abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 juni 2013 @ 17:44:59 #126
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128122740
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:43 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Theoretisch geneuzel is dat. Als de man zover is dat hij terugslaat, slaat hij echt niet net zo hard als jij of ik om precies met dezelfde kracht terug te slaan. Dan kun je gewoon een klap verwachten hard of zacht.

Waarom zou een man moeten inhouden als ik zelf ook op mijn hardst sla? Beiden moeten hun handen thuis houden en doe je dat niet, dan kun je een reactie terugverwachten.
Omdat een man je een gebroken kaak slaat en als vrouw heb je geluk als je hem een blauw oog slaat.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_128122806
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat een man je een gebroken kaak slaat en als vrouw heb je geluk als je hem een blauw oog slaat.
Dat praat je eigen geweld goed, maar veroordeelt de zijne omdat hij sterker is?
  zaterdag 22 juni 2013 @ 17:49:33 #128
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128122867
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:47 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Nee, ik praat geweld helemaal niet goed, dat maak jij er nu van, iedereen moet gewoon zijn/haar poten thuis houden, geweld lost nooit iets op.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_128125751
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad. Natuurlijk mag je als man een vrouw niet uit volle kracht terugslaan. Volgens mij besef je niet genoeg hoeveel schade dat wel niet aanricht.
pi_128125807
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:47 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Dat praat vrouwelijk geweld zeker niet goed. Geweld is nooit goed te praten. Maar als een man een vrouw met volle vuist slaat, belandt een vrouw meestal in het ziekenhuis en als het gaat om een getrainde man kan het dodelijk zijn. En daarom mag je als man een vrouw nooit met volle vuist terugslaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')