Dan kun je net zo goeds niet bbq'enquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:51 schreef uniekhoorn het volgende:
BBQ
Niet: speklappen, hamburgers, stokbrood, vette salades, sauzen
Mafkezen met jullie groentespiesjesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoezo helaas BBQ? Daar hoeft toch niets mis mee te zijn? Vraag maar aan Vaiz
Ik mis de zalm en met bruin bier afgebluste rib-eyequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:51 schreef uniekhoorn het volgende:
BBQ
Wel: Gegrilde hele paprika, gegrilde courgette, champignons, ui, aubergine, kipfilet, biefstuk, varkenshaas, groentesalade en lekker vers fruit, eventueel ananas grillen op de bbq.
Heerlijk!
Zalm is goed?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik mis de zalm en met bruin bier afgebluste rib-eye
Lekker gekruid zalmpje in folie en dan op de BBQ! Had eigenlijk best zalm mee kunnen nemen bij de AH bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:00 schreef D. het volgende:
[..]
Zalm is goed?
Vroeg het me af omdat ik het gisteren gekocht had en nog over heb
Ik heb gerookte, voor op de boterhamquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Lekker gekruid zalmpje in folie en dan op de BBQ! Had eigenlijk best zalm mee kunnen nemen bij de AH bedenk ik me nu.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:03 schreef Probability het volgende:
Ik ben meestal al dronken op een bbq voordat het eten klaar is
Is meestal ook het geval met gourmettenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:04 schreef Nallie het volgende:
[..]ik heb me dan al volgestopt met stokbrood
ik vond dat ik t gisteren nog vrij netjes had gedaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:51 schreef uniekhoorn het volgende:
BBQ
Wel: Gegrilde hele paprika, gegrilde courgette, champignons, ui, aubergine, kipfilet, biefstuk, varkenshaas, groentesalade en lekker vers fruit, eventueel ananas grillen op de bbq.
Heerlijk!
quote:
Geklusts ei vragen, zodat jij aan de omelet kunt terwijl de rest aan de pannekoeken zit? Zelfde vorm, deels zelfde ingredienten en net zo moeilijk klaarmaken. Veel minder carbs.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vond dat ik t gisteren nog vrij netjes had gedaan3 stokbroodjes (dun) kipsate (zonder saus) halve hamburger, worstje en garnalen op een stokje en n hoop komkommer en radijs. Geen sausjes en niet zo overdreven veel vlees als normaal
al had ik vanmorgen wel last van m'n darmen, niet meer gewend denk ik...
Lijstje tot nu toe
O: yoghurt met banaan
T: kop koffie
L: radijsjes en 2 sneeën brood met stroop
Planning:
S: 30 min cardio en KT bij de sportschool
T: meloen
D: pannenkoeken bij de tennisclub van dochter. Liever niet, dus ik hoop dat ze iets van salade hebben ofzo, maar eigen eten meenemen is ook weer zoiets
De wraps met garnaaltjes was goed te doen inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef An24 het volgende:
[..]er was ook heel veel ander lekkers
![]()
Joycie: probeer dan idd minder goed te vermijden of anders niet te veel te eten. Of je eet voor je weg gaat nog even een hoopje groenten weg
Lat pulldown op lichaamsgewicht - assisted gewichtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Help, ik wil mijn assisted pull ups invoeren op Fitocracy, maar die staan er niet tussen!
Wat nu?
Verder ga ik nu een enorme bak met sla eten en 2 boterhammen met verse grillworst van de slager.
Tnx!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lat pulldown op lichaamsgewicht - assisted gewicht
o, das idd wel een goed idee!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Geklusts ei vragen, zodat jij aan de omelet kunt terwijl de rest aan de pannekoeken zit? Zelfde vorm, deels zelfde ingredienten en net zo moeilijk klaarmaken. Veel minder carbs.
Wie?! Geef ze een opdonderquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
De eerste mensen op FB beginnen al te klagen dat te heet is... Manman, de vorst is net uit de grond..
De temperatuur is heerlijk maar 1 hoog en geen schaduw hebben is iets minder. Ik vermaak me nog wel even binnen :pquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
De eerste mensen op FB beginnen al te klagen dat te heet is... Manman, de vorst is net uit de grond..
Ik zou gewoon vooraf (of erna) wat fatsoenlijks eten en tijdens het pannekoeken eten, gewoon een halve pannekoek mee-eten voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, das idd wel een goed idee!
Dank! Zat er al helemaal m'n hoofd over te breken, zeker na die bbq van gisteren
Ik bbq zo weinig dat ik dan gewoon álles mag etenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:51 schreef uniekhoorn het volgende:
BBQ
Heerlijk!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:39 schreef the85mc het volgende:
Zit in hetzelfde schuitje.. Dit weekend ook nog veel werken achter de pc.. Alleen vanavond feestje, en morgenavond sporten, verder binnen zittenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Wie?! Geef ze een opdonder![]()
Tis zo lekker buiten![]()
/braaf verder typen gaat
Ik kan jouw reactie op de PM wel terugvinden in mijn boxquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:48 schreef loveli het volgende:
Nou, die PM kan ik niet in mijn box terugvinden
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik kan jouw reactie op de PM wel terugvinden in mijn boxWAAR is je geheugen Li!
Jij ook sterktequote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zit in hetzelfde schuitje.. Dit weekend ook nog veel werken achter de pc.. Alleen vanavond feestje, en morgenavond sporten, verder binnen zitten
Koop een laptop, dan kan je buiten zitten werken!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:55 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zit in hetzelfde schuitje.. Dit weekend ook nog veel werken achter de pc.. Alleen vanavond feestje, en morgenavond sporten, verder binnen zitten
Scherm is niet helder genoeg.. Helaasch. Nou ja, nog maar een paar wekenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Koop een laptop, dan kan je buiten zitten werken!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:45 schreef anna82 het volgende:
Over de gate: Uniek had gelijk, alleen was het op mijn verjaardagUitgebreide PM-bom destijds
No wai!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Koop een laptop, dan kan je buiten zitten werken!
Voorlopig is er geen geld want wereldreisquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
En wat Li zegt, ben bang dat jij nu aan zet bent
Trouwen tijdens de wereldreis op een parelwit strand!?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Voorlopig is er geen geld want wereldreis
Ik zou het doen!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Trouwen tijdens de wereldreis op een parelwit strand!?
Of je in Las Vegas laten trouwen door een Elvis-imitatorquote:
Misschien even navragen bij de arts? Wie weet is er wel niets om bang voor te zijn..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:48 schreef _Dido_ het volgende:
Oh, btw, heeft iemand een idee? Ik ga binnenkort dus abseilen, maar ik ben bang mijn CI te verliezen, terwijl ik die eigenlijk wel moet ophouden voor eventuele instructies... Hmm... Band om m'n hoofd ofzo?
Daar kan een arts niets over zeggenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien even navragen bij de arts? Wie weet is er wel niets om bang voor te zijn..
Hmm dat is lastig.. dan moet hij om de een of andere manier vast.. zou een band strak genoeg zijn?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Daar kan een arts niets over zeggenHet is een soort hoorapparaat, maar hij is vrij groot en zwaar en zit niet vast in m'n oor, maar hangt over mijn oorschelp, net als een hoorapparaat. Als ik dus op m'n kop hang, valt 'ie dus van m'n hoofd
Zit zelf aan een bandana te denken. Maar er zullen vast vaker dove mensen abseilen, dus ik ga even vragen of hij gewoon af mag. Volgens mij leggen ze ook van tevoren uit hoe je moet afdalenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hmm dat is lastig.. dan moet hij om de een of andere manier vast.. zou een band strak genoeg zijn?
quote:
Of je hoofd intapen? Zo he, ik zit echt vol goede ideeën vandaag. Deadline gehaald dus ik ga naar huis en weekend vieren. Heu!quote:
Of een buff oid? Zo'n brede doek voor op je hoofd waarbij ze doen alsof je het ook als sjaal kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zit zelf aan een bandana te denken. Maar er zullen vast vaker dove mensen abseilen, dus ik ga even vragen of hij gewoon af mag. Volgens mij leggen ze ook van tevoren uit hoe je moet afdalen
Moet ook over m'n oren heen. Vooral over m'n oren zelfsquote:
ja, had ook al bedacht dat ik idd naderhand nog even een bak sla zou pakken als er alleen pannenkoeken zijn. Komt wel goed iigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zou gewoon vooraf (of erna) wat fatsoenlijks eten en tijdens het pannekoeken eten, gewoon een halve pannekoek mee-eten voor de gezelligheid.
Waarom eet je steeds jam? (zag het gisteren ook al staan). Of is dit een suikervrije jam ofzo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:00 schreef Perruche het volgende:
Warm! Lekker!
Update:
O: bakje kwark met jam en zonnepitjes
T: bth jam
L: omelet 3 eieren, salade en wat friet
T: appel
D: restje lasagne
Weinig? Of lijkt dat zo door friet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:00 schreef Perruche het volgende:
Warm! Lekker!
Update:
O: bakje kwark met jam en zonnepitjes
T: bth jam
L: omelet 3 eieren, salade en wat friet
T: appel
D: restje lasagne
Omdat het kwark isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Waarom eet je steeds jam? (zag het gisteren ook al staan). Of is dit een suikervrije jam ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.keuken ene kant
andere kant
eethoek
studeerkamer met slaapbank achter de deur
slaapkamer
kleedkamer (is redelijk groot, staat nu nog een boel rommel
vanmorgen ontbijten in het zonnetje in de tuin....
en hier heb ik erg hard gewerkt vandaag en gister, waar de plantenbak staat was het onkruid net zo hoog als aan de randen. Alles weggehaald. Nu staat aan de ene kant kruiden, en aan de andere kant zal sla groeien, als het goed gaat. En een aardbeien plantje!![]()
Proberen die optie niet om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Trouwen tijdens de wereldreis op een parelwit strand!?
Ja, het gaat ook heel simpel wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:50 schreef the85mc het volgende:
Leuk huis jagar! Lijkt me fijn om weer wat meer ruimte te hebben.
En maraca, je prakt gewoon wat rauwe vis met gekookte rijst door elkaar. Fusion cooking ftw! Nu thuis, zo een koud witbiertje drinken
Waarom zou je jezelf sushi onthoudenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:45 schreef Maraca het volgende:
Laatste tentamen gehadEven geen deadlines meer vanuit werk en school. Heerlijk!
Heb mezelf beloofd dat ik dan een avondje Sushi mocht. Alleen ben ik te gierig om ze per stuk te kopen, dus ga ik ze zelf maken.
Nou, wish me luck
Ik ga mezelf geen sushi onthoudenquote:
Omdat er stond dat je bepaald had dat het mocht...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga mezelf geen sushi onthoudenIk ga het alleen zelf maken ipv bestellen.
Ah, dat is ook een kwestie van tijd hebben voor sushi. Het was de laatste tijd ontzettend druk waardoor ik niet echt tijd had om te 'genieten' van de sushi. Dan is het echt 'hap slik weg' achter de computerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat er stond dat je bepaald had dat het mocht...
sup?quote:
Wat is chi running?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
sup?
Ik ben blij want ik ga een chi running workshop volgen en hopelijk op die manier alsnog de overstap maken naar minimalistisch hardlopen. Ik moet nu toch opnieuw beginnen dus dit is hét moment
minimalistisch hardlopen, op blote voeten of schoenen met weinig demping. Je landt op je voorvoet in plaats van op je hak, zoals de meeste mensen doen met traditionele hardloopschoenen, en hebt daardoor veel minder kans op blessuresquote:
O god, dan moeten we straks allemaal op blote voeten rennen en in gras stappen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
sup?
Ik ben blij want ik ga een chi running workshop volgen en hopelijk op die manier alsnog de overstap maken naar minimalistisch hardlopen. Ik moet nu toch opnieuw beginnen dus dit is hét moment
ik ga ook niet blootsvoets hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef Probability het volgende:
[..]
O god, dan moeten we straks allemaal op blote voeten rennen en in gras stappen.
Nou ik niet hoor
Deadline halen is soms (helaas) belangrijkerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:41 schreef Probability het volgende:
Stageverslag ingeleverd. Niet tevreden. Deadline wel gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |