ik vind de kleding van Jessie wel dopequote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
wat een lelijke kleding.. falende stylisten bij elke aflevering
bij xfactor is het nog ergerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:08 schreef Wolve000 het volgende:
Lijkt wel songfestival. Gaat meer om het gedoe er omheen...
Dat was de eerste al.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:08 schreef Redefine het volgende:
Of is dit weer zoals vorig jaar dat het in de studio geweldig klinkt, maar op tv nietDe amazin's zullen wel gaan vallen ondanks dat het niets is.
Elke keer verbaas ik me weer over de bizarre keuzes van de stylingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
wat een lelijke kleding.. falende stylisten bij elke aflevering
Ik had het dit weekend "gemist" maar ik heb het uit pure nieuwsgierigheid terug gekeken gisteren. Nou ja, deels, want na een half uur wilde ik mijn teennagels uittrekken met een tang.quote:
Kan, maar echt belangrijk is het niet. Puur voor ondersteuning en daar vind ik de Edwin Evers Band eigenlijk nog goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Zeker is de band daar beter dan de Edwin Evers Band
Ja, vandaar ook mijn tweede post.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:12 schreef BabeWatcher het volgende:
Versta ik dat nou goed? Valt er van elk team 1 af
Heel team Will moet blijven
quote:
zelfs de presentatrice ziet er dik uit door de horizontale strepen in de jurkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:13 schreef Redefine het volgende:
De styling kennende zal hij wel iets aan krijgen, waarmee hij er nog dikker uitziet
en jawel hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:13 schreef Redefine het volgende:
De styling kennende zal hij wel iets aan krijgen, waarmee hij er nog dikker uitziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |