team Jessie is al geweestquote:
jupquote:
Spelen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:38 schreef Burner82 het volgende:
Hoe kunnen mensen met zo een stem zo goed een minderwaardigheidscomplex spelen?
Een typische Voice mama dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
'He's a humble man'... gelukkig maar, mama is arrogant genoeg voor hem
ja, lijkt me dat ze het toch al weten... niet alsof je voor het ineens je scheur open trekt en je klinkt goed?quote:
hoe is dit toch mogelijk?quote:
Zwarte pindaquote:
Joseph is de enige man die paars kan hebbenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:40 schreef Redefine het volgende:
Ik wil eigenlijk niets meer over de kleding zeggen, maar ze doen het er gewoon om
Praise the Lord, Halleluja!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:40 schreef Redefine het volgende:
Ik wil eigenlijk niets meer over de kleding zeggen, maar ze doen het er gewoon om
Whihihihiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:41 schreef Cee het volgende:
Zelfs de besten zijn ondermaats vandaag. No pun intended.
Ik vind hem het wel goed doen hoor, ondanks wat schoonheidsfoutjes.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:41 schreef Cee het volgende:
Zelfs de besten zijn ondermaats vandaag. No pun intended.
Hij denkt vast dat wat bij The Voice US werkt, hier ook een kans van slagen heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Mike, waarom die door is..... geen idee
quote:
Ja, ik vond alleen het begin wat raar, herkende het liedje nauwelijks... maar nu klinkt het wel aardig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Dit doet hij toch aardig hoor!! Niet mijn Stijl maar qua zang goed hoor!
hij heeft ook moeite om de lage noten te halenquote:
mijn deurbel is uit, mijn telefoon is uit, mijn tv is aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |