Een beetje trollen, iets wat totaal niet is gebeurd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom had je een fake-bericht verzonden en wat stond erin?
Bidden (namaz) alevieten ook? Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:42 schreef Ambipur het volgende:
[ afbeelding ]
Cuma namazi bij Taksim. Vay Allahsizlara bak.
Alsof er op Taksim alleen alevieten zittenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Bidden (namaz) alevieten ook? Weer wat geleerd.
Gul is eerder al premier geworden toen dat nodig was in het begin van de AKP-regie, omdat tegen Erdogan een zaak was aangespannen over zijn rol in een eerdere partij die gesloten werd door het Constitutioneel Hof wegens zijn islamitische karakter. Maar helaas is Gul geen leidertype en is hij te academisch en redelijk om een land te besturen. Hij wordt wel gerespecteerd maar hij is niet hard wanneer dat moet bijvoorbeeld. Daarnaast krijg ik het gevoel dat Erdogan hem domineert, Gul heeft in de afgelopen dagen wel een aantal toespraken gedaan die tegen Erdogan ingingen maar tot nu toe is hij in het presidentschap getreden voor de doeleinden van Erdogan en de AKP en het lijkt erop dat Erdogan ook binnen de partij de regie heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:58 schreef aerdt het volgende:
Ik ben niet Turks dus weet ook niet de details van de politieke situatie, maar heeft Gül ambities om premier te worden? En wordt hij gerespecteerd door andere politieke/ideologische stromingen?
Niet dat het nu al nodig is, maar mocht de situatie verder escaleren zou het een eventuele oplossing zijn om Erdogan te vervangen door Gül?
Volgens mij is de vraag of het een verplichting is binnen het aleviesme.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof er op Taksim alleen alevieten zitten![]()
En als antwoord op je vraag, ja, sommige alevieten bidden, sommigen niet. Persoonlijke keuze.
looters, criminals, terrorists, extremists!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:00 schreef aerdt het volgende:
Foto van ongeveer 2 uur geleden in Taksim Square. Ondanks oproepen van de regering blijven demonstranten de straat opkomen.
[ afbeelding ]
Oke mooi.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe meer je post, des te meer het duidelijk wordt dat jij totaal geen eigen mening hebt.
Dank je, dat is goed om te weten!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:24 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Gul is eerder al premier geworden toen dat nodig was in het begin van de AKP-regie, omdat tegen Erdogan een zaak was aangespannen over zijn rol in een eerdere partij die gesloten werd door het Constitutioneel Hof wegens zijn islamitische karakter. Maar helaas is Gul geen leidertype en is hij te academisch en redelijk om een land te besturen. Hij wordt wel gerespecteerd maar hij is niet hard wanneer dat moet bijvoorbeeld. Daarnaast krijg ik het gevoel dat Erdogan hem domineert, Gul heeft in de afgelopen dagen wel een aantal toespraken gedaan die tegen Erdogan ingingen maar tot nu toe is hij in het presidentschap getreden voor de doeleinden van Erdogan en de AKP en het lijkt erop dat Erdogan ook binnen de partij de regie heeft.
Wat hebben soennieten hiermee te maken? Waarom moet het weer iets met geloof te maken hebben?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oke mooi.
Nu ben ik zeker niet macho en eervol en soenniet genoeg.
Ah je was mij te snel af. Jij zei dat dat de enige ware stroming was.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat hebben soennieten hiermee te maken? Waarom moet het weer iets met geloof te maken hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |