abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie vrijdag 7 juni 2013 @ 17:51:01 #1
169210 liesje1979
pi_127527693
Welkom in het Feedbacktopic van FHF!

Hier kun je al je verzoekjes vermelden m.b.t. moderatie.

Dit kan een aanvraag voor een TT-verandering zijn of voor het wijzen op een dubbel topic. Van het melden van een spammer tot het melden van een overbodig topic waar een slotje op mag und so weiter. Ook kun je hier je onderbouwde kritiek en complimenten kwijt

De FAQ vind je hier: FHF / FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ

Veel plezier met FHF.

.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 17:54:03 #2
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_127527822
Shit, net nu ik hoopte eindelijk eens het nieuwe deel te mogen maken :'(

De OP klopt niet: "Discussie of opmerkingen over het sluiten van de SC worden verwijderd."

De SC is allang weer open :P
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  One tough cookie vrijdag 7 juni 2013 @ 17:54:54 #3
169210 liesje1979
pi_127527846
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef destrovel het volgende:
Shit, net nu ik hoopte eindelijk eens het nieuwe deel te mogen maken :'(

De OP klopt niet: "Discussie of opmerkingen over het sluiten van de SC worden verwijderd."

De SC is allang weer open :P
:D
Ja dat kan er wel uit he? Daar is de rust alweer weergekeerd. ;)
pi_127556156
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

:D
Ja dat kan er wel uit he? Daar is de rust alweer weergekeerd. ;)
Je bedoelt dat de mensen die het levendig hielden geband zijn (geweest) ?
Bovendien is dat al lang geleden.
pi_127556207
:O
Ja doei.
  One tough cookie zaterdag 8 juni 2013 @ 15:42:40 #6
169210 liesje1979
pi_127556412
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:32 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je bedoelt dat de mensen die het levendig hielden geband zijn (geweest) ?
Bovendien is dat al lang geleden.
Wat jij wil.
pi_127556645
Bewijst alleen maar dat je écht niet op zit te letten.
  One tough cookie zaterdag 8 juni 2013 @ 15:52:37 #8
169210 liesje1979
pi_127556711
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 15:50 schreef vannelle het volgende:
Bewijst alleen maar dat je écht niet op zit te letten.
Klopt.
pi_127556827
-omnodige sneer-

[ Bericht 93% gewijzigd door Cat-astrophe op 08-06-2013 16:04:28 ]
pi_127557242
@Cat:
De hele reactie weghalen was niet nodig, het positieve had je kunnen laten staan.

Fijn dat je er ook bent trouwens. :)
pi_127557290
Ik ben er vaker dan je denkt Vannelle.
Ook al modereer ik niet altijd op de manier die jij graag wil.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_127557816
Oh, je moet ook gewoon modereren op je eigen manier, daar heb ik niks over te zeggen.
En als je consequent bent heb ik daar ook totaal geen moeite mee.
Ik kan hooguit aangeven wat me dwars zit en dat is qua moderatie hier best wel veel.
Is niet bedoeld als zeuren al kan ik me voorstellen dat het soms zo overkomt maar het valt me gewoon op dat de meeste ingrepen op aanwijzing van een user zijn ipv dat jullie het zelf in de gaten hebben.
Ik vind dat apart en dus zeg ik dat.
Als je vind dat dat onterecht is zie ik de bewijzen daarvan wel op het forum in de toekomst.
Maar tot nu toe, en dat kun je laten staan want ik zeg het heel netjes, vraag ik me af of jullie wel goede mods zijn.
Als er al ingegrepen wordt is dat nooit een spontane actie, jullie moeten ergens op gewezen worden en dan 2 dagen later gebeurt er wat.
Ik vind dat jullie zelf wat actiever moeten zijn om goed te functioneren.
Zonet was het snel toen mijn reactie gemod werd maar helaas is het positieve ook weggehaald.
Als men er is en actie onderneemt dan wel graag goed werk leveren.
pi_127557826
Oh, en vannelle is zonder hoofdletter. ;)
pi_127558223
Blijkbaar verschillen we van mening. Als je klachten hebt over de moderatie en je niet het gevoel hebt dat wij die goed oppakken kun je je wenden tot de FA's.

De discussie hier blijft anders toch in kringetjes ronddraaien.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_127559287
Kringetjes draaien gaan we maar niet doen, is idd niet zo'n strak plan.
FA's heb ik niks mee te maken, ik hoop jullie een beetje wakker te hebben geschud met mijn postings want uiteindelijk moeten jullie het doen, vanuit eigen motivatie.

Nu wordt er wel snel gereageerd en dat is hartstikke goed!
Als jullie op het forum net zo alert zijn ben ik meer dan tevreden. ;)
pi_127559343
tja om snel te kunnen reageren moet je wel online zijn.
aangezien de moderators vrijwilligers zijn zullen ze ook nog iets moeten doen voor de kost.

sommige mensen verdoen de baas zijn tijd met fok!ken, maar dat kan niet iedereen.
pi_127559485
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 17:34 schreef loecje het volgende:
tja om snel te kunnen reageren moet je wel online zijn.
aangezien de moderators vrijwilligers zijn zullen ze ook nog iets moeten doen voor de kost.

sommige mensen verdoen de baas zijn tijd met fok!ken, maar dat kan niet iedereen.
Klopt.
En als je niet vaak online kan zijn moet je geen mod worden.
Je neemt toch ook geen baan van 40 uur aan als je maar 20 uur tijd hebt?

Maar goed, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, wat mij betreft is het klaar.

Ik zou alleen wel graag willen weten hoe het met jou is, wil je me mailen of een pm sturen?
  maandag 10 juni 2013 @ 10:02:32 #18
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_127611281
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_127627686
Van nelle: Ik vind het echt te bot om de modjes aan te vallen......... Wat ze zelf aangeven, het is liefdewerk/oud papier. Het gaat te ver de modjes iets aan te rekenen want echt, als de users zélf nou eens wat fatsoen zouden hebben waren de modjes amper nodig, die grijpen enkel in als het nodig is en de policy van FOK! bepaald dat, niet een random user.
En serieus, het is ongelooflijk láf om Cat en Liesje aan te vallen, als jij het zo goed weet, word jij dan mod :X
Makkelijk he, met modder smijten :r
Daarbij: het is maar een forum hoor, je bent vrij om een leven in het echt te hebben/ te gaan leven, je hoeft hier niet onterechte te zitten haten , FOK!ken is niet verplicht hoor :W
je hoeft hier niet onterecht te te zitten haten op vrijwilligers , je tikt toch echt nog steeds compleet vrijwillig op je google-zoekbalk naar de F van FOK!..... :W
Tjezus. het is maar een forum hoor :+

[ Bericht 9% gewijzigd door knoblaucha6 op 10-06-2013 19:00:30 ]
Waar het stinkt is het warm.
  maandag 10 juni 2013 @ 18:51:21 #20
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_127627836
LIF / Parijs en Londen: kleding kopen
Schopje GC, UVT of weet ik veel wat :P
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_127627917
Tussen buxussen knippen en koken moet je niet FOK!ken want dan ga je dubbel :@
Waar het stinkt is het warm.
pi_127628208
Ook voor Knoblauch... De discussie is klaar. Laten we FHF en dit topic houden waar het voor bedoeld is en waar iedereen zich op zijn of haar eigen manier voor wil inzetten.

Met opmerkingen over moderatie kan men terecht bij de FA's, die lezen hier ook mee en Liesje en ik hebben van hen nog geen klachten gehoord.

Maar bedankt voor de steun. :)
pi_127628249
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:51 schreef destrovel het volgende:
LIF / Parijs en Londen: kleding kopen
Schopje GC, UVT of weet ik veel wat :P
Het is LIF geworden w/
pi_127628443
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Van nelle: Ik vind het echt te bot om de modjes aan te vallen......... Wat ze zelf aangeven, het is liefdewerk/oud papier. Het gaat te ver de modjes iets aan te rekenen want echt, als de users zélf nou eens wat fatsoen zouden hebben waren de modjes amper nodig, die grijpen enkel in als het nodig is en de policy van FOK! bepaald dat, niet een random user.
En serieus, het is ongelooflijk láf om Cat en Liesje aan te vallen, als jij het zo goed weet, word jij dan mod :X
Makkelijk he, met modder smijten :r
Daarbij: het is maar een forum hoor, je bent vrij om een leven in het echt te hebben/ te gaan leven, je hoeft hier niet onterechte te zitten haten , FOK!ken is niet verplicht hoor :W
je hoeft hier niet onterecht te te zitten haten op vrijwilligers , FOK!ken is namelijk niet verplicht hoor, je tikt toch echt compleet vrijwillig op je google-zoekbalk naar de F van FOK!..... :W
Tjezus. het is maar een forum hoor :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Heb er maar een spoiler van gemaakt. Volgens mij waren we al klaar namelijk en hoeft het niet meer open en bloot.
pi_127628682
Dienstmededeling: Volgende posts over dit onderwerp worden verwijderd, of ze nu in spoiler staan of niet. En ongeacht welke 'kant' er verdedigd wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')