Ik ben al jaren fan van het joch.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Die Nadal slaat ballen!Onmogelijke ballen die hij toch terugkrijgt. Fantastisch. Ik ben voor hem!
quote:
quote:
quote:
quote:
Nope, niet mee eensquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:46 schreef borisz het volgende:
*burp* Net een snelle bolognese op tafel gezet.
Blijft toch de lekkerste saus voor een pasta.
Dit met tomaat en zalm.. heerlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:58 schreef minilot het volgende:
Hoe verrukkelijk die klassiekers ook zijn (mits goed- en zelfgemaakt) kan er wat mij betreft toch maar heel weinig op tegen een gladde pastasaus van geroosterde paprika, room en wodka. Guilty pleasure
Lees ik ergens over heenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:05 schreef AnneX het volgende:
En Steer: goeie berichten van de lampjesfabriek dus![]()
Keeping my fingers crossed.
Auwquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:16 schreef minilot het volgende:
Fijn: recepten die beginnen met 'snij tien teentjes knoflook in dunne plakjes'.![]()
Niet fijn: je knokkels meenemen bij het fijnraspen van Pecorino.![]()
Au.
#kookavonturen
Pesto?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:16 schreef minilot het volgende:
Fijn: recepten die beginnen met 'snij tien teentjes knoflook in dunne plakjes'.![]()
Niet fijn: je knokkels meenemen bij het fijnraspen van Pecorino.![]()
Au.
#kookavonturen
Ja hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Soms is een personeelsuitje best lollig
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:38 schreef AnneX het volgende:
Oh Dude...![]()
Small world...
Het was even rustig in de bieb en ik liet mijn bieb collega de foto's zien van
de draakjes.
Zij heeft de Plus zegels verzameld.
Oh, is dat niet in Grun ? waar woont ze dan?... dat is toch de Parkplatz ?![]()
![]()
Heeft daar 30/40 jaar geleden op kamers gewoond en herkende de
portiekopgang tegenover jullie ...!
Wilt u ook zegeltjes?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Het zou eigenlijk op het Monopoly bord moeten, zo beroemd, Dude
In de supermarkt leg ik limoenen neer. Kassameisje: heeft u die niet gewogen?
Ik: Nee, die zijn 29 cent per stuk.
Zij: U moet ze toch wegen. *draait zich om naar ander kassameisje om na te vragen*
*Beiden komen tot de conclusie dat ik ze moet wegen*
Ik: Per. Stuk. Hoe weeg ik dat?
Zij: U moet ze toch wegen.
Ik: Ga je gang.
*Met tegenzin vertrekt ze richting groenteafdeling. Komt onverrichter zake terug. Typt in 4x29 cent*
Echt
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Zij: U moet ze toch wegen. *draait zich om naar ander kassameisje om na te vragen*
*Met tegenzin vertrekt ze richting groenteafdeling. Komt onverrichter zake terug. Typt in 4x29 cent*
Echt
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Echt
Nou inderdaad! Als ze nieuw zijn hebben ze vaak geen flauw idee wat dat groene ding is. Avocado, huh?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Of ze vragen of dat nou een advocaat is of een obersjien, die je daar op de band legt.![]()
Gottegotquote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Echt
En aas se niet meer in ut vaak legge hebbe we ze nie meer.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Of ze vragen of dat nou een advocaat is of een obersjien, die je daar op de band legt.![]()
Oe das fijn!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Er viel niets te checken, FFT, dus ik was dat al helemaal niet van plan te gaan doen
Ik heb overigens één sandaal laten repareren. Achterkant was stuk waardoor het ding te los zat bij de hiel en dat loopt heel vervelend. Vorig jaar heb ik me er de hele tijd aan geërgerd. En wat denk je? Kostte het me 3 euro en nu zit ie weer geweldig
Wel leuk buitenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:51 schreef AnneX het volgende:
Denk toch dat ik een dekentje mee moet nemen![]()
http://www.theateraandeslinger.nl/agenda/film/
# buitenfilm.
Ik niet meer. Sinds 2008 ondergang ben ik meer en meer assertief geworden! Echt mijn hormonen sturen een stofjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:14 schreef AnneX het volgende:
Inderdaad !![]()
Assertieve Isa : "Ga je gang !"![]()
En ik was al drie keer zwaar geïrriteerd heen en weer gelopen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:29 schreef Bluezz het volgende:
Als ik de koelkast open komen er heeeeerlijke knoflookgeuren uit
Hier ruikt het naar ui, toch minder fijn als je net wakker bent hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:29 schreef Bluezz het volgende:
Als ik de koelkast open komen er heeeeerlijke knoflookgeuren uit
Je hoeft je neus niet meer te snuiten ookquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:08 schreef Myraela het volgende:
Hier ruikt het naar ui, toch minder fijn als je net wakker bent hoor.
Nee, dit is een procureur.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zijn zeker hele lange teentjes knoflookquote:
Grinnikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn zeker hele lange teentjes knoflook
Jah, dat had ik natuurlijk vorig jaar al moeten laten doen door de schoenmaker. Drie euro!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Mn mailtje naar een excollega waar ik altijd mee in de trein zat is 'gelegd'.
Ze is na 6 maanden zw.schap haar dochtertje verloren op precies dezelfde wijze als ik in '85.
Ik weet het al een week en je voelt meteen dat 'plekjes geven' niet bestaat.
Die kip daar lijkt me heeerlijk maar ijs moet zoet zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:14 schreef Myraela het volgende:
Knoflook.![]()
Ben een keer bij Look in Rotterdam geweest. Dat was echt heerlijk. Knoflook ijs.
Donderdag bij een vietnamese toko in Eindhoven eindelijk weer eens echte trassi kunnen kopen ipv dat poederquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jah, dat had ik natuurlijk vorig jaar al moeten laten doen door de schoenmaker. Drie euro!
Hier ruikt het heerlijk naar Indonesisch vlees(geen trassi gebruikt)
Jullie een heerlijke bbq gewenst, B&gDe zakken kolen en briketten vlogen hier de winkel uit!
Och jee, wat een drama voor haarquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Mn mailtje naar een excollega waar ik altijd mee in de trein zat is 'gelegd'.
Ze is na 6 maanden zw.schap haar dochtertje verloren op precies dezelfde wijze als ik in '85.
Ik weet het al een week en je voelt meteen dat 'plekjes geven' niet bestaat.
Ik heb wel eens van die kleine kuipjes. Is geen poeder, maar een pasta. Ook bij de toko vandaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Donderdag bij een vietnamese toko in Eindhoven eindelijk weer eens echte trassi kunnen kopen ipv dat poeder
De kip was ook echt heerlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Die kip daar lijkt me heeerlijk maar ijs moet zoet zijn. Ik ga trouwens ff nog een slush halen, toch mijn verslaving.
Moet ff nadenken, veel knoflook komt uit china, en is niet echt vers, bewaarknoflook, was een aflevering van kvw over.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van die kleine kuipjes. Is geen poeder, maar een pasta. Ook bij de toko vandaan.
Zeg Piet, wat was er nou mis met Chinese knoflook? Staat me iets van bij dat daar een discussie op FOK! over was.
Ja, doe maar even tot ik zeker weet of ik allergisch ben voor garnalenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa, als ik morgen nasi wil maken, moet dat voor jou dan zonder trassi?
Ok!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, doe maar even tot ik zeker weet of ik allergisch ben voor garnalenIk hoop nog steeds dat het de aspirine + garnalen was.
Ik vind de chinese ook minder knoflokerig smakenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Moet ff nadenken, veel knoflook komt uit china, en is niet echt vers, bewaarknoflook, was een aflevering van kvw over.
Verder vind ik als ik eens vergelijk de chineese net als de amerikaanse knoflook een stuk minder intensief tov van die lekker dikke franse.
Moet er een graafmachine bij komen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, heb maar eens wat offertes aangevraagd. Geen idee hoeveel dat gaat kosten, die aanleg van de terrassen
dat denk ik niet.. We kunnen het zelf aardig netjes krijgen zodat ze alleen wat schoon zand hoeven te verspreiden en dan tegelen.quote:
Ja, maar ik heb dus echt totaal geen idee.. Kreeg ergens eens de indicatie 10,- per m2 maar of dat haalbaar is..quote:
Ik mag toch hopen dat dat icl materiaal en beplanting en zo isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:51 schreef Isabeau het volgende:
Kennissen hadden terrassen laten maken (echt hoogteverschil) in een best kleine tuin. Kostte al meer dan 10.000 euro voor de tuinaanleg (ik denk incl de tegels ed).
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemiddag. In het kader van de grote renovatie nu ook de koelkast weg uit de keuken. Ik kan wel huilen. Ik krijg het never zo mooi als dat het wasIk heb de halve boel moeten slopen
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:31 schreef golfer het volgende:
We zitten lekker al uren in de tuin mat (klein)kids.
Opblaaszwembadje blijft leuk voor zo'n jochie en het speeltuintje is nu wel lekker om de hoek bij ons. Hij rent nu zelf al de achterpoort uit er naartoe.
Aan het eind van het seizoen ( aug-sept) scheelt aanzienlijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:10 schreef TAV74 het volgende:
Rondje tuinmeubelen gedaan. De tering zeg, daar kun je je geld ook wel in kwijt![]()
Wel erg mooie dingen gezien, denk dat we wel aardig scherp hebben wat het gaat worden
Maar moet je het zelf weer netjes maken of vraag je daar hulp bij van de Klussenier?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemiddag. In het kader van de grote renovatie nu ook de koelkast weg uit de keuken. Ik kan wel huilen. Ik krijg het never zo mooi als dat het wasIk heb de halve boel moeten slopen
quote:
Volgens mij waren de weerberichten voor komende week ook niet slecht hoor!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:38 schreef Vork het volgende:
Ja, ik heb erg mooi weer gehad. De hele week al. Het schijnt te gaan veranderen volgende week, dus ik ga er zo nog maar eens extra van genieten.
http://www.wetteronline.d(...)y_local&sid=LongTermquote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:47 schreef Vork het volgende:
Er schijnt slecht weer op komst te zijn. Hopelijk regent het niet wanneer ik op Isle of Man ben, want ik ben er maar kort en ik moet 's ochtends vroeg een ferry halen, dus ook de tent inpakken (en dat is nat echt geen pretje). Ik heb wel nog gisteren iemand ontmoet die daar vandaan komt en allemaal tips gekregen wat betreft de beste plekken om te gaan bekijken aldaar.
Denk dat ik dit ook maar aan de klussenier vraag. Muren beschadigd, plintjes kapot etc. etc.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar moet je het zelf weer netjes maken of vraag je daar hulp bij van de Klussenier?
Ben er net in begonnenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Heerlijk weertje. Net lekker op het balkon de nieuwe Dan Brown uitgelezen. Stukken beter dan de vorige iig.
Ik vond die vorige ook gewoon leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Heerlijk weertje. Net lekker op het balkon de nieuwe Dan Brown uitgelezen. Stukken beter dan de vorige iig.
Hij was leuk, maar niet verrassendquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond die vorige ook gewoon leuk eigenlijk
Gewoon jezelf zijn en accepteren dat hij (?) dat ook isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk, hoop ik. Ben onderweg naar Utrecht CS en dan gaan we het centrum in.
Spannend!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben er, hij nog niet haha. Maar ik ken het centrum een beetje. Verdwaal wel alleen maar hij woont hier dus moet goedkomen. Brrr haha
Gewoon hem alles laten betalen (neem de kreeft!) en dan nooit meer iets van je laten horen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Pssst... Ik heb vanavond een date! Haha hoe gaat dat ook alweer?
Heel veel plezier.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben er, hij nog niet haha. Maar ik ken het centrum een beetje. Verdwaal wel alleen maar hij woont hier dus moet goedkomen. Brrr haha
niet vanwege het water dat viel wel mee. maar was even vergeten dat er een marathon is vandaag en morgen. en na een paar binnendoor weggetjes kan dat volgende dorp er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:10 schreef AnneX het volgende:
Moest je omfietsen Zet, vanwege het hoge water ?
dat het een groter rondje werd...heb je een eigen foto.
Ik ben nog niet eens bij de Lek gaan kijken.![]()
Goed idee van Piet! het terras en een grote mysterieuse/donkere bril op.
Als hij leuk is, laat je de foon in je tas.
Gut Steer toch...fft is een opgevoed meisje
geen idee. vind het waterpeil niet echt hoog staan enkel het moment waarop is een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:22 schreef AnneX het volgende:
Is het water al aan het zakken inmiddels ?
Voordat de kluts water voorbij Lobith en verder is...
Nou ja, woensdag staan de uiterwaarden vast nog onder.
Dan kan er niet gevaren worden en géen teeveeopnamen gemaakt ?![]()
Ze had nooit vreemd moeten gaanquote:Kristen Stewart zoekt troost bij vrienden
Kristen Stewart zou het nog steeds moeilijk hebben met de breuk met Robert Pattinson en steun zoeken bij haar vrienden.
Foto: Wenn
De twee Twilight-acteurs gingen drie weken geleden, na een relatie van vier jaar, uit elkaar. Het was de tweede keer in minder dan een jaar dat Pattinson het uitmaakte.
De afgelopen weken heeft Stewart zich in de luwte gehouden. Slechts af en toe wordt ze gezien met haar vrienden in Los Angeles.
De actrice heeft nog altijd moeite met de breuk en moet wennen aan het leven als vrijgezel. "Ze mist haar beste vriend. Het is alsof een deel van haar is doodgegaan en ze zit nog steeds in het rouwproces", vertelt een insider aan HollywoodLife.com.
Volgens de insider zou Stewart "totaal geen interesse" hebben in andere mannen. "Je hoeft haar ook niet te vertellen dat er meer vissen in de zee zwemmen. Voor haar zwemt er maar één vis in de zee waar ze echt van houdt", aldus de bron.
Hoe erg kunnen mensen zijn af en toequote:
Vreselijk, niet? Daar is Chris "leave britney alone" Crocker nog normaal bijquote:
Ik loop even naar boven.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz of stereo: ik zoek voor mijn witte kat Dirkje zonnebrand met een zo hoog mogelijke factor, of zelfs sunblock. Maar het mag absoluut niet geuren, want dat vindt Dirkje heel vervelend. Bluezz, jij hebt toch ook ongeparfumeerde spullen altijd?
Nee dit is geen grap, ik moet Dirkjes oren écht insmeren ter voorkoming van narigheid.
En ruikt dus inderdaad naar niks?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik loop even naar boven.
Kruidvat SOLAIT kids 50, high sunmilk
zonder parfum & conserveringsmiddelen
Staat er op. Geel/oranje met roze dop.
Doe ik, dank voor de info.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:37 schreef Bluezz het volgende:
Nee ruikt niet, maar open ff het flesje ff in de winkel
Ja het is aardig fris he?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:41 schreef AnneX het volgende:
Koopzondag in Grun?
Dus niet naar de buitenbios gegaan.
Mij té koud nog![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik loop even naar boven.
Kruidvat SOLAIT kids 50, high sunmilk
zonder parfum & conserveringsmiddelen
Staat er op. Geel/oranje met roze dop.
Maar dat is een flesje van vorig jaar, deze is nieuw mss?
https://online.kruidvat.n(...)ionid=13010000000424
Vlekken in je ogenquote:Vermijd contact met ogen en (bad)kleding om vlekken te voorkomen
Deze van Bloes idd (Titanium Dioxide en Zinc Oxide zijn de sleutelwoorden in de ingredientenlijst). Of de Sensitive SPF 50 van Hema, ook met Titanium dioxide en Zinc Oxide.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz of stereo: ik zoek voor mijn witte kat Dirkje zonnebrand met een zo hoog mogelijke factor, of zelfs sunblock. Maar het mag absoluut niet geuren, want dat vindt Dirkje heel vervelend. Bluezz, jij hebt toch ook ongeparfumeerde spullen altijd?
Nee dit is geen grap, ik moet Dirkjes oren écht insmeren ter voorkoming van narigheid.
Nou ik ga het gewoon proberen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:50 schreef Bluezz het volgende:
We hebben hier even een ruikend vergelijkend warenonderzoek gedaan en hij ruikt heeeeeel in de verte een miniembeetje naar iets van talkpoeder?
Nou, Almelo is erg leuk (geworden). Grote kunstenaars- en muzikantenwereld waardoor er veel te doen is.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:14 schreef AnneX het volgende:
Almelo![]()
Niet de eerste stad waaraan ik denk, Sun, bij gezellig![]()
Leuk om muziek te maken met mensen![]()
Aah, dat klinkt al veel beter !quote:Op zondag 9 juni 2013 13:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, Almelo is erg leuk (geworden). Grote kunstenaars- en muzikantenwereld waardoor er veel te doen is.
Maar goed, helemaal niet erg dat 'men' het nog niet door heeft, dat het er leuk is, want dan blijft het tenminste zo![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:14 schreef AnneX het volgende:
En bracht hij je swingend naar de trein? fft...
En in het kader van date/afspraakje.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aah, dat klinkt al veel beter !![]()
@ Borisz post.
Edit: wij waren in Almelo op huwelijksreis, schiet mij te binnen nu.
Per ongeluk...
En ik zie een streepje schaduw...dus! Is er zon
# betekenisvolle post![]()
Kreeg je onvoldoende aandacht?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:04 schreef µ het volgende:
CUL / Het verorberen van de maaltijd. Vlees eerst? Alles bij elkaar? Los?
Klinkt...uhm...apart.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Aaw maak je niet ongerust AnneX, ik kwam gisteren weer terugmaar ging tv kijken en slapen.
Het was over het algemeen best gezellig en hij ziet er niet verkeerd uit maar ik vind hem (nog) niet echt leuk.
- Ik zag zijn kauwgom want hij kauwde met mond open
- Op een gegeven moment (weet niet of hij het door had maar liet maar niks merken) spoog hij in mijn oog tijdens het praten
- Hij was best serieus. Soms ook grappig en dan moest ik lachen maar dat begreep hij niet omdat hij serieus was haha.
- Hij is heel erg sportief en ook dansleraar (sexy) maar ook daarin iets te serieus. Toen ik moest zeggen waar ik niet tevreden mee was (mijn buik) keek hij best vaak naar mijn buik en zei hij wat ik daartegen moest doen (minder eten, meer oefeningen, zelfs vertelde hij (niet naar gevraagd) wat ik beter niet bij een barbecue kan nemen.... Ik werd er best even onzeker van en heb gezegd dat ik mn lijf wel goed vind en ik best gezonder kan eten maar ik hou te veel van eten, puh
.
Maar ik wil best een keer salsales van em
Lekker, met wat zelfgemaakte pestoquote:Op zondag 9 juni 2013 16:20 schreef golfer het volgende:
Onze lokale Italiaanse winkel heeft de pakken spaghetti in de aanbieding...
Leuke stunt.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:37 schreef borisz het volgende:
Handbaldames toch naar het WK. Na een 33-21 zege op Rusland
.
Actiegroepje.quote:
Echt heel erg knapquote:Op zondag 9 juni 2013 16:37 schreef borisz het volgende:
Handbaldames toch naar het WK. Na een 33-21 zege op Rusland
.
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:44 schreef minilot het volgende:
Klinkt als niet leuk genoeg voor onze liefste FFT hoor!
Net terug van Beverwijkse Bazaar. Eindelijk een couscoussière in huis. Ik zag een paar weken geleden bij de Keuringsdienst van Waarde iets te duidelijk het verschil tussen de échte manier van couscous maken en de manier die op het pakje staat en ik kreeg het sindsdien niet meer uit mijn hoofd.Bovendien kun je van alles stomen in zo'n ding en dat is fijn, want ik heb afgelopen week alwéér een bamboe stoommandje gesloopt..
Verder onder meer gekocht: een zak berberis-besjes, gedroogde moerbeien, granaatappels, ingemaakte cactus (nopales), geitenfeta en mangopoeder. Jeej!
Ik weet het de helft van de tijd ook niet vooraf hoor! Meestal kom ik een bepaald ingrediënt toevallig een paar keer tegen in een recept dat ik lees (zoals nu met de cactus en de berberis-bessen), en als ik dan eens in een toko of op een wat exotischer markt ben dan den ik 'Hee!' als ik het zie liggen en dan neem ik het mee, om er iets mee te gaan proberen. Meestal kan ik dan vervolgens het oorspronkelijke recept waar ik het voor nodig had voor geen meter meer terugvinden en dan stop ik het maar in de (propvolle) voorraadkast tot ik het toch weer een keer nodig hebquote:Op zondag 9 juni 2013 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Vind het zo tof om te zien hoe jij met die ingredienten, waarvan 3/4 NL het bestaan niet eens vanaf weet, zoveel inspiratie hebt en de gaafste gerechten maakt!
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik weet het de helft van de tijd ook niet vooraf hoor! Meestal kom ik een bepaald ingrediënt toevallig een paar keer tegen in een recept dat ik lees (zoals nu met de cactus en de berberis-bessen), en als ik dan eens in een toko of op een wat exotischer markt ben dan den ik 'Hee!' als ik het zie liggen en dan neem ik het mee, om er iets mee te gaan proberen. Meestal kan ik dan vervolgens het oorspronkelijke recept waar ik het voor nodig had voor geen meter meer terugvinden en dan stop ik het maar in de (propvolle) voorraadkast tot ik het toch weer een keer nodig heb
Was wel een saaie wedstrijd. Nadal - Djoko had de finale moeten zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef golfer het volgende:
8x Roland Garos winnen is toch wel uitzonderlijk...
Oh ja, dat is er ook nog. Zit helemaal niet in mijn systeem.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn vader helemaal happy want is op tijd voor Jong NL![]()
Herkenbaar! Er staat al een tijdje onder andere een doosje kemeri noten om een keer een uitgebreide Indische rijsttafel te maken. Het komt er alleen steeds maar niet van...quote:Op zondag 9 juni 2013 17:01 schreef minilot het volgende:
Ik weet het de helft van de tijd ook niet vooraf hoor! Meestal kom ik een bepaald ingrediënt toevallig een paar keer tegen in een recept dat ik lees (zoals nu met de cactus en de berberis-bessen), en als ik dan eens in een toko of op een wat exotischer markt ben dan den ik 'Hee!' als ik het zie liggen en dan neem ik het mee, om er iets mee te gaan proberen. Meestal kan ik dan vervolgens het oorspronkelijke recept waar ik het voor nodig had voor geen meter meer terugvinden en dan stop ik het maar in de (propvolle) voorraadkast tot ik het toch weer een keer nodig heb
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Herkenbaar! Er staat al een tijdje onder andere een doosje kemeri noten om een keer een uitgebreide Indische rijsttafel te maken. Het komt er alleen steeds maar niet van...
Kleren in de wasmachine en douchen voor het slapen...quote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn kleren ruiken naar rosti en volgens mij mn lijf ook want heb mn pyjama'tje nu aan en ik ruik mezelf nog
Beste manier: aanmaken met olijfolie en citroen. Lang laten staan. Daarna niet eens zo veel koud water erop gieten en lekker laten staan. Dan krijg je heerlijke couscous om verder mee te bereiden.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Vind het zo tof om te zien hoe jij met die ingredienten, waarvan 3/4 NL het bestaan niet eens vanaf weet, zoveel inspiratie hebt en de gaafste gerechten maakt! Ben iedere keer benieuwd hoe 'jouw eten' smaakt als ik weer eens een foto zie in het Foodgawkers topic
Vind ik leukquote:Op maandag 10 juni 2013 06:36 schreef Bluezz het volgende:
Google is leuk vandaag : Max en de Maximonstershttps://www.google.nl/webhp?hl=nl&tab=ww
Werkenquote:Op maandag 10 juni 2013 07:53 schreef AnneX het volgende:
Wat doe jij P. ondertussen, als mannen in je huis werken?
Niet teveel uitgeven bij Kookpunt hequote:Op maandag 10 juni 2013 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Nu even wachten tot ze ook uit haar warme bedje is en dan gaan we naar KookPuntEn een grote toko ergens.
Ik kan niet veel uitgeven, dus dat scheeltquote:Op maandag 10 juni 2013 08:13 schreef PdeHoog het volgende:
Niet teveel uitgeven bij Kookpunt heEn welke toko? Jullie mogen ook eventueel langskomen. Moet je alleen ff door de rotzooi en herrie heenkijken
Ja. Komt goed. De eerste vreemde mannen zijn binnen dus de boefjes zijn vertrokken. Zo eens kijken waar ze gebleven zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 08:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan niet veel uitgeven, dus dat scheelt
Veel sterkte voor jou en de droppies.
quote:Op maandag 10 juni 2013 08:47 schreef Isabeau het volgende:
We hebben besloten niet naar de herrie te komenMocht je onze kant op willen: welkom
Ik denk dat er veel, net als ik, scripties aan het schrijven zijn i.p.v. colleges volgenquote:Op maandag 10 juni 2013 08:31 schreef TAV74 het volgende:
Is het nu alweer maandagWeekenden gaan echt te snel.
Heb trouwens het idee dat studerend Nederland al aardig klaar is met dit schooljaar, het wordt al rustiger in de trein.
ik heb donderdagmiddag en vrijdag vrij genomen (beter nog, donderdag was hier een vrije dag, en heb de vrije dag voor mezelf naar vrijdag verschoven en een halve dag gewerkt op donderdag), en nu voelt het alsof het weekend erg lang geduurt heeft. Ik heb echt het idee dat ik een week vrij heb gehad. Heerlijk!quote:Op maandag 10 juni 2013 08:31 schreef TAV74 het volgende:
Is het nu alweer maandagWeekenden gaan echt te snel.
Heb trouwens het idee dat studerend Nederland al aardig klaar is met dit schooljaar, het wordt al rustiger in de trein.
Lekker is dat he?quote:Op maandag 10 juni 2013 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb donderdagmiddag en vrijdag vrij genomen (beter nog, donderdag was hier een vrije dag, en heb de vrije dag voor mezelf naar vrijdag verschoven en een halve dag gewerkt op donderdag), en nu voelt het alsof het weekend erg lang geduurt heeft. Ik heb echt het idee dat ik een week vrij heb gehad. Heerlijk!
heerljik! Heb ook geen zak gedaan!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker is dat he?Ik hou wel van lange weekenden
Toch wel? Eigenlijk lijkt dat me een best goed idee, kunnen ze ook vast wennen voor aqls je ooit een keer nog iets gaat verbouwenquote:Op maandag 10 juni 2013 08:17 schreef PdeHoog het volgende:
En de herrie startBij de bovenburen ergens
Muffin lijkt gewoon verder te slapen
heb ze toch hier gehoudenWel met kalmeringszooi van Feliway. Voor die paar dagen levert zo'n verhuizing ook een berg stress op
Uhuh. En dat zit er echt wel aan te komen binnen nu en een half jaar. Eens kijken hoe snel we het potje nog wat kunnen vergrotenquote:Op maandag 10 juni 2013 09:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Toch wel? Eigenlijk lijkt dat me een best goed idee, kunnen ze ook vast wennen voor aqls je ooit een keer nog iets gaat verbouwen
Bloes, ik was door jouw post speciaal hiervoor uit bed gegaan, om het te zien!quote:Op maandag 10 juni 2013 06:36 schreef Bluezz het volgende:
Google is leuk vandaag : Max en de Maximonstershttps://www.google.nl/webhp?hl=nl&tab=ww
Lekkerquote:
Ook nog ffies doorbijten dusquote:Op maandag 10 juni 2013 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker
Ik ben alleen nog maar aan het aftellen.
Nog 2 weken stage en 24 juni nog een deadline van een verslag en dan ben ik klaar (hopelijk).
Mag toch hopen dat er ook een huisje staat?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:42 schreef Den_Haag het volgende:
1 nachtje, morgen door naar klein eilandje met alleen maar strand
Oh wacht was al een topic CUL / Oud Sluis gaat dicht.quote:Topkok Sergio Herman sluit zijn driesterrenrestaurant Oud Sluis in Sluis. Dat heeft de Zeeuwse kok maandag bekendgemaakt. Het restaurant sluit op 22 december van dit jaar.
Herman heeft altijd gezegd op het hoogtepunt te willen stoppen met Oud Sluis. Dat moment is nu gekomen. Herman benadrukt niet te zullen stoppen met koken. Integendeel: hij loopt over van plannen voor de toekomst.
Wachtlijst
Oud Sluis is tot het einde van het jaar bijna volgeboekt, voor zowel lunch als diner. Er is een wachtlijst geopend voor reserveringen; bij annuleringen krijgen de eerst wachtenden alsnog de mogelijkheid een tafel te reserveren.
Hoofdstuk sluiten
Sergio Herman: "Met het sluiten van Oud Sluis komt een zeer intense periode van mijn leven ten einde. Ik heb 25 jaar lang alles gegeven om Oud Sluis naar de internationale top te brengen. Dat is gelukt: alles wat ik ooit met Oud Sluis heb willen bereiken, heb ik bereikt. Daarom is het tijd om dit hoofdstuk af te sluiten. Ik loop over van de plannen voor de toekomst en die kan ik onmogelijk verwezenlijken zonder mij los te maken van Oud Sluis."
Aansturend
De komende jaren zal Herman zich vooral richten op zijn twee andere restaurants: Pure C in Cadzand-Bad en het nog te openen La Chapelle in Antwerpen. De chef zal in beide restaurants nog elke week in de keuken aanwezig zijn. Wel zal hij in de toekomst meer aansturend gaan werken.
duhhhhhquote:Op maandag 10 juni 2013 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er ook een huisje staat?
quote:
Hongkong?quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:25 schreef morgane het volgende:
Ik snap niet precies hoe het allemaal in elkaar zit, maar het klinkt erg klote!! Als ik het goed begrijp is de enige optie om de oude keuken weer op dezelfde manier terug te plaatsen?
quote:
quote:
Tofquote:Op maandag 10 juni 2013 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..].
Van 5 t/m 9 als ik de 9e mee terug kan, anders in mn up de dag erna.
En daarna lekker t/m vrijdag vrij
Combinatie van misschien?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ze zijn klaar voor vandaag. De boefjes hebben het redelijk rustig overleefd. Ik vraag me nu alleen af of dat komt omdat ik er was of omdat die Feliway zijn werk doet
Leuk!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
.
We zullen het wel nooit te weten komenquote:
Oh maar ik vind de voedingsadviezen van Evy niet zo goed ei'k, tussen de hardlooplessen hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 16:33 schreef Isabeau het volgende:
vanuit de trein.
Lein, dat kookboekje is van Evy
P wat ontzettend zonde zeg! Hadden de vprige eigenaren dus al verwijderd.
Na de vakantie viel het niet meequote:Op maandag 10 juni 2013 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik leuk
En 6:20 valt wel mee, toch?
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Wooohooo, eieren! Ik heb er net een stel opgeklopt. Het witte ervan althans.
Meringues in de maak, met rozensmaak..
[ afbeelding ]
..en pistachenootjes
[ afbeelding ]
Voor een exotisch tintje aan de Eton Mess strakjes.![]()
En pa had juist zo goed kunnen helpenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:55 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was even een bliksembezoek van mijn zoon.
Blijkt ie al vanaf februari zonder werk te zitten.
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef Isabeau het volgende:
En pa had juist zo goed kunnen helpen
Lein, melkopschuimen gaat erg goed met de cafetière
Yup.quote:
Nee. Dat is vermoedelijk bij de installatie van mijn huidige keuken gebeurd.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:33 schreef Isabeau het volgende:
P wat ontzettend zonde zeg! Hadden de vprige eigenaren dus al verwijderd.
Ja dat probleem hebben wij ook. Maar met een pitverkleiner is het zo opgelost.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:11 schreef Isabeau het volgende:
lekker dik ook
En de koffiemaker is goedgekeurd, maar we moeten nog wel iets van een warmhoudplaatje voor het gasfornuis hebben.
Eton Mess.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Wooohooo, eieren! Ik heb er net een stel opgeklopt. Het witte ervan althans.
Meringues in de maak, met rozensmaak..
[ afbeelding ]
..en pistachenootjes
[ afbeelding ]
Voor een exotisch tintje aan de Eton Mess strakjes.![]()
Nou ja blijkbaar heeft hij genoeg gespaard om er even uit te zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 19:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Yup.
Als ie uit gefeest en gebeest is (hij gaat nu weer een week of wat naar Ibiza) heeft ie beloofd z'n CV even naar mij toe te sturen en ga ik misschien hem wel even helpen.
Lopen er nog 2 achter. Moeten nog e5 en e6 bekijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Al een beetje bij met MasterChef?
Valt mee. Hoe vonden jullie de nieuwe MasterClass opzet?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Lopen er nog 2 achter. Moeten nog e5 en e6 bekijken.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
Uiterlijk vanaf maandag kan ik TV kijken. HBO
Hebben nu e5 gezien. Masterclass? Hebben we iets gemist? Welke ep. wat dan? Heb ik die vergeten te kijken?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Valt mee. Hoe vonden jullie de nieuwe MasterClass opzet?
Ik vond het gezelliger, leuker en boeiender zo met niet alleen maar de kandidaten en de jury die grapjes maken.
Ja. Zin inquote:
Shit...deel 4 dus niet bekeken. Alsnog dus doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:14 schreef golfer het volgende:
Hebben nu e5 gezien. Masterclass? Hebben we iets gemist? Welke ep. wat dan? Heb ik die vergeten te kijken?
Ik heb als kind een keer een spruitje schoon gemaakt, en daar kwam een worpje uit. Toen heb ik zeker een jaar geen spruitjes gegeten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Bio Bio Bio
Had twee kroppen botersla van schoonpa, heerlijk eerlijk onbespoten.
Eerste keer wassen
Wat zweeft daar toch een boel beetjes in het water, beter kijk, honderden bladluizen
Tweede keer wassen
honderden bladluizen
Heb de sla uiteindelijk 5 keer in ruim water gewassen voordat ze schoon was
Vind dat geen probleem maar vraag me af hoe de Bio Bio Bio Bakfietshuisvrouw dit zou vinden.
Je slaatje wordt met al dat water en arbeid wel net zo duur als in ijswater gewassen en gesneden sla Pietquote:Op maandag 10 juni 2013 23:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Bio Bio Bio
Had twee kroppen botersla van schoonpa, heerlijk eerlijk onbespoten.
Eerste keer wassen
Wat zweeft daar toch een boel beetjes in het water, beter kijk, honderden bladluizen
Tweede keer wassen
honderden bladluizen
Heb de sla uiteindelijk 5 keer in ruim water gewassen voordat ze schoon was
Vind dat geen probleem maar vraag me af hoe de Bio Bio Bio Bakfietshuisvrouw dit zou vinden.
Duurder, want in principe betaal je altijd al in een winkel extra veel voor bio-producten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Je slaatje wordt met al dat water en arbeid wel net zo duur als in ijswater gewassen en gesneden sla Piet
Ahquote:Op maandag 10 juni 2013 13:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..].
Nog even over die rode oortjes, ik schrok in het begin ook van die verkleurende oortjes... blijkt dat als ze vuurrood zijn, ze ook heel warm zijn, haar neusje (ook roze maar dan rood) ze erg moe is en slaperig... wilde het toch nog ff kwijtquote:Op zondag 9 juni 2013 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ik ga het gewoon proberen.
Ik zou zo graag iets totaal reukloos hebben. Maar misschien zit dat er gewoon niet in.
Smeer een voormalig straatschoffie maar eens in met iets dat in de verte chemisch ruikt. Hij verzet zich tegen alles dat vreemd is.
Terwijl het echt moet, want zijn oren nemen de rode kleur aan die niet veel goeds voorspelt. En hij schijnt al vier jaar buiten rond te zwerven.
Dank voor jullie vergelijkend warenonderzoek.![]()
wow, bouwvakkers die om 8 uur beginnenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:59 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhWat ben ik gaar zeg
Nog maar drie dagen mensen in huis. Over een uur kunnen ze alweer op de stoep staan
Dat hebben we afgesproken in het contract. Er wonen hier ook best nog wel wat ouderen en zo. Was allemaal geen probleemquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow, bouwvakkers die om 8 uur beginnenBij mij belden ze gewoon rond 7 uur al aan
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:48 schreef PdeHoog het volgende:
Gelukkig kan er in mijn badkamer weinig misgaanIk heb alvast de wastafel laten slopen. Die breng ik straks naar de container en dan MOET ik tenminste wat aan die badkamer gaan doen
Jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:08 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Zo zet ik mijzelf ook wel eens voor het blok![]()
? tandenpoetsen onder de douche of in de keuken dan?
Ik ging iets later naar bedquote:Gister ben ik om zeven uurkapot naar bed gegaan en vanmorgen om 7 uur
weer eruit !![]()
# niks ( meer) gewend van fysieke arbeid.
Ik ga er eens op letten!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog even over die rode oortjes, ik schrok in het begin ook van die verkleurende oortjes... blijkt dat als ze vuurrood zijn, ze ook heel warm zijn, haar neusje (ook roze maar dan rood) ze erg moe is en slaperig... wilde het toch nog ff kwijt
Klinkt mss stom want jij bent ook een poetenmensch, maar toch![]()
Ze beginnen te wennen aan de herrie. Brownie kijkt buiten en Muffin ligt te maffen op mijn bureaustoelquote:
Geef hem eens ongelijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan ook zijn dat Dirkje gewoon stiekem vieze boekjes zit te lezen op de kattenbak.
Bouwvakkers. 's Morgens wakker worden, uit je raam kijken en vol in een halve meter bilnaad starenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:52 schreef Sarabi het volgende:
Bouwvakkers zijn leuk, soms tenminste
Gaat alles nog goed met de katten, P?
Je gaat het nog leuk vindenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Er werd net even met een flinke moker een leiding aan gort gehakt. En zo te horen gingen er ook nog wat tegels mee
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga er eens op letten!
Kan ook zijn dat Dirkje gewoon stiekem vieze boekjes zit te lezen op de kattenbak.
Wij hadden gaas, ging perfect.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
Anne, kan wel gaan liggen janken, maar schiet ik ook niks mee opdamn....wou dat ik deze rust ook op kantoor had
![]()
Leuk nieuws: Brownie heeft zijn eerste stapjes op het enge balkon gezet. Ik twijfel nog tussen alles dichtbouwen of het hele balkon voorzien van gaas. Wel lekker als de deur open kan.
Nog maar niet te beginnen over wat die kat allemaal aanraakt met zijn tong en vacht in je keukenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:30 schreef minilot het volgende:
Ik vind het fijn te lezen over bouwvakkeravonturen.. Wánt! Na jaaaaaaaren huren hebben mijn lief en ik besloten dat de tijd rijp is om iets te kopen. Helemaal alsof we grote mensen zijn.We zijn al druk aan het bezichtigen.
Binnenkort heb ik dus misschien ook wel bouwvakkers om tegenaan te kijken (want ik wil in ons eerste eigen huis hoe dan ook een door mezelf bedachte hele brute, superpraktische keuken) en tevens een poes/kater om rekening mee te houden, want zodra we een huis+tuin hebben eist mijn lief min of meer dat we er zoeentje aanschaffen. Hij zeurt er al om sinds we samenwonen, dus tijd om met de hand over mijn hart te strijken..
(die nageltjes.. die tandjes.. ieks!)
Ja zeg, hou op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nog maar niet te beginnen over wat die kat allemaal aanraakt met zijn tong en vacht in je keukenKatten komen er hier in huis NIET in, getverdemme. Schijt uit een plastic doos scheppen, losse haren overal... Nope.
Nou succes daarmeequote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef minilot het volgende:
Ja zeg, hou op.![]()
Als er een kat komt mag deze ABSOLUUT de keuken niet in.
Ik wil sowieso een deur in de keuken. En zit mij eens niet te ontmoedigen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou succes daarmeeTenzij je een deur zicht kan doen tussen de keuken en de ruimte waar de haarbal verblijft, kan je dat echt drie dubbel dik op je buik schrijven.
* Leintjeuh anti katten maffia
ja maar, ja maar, bio, onbespoten, het milieu! het milieu! Dat er een slordige 100 liter water alleen al voor het wassen nodig was hebben we het dan maar even niet overquote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je slaatje wordt met al dat water en arbeid wel net zo duur als in ijswater gewassen en gesneden sla Piet
Ja maar.... Kat! In huis!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:40 schreef minilot het volgende:
Ik wil sowieso een deur in de keuken. En zit mij eens niet te ontmoedigen.
Na mijn longinfectie 2 jaar terug was mijn conditie geheel weg, kon geen 100 meter lopen zonder sterretjes en zwarte vlekken te zien. Inmiddels loop ik dagelijks tussen de 5 en 8 kilometer, maar helemaal goed is het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:53 schreef minilot het volgende:
Ooo, hardlopen! Ik ben na flinke kuitbeenbreuk in maart vorige week voorzichtigjes weer begonnen. Op blote voeten, want ruimschoots warm en zonnig genoeg buiten.![]()
Nu stukjes van 1-2 minuten per keer. Met een beetje geluk kan ik wel weer vijf kilometer tegen de tijd dat het winter is.![]()
Stomme breuk.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nog maar niet te beginnen over wat die kat allemaal aanraakt met zijn tong en vacht in je keukenKatten komen er hier in huis NIET in, getverdemme. Schijt uit een plastic doos scheppen, losse haren overal... Nope.
ging voorheen ook 2 keer in de week zwemmen, baantjes trekken, moet ik ook maar weer gaan doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef minilot het volgende:
Ik wist niet dat jij hardloopt Piet!Tof!
Dol op honden, hekel aan kattenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Zal ik de volgende keer maar langs de kant gaan staan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar.... Kat! In huis!!
Pffft, zit naar de foto's van de Ladies Run te kijken. Vragen ze gewoon 15 euro voor een (digitale!) foto. Echt, en hij is niet eens echt flatteus
Ja!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Zal ik de volgende keer maar langs de kant gaan staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |