quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef destrovel het volgende:
Shit, net nu ik hoopte eindelijk eens het nieuwe deel te mogen maken
De OP klopt niet: "Discussie of opmerkingen over het sluiten van de SC worden verwijderd."
De SC is allang weer open
Je bedoelt dat de mensen die het levendig hielden geband zijn (geweest) ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat kan er wel uit he? Daar is de rust alweer weergekeerd.
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de mensen die het levendig hielden geband zijn (geweest) ?
Bovendien is dat al lang geleden.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:50 schreef vannelle het volgende:
Bewijst alleen maar dat je écht niet op zit te letten.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:34 schreef loecje het volgende:
tja om snel te kunnen reageren moet je wel online zijn.
aangezien de moderators vrijwilligers zijn zullen ze ook nog iets moeten doen voor de kost.
sommige mensen verdoen de baas zijn tijd met fok!ken, maar dat kan niet iedereen.
Het is LIF gewordenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:51 schreef destrovel het volgende:
LIF / Parijs en Londen: kleding kopen
Schopje GC, UVT of weet ik veel wat
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Van nelle: Ik vind het echt te bot om de modjes aan te vallen......... Wat ze zelf aangeven, het is liefdewerk/oud papier. Het gaat te ver de modjes iets aan te rekenen want echt, als de users zélf nou eens wat fatsoen zouden hebben waren de modjes amper nodig, die grijpen enkel in als het nodig is en de policy van FOK! bepaald dat, niet een random user.
En serieus, het is ongelooflijk láf om Cat en Liesje aan te vallen, als jij het zo goed weet, word jij dan mod![]()
Makkelijk he, met modder smijten
Daarbij: het is maar een forum hoor, je bent vrij om een leven in het echt te hebben/ te gaan leven, je hoeft hier niet onterechte te zitten haten , FOK!ken is niet verplicht hoor![]()
je hoeft hier niet onterecht te te zitten haten op vrijwilligers , FOK!ken is namelijk niet verplicht hoor, je tikt toch echt compleet vrijwillig op je google-zoekbalk naar de F van FOK!.....![]()
Tjezus. het is maar een forum hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Heb er maar een spoiler van gemaakt. Volgens mij waren we al klaar namelijk en hoeft het niet meer open en bloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |