Sorry ik ben bekeerdquote:
quote:
quote:
Pepsi cola met een pizza salami, breng je dat even hier ja?quote:
Hello no.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pepsi cola met een pizza salami, breng je dat even hier ja?
Je leert al snel
Die grote beer?quote:
Ook niet als we hem samen opeten?quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die grote beer?Digitaal schoppen kan ik niet echt hard.
Er was eens een beer, die Fok-it heette. Hij was groot en sterk en viel meisjes lastig met hele stomme stoute opmerkingen (natuurlijk no offence, stouterd). Maar omdat het alweer bijna winter is zocht hij zijn chick weer op en ging daarmee op vissenjacht, zoeken naar schelpen. Toen dat gebeurd was ging hij slapen, heel lang, tot het weer winter werd. Toen werd hij wakker van een boomstam. Einde. No offence het is heel lief bedoeld.
Verhaaltjes zijn niet mijn beste punt
Mot ik nog even over nadenken. Of is daar geen plaats voor achter het aanrecht?!quote:
Dan krijg je misschien wel toestemming tot mijn therapeutische sofa, mag je een glaasje colaaa met een rietje en savonds een zakje paprika chips. Lief he?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
[..]
Mot ik nog even over nadenken. Of is daar geen plaats voor achter het aanrecht?!
Een zakje chips, ja dat is lief zeg. Mini zakjes chips.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan krijg je misschien wel toestemming tot mijn therapeutische sofa, mag je een glaasje colaaa met een rietje en savonds een zakje paprika chips. Lief he?
Dat zakje chips klinkt nu wel erg lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan krijg je misschien wel toestemming tot mijn therapeutische sofa, mag je een glaasje colaaa met een rietje en savonds een zakje paprika chips. Lief he?
Ezels hebben geen grote maagquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een zakje chips, ja dat is lief zeg. Mini zakjes chips.
Dat is juist slim, dan heb je evenveel als die grote zak.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht ooit slim te zijn en ipv één grote zak chips te kopen van die uitdeelzakjes te kopen in de hoop dat ik dan minder zou eten.
Volgens mij at ik gewoon vijf van die zakjes tegelijk. Kut
Ja maar ik wilde juist minder eten. En die kleine zakjes zijn veeel duurder.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is juist slim, dan heb je evenveel als die grote zak.
Try mequote:
Uit dit filosofische vraagstuk kom zelfs ik niet uitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde juist minder eten. En die kleine zakjes zijn veeel duurder.
Laat eens horen dan. Lets say: Op een gemiddelde zaterdagavond?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok ok, niet meer dan jij. Maar da's logisch. Jij bent een gozer.
Hoezo zaterdagavond?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat eens horen dan. Lets say: Op een gemiddelde zaterdagavond?
Ik heb de oplossing. Ik koop nu gewoon wat minder vaak chips..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:30 schreef Drabit het volgende:
[..]
Uit dit filosofische vraagstuk kom zelfs ik niet uit![]()
- Kleine zakjes waardoor misschien minder eten maar duurder
- Grote zak meer eten maar goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |