SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De datum is 8 juni.
De meeters:
Tamashii
Faxie
Vinniiee
BobbyB
Remlof
Dqop
Vansschoen (fo sure niggah)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die weten we, ja.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pegging
Maar ja, jij he? Jij moet ook zoveel namen kennen.quote:
#smoothquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:10 schreef Vansschoen het volgende:
Zo vroeg ik een keer aan een vriend wat de naam van zijn nieuwe vriendin was, waar zijn vriendin bij stond. Hij zei: uhmmm, uhm ja, uhm, dat is geheim!
Behoorlijk! Kwam ze ook een keer tegen op de fiets, zei een het fietsen hij achterop. Nee die relatie duurde niet langquote:
Lolwutquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:10 schreef Vansschoen het volgende:
Zo vroeg ik een keer aan een vriend wat de naam van zijn nieuwe vriendin was, waar zijn vriendin bij stond. Hij zei: uhmmm, uhm ja, uhm, dat is geheim!
Echt eh, kan ik toch allemaal niet onthouden ;squote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ja, jij he? Jij moet ook zoveel namen kennen.
[..]
#smooth
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolwut!!!
Ik vind het wel lekker wanneer ze "OOOHHH DKUT JAAAAAAAA" schreeuwen.. Dat bekt lekkerder dan mijn echte naam, toch?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Behoorlijk! Kwam ze ook een keer tegen op de fiets, zei een het fietsen hij achterop. Nee die relatie duurde niet lang.
Waarheid.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolwut!!!
Ik vind het wel lekker wanneer ze "OOOHHH DKUT JAAAAAAAA" schreeuwen.. Dat bekt lekkerder dan mijn echte naam, toch?
Wel minder humoristisch dan je vorige naam in zo'n situatie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolwut!!!
Mja, probleem is dat ze dan ook "die kut" kunnen bedoelenquote:
Haha true!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolwut!!!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:14 schreef twi het volgende:
[..]
Wel minder humoristisch dan je vorige naam in zo'n situatie.
Mwehehehe, 2 handen op 1 buik, deze mannenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Waarheid.
Ik schreeuw altijd "ROKJE!" , klinkt beter dan een echte naam.
Altijd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha true! sommige mannen brullen trouwens echt als beren!
Feertje schreeuwde ook "ROKJE!", dus het was goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Mwehehehe, 2 handen op 1 buik, deze mannen
Niet alleen mannen hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha true! sommige mannen brullen trouwens echt als beren!
"En hij zag dat het goed was"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
Feertje schreeuwde ook "ROKJE!", dus het was goed.
Hoop dat vrouwen eerer als ''jane'' klinken dan als zarzan die de hele jungle bij elkaar probeerd te brullen!quote:
Dan komt het aardig overeen, dus geen zorgenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:20 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Hoop dat vrouwen eerer als ''jane'' klinken dan als zarzan die de hele jungle bij elkaar probeerd te brullen!
Ik kan het nietquote:
Nasiquote:
He, wat naarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja, probleem is dat ze dan ook "die kut" kunnen bedoelen
Oh goshquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha true!
Trouwens. sommige mannen brullen trouwens echt als beren!
Mijn leven.. Struggles manquote:
Sla ze in elkanderquote:
Blijf van m'n srs af, srs manquote:
*kitsquote:
Boh, sterktequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn leven.. Struggles man
[..]
Sla ze in elkander
Potver, dat was geheim. Ik kan jou ook niks vertellen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
[..]
Feertje schreeuwde ook "ROKJE!", dus het was goed.
Dank jequote:
Ik weet niet waar jij je pener in steekt, maar ik niet in mannen in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Met zo'n enorme piemel als die van jou is dat toch geen verrassing?
Is toch gewoon nasty, meisjequote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Potver, dat was geheim. Ik kan jou ook niks vertellen.
Hopelijk niet. Of zie ik er soms zwanger uit?quote:
De buurvrouw van 2 huizen verder vroeg wat er met een Rokje was. Dus ik was beslist niet de enige die het hoorde.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Potver, dat was geheim. Ik kan jou ook niks vertellen.
Oh, ik dacht dat jij van de andere kant was. Jammer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je pener in steekt, maar ik niet in mannen in ieder geval.
Zo'n 4 maanden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Of zie ik er soms zwanger uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij van de andere kant was. Jammer.
Dat hangt natuurlijk wel af van de grootte van de desbetreffende rits ehquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja ook!
En kids passen natuurlijk helemaal niet achter de rits, duh
Hoe harder, hoe beter.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De buurvrouw van 2 huizen verder vroeg wat er met een Rokje was. Dus ik was beslist niet de enige die het hoorde.
Naamsbekendheidquote:
Mij waren ze nog niet een opgevallen gewoon, dacht zal ik voor de grap een ''d'' typen omdat het een ''t'' moet zij, besloten om dat niet te doen moest het echt een ''d'' zijn STOMquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:33 schreef FL_Freak het volgende:
Wat een spelfout allemaal wel niet teweeg kan brengen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo'n 4 maanden.It's funny 'cause it's true ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee. Dan had ik nog een goed excuus.quote:
quote:
quote:
Hoezo?quote:
Een goed excuus om niet te trainen en te eten voor twee.quote:
Ik zie nog steeds meer nadelen dan voordelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goed excuus om niet te trainen en te eten voor twee.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wel hoor, duurt alleen wel lang, in de meeste gevallen 9 maanden heb ik gehoord.
Zijn maar geruchten, legendes.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wel hoor, duurt alleen wel lang, in de meeste gevallen 9 maanden heb ik gehoord.
Vervolgens zit je er alsnog dik 18 jaar mee opgescheept jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds meer nadelen dan voordelen.
Je moet niet zeiken, je bent een man.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds meer nadelen dan voordelen.
Mannen moeten ook zeiken hoorquote:
Die van vanmorgen hier was massive.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:44 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof wij niet af en toe van een hele grote keutel af moeten.
Ja bedankt voor de info enzo...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van vanmorgen hier was massive.
Takkie wat?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mannen moeten ook zeiken hoor
Op de plee dan, verder moeten ze idd niet komen met hun takkie takkie toefff
Dat bedoel ik, soms gaan ze ook wel de 5 pond voorbij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van vanmorgen hier was massive.
hun takkie takkie toeffff tozzz wollah a zemmels ik zweerquote:
GRaag gedaan.quote:
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Moet je een extra toelage betalen om hem door te spoelen, ernstig wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, soms gaan ze ook wel de 5 pond voorbij.
Noem mij geen keutelzeiker mattie, die van mij komt er gewoon rectaal uit ;squote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GRaag gedaan.
[..]
Wat je zegt ben je zelf.
[..]
Moet je een extra toelage betalen om hem door te spoelen, ernstig wel.
Uit de bruine krater, ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noem mij geen keutelzeiker mattie, die van mij komt er gewoon rectaal uit ;s
Gelukkig niet diagonaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noem mij geen keutelzeiker mattie, die van mij komt er gewoon rectaal uit ;s
Hihihihi krater :$quote:
Dat lijkt me niet zo fijn, neequote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
Pfff, toch maar eens richting m'n werklaterrrr
![]()
Nice, VFR is wel een leuke motor. Km-stand is aan de hoge kant ja, maar die blokken zijn vrij robuust geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:36 schreef muhahaha het volgende:
Iedereen zit buiten.
Vinniiee, mijn broer mailde me vanochtend dat zijn collega een VFR 750 te koop heeft staan. Daarnet een bod gemaild aangezien zijn vraagprijs van 2000 in mijn optiek iets aan de hoge kant is (1996 met 72.000km).
Klopt. Ik had even op marktplaats gekeken en er staan redelijk wat vergelijkbare motoren te koop voor ongeveer dezelfde prijs met een veel lagere stand.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, VFR is wel een leuke motor. Km-stand is aan de hoge kant ja, maar die blokken zijn vrij robuust geloof ik.
Even Googlen
Gewoon bieden dan iddquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt. Ik had even op marktplaats gekeken en er staan redelijk wat vergelijkbare motoren te koop voor ongeveer dezelfde prijs met een veel lagere stand.
Sorry, ben er al weerquote:
Hoiquote:
Vreemd.... Hij zal wel bedoelen dat hij rond heeft gekeken en motoren met die km-stand voor dezelfde prijs als hij in gedachten had heeft gevonden. Of zoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:17 schreef muhahaha het volgende:
Hij heeft mijn bod afgeslagen, hij had zelf ook () rondgekeken.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HoiHoe was je werk?
[..]
Vreemd.... Hij zal wel bedoelen dat hij rond heeft gekeken en motoren met die km-stand voor dezelfde prijs als hij in gedachten had heeft gevonden. Of zo![]()
Maar zo'n VFR is wel redelijk bullitproof als ik de mannen in het motortopic mag geloven
Don't make me think about it againquote:
HELL YEAAAAAAHquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Don't make me think about it again
WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDD
Hmm oke. Vreemdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:53 schreef muhahaha het volgende:
Ik had niet gezegd dat ik had rondgekeken.
Mijn broer had gezegd dat ik mijn rijbewijs net had...
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Don't make me think about it again
WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENDDDD
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:03 schreef Dqod het volgende:
Volgens Vinniiee heb je al weekend gehad, dus ja.. Nou ja.. Enzo :$
quote:
Maar maar dat is niet genoegquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:03 schreef Dqod het volgende:
Volgens Vinniiee heb je al weekend gehad, dus ja.. Nou ja.. Enzo :$
Niet zo piepen gastquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Maar maar dat is niet genoeg. Wat zijn nou 4 dagen vrij, waarvan je de eerste dag slapend doorbrengt. Ik wil meer en langer weekend
.
Ja, hallo heyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Maar maar dat is niet genoeg. Wat zijn nou 4 dagen vrij, waarvan je de eerste dag slapend doorbrengt. Ik wil meer en langer weekend
.
Valt beetje tegen, niet?quote:
Ok hier een liedje en ik dans rond in mijn bh gr gr :$quote:
Dan kun je die bh ook net zo goed uit doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok hier een liedje en ik dans rond in mijn bh gr gr :$
Nee, want dan moet ik straks naar beneden om te plassen en zien de buren me misschienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kun je die bh ook net zo goed uit doen.
Typisch een mannen reactie om te zeggen dat je het beste zonder bh kunt gaan dansen, dat is echt niet fijn hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:06 schreef Royco1 het volgende:
Dan kun je die bh ook net zo goed uit doen.
Niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Typisch een mannen reactie om te zeggen dat je het beste zonder bh kunt gaan dansen, dat is echt niet fijn hoor
Dacht dat ik dat deedquote:
Gewoon doen, en flink springen en schudden uiteraardquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Typisch een mannen reactie om te zeggen dat je het beste zonder bh kunt gaan dansen, dat is echt niet fijn hoor
Zonder lijkt me leuker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok hier een liedje en ik dans rond in mijn bh gr gr :$
Ach, zoveel heb ik niet, dus valt meequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jammer joh, eer gaat naar mij.. HAH!!! EAT YOUR HEART OUTquote:
Ohquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Okquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach, zoveel heb ik niet, dus valt mee
[..]
Jammer joh, eer gaat naar mij.. HAH!!! EAT YOUR HEART OUT
Nee nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel eens gedanst zonder ondergoed? Zoiets dus
Ok proost :$quote:
Shakende willie? Wat?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:10 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Geloof ik eccchttt niet! Web je nooit de shakende willie gedaan?
Proostquote:
Oh ik weet al wat je bedoeltquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zo van voor naar achter schudden, met je handen achter je hoofd.
Dan sla ik mezelf een bloedneusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zo van voor naar achter schudden, met je handen achter je hoofd.
Nee, niet dat ik nog weet tenminste.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:10 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Dan kan die toch wel een bloedneus krijgen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Maar pinokio had een stijve neus...
Als je je kleren maar aan houdtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik nog weet tenminste.
Misschien morgenavond
Zou ik doen, is echt leuk volgens steve-o en hij heeft altijd gelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik nog weet tenminste.
Misschien morgenavond
Nee helaasquote:
Maar je mag niet mijn zak aan mijn been nietenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zou ik doen, is echt leuk volgens steve-o en hij heeft altijd gelijk natuurlijk
Helicopterenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:10 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ze was wel nat toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:16 schreef Faxie het volgende:
Vanmiddag wel een soort van kitesurf date gehad Maar dat was niet een echte date ofzo.
Gruwelijk nat zelfsquote:
Potverdomme, thanks man.. Daar had ik nog niet naar gekekenquote:
Uitslag ipv verbrand?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Potverdomme, thanks man.. Daar had ik nog niet naar gekeken
Tevens krijg ik uitslag van die zon, vind ik niet normaal!!!
Ik fiets zo hard.. Sun ain't got shit on mequote:
Jij bent natuurlijk ook zo snel als de duivelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik fiets zo hard.. Sun ain't got shit on me
Deze uitspraak klopt niet eh? Bitches weten ik ben die frambozenduiveltje, fuck de popo togggg ;squote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook zo snel als de duivel
Proostquote:
Dan klopt het toch wat ik zeg?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze uitspraak klopt niet eh? Bitches weten ik ben die frambozenduiveltje, fuck de popo togggg ;s
Dank je ben al door de helft van de krat heen ><quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Proost
[..]
Dan klopt het toch wat ik zeg?
ook lekkerquote:
Gheghe.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dank je ben al door de helft van de krat heen ><
hoe is het hier
Wat :$quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Proost
[..]
Dan klopt het toch wat ik zeg?
mja en et is nog mooi weer ookquote:
treu storyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:28 schreef Royco1 het volgende:
Ik had vanmiddag om half 1 al mijn eerste biertje. Als je in de tuin werkt mag dat.
Dat je zo snel bent als de duivelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat :$
Burp
Oh even kijken of ik nog iets gewassen moet hebben voor morgen
Terras aangelegd?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:28 schreef Royco1 het volgende:
Ik had vanmiddag om half 1 al mijn eerste biertje. Als je in de tuin werkt mag dat.
Vanmiddag uit werk even over de Posbank geknaldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en et is nog mooi weer ook
nog met de motor erop uit?
oew dat is wel een mooi gebiedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je zo snel bent als de duivel
Ach, dat kun je morgen nog wassen en dan is het nog op tijd droog
[..]
Terras aangelegd?
[..]
Vanmiddag uit werk even over de Posbank geknald
morgen alweer een feestje en zondag effe kalm aan doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers wel
Jij nog plannen voor het weekend?
Ah, nicequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
morgen alweer een feestje en zondag effe kalm aan doen
Ja terras aangelegd, en bij oma van een vriendin ff een heg gesnoeid.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Terras aangelegd?
[..]
zeker welquote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja terras aangelegd, en bij oma van een vriendin ff een heg gesnoeid.
En nog een zwembad opgezet enzo.
Je moet iets voor die vrouwen over hebben he.
Nietus, want altijd als ik dat juist wil/doe, wil het nooit drogen.. Recalcitrante rotkleding, ik zeg het jequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Terras aangelegd?
[..]
Zelfs niet met deze temperaturen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nietus, want altijd als ik dat juist wil/doe, wil het nooit drogen.. Recalcitrante rotkleding, ik zeg het je
Je weet hoe dat gaat he vin, dat vragen ze als ze in bikini rond lopen, even voorover hangen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker bezig
Jij hebt wel erg veel voor de vrouwen over
We moeten hier thuis nog zo'n kussenbox hebben, maar de meesten zijn te klein of achterlijk duur
Ik zweer je, m'n was doet het er gewoon om.. Conspiracy enzoquote:
dan zwicht iedere manquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat he vin, dat vragen ze als ze in bikini rond lopen, even voorover hangen.
Tja, je moet natuurlijk wel je pik achterna lopen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat he vin, dat vragen ze als ze in bikini rond lopen, even voorover hangen.
Kut wasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zweer je, m'n was doet het er gewoon om.. Conspiracy enzo
Je hebt hem niet voor niks hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, je moet natuurlijk wel je pik achterna lopen.
[..]
Kut was
Was ie er maarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, je moet natuurlijk wel je pik achterna lopen.
[..]
Kut was
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was ie er maar
See what I did tharrrr?? HURRRRRR DURRRR xD
Pciesquote:
Whehehequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was ie er maar
See what I did tharrrr?? HURRRRRR DURRRR xD
hey manquote:
waar is dat van?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
Hitting me like a storm, breaking outside the norm.
Together we perform, I'm up for it, hot for it LALALALALA
Ok.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
Hitting me like a storm, breaking outside the norm.
Together we perform, I'm up for it, hot for it LALALALALA
Een liedje HAHAHAHAHAquote:
hmmz oke ken ik nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een liedje HAHAHAHAHA
"Godverkut, Dkut, wat mawfakking flauw"
-"Sorry"
Deze dus
Running out of room, begging for more up against the wall that has beenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.
Second chances they don't ever matter, people never change
Once a whore, you're nothing more, I'm sorry, that'll never change
And about forgiveness we're both supposed to have exchanged
I'm sorry honey but I passed it up, now look this way
Nou, als je m nu aan het luisteren bent ken je m nu welquote:
Ik krijg het er een beetje warm van.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Running out of room, begging for more up against the wall that has been
scuffed by my stilletos, again.
You pry apart my thighs and tell me to be still and I willingly submit to you
because I love the way you dominate me. Demanding that I cum for you so I do as I'm told.
You've molded me so I'm good to no-one else but you.
You've conquered this once orgasmicless world and multiplied it again and again
ik luister momenteel naar hekelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, als je m nu aan het luisteren bent ken je m nu wel
So so bijdehand vandaag, Sorry, niet slaan
die naam ken ik welquote:
Tijd voor een biertjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:06 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, ben echt helemaal kapot, tuinman spelen is niks voor mij.
Huh? Hoezo alweer?quote:
Klopt ja, maar ze is volgend weekend op het Indian Summer Festivalquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je toch in..... januari??? al heengeweest?
Dat valt nog best mee... M'n zusje is 3x in 2 weken naar Mainstreet geweestquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je toch in..... januari??? al heengeweest?
Ik ook, filmpje erbij.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ze is volgend weekend op het Indian Summer Festival![]()
Ik heb geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee... M'n zusje is 3x in 2 weken naar Mainstreet geweestAl 8x vanaf februari
Ik hou van haar en ik wil haar knuffelenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb geen idee wat dat is.
Die Nederlands en Engels door elkaar "zingen"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onbekende Nederlandse boyband met 14 jarige knulletjes
zeldaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik heb geen idee wat dat is.
Een kraai "zingt" nog mooier.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die Nederlands en Engels door elkaar "zingen"
Over een ander tieneridiool gesproken. Ze gaan Justin Bieber de ruimte inschieten. Helaas is het een retourtjequote:
Dan ben ik blij dat ik het niet ken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onbekende Nederlandse boyband met 14 jarige knulletjes
Idem.quote:
Heerlijk inderdaad.quote:
Bummerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over een ander tieneridiool gesproken. Ze gaan Justin Bieber de ruimte inschieten. Helaas is het een retourtje
Daar zou ik heel blij om wezen inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik het niet ken.
[..]
Idem.
En eventueel likjes.
[..]
Heerlijk inderdaad.
Lieve kusjes op haar mooie mondje.. Maar dat mag vast niet van haarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik het niet ken.
[..]
Idem.
En eventueel likjes.
[..]
Heerlijk inderdaad.
ongeluk zit in een klein hoekjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over een ander tieneridiool gesproken. Ze gaan Justin Bieber de ruimte inschieten. Helaas is het een retourtje
Ja inderdaadquote:
Dat is wel een beetje veel, ja. Maar zo typisch meisjes achtig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zou ik heel blij om wezen inderdaad
Maar kom op, 3x in 2 weken naar zo'n bandje toe... en dan is het ook nog niet eens in de buurt
Mormomen zijn tegen potjes?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lieve kusjes op haar mooie mondje.. Maar dat mag vast niet van haar
Sabotage?quote:
Geen idee, maar misschien wil zij dat wel niet.. Toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje veel, ja. Maar zo typisch meisjes achtig.
[..]
Mormomen zijn tegen potjes?
Okey terug naar mooie vrouwenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
Waarom hebben we het eigenlijk over die klapjosti? Vond ik Lindsey toch interessanter
I hope soquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaadhopelijk gaat er iets mis tijdens de vlucht
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje veel, ja. Maar zo typisch meisjes achtig.
De eerste persoon die jou geen lieve kusjes op je mond wil geven, moet ik nog tegenkomen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, maar misschien wil zij dat wel niet.. Toch?
Ik ken die bitch nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:22 schreef Dqod het volgende:
Waarom hebben we het eigenlijk over die klapjosti? Vond ik Lindsey toch interessanter
Lijkt me een strak planquote:
Ik ben laatst nog afgewezen door Sue The nightquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste persoon die jou geen lieve kusjes op je mond wil geven, moet ik nog tegenkomen.
Maakt geen poep uit.. Alles beter dan die verkapte uberdyke met penisquote:
Mensen die heteroquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan
[..]
Ik ben laatst nog afgewezen door Sue The night
Ze wou niet met me mee omdat hetero
True!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maakt geen poep uit.. Alles beter dan die verkapte uberdyke met penis
Een artiestequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die hetero
Wie is Sue the Nitght?
Dacht ik zoquote:
Srs man wat zeg jij srs ;squote:
We doen niks hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
Waar is Vans? Teveel testosteron in dit topicBen bang
Weeniequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze ziet er wel leuk uit.
Is ze single?
Dat is lief, maar toch wil ik een vleugje oestrogeen :$quote:
Ik zal dan eens een hartig woordje met haar gaan spreken over haar vermeende seksualiteit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weenie
Ze kan wel een stem opzetten van heb ik jou daar.. Damn
Ik ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is lief, maar toch wil ik een vleugje oestrogeen :$
Liefquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haal Robophatt hierheen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
is optioneelquote:
Doe maar jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal dan eens een hartig woordje met haar gaan spreken over haar vermeende seksualiteit.
Dibsquote:
God no, don't even go there manquote:
Te laat, i just didquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe maar ja
[..]
Dibs
[..]
God no, don't even go there man
quote:
Te warm om op in te gaan, dus ik ga wel Lindsey luisterenquote:
Ga je een keukenprinses worden?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Staan nog te weken.
Vanavond heerlijke hamburgers gemaakt, met uienringen.
Sososo soepel in de heupen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Te warm om op in te gaan, dus ik ga wel Lindsey luisteren
Ik kan dat niet meerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je een keukenprinses worden?
[..]
Sososo soepel in de heupen.
dit is ook een mooi stukkie vioolquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Te warm om op in te gaan, dus ik ga wel Lindsey luisteren
Wel instagram toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik wil er ook foto's van maken en het bloggen.
Jaquote:
Nein.quote:
quote:
hoe jong ben je?quote:
mja ik word ook gek van de reclames maar sommige kan je na 5 sec weg klikkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik krijg zo onderhand de schijt van die tyfusyoutubereclames.. LAAT ME MET RUST
Myr, I'm dissapoint.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nein.
Ik stond vandaag serieus met mijn spiegelreflex camera foto's te maken van mijn hamburger met een gepocheerd eitje, en de uienringetjes.
Ondertussen was mijn eten koud.
u heeft AD block?quote:
27 :$quote:
oow valt nog meequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
27 :$
En ja, sommige ja.. Ook niet allemaal.. Ik wil ze pijn doen
handigquote:
28 komt er aanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
27 :$
En ja, sommige ja.. Ook niet allemaal.. Ik wil ze pijn doen