justin bieber / one directionquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
If this is a dream then open my eyes. Am I asleep on I am alive. Just can't believe that this is my life. In my fantasy we're runnin' wild.
rarara
http://lmgtfy.com/?q=If+t(...)7re+runnin%27+wild.+quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
If this is a dream then open my eyes. Am I asleep on I am alive. Just can't believe that this is my life. In my fantasy we're runnin' wild.
rarara
Ik weet hetquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
If this is a dream then open my eyes. Am I asleep no I am alive. Just can't believe that this is my life. In my fantasy we're runnin' wild.
rarara
Wildquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is net ook al gezegd maar zeg het maar
Rustig danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Zo dringend is het nou ook weer niet xd
quote:
nietquote:
wie wil je negeren?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:58 schreef Toto69 het volgende:
Jordij, hoe zet je mensen op een negeerlijst?
jawelquote:
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:58 schreef Toto69 het volgende:
Hoezo? :Squote:
als dat kan dan moet je daar wss sws abbo voor hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:58 schreef Toto69 het volgende:
Jij hem wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:13 schreef nodig het volgende:
Niet klikken jordySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu doet ie hetOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:15 schreef supersof het volgende:
[..]Ik had hem al gefixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu doet ie het![]()
abboBquote:
Mooiquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, heel druk met studie en alles wat daar omheen zit. Maar wel oké.
Ben de afgelopen twee uur druk bezig geweest hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooilekker aan het sog'en dus?
Mis je Etsu al in de sc?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben de afgelopen twee uur druk bezig geweest hoor.Nah, mis hem niet. Jij wel?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:26 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat jullie goede vrienden waren
Goed zoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben de afgelopen twee uur druk bezig geweest hoor.Nah, mis hem niet. Jij wel?
HUHquote:
jij voor sofquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:30 schreef nodig het volgende:
[..]
goed dat je het vraagt
weet niet eigenlijk
nee verbaasdquote:
Ook hoor, druk dagje gehad. Bruiloftquote:
Jij wist dat ik een bruiloft had vandaagquote:
Grapje, jwt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wist dat ik een bruiloft had vandaag![]()
En ik kan met niemand trouwen
Ja, was gezelligquote:
Let`s make plansquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Grapje, jwt.
Kan wel trouwens. Je bent legaal om mee te trouwen.
Wat heb jij vandaag gedaan?quote:
Diamonds are a girls best friendd dit datquote:
Sowieso, golddigger dit dat.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Diamonds are a girls best friendd dit dat
Ik heb nog wel een armbandje van de Sixquote:
Die zien er 9/10 vet kut uit.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een armbandje van de Six
Ja we gaan niet verwend doen hoor #meteenlatenzienwiedebroekaanheeftinhuisquote:
Serieus nemenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
ik ben naar de kapper geweest ik heb nu een jesse pinkman kapsel
quote:
Ik ben kieskeurig. Laat me.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja we gaan niet verwend doen hoor #meteenlatenzienwiedebroekaanheeftinhuis
picsquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:40 schreef jordyqwerty het volgende:
ik ben naar de kapper geweest ik heb nu een jesse pinkman kapsel
Vrijwel niksquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag gedaan?
[..]
Diamonds are a girls best friendd dit dat
Wel lekker van de zon genoten toch?quote:
quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zeker, sporadisch dat het hier zulk lekker weer is dus!
Mensenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Mensen die met dit weer de hele dag op FOK! zitten
quote:
okquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan om hier een grapje van te maken.
Kan nu nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laat even zien dan. Desnoods met iets voor je gezicht.
Banshee (TV Series 2013– ) - IMDbquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet ook een nieuwe serie zoeken, over 5,5 aflevering is Homeland afgelopen.
Bedek je gezicht gewoon met een kussen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat ik in m'n nest lig en er echt niet uit ga komen
Nee, morgenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedek je gezicht gewoon met een kussen.
Kutverhaalquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Banshee (TV Series 2013– ) - IMDb
Ben aan deze begonnen, goede actie, goede naaktscenes, kijken dus
Maar goed ook.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
De vorige keer dat iemand dat hier zei, kwam 'ie aan met ietsjepietsje korter haar.
Iedereen interpreteert lang haar ook andersquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij jongens snap ik dat lang en kort niet. Die opmerking zegt mij niets dus.
Bij gozers is het onduidelijker.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen interpreteert lang haar ook anders
Wat vindt jij lang haar bij `gozers''quote:
Ja dat is echt heel langquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als het hangt? Beetje als jouw UI-vent.
Maar je hebt ook nog halflang en al die shit, gvd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is echt heel lang![]()
Tot je nek is ook al best lang
Dat is ook kortquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:00 schreef Ezell het volgende:
Ik zou maar kapper zijn.
"Ja, ik wil kort haar!"
Tondeuse erover, hoppa!
IK WAARSCHUW NIET MEER NEENEENEENEEE VAN DAT DAK AFFFFF DIT IS DE LAAAHAATSTE KEEERquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, zeker 1cm korter dan wat je gisteren had.
Oeh 2 seconden borsten hiihihihhahahhoehoehoe omg stijfje einzzzz XDXDquote:
Waar the fuck lul jij nou weer over?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeh 2 seconden borsten hiihihihhahahhoehoehoe omg stijfje einzzzz XDXD
Niet verdoezelen nuquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waar the fuck lul jij nou weer over?
quote:
Kan morgen wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ik heb dingen te doen. Ben er mee bezig.
Je enquête?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ik heb dingen te doen. Ben ermee bezig.
Oei.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, want moet morgen om 10 uur klaar zijn.
[..]
Crackertje is van de enquete.
Dat is waar ook, wat ben ik toch een kneusje zeg.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, want moet morgen om 10 uur klaar zijn.
[..]
Crackertje is van de enquete.
Ja. Entertain me.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is waar ook, wat ben ik toch een kneusje zeg.
Kan ik dit ooit goed maken?
Jij hoort achter mijn aanrecht, nergens anders! door niemand geëntertaind te wordenquote:
Stop de hosselpogingen op mijn chickquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hoort achter mijn aanrecht, nergens anders! door niemand geëntertaind te worden
Kquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:16 schreef Crack_ het volgende:
Wel spannend hoor, want de helft van jullie heeft een andere enquete gekregn jajaja.
En sommige blijkbaar helemaal geen gekregenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:16 schreef Crack_ het volgende:
Wel spannend hoor, want de helft van jullie heeft een andere enquete gekregn jajaja.
You wishquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Stop de hosselpogingen op mijn chick
Oke, moet ik beginnen?quote:
wat is ditquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hoort achter mijn aanrecht, nergens anders! door niemand geëntertaind te worden
Sorry ik ben bekeerdquote:
quote:
quote:
Pepsi cola met een pizza salami, breng je dat even hier ja?quote:
Hello no.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pepsi cola met een pizza salami, breng je dat even hier ja?
Je leert al snel
Die grote beer?quote:
Ook niet als we hem samen opeten?quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die grote beer?Digitaal schoppen kan ik niet echt hard.
Er was eens een beer, die Fok-it heette. Hij was groot en sterk en viel meisjes lastig met hele stomme stoute opmerkingen (natuurlijk no offence, stouterd). Maar omdat het alweer bijna winter is zocht hij zijn chick weer op en ging daarmee op vissenjacht, zoeken naar schelpen. Toen dat gebeurd was ging hij slapen, heel lang, tot het weer winter werd. Toen werd hij wakker van een boomstam. Einde. No offence het is heel lief bedoeld.
Verhaaltjes zijn niet mijn beste punt
Mot ik nog even over nadenken. Of is daar geen plaats voor achter het aanrecht?!quote:
Dan krijg je misschien wel toestemming tot mijn therapeutische sofa, mag je een glaasje colaaa met een rietje en savonds een zakje paprika chips. Lief he?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:25 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
[..]
Mot ik nog even over nadenken. Of is daar geen plaats voor achter het aanrecht?!
Een zakje chips, ja dat is lief zeg. Mini zakjes chips.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan krijg je misschien wel toestemming tot mijn therapeutische sofa, mag je een glaasje colaaa met een rietje en savonds een zakje paprika chips. Lief he?
Dat zakje chips klinkt nu wel erg lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan krijg je misschien wel toestemming tot mijn therapeutische sofa, mag je een glaasje colaaa met een rietje en savonds een zakje paprika chips. Lief he?
Ezels hebben geen grote maagquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een zakje chips, ja dat is lief zeg. Mini zakjes chips.
Dat is juist slim, dan heb je evenveel als die grote zak.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht ooit slim te zijn en ipv één grote zak chips te kopen van die uitdeelzakjes te kopen in de hoop dat ik dan minder zou eten.
Volgens mij at ik gewoon vijf van die zakjes tegelijk. Kut
Ja maar ik wilde juist minder eten. En die kleine zakjes zijn veeel duurder.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is juist slim, dan heb je evenveel als die grote zak.
Try mequote:
Uit dit filosofische vraagstuk kom zelfs ik niet uitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde juist minder eten. En die kleine zakjes zijn veeel duurder.
Laat eens horen dan. Lets say: Op een gemiddelde zaterdagavond?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok ok, niet meer dan jij. Maar da's logisch. Jij bent een gozer.
Hoezo zaterdagavond?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat eens horen dan. Lets say: Op een gemiddelde zaterdagavond?
Ik heb de oplossing. Ik koop nu gewoon wat minder vaak chips..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:30 schreef Drabit het volgende:
[..]
Uit dit filosofische vraagstuk kom zelfs ik niet uit![]()
- Kleine zakjes waardoor misschien minder eten maar duurder
- Grote zak meer eten maar goedkoper.
Grootste risicofactor qua snack-timequote:
The question is: Do you really do that, or not to really do that.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing. Ik koop nu gewoon wat minder vaak chips...
O.quote:
Het is half drie..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
The question is: Do you really do that, or not to really do that.Ik vind mijn eigen reactie al een emogif waard. Waarom stuur ik dit?
Toevallig zegt ze, jaaajaa.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
O.Nou ja, 's avonds pak ik meestal een broodje of wat fruit erbij. Gelukkig niet zo heel ongezond. Alleen vandaag toevallig chocolade.
Nou dat klinkt doodnormaal dusquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
O.Nou ja, 's avonds pak ik meestal een broodje of wat fruit erbij. Gelukkig niet zo heel ongezond. Alleen vandaag toevallig chocolade.
Ik ben net een half uurtje thuisquote:
Nee, ik meen het. Ik koop bijna nooit chocolade.quote:
Ja, maar als ik mijn eetgedrag vergelijk met die van andere mensen... Dan lijkt het veel.quote:
Denk dat het wel meevaltquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Ik koop bijna nooit chocolade.
[..]
Ja, maar als ik mijn eetgedrag vergelijk met die van andere mensen... Dan lijkt het veel.
Ja, erg he. Maarja, was goed bezig en dacht.. dit is even belangrijk dan kan ik morgen daarmee gewoon meteen beginnenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ben net een half uurtje thuis
EDIT WOW JIJ BENT NOG LAAT MET SCHOOL BEZIG
Goedquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Ik koop bijna nooit chocolade.
[..]
Ja, maar als ik mijn eetgedrag vergelijk met die van andere mensen... Dan lijkt het veel.
Wie doet dat nou!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt![]()
Volgens mij eet jij als je een zak chips koopt ook niet meteen de hele zak leeg maar gewoon heel braaf een schaaltje
Succes!! Maak het maar mooi schoonquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, erg he. Maarja, was goed bezig en dacht.. dit is even belangrijk dan kan ik morgen daarmee gewoon meteen beginnen. En nu gaf ik afwassen
.
[..]
Goed.
Ikquote:
Eerder een groot schaaltje.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt![]()
Volgens mij eet jij als je een zak chips koopt ook niet meteen de hele zak leeg maar gewoon heel braaf een schaaltje
Dat maakt niet uitquote:
Maar ok, ik doe niet aan schaaltjes. Extra afwas.quote:
homoquote:
Ga je afrukken op Skylarquote:
3 uurtjes slaap.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:52 schreef Ezell het volgende:
Ok, ik geef op. Ben het zat. Morgen vroeg opstaan en werk afmaken.
maar jij slaapt nog lang nietquote:
Charmeurquote:
ik ben makkelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even zieltjes winnen voordat ik de wereld ten onder breng.quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ben makkelijk.Ach, het is dat je mijn bff bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 03:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Even zieltjes winnen voordat ik de wereld ten onder breng.
[..]
Ach, het is dat je mijn bff bent.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
gay of thronesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:34 schreef Rezania het volgende:
http://imgur.com/gallery/ZwDLM
Hehe, wat een baas.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:33 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
terechte reactie, wat een rukserie
Het is trollscience, hij vindt alles dat mainstream is kut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |