Niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarschuwingen geven voor gekreun. In het voetbal mag je ook niet je tegenstander afleiden door te lopen bleren heel de tijd.
ik kreun tenminste niet als ik mijn push ups doe!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon je oksels scheren battieboy.
Dan zou Van Bommel nooit de 90 minuten halen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarschuwingen geven voor gekreun. In het voetbal mag je ook niet je tegenstander afleiden door te lopen bleren heel de tijd.
Ja, we hebben nu wel wekelijks overleg ja. De revolutie komt steeds dichterbij he. Syrie, Turkije, Stockholm. Binnenkort kunnen we hier los.quote:
licht/zon duhquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
hmmmm waarom heb je in de tuin altijd kut beeld
Door het licht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Camera iets hoger richten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Het is wel waar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zou Van Bommel nooit de 90 minuten halen.
quote:
Nee? Mag je niet heel de tijd schreeuwen als jij dat leuk vindt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Je mag als niet keeper ook niet "los" roepen trouwens. Of gaan lopen schreeuwen als iemand alleen op de keeper afgaat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee? Mag je niet heel de tijd schreeuwen als jij dat leuk vindt?
Ik kreun ook alleen maar omdat het mij zo irriteert dat m'n okselharen in de weg zitten bij 't trainen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kreun tenminste niet als ik mijn push ups doe!!!
Nee, dat mag niet. Krijg je een kaart voor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee? Mag je niet heel de tijd schreeuwen als jij dat leuk vindt?
Lijkt me klote als je Tourette hebt dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Krijg je een kaart voor.
Dan moet je in een G team.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me klote als je Tourette hebt dan.
Dat is sowieso klote.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt me klote als je Tourette hebt dan.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor jou ook. En voor Stylo, en voor Insomnia.
als je 20 liter binnenwerkt jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:20 schreef Tyron het volgende:
ik loop telkens water te drinken lees ik net op het interwebs dat je er dood aan kan gaan
krijg lekker de tering
Je gaat sowieso dood.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:20 schreef Tyron het volgende:
ik loop telkens water te drinken lees ik net op het interwebs dat je er dood aan kan gaan
krijg lekker de tering
Ja, watervergiftiging als je 10 liter in 1 keer drinkt ofzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:20 schreef Tyron het volgende:
krijg lekker de tering
los mag niet nee, maar ja wel ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Je mag als niet keeper ook niet "los" roepen trouwens. Of gaan lopen schreeuwen als iemand alleen op de keeper afgaat.
quote:
ja okquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, watervergiftiging als je 10 liter in 1 keer drinkt ofzo.
doodsbedreigingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
Tyron, gewoon lekker snel water blijven drinken!
Ja maar dat doet niet ter zakequote:
Water drinken in Nederland is sowieso onverstandig. Alle rivieren monden hier uit, en je drinkt eigenlijk gewoon het vergif wat Europa loost.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:20 schreef Tyron het volgende:
krijg lekker de tering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |