abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:10:35 #1
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_127515026
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:

De Turkse oproerpolitie heeft vrijdagochtend een einde gemaakt aan een protestactie in een park in Istanbul tegen het kappen van bomen.

Enkele honderden betogers voerden al vier dagen actie tegen de door de overheid geplande renovatie van het centrale Taksim-plein. De actievoerders willen dat het bij het plein behorende Gezi-park behouden blijft en er geen bomen worden gekapt.

De politie zette traangas in en maakte ook gebruik van het waterkanon om de betogers uiteen te drijven. Een onbekend aantal demonstranten raakte gewond toen zij, achtervolgd door de politie, over een muur wilden klimmen en deze onder hun gewicht instortte. Dat heeft het persbureau Dogan gemeld.
quote:
Dit kan nog wel eens flinke gevolgen gaan hebben. Er is namelijk nog steeds geen einde gemaakt en er gaan steeds meer mensen de straat op. Morgen zullen er in alle grote steden grote protesten plaatsvinden.
En dan te bedenken dat het allemaal heel vredig begon...

En zo verder ging.

Live stream
HalkTV:
http://www.ustream.tv/channel/halktvcanli

HurriyetTV:
http://webtv.hurriyet.com.tr/hurriyettv-canli.aspx

RT, Istanbul:
http://rt.com/on-air/turkey-protest-istanbul-park/

http://www.geziparki.org/

http://www.livestream.com(...)annel=revoltistanbul

Nu.nl
http://www.nu.nl/buitenla(...)je-breiden-zich.html
Er staan twee Engelse soldaten onder een boom, zegt de ene tegen de ander:
"We are under attack"
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:11:46 #2
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127515061
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef ek_47 het volgende:

[..]

Ik ben er al hoor :) Mijn leven is een enorme succes op alle gebieden.

quote:
Emotioneel Instabiel
pi_127515071
ek_47, wat is jouw alternatief voor Erdoğan/AKP? Van de beschikbare middelen, personen en partijen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:12:47 #4
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_127515096
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:08 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zeer zeker. Al die regeringen van die landen zijn aan de macht geholpen door het Westen. Heeft niks met ware Islam te maken, sterker nog die werden gewoon opgesloten of vermoord. Of ga je mij nu tegenspreken?
Uhhhh het zijn nog steeds de moslims die er zitten? Het zijn nog steeds meer dan 90% procent moslims in die landen...Blijkbaar kunnen ze het niet voor elkaar te krijgen om hun eigen land stabiel te maken? Zijn ze zo doof, blind en stom? Ja dus, ik spreek je tegen. Jij zegt in principe: een Nederlander heeft gezegd dat ik mensen mag moorden, dus moord ik maar mensen. Het is de schuld van die Nederlander.

Rare conclusies trek jij zeg. Schuld aan het Westen geven...grapjas dat je bent. Ga jij maar geloven in een koran die zegt dat kinderen als brandhout fungeren in hel.
"We are under attack"
pi_127515099
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:41 schreef ek_47 het volgende:

[..]

Ik gaf die reactie niet om de schuld aan Erdogan te geven. Maar men doet alsof Erdogan Turkije heeft gemaakt zoals die nu is en dat de economie bloeiend en goed is! En ik spreek dat tegen :)
Uiteraard is de huidige Turkse economie niet enkel te danken aan Erdogan, dat is ook dankzij zijn voorgangers en niet in de minste plaats het Turkse volk.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_127515104
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef ek_47 het volgende:

[..]

Ik ben er al hoor :) Mijn leven is een enorme succes op alle gebieden.

Hoe zit dat bij jou dan? Gezien je het nu persoonlijk wilt maken...doe je al een enige tijd eigenlijk. En dan tegen anders zeggen "jij komt er wel" hahahahah humor dit.
Gelukkig deed jij dat niet.
quote:
Nee, jij omdat jij je oogkleppen op hebt
Dit vind ik een doodszonde in een discussie. Het toont dat je geen interesse hebt in de mening van je disussiepartner.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:13:13 #7
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_127515107
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:11 schreef Che_ het volgende:

[..]

[..]

is dat alles wat je nog kan zeggen? hahahahahah :D
"We are under attack"
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:13:28 #8
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_127515116
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef waht het volgende:

[..]

Uiteraard is de huidige Turkse economie niet enkel te danken aan Erdogan, dat is ook dankzij zijn voorgangers en niet in de minste plaats het Turkse volk.
juist :)
"We are under attack"
pi_127515126
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef waht het volgende:

[..]

Uiteraard is de huidige Turkse economie niet enkel te danken aan Erdogan, dat is ook dankzij zijn voorgangers
_O-.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:14:05 #10
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_127515131
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gelukkig deed jij dat niet.

[..]

Dit vind ik een doodszonde in een discussie. Het toont dat je geen interesse hebt in de mening van je disussiepartner.
dus doe jij het ook maar? ik heb wel interesse in andermans meningen, anders had ik uberhaupt niks geplaatst...dat snap jij niet zeg maar?
"We are under attack"
pi_127515133
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef ek_47 het volgende:

[..]
Ga jij maar geloven in een koran die zegt dat kinderen als brandhout fungeren in hel.
:')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:14:41 #12
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_127515152
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef zarGon het volgende:
ek_47, wat is jouw alternatief voor Erdoğan/AKP? Van de beschikbare middelen, personen en partijen.
ik ben geen econoom of politicus. Maar iemand die seculier is en geloof buiten beschouwing laat.
"We are under attack"
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:16:31 #13
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_127515206
ik ga buiten lunchen...was gezellig :D

doei
"We are under attack"
pi_127515208
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef ek_47 het volgende:
dat je eens kan zijn met het feit dat "islam" en "eenheid" in één zin samen gaan ahahahaha daarom is het o zo super stabiel in islamitisch landen. Oemma kan nooit gerealiseerd worden, juist omdat er onderling zoveel ellende is. Utopie van moslims die nooit haalbaar is.
Dat betekent natuurlijk niet dat dit niet de visie van Erdogan kan zijn.

Of het realistisch is, is een andere (heel interessante) discussie :).
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:19:46 #15
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127515305
quote:

[..]

Uhhhh het zijn nog steeds de moslims die er zitten? Het zijn nog steeds meer dan 90% procent moslims in die landen...Blijkbaar kunnen ze het niet voor elkaar te krijgen om hun eigen land stabiel te maken? Zijn ze zo doof, blind en stom? Ja dus, ik spreek je tegen. Jij zegt in principe: een Nederlander heeft gezegd dat ik mensen mag moorden, dus moord ik maar mensen. Het is de schuld van die Nederlander.

Rare conclusies trek jij zeg. Schuld aan het Westen geven...grapjas dat je bent. Ga jij maar geloven in een koran die zegt dat kinderen als brandhout fungeren in hel.
Blijkbaar weet jij ten eerste niet het verschil tussen de daden van een dictator die zich moslim noemt en wat er in de Koran staat.

En als jij niet gelooft dat ze door het Westen aan de macht zijn geholpen, lees eens wat boeken en verdiep je in de stof ipv je mening baseren op het jeugdjournaal.
pi_127515312
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef ek_47 het volgende:

[..]

dus doe jij het ook maar?
Kijk eens naar het verschil in de posts.

quote:
ik heb wel interesse in andermans meningen,
Nee, dat heb je niet. Je haalt onrelevante zaken erbij, en als men het niet met je eens is (in je nogal mijns inziens nogal paranoïde) mening, heeft die persoon een oogklep op. En niet alleen die persoon, maar iedereen die het beleid van de huidige regering steunt.
quote:
Nederlandse Turken die Erdogan en zijn beleid als domme nationalistische papegaaien verdedigen moeten zich kapot schamen voor hun domheid en oogkleppen wat er in hun land daadwerkelijk aan de hand is. Alles waar jullie trots op zijn is hij aan het slopen....
Dus.

quote:
anders had ik uberhaupt niks geplaatst
Je plaatst je mening niet om erover te praten, maar om gewoon je mening te spuien.

quote:
...dat snap jij niet zeg maar?
Nee, inderdaad niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:01 schreef ek_47 het volgende:

[..]

hoezo niet? ben je blind of lees je mijn argumenten maar voor de helft? Zie zorg, ik ga het niet herhalen lees maar gewoon terug.
Post zoals hierboven bijvoorbeeld. Je legt niets uit; je zegt er wat over wat volgens jou niet kan (zonder de waarom) en that's it.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2013 12:22:12 ]
pi_127515337
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef ek_47 het volgende:

[..]

ik ben geen econoom of politicus. Maar iemand die seculier is en geloof buiten beschouwing laat.
Pfrt, alweer geen alternatief.

Je bent de zoveelste.
pi_127515445
Daarom snap ik de mensen die willen dat de regering afstapt niet. De 'En dan?' vraag kunnen ze niet beantwoorden.
pi_127515502
Update gegevens van the Turkish Medical Association:

ISTANBUL
Gewonden: 1,840
(1215th Hospital + 625 voluntary infirmaries)
Doden 1
26 people were hospitalized
5 People were treated in the intensive care unit
2 critical injuries (head trauma)
5 People lost an eye

ANKARA
TOTAL CASUALTY APPLICATION 1,155
(788 + 367 voluntary hospital
infirmaries)
6 Head trauma, vision loss 3
2 person in critical condition

IZMIR
Gewonden: 800

ANTIOCH
Gewonden 161
Doden 1

ADANA
Gewonden : 137
Doden: 1
5 head trauma
hip fracture in a child of 10 years old.
1 police officer died as a result of falling off a bridge.

ESKİŞEHİR
Gewonden: 300
Two intensive care, one head injury

Antalya
Gewonden 150

Er zijn ook gewonden gevallen in andere steden. In totaal zijn er 4,785 gewonden sinds 31 Mei.
48 daarvan zijn zwaargewond en 3 in kritieke toestand.

.http://www.ttb.org.tr/index.php/Haberler/veriler-3842.html
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:27:48 #20
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127515554
quote:

Ga jij maar geloven in een koran die zegt dat kinderen als brandhout fungeren in hel.
quote:
Indeed, those who believed and those who were Jews or Christians or Sabeans [before Prophet Muhammad] - those [among them] who believed in Allah and the Last Day and did righteousness - will have their reward with their Lord, and no fear will there be concerning them, nor will they grieve.
(Surat Al-Baqarah [2:62] )
pi_127515643
Kemal Dervis heeft een belangrijke rol gespeeld in de economische hervormingen. Ecevit ook.
pi_127515930
https://www.facebook.com/(...)76006&type=2&theater

Wat een honden. Meteen vechten. Dat is het enige dat ze kennen. :r En dan oude mensen slaan... pak dan iemand van je eigen leeftijd. :r

En de comments eronder, de 1 nog triester dan de ander. Bah.
pi_127516030
Ik begin steeds meer te geloven dat Turken te verdeeld zijn. Begin me echt kapot te ergeren aan Erdogancilar, kan ze niet meer luchten. En vele denken er ook zo over - aan beide kampen. Turkije zou zich moeten splitsen in verschillende staten. Misschien dat dat wel helpt.
pi_127516037
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:11 schreef Che_ het volgende:

[..]

[..]

:') Dude..
pi_127516040
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
https://www.facebook.com/(...)76006&type=2&theater

Wat een honden. Meteen vechten. Dat is het enige dat ze kennen. :r En dan oude mensen slaan... pak dan iemand van je eigen leeftijd. :r

En de comments eronder, de 1 nog triester dan de ander. Bah.
Als je Erdogan voor een fascist uitmaakt, dan is het niet verwonderlijk dat je Erdogan sympathisanten aantrekt en het uitbarst in een gevecht.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')