In de VS lopen veel mensen nog rond in de badmode uit de jaren 50 dus dit is wel EDGY hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:55 schreef BaajGuardian het volgende:
zo dat is EDGY zeg krijg er meteen een harde piemel van waar ik mezelf bijna mee doodprik.
/sarcasm.
Ik zou er niet warm of koud van worden als ik dit in nederland zou zien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
In de VS lopen veel mensen nog rond in de badmode uit de jaren 50 dus dit is wel EDGY hoor.
Maar in de VS moet je dus echt moeite doen om topless vrouwen te spotten op het overgrote gedeelte van de stranden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zou er niet warm of koud van worden als ik dit in nederland zou zien.
in nederland wordt het ook steeds minder....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:01 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Maar in de VS moet je dus echt moeite doen om topless vrouwen te spotten op het overgrote gedeelte van de stranden.
Patty Brard, Ma Tokkie etcquote:[b]Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef BaajGuardian het volgende:[/b
Ik zou er niet warm of koud van worden als ik dit in nederland zou zien.
'Uit de tijd', het meest kansloze argument denkbaar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:05 schreef ocho het volgende:
Is verboden volgens mij, op het strand kan je daar ook niet topless liggen, is ook uit de tijd trouwens.
Daar kijk je toch gewoon langs, het is maar lichaam hoor, als er een dikke man met ontblote borst op het strand loopt ga je toch ook niet alle kanten uit kotsen oid..quote:
...zuchtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:05 schreef ocho het volgende:
Is verboden volgens mij, op het strand kan je daar ook niet topless liggen, is ook uit de tijd trouwens.
Dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Daar kijk je toch gewoon langs, het is maar lichaam hoor, als er een dikke man met ontblote borst op het strand loopt ga je toch ook niet alle kanten uit kotsen oid..
quote:And to the one growly woman who muttered as she passed us, “There are children here!” we respectfully reply: Yes, there are. And maybe they’ll grow up healthier for it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |