eh is haram he vrientquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Volgens mij ben ik zojuist betrapt door mijn moeder terwijl ik van mezelf genoten heb. Ik ging dus met mijn zelf spelen op zolder en toen ik klaar gespeelt was ging ik naar beneden naar de badkamer. Ik rende gebukt met een boner en sperm op mn duim van de trap, niet wetende dat mn moeder in slaapkamer aan het 'slapen' was, ik dacht dat ze beneden was ( ik hoorde haar echt zojuist naar beneden lopen) maar ik ging dus eerst alle viezigheid wegvegen met wc papier in plaats van te plassen, ze zal dit vast wel gehoord hebben.
Slaapkamer heeft uitzicht op de trap waar ik van af kwam rennen en voordat mn moeder opstaat ligt ze altijd even wakker te staren...
Ik ging net naar benedne zogenaamd een snoepje pakken, ze probeerde gelijk mijn aandacht te trekken maar ik durfde haar niet in de ogen te kijken.![]()
Het is toegestaan wanneer je het echt nodig acht, tot het punt waarop je voelt dat je een meisje gaat verkrachten bv, dan mag je de hand aan jezelf slaan.quote:
Jij hebt elke dag het gevoel dat je meisjes gaat verkrachten?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is toegestaan wanneer je het echt nodig acht, tot het punt waarop je voelt dat je een meisje gaat verkrachten bv, dan mag je de hand aan jezelf slaan.
welk een sierlijk referentiepunt. Een gentleman waardigquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is toegestaan wanneer je het echt nodig acht, tot het punt waarop je voelt dat je een meisje gaat verkrachten bv, dan mag je de hand aan jezelf slaan.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij hebt elke dag het gevoel dat je meisjes gaat verkrachten?
Je bent nog steeds niet uitgehuwelijkt aan je nichtje?quote:
Is dat de nieuwe "ijsmeis.rar" ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:06 schreef Dimens het volgende:
Aan het fappen geweest op de gedachte dat je misschien de Meloewa.rar binnenkort krijgt?
Zeg dan tegen je moeder dat je op het punt stond haar te verkrachten, dan is er niks chanant meer aan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij hebt elke dag het gevoel dat je meisjes gaat verkrachten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |