Dronken groet terugquote:Op zondag 9 juni 2013 01:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog even een dronken groet hier
Tot morgen
Gewoon gelijk een biertje al;s je uit bed komt. Beste middel tegen een kater.quote:Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Laat ik dan maar een aangeschoten groet doen
Hopen dat dat de kater groet uitblijft.
Zo das netjes, helemaal brak natuurlijk?quote:
Morguh ook aan de koffie, heb er ook nog maar een gepakt, wat moet je anders op de vroege zondagmorgenquote:
Nee hoor. Jaren van training zijn hier aan vooraf gegaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo das netjes, helemaal brak natuurlijk?
Ik heb meer aan flinke hoeveelheden water op dit momentquote:Op zondag 9 juni 2013 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ook aan de koffie, heb er ook nog maar een gepakt, wat moet je anders op de vroege zondagmorgen
Ha ha ha ha ja dat kan ook natuurlijk!quote:Op zondag 9 juni 2013 10:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee hoor. Jaren van training zijn hier aan vooraf gegaan.
O das makkelijk gewoon onder de kraan gaan hangenquote:Op zondag 9 juni 2013 10:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb meer aan flinke hoeveelheden water op dit moment
Dan doe ik je de nuchtere groet wel terugquote:Op zondag 9 juni 2013 02:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Laat ik dan maar een aangeschoten groet doen
Hopen dat dat de kater groet uitblijft.
Heb al heel wat binnen gekregen onder de douche hahaquote:Op zondag 9 juni 2013 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das makkelijk gewoon onder de kraan gaan hangen
Jij ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb al heel wat binnen gekregen onder de douche haha![]()
Nu op het fietsje stappen, fijne middag allen
quote:Op zondag 9 juni 2013 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
Zouden jullie een beetje rustig kunnen doen met al dat gegroet en opgewekte gedoe
herriequote:
Ja! Het was super! Ik had alleen dat laatste wijntje niet moeten nemenquote:Op zondag 9 juni 2013 11:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een geslaagde avond gehad?
[..]
Mee eens. Vooral als je net (brak) wakker bent.
Vergeet het maar. De zon laat het afwetenquote:Op zondag 9 juni 2013 11:37 schreef theguyver het volgende:
beeeeeuuuuuuuuuh....![]()
3 feestjes en was licht toen ik thuis was.
nu snel omkleden en naar de plomp, uitbrakken en bruin worden
Was het zo erg?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Het was super! Ik had alleen dat laatste wijntje niet moeten nemen
Doe je oordoppies dan inquote:Op zondag 9 juni 2013 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
Zouden jullie een beetje rustig kunnen doen met al dat gegroet en opgewekte gedoe
Blijft altijd een lastige inschatting of de laatste nog kan.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 9 juni 2013 11:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blijft altijd een lastige inschatting of de laatste nog kan.
Ben drie weken geleden gestopt met wijn drinken was het in een keer zat!quote:Op zondag 9 juni 2013 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit he. Als ik me brak voel dan denk ik niet die laatste was te veel. Ik heb veel te veel gezopen denk ik dan.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blijft altijd een lastige inschatting of de laatste nog kan.
Dan ga ik zekerquote:Op zondag 9 juni 2013 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mogge!
Wat lees ik nou? Lavenderr heeft een katertje?
Veel thee drinken en een vette haring nemen!
Ga weg met je haring.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mogge!
Dat hangt meestal samen.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit he. Als ik me brak voel dan denk ik niet die laatste was te veel. Ik heb veel te veel gezopen denk ik dan.
glaasje frituurvet?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Helpt bij mij altijd wel hoor, iets vets.
Ik hou het wel bij koffie en iets vets wil ik niet eten, laat staan aan denkenquote:Op zondag 9 juni 2013 11:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Helpt bij mij altijd wel hoor, iets vets.
Het is echt serieus, hoeveel flessen heb je op?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij koffie en iets vets wil ik niet eten, laat staan aan denken![]()
Dan ga ik over mijn koker.
Niet eens zo idioot veel hoor, maar ik ben snel aangeschoten en meestal luister ik goed naar mijn lichaam en ga over op iets anders, maar dit keer dus niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is echt serieus, hoeveel flessen heb je op?
Heb nooit een kater, kan heel veel drinken.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet eens zo idioot veel hoor, maar ik ben snel aangeschoten en meestal luister ik goed naar mijn lichaam en ga over op iets anders, maar dit keer dus niet.
Eigen schuld, dikke kater
Dat is minder. Als de avond dan maar leuk was!quote:Op zondag 9 juni 2013 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet eens zo idioot veel hoor, maar ik ben snel aangeschoten en meestal luister ik goed naar mijn lichaam en ga over op iets anders, maar dit keer dus niet.
Eigen schuld, dikke kater
hier niet hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergeet het maar. De zon laat het afweten
lekker ontbijtquote:Op zondag 9 juni 2013 11:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mogge!
Oh je boft!quote:Op zondag 9 juni 2013 12:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
hier niet hoor.
andere kant van land he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |