SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ja, 3x.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je weleens truffels gedaan anders mag je nu stoppen met je betweterige gedoe.
(Zie edit).quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ohja allemaal binnen heel korte tijd toch.
Oke maargoed ik lees dat je niet zo'n hoge dosis neemt, in ieder geval is wat jij zegt en wat ik altijd neem dus ook niet van toepassing op de hogere doses.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
(Zie edit).
Ja, maar wel genoeg om tolerantie af te breken.
Na 1 week is bijna alle tolerantie weer eraf, daarna gaat het heel langzaam naar 0.
De 2e week is alle tolerantie weg.
Tussen de 1e en 2e keer zat meer dan 1 maand, tussen de 2e en 3e keer zat anderhalve week.
[ afbeelding ]
XTC HEROINE KROKODIL CRYSTAL METH SPEED 2CB TRUFFELS PADDO'S KETAMINE MORFINEquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
Hm, ik denk dat horkje zo zijn beklag komt doen dat jullie beter in dat andere forum kunnen zitten, ipv deze sc
15 gram is een normale dosis voor normale soorten, en P. Atlantis is de op een na meest potente truffel die er is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke maargoed ik lees dat je niet zo'n hoge dosis neemt, in ieder geval is wat jij zegt en wat ik altijd neem dus ook niet van toepassing op de hogere doses.
Was dat dat "hoofd" ofzo ^^quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:35 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben zelfs in dit topic geweest terwijl ik aan het trippen was op 10 gram en poste zelfs nog een plaatje die ik had gemaakt op paint. Door dat plaatje ging ik nog harder trippen.
Even zoeken.
Ja! Nadat ik dat had getekend, begon ik hard te trippen op die tekening.quote:
Boeion.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
Hm, ik denk dat horkje zo zijn beklag komt doen dat jullie beter in dat andere forum kunnen zitten, ipv deze sc
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boeion.
We hebben het hier toch ook over liefdesperikelen en personal issues, daar hoeven we toch ook niet voor naar R&P.
Is een vrij besloten groep hier.
Zoek hem, ik wil zienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja! Nadat ik dat had getekend, begon ik hard te trippen op die tekening.
Hele bakje Hollandia (15 gr) altijd hier, dat is van de sterkste garde truffels.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
15 gram is een normale dosis voor normale soorten, en P. Atlantis is de op een na meest potente truffel die er is.
Ik weet niet welke truffel je neemt en hoeveel gram?
Ik geef toe, de eerste trip kon ik al niet meer normaal zien bij 13gram. Alles begon te kronkelen, overal kleuren omheen, veel neppe bomen in het bos, alles lag in een perfect patroon en een soort tunnelvision.
Maar het is wel zo dat je in het donker merkbaar veeeeel meer tript dan in het licht.
Dan heb ik wel respect voor je, je gaat hard met die dingen heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hele bakje Hollandia (15 gr) altijd hier, dat is van de sterkste garde truffels.
stomme junk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
XTC HEROINE KROKODIL CRYSTAL METH SPEED 2CB TRUFFELS PADDO'S KETAMINE MORFINE
HIHAHO WEER EEN STOMME NOTE VOOR MUR ERBIJquote:
Teringquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sherlock
Het is niet veel hoor, had best veel moeite met tekenen zoals je ziet.
quote:
Daarom neem ik ook zoveelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan heb ik wel respect voor je, je gaat hard met die dingen heb ik gehoord.
Wat doe je meestal als je tript?
Meestal in je eentje?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook zoveelNou ik ben een keer naar het amsterdamse bos gefietst, op de fiets met een continue lachkick
Enne heb t ook thuis gedaan en bij iemand anders thuis dus dan filmpjes kijken enz en mn katten uitlachen, en op het balkon zitten als het donker is, jezus dan ga je echt tyfushard, leek alsof de sterren uit de lucht vielen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook zoveelNou ik ben een keer naar het amsterdamse bos gefietst, op de fiets met een continue lachkick
Enne heb t ook thuis gedaan en bij iemand anders thuis dus dan filmpjes kijken enz en mn katten uitlachen, en op het balkon zitten als het donker is, jezus dan ga je echt tyfushard, leek alsof de sterren uit de lucht vielen
In mn eentje zou ik echt zo gruwelijk hard fout gaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3x met iemand anders gedaan maar dat vond ik echt vervelend, ze leiden me teveel af
Ik heb dan telkens dat ik teveel moet letten op die andere.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
3x met iemand anders gedaan maar dat vond ik echt vervelend, ze leiden me teveel af
Dat was wel toen het 'ergste' voorbij was, na zo'n anderhalfuur ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ja ik heb gehoord dat kadden en honten best trippy zijn.
Maar ik kon al amper fietsen met 13gram Atlantis?
Ik moest achter een nuchtere vriend fietsen die precies moest zeggen wanneer ik links/rechts moest, anders was ik sowieso nu overreden.
Dat lijkt me logisch in jouw staatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
In mn eentje zou ik echt zo gruwelijk hard fout gaan.
Zoals Terence McKenna zegt; je gaat alleen fout, omdat je nog kan nadenken, en jezelf uit de trip kan trekken. Je moet meer nemen, zodat je niet jezelf kan tegenhouden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
In mn eentje zou ik echt zo gruwelijk hard fout gaan.
Meer nemen, altijd een goed idee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zoals Terence McKenna zegt; je gaat alleen fout, omdat je nog kan nadenken, en jezelf uit de trip kan trekken. Je moet meer nemen, zodat je niet jezelf kan tegenhouden.
Ah okequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, weet niet. dat is meer mijn persoonlijkheid denk ik.
Ik snap precies wat je bedoeld. Dat heb ik zelf ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, weet niet. dat is meer mijn persoonlijkheid denk ik.
Kereltje, als ik van te voren denk dat ik fout ga neem ik het echt niet hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoeld. Dat heb ik zelf ook.
Het probleem is, als je denkt dat je fout gaat, ga je ook fout.
Een soort vicious circle.
Meestal ben ik een paar dagen voordat ik truffels ga doen een beetje in spanning.
Maar het moment van inname, ben ik kalm. Geen verwachtingen meer, gewoon me laten gaan.
En waarom dat is, weet ik niet. Maar dat is gewoon wat er dan gebeurd.
Twijfel jij aan Terence McKenna?quote:
Kom vechten dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kereltje, als ik van te voren denk dat ik fout ga neem ik het echt niet hoor.
Je hoeft niet zo wijs tegen mij te doen.
quote:
Ik zeg het maar gewoon, als iedereen altijd iets nieuws zou zeggen, dan zou het aardig stil zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben geen complete noob qua drugs he.
3 keer acid, 8 keer paddos, talloze keren salvia.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zeg het maar gewoon, als iedereen altijd iets nieuws zou zeggen, dan zou het aardig stil zijn.
Stoere boii.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
3 keer acid, 8 keer paddos, talloze keren salvia.
Ga mij niet over hallucinogenen vertellen, en helemaal niet over hoe het mis kan gaan en hoe je het kan voorkomen.
x1000quote:
Ja, het heet dood gaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:59 schreef Dientje12 het volgende:
Door vermoeidheid en uitdroging kan je ook gaan trippen heb ik gehoord
dat kloptquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:59 schreef Dientje12 het volgende:
toch trip ik liever door middel van wietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:59 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, dat is pas als je niks onderneemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:02 schreef Moira. het volgende:
Ik ga naar werk liefjens
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar hallucinatie van vermoeidheid en uitdroging is eerder vervelendquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
toch trip ik liever door middel van wiet
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, dat is pas als je niks onderneemt
Had je halflang haar?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:07 schreef Unscrewed het volgende:
Even haartjes knippen, ik zie eruit als een junkie.
Totzo.
Moet toch wachten op de bus, dus ik blijf nog wel even FOK!en.quote:
Wow, dat veranderd van een bos naar een deurtje.quote:
Ik wil het zo lang laten groeienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lang is het nu.
Maar natuurlijk doe ik het gewoon netjes achterover en in model.
Nu is het een stuk korterquote:
zo heb ik het nu ongeveer, wil het lekker langquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nu is het een stuk korter
[ afbeelding ]
Maar als ik gel in mijn haren doe en achterover ziet het er precies hetzelfde uit dan voor dat ik naar de kapper ging, alleen zijn achter mijn haren een stuk korter.
Ja, ik vind het een beetje jammer, wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
zo heb ik het nu ongeveer, wil het lekker lang
Mwa, dat valt op zich nog wel meequote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lang is het nu.
Maar natuurlijk doe ik het gewoon netjes achterover en in model.
Ik wil ze wel aflikken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Jezus, zie maar eens wiet te grinden en een joint goed te rollen met plakkende handen van de warmte
Je bent zo hot dat ze wel opwarmenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan zijn ze toch nat van je speeksel captain obvious
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Groetjes van Moira.!quote:
Wacht gewoon tot moir klaar is ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:49 schreef Monopoly het volgende:
Eens kijken of het zo lukt om een fatsoenlijke joint te bouwen. Is echt een eeuwigheid geleden
Laatste keer een poging gewaagd maar ik faalde jammerlijk. Dat kwam deels doordat ik pittig beschonken was
Ja, die is om 21.00 klaar, maar ik heb zin in wietquote:
Smoke er gewoon eentje, en dan later nog eentje met Moira.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, die is om 21.00 klaar, maar ik heb zin in wietDenk gewoon dat ik het ga proberen zometeen haha
Ik heb het hele weekend vrij en maandag ook, dus dat zekerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Smoke er gewoon eentje, en dan later nog eentje met Moira.
Biertje erbij, lekker seks.
White Widow is echt mijn favorietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend vrij en maandag ook, dus dat zeker![]()
Weet niet eens hoeveel we nog hebben liggen.
Wel lekker spul overigens. White gehaald bij de shop bij mijn ouders laatst. Prima spul.
Hier is bubblegum 8,50, hoeveel betaal jij ervoor?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben de laatste tijd wel fan geworden van bubblegum.
Zoete smaak en pittig spul. De ene keer een goede stonedheid, andere keer juist vrij actief, gewoon nice.
Iets duurder dan de normale wiet, maar goed, kwaliteit mag wat kosten
11 in Ede, in Rotterdam 9 euroquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier is bubblegum 8,50, hoeveel betaal jij ervoor?
Ik vind dat helemaal niks, spacend naar het feestquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:16 schreef Studeur het volgende:
Vanavond wordt een relax-avondje met een maat van me. Geen alcohol, maar zometeen beginnen met een kwart pilletje en dan in de zon chillen tot die weg gaat. Dan rond 12 uur het tweede kwartje erin en richting stad om daar een zweverig technofeestje te pakken. Uiteraard voorzien van voldoende water kan er eventueel rond 2/3 uur nog een halfje in, maar als ik lekker ga doe ik dat niet. Kortom, zo min mogelijk drugs en een beetje rustig aan doen
Hier is t 12 euro volgens mij. Amnesia is rond de 14 euro maar ik weet een shop waar ie maar 7,50 isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hier is bubblegum 8,50, hoeveel betaal jij ervoor?
Ik kreeg wel een beetje koppijn van dat geflashquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fucking briljant, ik zit er al een tijdje met verbazing naar te kijken
Ik zit hier nog een beetje verdoofd door de warmte een beetje dat ding rustig te bewegen, opeensquote:
Ja? Echt helemaal geen last van hierquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een beetje koppijn van dat geflash
Had ik ff in PTA gepost, maar goed, dat gezegd hebbende: Volgens mij ben ik fuckedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Materieel examen gehaald
Nog een vraagje trouwens.
Kwam er net achter dat er een scheurtje in mijn OV chipkaart zat.
Ik heb gewoon studenten OV, maar ik kon dus niet meer inchecken bij Connexxion. Uitchecken bij NS werkte ook niet meer.
Juist op het Kippenlijntje werd ik gecontroleerd (ik had mijn werkkleding aan, dus hoopte op symphatie), maar ik kreeg de keuze: Of 25 euro direct betalen, of 35 + de ritprijs binnen 14 dagen, over de post.
Ik heb voor het laatste gekozen zodat ik in bezwaar kan gaan.
Lijkt mij overigens een verloren zaak, maar ga het wel proberen.
Hoe hoog schatten jullie mijn kansen in ?
wat een hoerencondoekoequote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef Monopoly het volgende:
Net trouwens een boete gekregen in de trein
[..]
Had ik ff in PTA gepost, maar goed, dat gezegd hebbende: Volgens mij ben ik fucked
sowieso bezwaar aantekenen, zeggen dat ie gebroken was vlak voor je instapte.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:21 schreef Monopoly het volgende:
Net trouwens een boete gekregen in de trein
[..]
Had ik ff in PTA gepost, maar goed, dat gezegd hebbende: Volgens mij ben ik fucked
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:26 schreef Monopoly het volgende:
Precies, en ik had nog 'spoorkleding' aan ook. Zat in de IC net van Zwolle naar Amersfoort gewoon hard 1e klas te chillen en kreeg een goed gesprek met de conducteur. Toffe gast.
Bij Connexxion zijn ze schijnbaar wat moeilijker, dus hopelijk komt het goed met bezwaar aantekenen
bij connexxion zijn het ook 'controleurs' die het doen als bijbaantje, die ze hebben ingevoerd om het zwartrijden van de laatste 20 jaar zonder controle een beetje tegen te gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:26 schreef Monopoly het volgende:
Precies, en ik had nog 'spoorkleding' aan ook. Zat in de IC net van Zwolle naar Amersfoort gewoon hard 1e klas te chillen en kreeg een goed gesprek met de conducteur. Toffe gast.
Bij Connexxion zijn ze schijnbaar wat moeilijker, dus hopelijk komt het goed met bezwaar aantekenen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
Hihaho keezen op moiras laptop als een baas
leg keezen maar aan mij uit op de meetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
Hihaho keezen op moiras laptop als een baas
fuckin Nazis bekeuren zelfs elkaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
bij connexxion zijn het ook 'controleurs' die het doen als bijbaantje, die ze hebben ingevoerd om het zwartrijden van de laatste 20 jaar zonder controle een beetje tegen te gaan
doen we! Stoned keezenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
leg keezen maar aan mij uit op de meet
En dan lekgeprikt worden door muggenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:51 schreef Monopoly het volgende:
Hier ook warm, ik overweg om het matras in de tuin te leggen en daar te slapen_
Ik heb een oude kak nokia, dus ik kan dat niet eens.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:08 schreef Onorgineel het volgende:
Hebben jullie ook dat als je op je telefoon op fok zit je batterij in no time leeg is?
3310, betere tijdenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een oude kak nokia, dus ik kan dat niet eens.
Enige voordeel aan Nokia troep, is dat ze niet kapot gaan, en je doet een week zonder oplader ofzo haha
quote:
Volgensmij is dat best chill werkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:40 schreef Unscrewed het volgende:
Gesolliciteerd bij een Aarbeienboer
Hoop dat ik aangenomen wordt!
Extra hard werken en boembambem fucking veel geld.
Omg, ja! AARDBEIENquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij is dat best chill werkLekker veel aarbeien vreten ook
Ik ben maar 1.75quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:50 schreef Monopoly het volgende:
Schijtwerk voor je rug iig.
Heb het 2 dagen uitgehouden. Enorme rugpijn.
Maar goed, ik was toen ook al boven de 1.90m
En wat dacht je er van als de zon brandtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:50 schreef Monopoly het volgende:
Schijtwerk voor je rug iig.
Heb het 2 dagen uitgehouden. Enorme rugpijn.
Maar goed, ik was toen ook al boven de 1.90m
Rode nek jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat dacht je er van als de zon brandtEn met dat werk dus letterlijk brandt
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En wat dacht je er van als de zon brandtEn met dat werk dus letterlijk brandt
Goeie, ik heb zelf een s2 maar zelfs die gaat nog meer dan prima meequote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso. Krijg van de zaak een HTC binnenkort, maar ga zelf een Galaxy 4 halen
Jawel, lekker knapperig enzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:31 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb geen geld en geen wiet, zijn takjes rookbaar?
Even serieus, zit daar THC in?quote:
Jammer. :\quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
op, misschien. Maar de moeite niet waard
quote:
Ik ook, nu vrij weekend er ligt al een klaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik ben niet opeens afhankelijk, hoor.
Daar rook ik veel te weinig voor (eens in de 1-2 weken).
Maar heb nu wel zin in eentje.
Ik pijp je ervoor!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook, nu vrij weekend er ligt al een klaar
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
Jaja, snel grapje zeggen zodat iedereen denkt dat je niet homo bent maar toch wel
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
Jaja, snel grapje zeggen zodat iedereen denkt dat je niet homo bent maar toch wel
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:56 schreef Monopoly het volgende:
Maak een enorme tekening van mij met:
- 3 draken
- een bezem
- ploertendoder
- postzegel van Adolf Hitler
- BH-beugel
Dan maak ik 4,49 over naar je via ING
Dat zou ik echt doen.. als ik een camera had.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:56 schreef Monopoly het volgende:
Maak een enorme tekening van mij met:
- 3 draken
- een bezem
- ploertendoder
- postzegel van Adolf Hitler
- BH-beugel
Dan maak ik 4,49 over naar je via ING
Scannenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat zou ik echt doen.. als ik een camera had.
Op je telefoon?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat zou ik echt doen.. als ik een camera had.
Die kabel is kwijt.quote:
Heb ik niet.quote:
Geen telefoon,quote:
Weet je hoe weinig ik verdien?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Geen telefoon,
Geen geld
Geen wiet,
Geen camera
Geen scanner kabel
Gast. je werkt toch,, dafuq geef je alles aan uit?
wiet xDquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Geen telefoon,
Geen geld
Geen wiet,
Geen camera
Geen scanner kabel
Gast. je werkt toch,, dafuq geef je alles aan uit?
Wat ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet je hoe weinig ik verdien?
80-90 euro per maand!
Voor 40 uur
Ik wil maar net ff zeggenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat ?
Dude, jij wordt uitgeknepen bro.
Ja, echt! Komt eigenlijk mijn keel uit, ik sjouw constant met die zware dozen (doe non-food, dus allemaal van die zware zakken hondenvoer, etc). Ik ga denk ik ontslag nemen, geen geld is beter dan dat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat ?
Dude, jij wordt uitgeknepen bro.
OF.. Misschien gek idee.. Je zoekt eerst wat anders voordat je opzegt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, echt! Komt eigenlijk mijn keel uit, ik sjouw constant met die zware dozen (doe non-food, dus allemaal van die zware zakken hondenvoer, etc). Ik ga denk ik ontslag nemen, geen geld is beter dan dat.
Nee, beter zorg je dat je ergens anders bent aangenomen voor je ontslag neemtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, echt! Komt eigenlijk mijn keel uit, ik sjouw constant met die zware dozen (doe non-food, dus allemaal van die zware zakken hondenvoer, etc). Ik ga denk ik ontslag nemen, geen geld is beter dan dat.
word bezorger ofzoiets op scooter, neem aan dat het een bijbaan is?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb geen scooter vriend.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
word bezorger ofzoiets op scooter, neem aan dat het een bijbaan is?
Hoop ik dan voor je
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:02 schreef Olment het volgende:
[..]
OF.. Misschien gek idee.. Je zoekt eerst wat anders voordat je opzegt.
Ja, misschien wel beter..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, beter zorg je dat je ergens anders bent aangenomen voor je ontslag neemt
En even mailen naar de vakbond
quote:
quote:
dit jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:04 schreef Olment het volgende:
[..]Die krijg je van de pizzaria, je hebt rijbewijs nodig alleen...
Ook geen geld voor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:04 schreef Olment het volgende:
[..]Die krijg je van de pizzaria, je hebt rijbewijs nodig alleen...
In een roze tutu door het dorp heen dansen met ontbloot bovenlijf en zorgen dat je op het nieuws komt als dorpsgek van eindhoven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ook geen geld voor.
Al zou het super chill werk zijn!
En ik heb geen camera >:(
Heb je misschien een andere opdracht voor mij?
Arnold proberen te overtreffenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In een roze tutu door het dorp heen dansen met ontbloot bovenlijf en zorgen dat je op het nieuws komt als dorpsgek van eindhoven.
Dat duurt te lang.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In een roze tutu door het dorp heen dansen met ontbloot bovenlijf en zorgen dat je op het nieuws komt als dorpsgek van eindhoven.
Niet tevreden met een paint?quote:
quote:
Was dat niet de bedoeling dan?quote:
Weet ik niet.quote:
Of ik schrijf je naam in paint met Comic Sans MS! DAT IS PAS LEUK ZEG JAAAquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:14 schreef Monopoly het volgende:
Ja een tekening is veel leuker, voor in mijn fobo jwz
Da's toch geen ¤4,49 waard jungquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Of ik schrijf je naam in paint met Comic Sans MS! DAT IS PAS LEUK ZEG JAAA
was garpje hihahoquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:16 schreef Unscrewed het volgende:
Wacht misschien kan ik mijn vader's telefoon lenen als het zo ver is... ik zal het wel tekenen.
Moet het cartoony of realistisch zijn?
quote:
quote:
Doe een mix, dit cartoony, dat realistisch, wat je zelf het tofst eruit vindt zienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:20 schreef Monopoly het volgende:
Moira beslist, ik vind het allemaal wel prima
Hehe, oke.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Doe een mix, dit cartoony, dat realistisch, wat je zelf het tofst eruit vindt zien
PICSquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef Monopoly het volgende:
Ellendig lelijk jointje gedraaid![]()
Ik faal weer eens
Ja nou zeg het haar even dan, kleine moeitequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet je bij Moira zijnDie heeft een kekke iPhone
Wtf is dat?quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik ben aids lui
Moira gaat mij binnenkort les geven. Dan halen we gewoon 3 pakken vloei en tip, dan komt het wel goed
Er komt een dag....
ik geoof je nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus Monerzo erg was ik zelfs niet in het begin
Nee echt, ik kreeg hem tenminste wel helemaal dichtquote:
Same herequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee echt, ik kreeg hem tenminste wel helemaal dichtvoor de rest was ie niet recht maar wel te roken, dit niet
Ja ik kreeg hem redelijk dicht, alleen er lag nog gruis en wiet op het blaadje, dat moest er nog wel bijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee echt, ik kreeg hem tenminste wel helemaal dichtvoor de rest was ie niet recht maar wel te roken, dit niet
Achja, ik kan ook niet mooi met sigarettentabak draaien, shag is zoooveel chillerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik kreeg hem redelijk dicht, alleen er lag nog gruis en wiet op het blaadje, dat moest er nog wel bij
Ach, binnenkort een avondje lang gewoon zo veel mogelijk draaien en dan dat nog 2 keer doen en je kan het![]()
Moet er de tijd voor nemen
Die ziet er ook écht niet uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:55 schreef Moira. het volgende:
Nou goed, ik heb er nog wat van proberen te maken.
Een dichte dikke rookbare toeter
[ afbeelding ]
Deze is idd ook met sigarettenshag, vind ik zelf ook vervelender draaien, en hij zit wat vol, mja
Alles wat ik draai vindt jij sowieso lelijk, schatquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
Ik kan het beter, dat is het hele eieren eten.
Dit soort foto's geeft mij weer wat meer zelfvertrouwenquote:
watquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
Ik kan het beter, dat is het hele eieren eten.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef Onorgineel het volgende:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:44 schreef Moira. het volgende:
Ja dat denk ik dus ook telkensquote:
het noorden? zeker die gekke friezenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ook telkens
Blijkbaar is dat 'in het noorden' een spreekwoord ofzo
Wie verzint dat?
Wat is 'het hele eieren eten'? MAKES NO FUCKING SENSE. AT ALL.
kk gek ouwe kom vechtequote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De eieren houden ook niet van jou
KAPLAUW JONGUH VET GOEIE DISS
En de meet dan ?!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef Monopoly het volgende:
Oké.
Jullie zijn awesome, tof enzo.
Maar ik ga hier niet meer posten vanaf nu,
Principe kwestie. ONZ is naar de tyfus en alles wat ik hier doe wordt niet meer gewaardeerd.
Het ga jullie goedDoei!
Hier krijg ik spontaan een slappe vanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef Monopoly het volgende:
Oké.
Principe kwestie. ONZ is naar de tyfus en alles wat ik hier doe wordt niet meer gewaardeerd.
Het ga jullie goedDoei!
Is het weer zover met de drama?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef Monopoly het volgende:
Oké.
Het ga jullie goedDoei!
Jezus, dat alles?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Ah dit dus neem ik aan: ONZ / [ONZ-FB] Onzin Feedback
Vind het wel apart ja dat mono er direct weer bijgehaald wordquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
Wat een matigheidjes toch weer.
Kan ik nou niet eens als user gewoon wat opbrengen voor ONZ, gewoon no drama, denk misschien kan er wat mee gedaan worden.
Wordt er ineens fel op gehapt "omdat Moira." ofzo?
Ik snap dat niet man. Waarom ben ik part of die drama? Ik heb daar toch helemaal niks mee te maken? Ik ben Mono niet. Omdat ik 'het vriendinnetje' van Mono ben moet ik er maar meteen negatieve hatelijke dingen mee bedoelen ofzo?
Nee man. Vat me nou toch eens niet zo verkeerd op
Ik bedoel het alleen maar positief.
Daaromquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vind het wel apart ja dat mono er direct weer bijgehaald word
Oh, dat heb ik graag, jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard, één volkeren in kleine sneetjes.
Sneetjes
Hoe heb ik Mono erbij gehaald dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom
Ze snappen mij gewoon niet
Wat de fuck heeft dat er nou weer mee te maken?
Immer, zo'n plasticken tasjen zonder ribbelsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik graag, ja
Zou u er een tasje omheen kunnen doen?
Jij bedoel je.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat hij die post van Tally bedoelt
Zo'n witte half doorzichtige die super snel scheurt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer, zo'n plasticken tasjen zonder ribbels
Nee, want als je mij snapte was er echt heel anders op gereageerdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij bedoel je.
Dan nog snap ik dat wel, snap je dat niet?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want als je mij snapte was er echt heel anders op gereageerd
Jij, niet Onorigineel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
Wat een matigheidjes toch weer.
Kan ik nou niet eens als user gewoon wat opbrengen voor ONZ, gewoon no drama, denk misschien kan er wat mee gedaan worden.
Wordt er ineens fel op gehapt "omdat Moira." ofzo?
Ik snap dat niet man. Waarom ben ik part of die drama? Ik heb daar toch helemaal niks mee te maken? Ik ben Mono niet. Omdat ik 'het vriendinnetje' van Mono ben moet ik er maar meteen negatieve hatelijke dingen mee bedoelen ofzo?
Nee man. Vat me nou toch eens niet zo verkeerd op
Ik bedoel het alleen maar positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |