Hopelijk heb ik mijn zaak bij deze naar behoren beschreven en zijn er mensen hier bereidt om mijn droom te doen uitkomen.twitter:Demen_Bulbul twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 16:22:22@Kevin_strootman In plaats van een mop een leuk filmpje. Hopelijk brengt het je plezier genoeg voor de overwinning http://t.co/8D8EtNjPMO reageer retweet
Een raar mannetje, dat is het.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
Dus als iedereen retweet moet hij opeens wél lachen om dat suffe fimpje?
Wat overigens niet door jou, maar door iemand anders gemaakt is.
Ik vind dit een heel raar topic.
Doe eens niet GGMM. Ik ben niet vaak serieus op Fok!, maar dit komt wel echt vanuit mijn hart. Laten we een andere keer grappen en grollen maken, maar ik zou dit topic graag serieus willen zien verlopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:31 schreef GGMM het volgende:
Dus als iedereen retweet moet hij opeens wél lachen om dat suffe fimpje?
Wat overigens niet door jou, maar door iemand anders gemaakt is.
Ik vind dit een heel raar topic.
Ik ben bloedserieus. Dit filmpje is door Dr. Mikey gemaakt, dat staat zelfs in het filmpje zelf. Dus waarom probeer jij daar mee te scoren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens niet GGMM. Ik ben niet vaak serieus op Fok!, maar dit komt wel echt vanuit mijn hart. Laten we een andere keer grappen en grollen maken, maar ik zou dit topic graag serieus willen zien verlopen.
Wat ben jij ontiegelijk kinderachtig bezig zeg... Mij iets dusdanig misgunnen dat je zelfs een eigen grap instuurt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Dit filmpje is door Dr. Mikey gemaakt, dat staat zelfs in het filmpje zelf. Dus waarom probeer jij daar mee te scoren?
Verder blijft de vraag over het retweeten openstaan.
Ik snap het gewoon niet man. Waar is je eergevoel dat je met iemand anders z'n filmpje, waar duidelijk tijd en moeite ingestoken zijn, probeert te winnen?
Valt me tegen van je, sorry dat ik het zeg.
twitter:ggmm_ggmm twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 16:17:17@Kevin_strootman het is oranje en het roept de hele tijd "ik ben een sinaasappel!!'(een mandarijntje met een grote mond.
) reageer retweet
Je ziet toch aan de tijd dat mijn Tweet eerder was als die van jou?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij ontiegelijk kinderachtig bezig zeg... Mij iets dusdanig misgunnen dat je zelfs een eigen grap instuurt.
Met welk doel?? Het aantal retweets zal voor een lach zorgen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn oprechte topic is eigenlijk al verziekt bij deze, maar ik zou een retweet alsnog erg waarderen.
samen hebben deze twee dit filmpje gemaaktquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:34 schreef Fopje het volgende:
Waarom staat er MrStylo in het begin en Dr.Mikey op het einde? En komt jouw naam niet voor in dat suffe saaie filmpje?
Dan die van jou*quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet toch aan de tijd dat mijn Tweet eerder was als die van jou?
[..]
Met welk doel?? Het aantal retweets zal voor een lach zorgen?
Stuur dan niet zo'n kutfilmpje op als je echt wilt winnen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan die van jou*
En Strootman is een dusdanig druk en populair persoon dat hij mijn tweet zou kunnen mislopen. Ik wil gewoon erg graag winnen om bovengenoemde redenen.
Van een ander, die hem waarschijnlijk met hetzelfde doel heeft gemaakt. En nu minder kans maakt als die van LittleRabbit geretweet wordt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Stuur dan niet zo'n kutfilmpje op als je echt wilt winnen?
Ik vond het persoonlijk leuk, en het leek mij creatiever dan een dom mopje uit een willekeurig moppenboekje... maar wellicht heb ik mij hier inderdaad op verkeken. Al had ik toch wel iets meer steun verwacht/op gehoopt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Stuur dan niet zo'n kutfilmpje op als je echt wilt winnen?
Hebben mr.stylo en dr.mikey dit speciaal voor jou gemaakt zodat je dit kon inzenden?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het persoonlijk leuk, en het leek mij creatiever dan een dom mopje uit een willekeurig moppenboekje... maar wellicht heb ik mij hier inderdaad op verkeken. Al had ik toch wel iets meer steun verwacht/op gehoopt.
mrstylo is zonder punt mallootquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hebben mr.stylo en dr.mikey dit speciaal voor jou gemaakt zodat je dit kon inzenden?
Geholpen. Ik wist niet hoe je zoiets moest maken. Het idee komt wel van mij af, inclusief de muziek.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hebben mr.stylo en dr.mikey dit speciaal voor jou gemaakt zodat je dit kon inzenden?
Die muziek is van Kinderen van kinderen. Niet van jou.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geholpen. Ik wist niet hoe je zoiets moest maken. Het idee komt wel van mij af, inclusief de muziek.
Beetje dimmen jij.quote:
Oke dan is het goed, niet dat je het gejat hebt ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geholpen. Ik wist niet hoe je zoiets moest maken. Het idee komt wel van mij af, inclusief de muziek.
Blijf je nou onwaarheden verspreiden?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die muziek is van Kinderen van kinderen. Niet van jou.
Post eens?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik heb Daisy zelfs een berichtje op Youtube gestuurd voor haar toestemming.
plaats ook even celine dion wil jequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zieStrootman
staan dus even reageren.
voor jou deze danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou voorruit, al weet ik niet of de mods van ONZ dat goed vinden. Is niet on topic![]()
Volgens mij is Stylo de rechtmatige eigenaar van de schoenen mocht Demen deze actie winnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
samen hebben deze twee dit filmpje gemaakt
ik wil graag stylo als mod
Deze poging offtopic te gaan is verbazingwekkend ontopicquote:
Waar heb je het over? Die staat gewoon in de OP?quote:
Oh, ik zie het al.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Die staat gewoon in de OP?
Het is niet zo zeer afgunst jegens LittleRabbit, ik vind het gewoon niet helemaal eerlijk voor Dr.Mikeyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:55 schreef Adames het volgende:
rene is net een week mod af en gelijk is hij al verzuurd, wat een afgunst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |