de hele zak leeg maar gewoon heel braaf een schaaltje
Dat maakt niet uitquote:
Maar ok, ik doe niet aan schaaltjes. Extra afwas.quote:
homoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |