abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juni 2013 @ 16:21:10 #176
37769 erodome
Zweefteef
pi_127584353
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:18 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Oh ik zie hier een heel topic vol staan over dat vrouwen fysiek zwakker zouden zijn? Ga ff naar de sportschool een kweek eens wat spieren. Beetje fysiek incasseringsvermogen!
Ik dreig niet met geweld als ik ruzie met iemand heb. Maar verwacht niet dat als iemand fysiek wordt dat ik dan niets doe, dat verwacht ik ook niet van een ander als ik fysiek word.

Afgezien van sparren bij de vechtsport die ik heb gedaan heb ik sinds de basisschool al niet meer gevochten, mijn stem verhef ik ook maar zelden, dus tja...
Neem vooral de rest wat ik schrijf even mee, het omdraaien en weglopen ipv hysterisch te worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door erodome op 09-06-2013 16:30:58 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_127584598
vrouwen moeten gewoon weer terug achter het aanrecht en alles doen wat de man zegt, hoeven wij niet te slaan.. alles opgelost O+

Deal?
  zondag 9 juni 2013 @ 16:31:49 #178
37769 erodome
Zweefteef
pi_127584649
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
vrouwen moeten gewoon weer terug achter het aanrecht en alles doen wat de man zegt, hoeven wij niet te slaan.. alles opgelost O+

Deal?
Zolang ik dan maar de baas ben ik de keuken en als je dat niet zint krijg je met de deegroller te maken :P
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_127584686
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Zolang ik dan maar de baas ben ik de keuken en als je dat niet zint krijg je met de deegroller te maken :P
Goed, dat kan geregeld worden! Heb ik de rest van het huis O+
pi_127584705
Fysiek geweld is voor de dommen werd ons vroeger geleerd, daar ben ik het nog steeds mee eens.
Wanneer iemand mij aanvalt zal ik me echter op alle mogelijke manieren verdedigen. Een man geef je een paar flinke stoten in het gelaat en een vrouw weer je af of houdt je vast.

Mijn zusje (20 jaar) heeft een agressieprobleem en is nog een stuk agressiever dan de dame in filmpje 2 hierboven. Ze slaat met voorwerpen en krabt tot bloedens toe, maar om haar daarvoor KO te slaan vind ik echt te ver gaan. Een flinke duw of haar weggooien als ze me bespringt werkt meestal wel na een aantal keer.
pi_127584928
Wat een walgelijk anti-gelijk denken hangt er hier rond de post van sommige.

Voor mij zijn man en vrouw volkomen gelijkwaardig. En is mijn boosheid ook niet anders naar een man dan naar een vrouw. Wanneer een vrouw dus het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, zal ze dat merken ook.

En als een vrouw mij een klap zal geven, dan kan ze een harde stoot terug verwachten ook.
pi_127585020
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef Neuroscience het volgende:
Ik heb het topic dat de aanleiding was voor dit topic gevolgd en verbaasde me over bepaalde reacties van seksegenoten. Je blijft met je tengels van vrouwen af.
Hahah,

Ik ken meiden/vrouwen die hier op een hele smerige manier misbruik van zullen maken.

Jouw gewoon emotioneel en zelfs fysiek helemaal kapot maken. En weet je waarom? Je doet toch niets terug.
  zondag 9 juni 2013 @ 16:43:28 #183
289973 TerryStone
meh, i say
pi_127585032
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:33 schreef Mark_Rutte het volgende:
Fysiek geweld is voor de dommen werd ons vroeger geleerd, daar ben ik het nog steeds mee eens.
Wanneer iemand mij aanvalt zal ik me echter op alle mogelijke manieren verdedigen. Een man geef je een paar flinke stoten in het gelaat en een vrouw weer je af of houdt je vast.

Mijn zusje (20 jaar) heeft een agressieprobleem en is nog een stuk agressiever dan de dame in filmpje 2 hierboven. Ze slaat met voorwerpen en krabt tot bloedens toe, maar om haar daarvoor KO te slaan vind ik echt te ver gaan. Een flinke duw of haar weggooien als ze me bespringt werkt meestal wel na een aantal keer.
Waarmee je het probleem netjes in stand houdt en ze dus nooit leert dat je je handen thuis moet houden... hulde.
pi_127585118
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef Kreator het volgende:

Er zijn van die wijven die gewoon een uppercut verdienen.
"She is a fucking female !! ".

De tyfus eh.. eerst dapper doen en dan huilie huilie.
pi_127585216
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:01 schreef HiddenResponse het volgende:
Die eerste is echt de schuld van de man die kan zich gewoon niet beheersen terwijl hij daar zelf ook provocerend voorstaat. Hij had weg moeten lopen en als hij er echt recht op had, dan later met de politie of wat dan ook terug moeten komen.

:?

Ik zie een vrouw die met haar vuist op die man inslaat..
Vervolgens worden ze uit elkaar gehouden, maar die vrouw die breekt er doorheen om nog eens te gaan slaan... Die gozer die denkt ''fuck you'' en slaat haar in haar gezicht.
Rustig aan.
pi_127585346
Ik heb trouwens een keer een vrouw geslagen. Dat kwam omdat ze een foto voor mijn ogen kapot scheurde, terwijl die foto mij heel dierbaar was.

Toen heb ik haar een platte hand gegeven.
pi_127585796
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jeetje die eerste, arme kindjes. ;(
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 18:14:33 #188
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127588049
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:40 schreef theunderdog het volgende:
Wat een walgelijk anti-gelijk denken hangt er hier rond de post van sommige.

Voor mij zijn man en vrouw volkomen gelijkwaardig. En is mijn boosheid ook niet anders naar een man dan naar een vrouw. Wanneer een vrouw dus het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, zal ze dat merken ook.

En als een vrouw mij een klap zal geven, dan kan ze een harde stoot terug verwachten ook.
Mannen en vrouwen zijn helemaal niet gelijkwaardig, wie dat verzonnen heeft is gewoon achterlijk, Mannen zijn over het algemeen genomen sterker, net als vrouwen over het algemeen genomen zorgzamer zijn.
Mannen en vrouwen hoeven ook niet gelijkwaardig te zijn om respect voor elkaar te hebben, we hebben allemaal onze voor en nadelen en over het algemeen vullen we elkaar prima aan. vrouwen zijn niet minder dan mannen, mannen niet minder dan vrouwen. maar gelijkwaardig als in kracht zijn we gewoonweg niet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 9 juni 2013 @ 18:15:51 #189
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127588080
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hahah,

Ik ken meiden/vrouwen die hier op een hele smerige manier misbruik van zullen maken.

Jouw gewoon emotioneel en zelfs fysiek helemaal kapot maken. En weet je waarom? Je doet toch niets terug.
Als je enige manier om te reageren is op iemand die je emotioneel kapot maakt slaan is is het triest gesteld met je, loop gewoon weg, kap met een relatie als diegene je kapot maakt.
Er zijn meer manieren dan iemand slaan om een conflict op te lossen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 9 juni 2013 @ 18:17:19 #190
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127588122
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef Kreator het volgende:

Er zijn van die wijven die gewoon een uppercut verdienen.
Ze heeft dat niet verdiend, hij had haar best hardhandig uit de bus mogen zetten maar zo hard slaan vanwege een woordelijk conflict is gewoon zwak.
  zondag 9 juni 2013 @ 18:22:42 #191
399873 upnx
it's me
pi_127588270
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze heeft dat niet verdiend, hij had haar best hardhandig uit de bus mogen zetten maar zo hard slaan vanwege een woordelijk conflict is gewoon zwak.
Inderdaad. Hij werd helemaal niet fysiek bedreigt. Zelf zou ik gewoon om assistentie vragen - weet zeker dat zo'n busbedrijf hier wel protocollen voor heeft.
pi_127589179
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen zijn helemaal niet gelijkwaardig, wie dat verzonnen heeft is gewoon achterlijk, Mannen zijn over het algemeen genomen sterker, net als vrouwen over het algemeen genomen zorgzamer zijn.
Mannen en vrouwen hoeven ook niet gelijkwaardig te zijn om respect voor elkaar te hebben, we hebben allemaal onze voor en nadelen en over het algemeen vullen we elkaar prima aan. vrouwen zijn niet minder dan mannen, mannen niet minder dan vrouwen. maar gelijkwaardig als in kracht zijn we gewoonweg niet.
Maar dat we niet gelijkwaardig zijn in kracht houdt niet in dat we niet gelijkwaardig zijn he.
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 18:50:35 #193
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127589318
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar dat we niet gelijkwaardig zijn in kracht houdt niet in dat we niet gelijkwaardig zijn he.
Zo bedoelde degene waar ik op reageerde het wel, wij zijn gelijkwaardig dus het is oké om een vrouw te slaan.
pi_127589507
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zo bedoelde degene waar ik op reageerde het wel, wij zijn gelijkwaardig dus het is oké om een vrouw te slaan.
Het is net zo oke om een vrouw te slaan als om een man te slaan.
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 18:57:15 #195
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127589540
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is net zo oke om een vrouw te slaan als om een man te slaan.
Naar mijn mening niet om dat vrouwen fysiek haast altijd zwakker zijn.
Maar ik ben sowieso tegen fysiek geweld.
pi_127589700
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Naar mijn mening niet om dat vrouwen fysiek haast altijd zwakker zijn.
Maar ik ben sowieso tegen fysiek geweld.
In gelijke situaties dus.

Ik ben het wel met die jongen eens dat het hele stigma ''vrouwen mag je niet slaan'' nogal verwerpelijk is.

Het gaat om machtsverhoudingen en de specifieke situatie en niet om het geslacht.
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 19:21:01 #197
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127590467
Kijk,zo geef ik die vent groot gelijk.

http://www.dumpert.nl/med(...)laar_mishandeld.html
pi_127593965
Hoe sommigen hier reageren doet mij een beetje denken aan dat ze niet weten wat voor impact iemand slaan in een relatie heeft. Als je eenmaal geslagen bent dan is de verhouding direct zo scheef als ik weet niet wat en is de gelijkheid weg. Bij elke ruzie daarna moet je bang zijn om een klap te krijgen als je je mond niet houdt of heb je schrikbewegingen van je eigen partner.
pi_127594505
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

Beter geformuleerd: mannen en vrouwen zijn wel gelijkwaardig (ergo, evenveel waard), maar niet gelijk (ergo, niet hetzelfde in alle opzichten). In fysieke kracht zijn mannen over het algemeen inderdaad sterker. Daar dien je rekening mee te houden.

Betekent in mijn optiek niet dat een man niet terug mag slaan als een vrouw hem slaat - man en vrouw zijn immers wèl gelijkwaardig. Als ik iemand een klap verkoop, dan kan ik toch verwachten dat ik met gelijke munt terugbetaald wordt?

Daarbij dient de man dan wel rekening te houden met het feit dat hij ws sterker is: je gaat een redelijk zachte klap niet beantwoorden met een enorme vuiststoot die de ander KO achterlaat (ik had het niet voor niets over gelijke munt).
  zondag 9 juni 2013 @ 20:47:19 #200
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_127594601
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:45 schreef Musil het volgende:

[..]

Beter geformuleerd: mannen en vrouwen zijn wel gelijkwaardig (ergo, evenveel waard), maar niet gelijk (ergo, niet hetzelfde in alle opzichten). In fysieke kracht zijn mannen over het algemeen inderdaad sterker. Daar dien je rekening mee te houden.

Betekent in mijn optiek niet dat een man niet terug mag slaan als een vrouw hem slaat - man en vrouw zijn immers wèl gelijkwaardig. Als ik iemand een klap verkoop, dan kan ik toch verwachten dat ik met gelijke munt terugbetaald wordt?

Daarbij dient de man dan wel rekening te houden met het feit dat hij ws sterker is: je gaat een redelijk zachte klap niet beantwoorden met een enorme vuiststoot die de ander KO achterlaat (ik had het niet voor niets over gelijke munt).
Daar ben ik het ook mee eens, zoals in het filmpje hierboven geef ik hem groot gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')