Dronken groet terugquote:Op zondag 9 juni 2013 01:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog even een dronken groet hier
Tot morgen
Gewoon gelijk een biertje al;s je uit bed komt. Beste middel tegen een kater.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Laat ik dan maar een aangeschoten groet doen
Hopen dat dat de kater groet uitblijft.
Zo das netjes, helemaal brak natuurlijk?quote:
Morguh ook aan de koffie, heb er ook nog maar een gepakt, wat moet je anders op de vroege zondagmorgenquote:
Nee hoor. Jaren van training zijn hier aan vooraf gegaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo das netjes, helemaal brak natuurlijk?
Ik heb meer aan flinke hoeveelheden water op dit momentquote:Op zondag 9 juni 2013 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ook aan de koffie, heb er ook nog maar een gepakt, wat moet je anders op de vroege zondagmorgen
Ha ha ha ha ja dat kan ook natuurlijk!quote:Op zondag 9 juni 2013 10:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee hoor. Jaren van training zijn hier aan vooraf gegaan.
O das makkelijk gewoon onder de kraan gaan hangenquote:Op zondag 9 juni 2013 10:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb meer aan flinke hoeveelheden water op dit moment
Dan doe ik je de nuchtere groet wel terugquote:Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Laat ik dan maar een aangeschoten groet doen
Hopen dat dat de kater groet uitblijft.
Heb al heel wat binnen gekregen onder de douche hahaquote:Op zondag 9 juni 2013 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das makkelijk gewoon onder de kraan gaan hangen
Jij ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb al heel wat binnen gekregen onder de douche haha![]()
Nu op het fietsje stappen, fijne middag allen
quote:Op zondag 9 juni 2013 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
Zouden jullie een beetje rustig kunnen doen met al dat gegroet en opgewekte gedoe
herriequote:
Ja! Het was super! Ik had alleen dat laatste wijntje niet moeten nemenquote:Op zondag 9 juni 2013 11:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een geslaagde avond gehad?
[..]
Mee eens. Vooral als je net (brak) wakker bent.
Vergeet het maar. De zon laat het afwetenquote:Op zondag 9 juni 2013 11:37 schreef theguyver het volgende:
beeeeeuuuuuuuuuh....![]()
3 feestjes en was licht toen ik thuis was.
nu snel omkleden en naar de plomp, uitbrakken en bruin worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |