Dan kun je net zo goeds niet bbq'enquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:51 schreef uniekhoorn het volgende:
BBQ
Niet: speklappen, hamburgers, stokbrood, vette salades, sauzen
Mafkezen met jullie groentespiesjesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoezo helaas BBQ? Daar hoeft toch niets mis mee te zijn? Vraag maar aan Vaiz
Ik mis de zalm en met bruin bier afgebluste rib-eyequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:51 schreef uniekhoorn het volgende:
BBQ
Wel: Gegrilde hele paprika, gegrilde courgette, champignons, ui, aubergine, kipfilet, biefstuk, varkenshaas, groentesalade en lekker vers fruit, eventueel ananas grillen op de bbq.
Heerlijk!
Zalm is goed?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik mis de zalm en met bruin bier afgebluste rib-eye
Lekker gekruid zalmpje in folie en dan op de BBQ! Had eigenlijk best zalm mee kunnen nemen bij de AH bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:00 schreef D. het volgende:
[..]
Zalm is goed?
Vroeg het me af omdat ik het gisteren gekocht had en nog over heb
Ik heb gerookte, voor op de boterhamquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Lekker gekruid zalmpje in folie en dan op de BBQ! Had eigenlijk best zalm mee kunnen nemen bij de AH bedenk ik me nu.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:03 schreef Probability het volgende:
Ik ben meestal al dronken op een bbq voordat het eten klaar is
Is meestal ook het geval met gourmettenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:04 schreef Nallie het volgende:
[..]ik heb me dan al volgestopt met stokbrood
ik vond dat ik t gisteren nog vrij netjes had gedaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:51 schreef uniekhoorn het volgende:
BBQ
Wel: Gegrilde hele paprika, gegrilde courgette, champignons, ui, aubergine, kipfilet, biefstuk, varkenshaas, groentesalade en lekker vers fruit, eventueel ananas grillen op de bbq.
Heerlijk!
quote:
Geklusts ei vragen, zodat jij aan de omelet kunt terwijl de rest aan de pannekoeken zit? Zelfde vorm, deels zelfde ingredienten en net zo moeilijk klaarmaken. Veel minder carbs.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond dat ik t gisteren nog vrij netjes had gedaan3 stokbroodjes (dun) kipsate (zonder saus) halve hamburger, worstje en garnalen op een stokje en n hoop komkommer en radijs. Geen sausjes en niet zo overdreven veel vlees als normaal
al had ik vanmorgen wel last van m'n darmen, niet meer gewend denk ik...
Lijstje tot nu toe
O: yoghurt met banaan
T: kop koffie
L: radijsjes en 2 sneeën brood met stroop
Planning:
S: 30 min cardio en KT bij de sportschool
T: meloen
D: pannenkoeken bij de tennisclub van dochter. Liever niet, dus ik hoop dat ze iets van salade hebben ofzo, maar eigen eten meenemen is ook weer zoiets
De wraps met garnaaltjes was goed te doen inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef An24 het volgende:
[..]er was ook heel veel ander lekkers
![]()
Joycie: probeer dan idd minder goed te vermijden of anders niet te veel te eten. Of je eet voor je weg gaat nog even een hoopje groenten weg
Lat pulldown op lichaamsgewicht - assisted gewichtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Help, ik wil mijn assisted pull ups invoeren op Fitocracy, maar die staan er niet tussen!
Wat nu?
Verder ga ik nu een enorme bak met sla eten en 2 boterhammen met verse grillworst van de slager.
Tnx!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lat pulldown op lichaamsgewicht - assisted gewicht
o, das idd wel een goed idee!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Geklusts ei vragen, zodat jij aan de omelet kunt terwijl de rest aan de pannekoeken zit? Zelfde vorm, deels zelfde ingredienten en net zo moeilijk klaarmaken. Veel minder carbs.
Wie?! Geef ze een opdonderquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
De eerste mensen op FB beginnen al te klagen dat te heet is... Manman, de vorst is net uit de grond..
De temperatuur is heerlijk maar 1 hoog en geen schaduw hebben is iets minder. Ik vermaak me nog wel even binnen :pquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
De eerste mensen op FB beginnen al te klagen dat te heet is... Manman, de vorst is net uit de grond..
Ik zou gewoon vooraf (of erna) wat fatsoenlijks eten en tijdens het pannekoeken eten, gewoon een halve pannekoek mee-eten voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, das idd wel een goed idee!
Dank! Zat er al helemaal m'n hoofd over te breken, zeker na die bbq van gisteren
Ik bbq zo weinig dat ik dan gewoon álles mag etenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:51 schreef uniekhoorn het volgende:
BBQ
Heerlijk!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
Zit in hetzelfde schuitje.. Dit weekend ook nog veel werken achter de pc.. Alleen vanavond feestje, en morgenavond sporten, verder binnen zittenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Wie?! Geef ze een opdonder![]()
Tis zo lekker buiten![]()
/braaf verder typen gaat
Ik kan jouw reactie op de PM wel terugvinden in mijn boxquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:48 schreef loveli het volgende:
Nou, die PM kan ik niet in mijn box terugvinden
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik kan jouw reactie op de PM wel terugvinden in mijn boxWAAR is je geheugen Li!
Jij ook sterktequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zit in hetzelfde schuitje.. Dit weekend ook nog veel werken achter de pc.. Alleen vanavond feestje, en morgenavond sporten, verder binnen zitten
Koop een laptop, dan kan je buiten zitten werken!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zit in hetzelfde schuitje.. Dit weekend ook nog veel werken achter de pc.. Alleen vanavond feestje, en morgenavond sporten, verder binnen zitten
Scherm is niet helder genoeg.. Helaasch. Nou ja, nog maar een paar wekenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Koop een laptop, dan kan je buiten zitten werken!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:45 schreef anna82 het volgende:
Over de gate: Uniek had gelijk, alleen was het op mijn verjaardagUitgebreide PM-bom destijds
No wai!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Koop een laptop, dan kan je buiten zitten werken!
Voorlopig is er geen geld want wereldreisquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
En wat Li zegt, ben bang dat jij nu aan zet bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |