quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Theoden het volgende:
De Turkse oproerpolitie heeft vrijdagochtend een einde gemaakt aan een protestactie in een park in Istanbul tegen het kappen van bomen.
Enkele honderden betogers voerden al vier dagen actie tegen de door de overheid geplande renovatie van het centrale Taksim-plein. De actievoerders willen dat het bij het plein behorende Gezi-park behouden blijft en er geen bomen worden gekapt.
De politie zette traangas in en maakte ook gebruik van het waterkanon om de betogers uiteen te drijven. Een onbekend aantal demonstranten raakte gewond toen zij, achtervolgd door de politie, over een muur wilden klimmen en deze onder hun gewicht instortte. Dat heeft het persbureau Dogan gemeld.
En dan te bedenken dat het allemaal heel vredig begon...quote:Dit kan nog wel eens flinke gevolgen gaan hebben. Er is namelijk nog steeds geen einde gemaakt en er gaan steeds meer mensen de straat op. Morgen zullen er in alle grote steden grote protesten plaatsvinden.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ik ben er al hoorMijn leven is een enorme succes op alle gebieden.
quote:Emotioneel Instabiel
Uhhhh het zijn nog steeds de moslims die er zitten? Het zijn nog steeds meer dan 90% procent moslims in die landen...Blijkbaar kunnen ze het niet voor elkaar te krijgen om hun eigen land stabiel te maken? Zijn ze zo doof, blind en stom? Ja dus, ik spreek je tegen. Jij zegt in principe: een Nederlander heeft gezegd dat ik mensen mag moorden, dus moord ik maar mensen. Het is de schuld van die Nederlander.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zeer zeker. Al die regeringen van die landen zijn aan de macht geholpen door het Westen. Heeft niks met ware Islam te maken, sterker nog die werden gewoon opgesloten of vermoord. Of ga je mij nu tegenspreken?
Uiteraard is de huidige Turkse economie niet enkel te danken aan Erdogan, dat is ook dankzij zijn voorgangers en niet in de minste plaats het Turkse volk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:41 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ik gaf die reactie niet om de schuld aan Erdogan te geven. Maar men doet alsof Erdogan Turkije heeft gemaakt zoals die nu is en dat de economie bloeiend en goed is! En ik spreek dat tegen
Gelukkig deed jij dat niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ik ben er al hoorMijn leven is een enorme succes op alle gebieden.
Hoe zit dat bij jou dan? Gezien je het nu persoonlijk wilt maken...doe je al een enige tijd eigenlijk. En dan tegen anders zeggen "jij komt er wel" hahahahah humor dit.
Dit vind ik een doodszonde in een discussie. Het toont dat je geen interesse hebt in de mening van je disussiepartner.quote:Nee, jij omdat jij je oogkleppen op hebt
is dat alles wat je nog kan zeggen? hahahahahahquote:
juistquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard is de huidige Turkse economie niet enkel te danken aan Erdogan, dat is ook dankzij zijn voorgangers en niet in de minste plaats het Turkse volk.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef waht het volgende:
[..]
Uiteraard is de huidige Turkse economie niet enkel te danken aan Erdogan, dat is ook dankzij zijn voorgangers
dus doe jij het ook maar? ik heb wel interesse in andermans meningen, anders had ik uberhaupt niks geplaatst...dat snap jij niet zeg maar?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gelukkig deed jij dat niet.
[..]
Dit vind ik een doodszonde in een discussie. Het toont dat je geen interesse hebt in de mening van je disussiepartner.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ga jij maar geloven in een koran die zegt dat kinderen als brandhout fungeren in hel.
ik ben geen econoom of politicus. Maar iemand die seculier is en geloof buiten beschouwing laat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef zarGon het volgende:
ek_47, wat is jouw alternatief voor Erdoğan/AKP? Van de beschikbare middelen, personen en partijen.
Dat betekent natuurlijk niet dat dit niet de visie van Erdogan kan zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef ek_47 het volgende:
dat je eens kan zijn met het feit dat "islam" en "eenheid" in één zin samen gaan ahahahaha daarom is het o zo super stabiel in islamitisch landen. Oemma kan nooit gerealiseerd worden, juist omdat er onderling zoveel ellende is. Utopie van moslims die nooit haalbaar is.
Blijkbaar weet jij ten eerste niet het verschil tussen de daden van een dictator die zich moslim noemt en wat er in de Koran staat.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Uhhhh het zijn nog steeds de moslims die er zitten? Het zijn nog steeds meer dan 90% procent moslims in die landen...Blijkbaar kunnen ze het niet voor elkaar te krijgen om hun eigen land stabiel te maken? Zijn ze zo doof, blind en stom? Ja dus, ik spreek je tegen. Jij zegt in principe: een Nederlander heeft gezegd dat ik mensen mag moorden, dus moord ik maar mensen. Het is de schuld van die Nederlander.
Rare conclusies trek jij zeg. Schuld aan het Westen geven...grapjas dat je bent. Ga jij maar geloven in een koran die zegt dat kinderen als brandhout fungeren in hel.
Kijk eens naar het verschil in de posts.quote:
Nee, dat heb je niet. Je haalt onrelevante zaken erbij, en als men het niet met je eens is (in je nogal mijns inziens nogal paranoïde) mening, heeft die persoon een oogklep op. En niet alleen die persoon, maar iedereen die het beleid van de huidige regering steunt.quote:ik heb wel interesse in andermans meningen,
Dus.quote:Nederlandse Turken die Erdogan en zijn beleid als domme nationalistische papegaaien verdedigen moeten zich kapot schamen voor hun domheid en oogkleppen wat er in hun land daadwerkelijk aan de hand is. Alles waar jullie trots op zijn is hij aan het slopen....
Je plaatst je mening niet om erover te praten, maar om gewoon je mening te spuien.quote:anders had ik uberhaupt niks geplaatst
Nee, inderdaad niet.quote:...dat snap jij niet zeg maar?
Post zoals hierboven bijvoorbeeld. Je legt niets uit; je zegt er wat over wat volgens jou niet kan (zonder de waarom) en that's it.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:01 schreef ek_47 het volgende:
[..]
hoezo niet? ben je blind of lees je mijn argumenten maar voor de helft? Zie zorg, ik ga het niet herhalen lees maar gewoon terug.
Pfrt, alweer geen alternatief.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef ek_47 het volgende:
[..]
ik ben geen econoom of politicus. Maar iemand die seculier is en geloof buiten beschouwing laat.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef ek_47 het volgende:
Ga jij maar geloven in een koran die zegt dat kinderen als brandhout fungeren in hel.
(Surat Al-Baqarah [2:62] )quote:Indeed, those who believed and those who were Jews or Christians or Sabeans [before Prophet Muhammad] - those [among them] who believed in Allah and the Last Day and did righteousness - will have their reward with their Lord, and no fear will there be concerning them, nor will they grieve.
Als je Erdogan voor een fascist uitmaakt, dan is het niet verwonderlijk dat je Erdogan sympathisanten aantrekt en het uitbarst in een gevecht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
https://www.facebook.com/(...)76006&type=2&theater
Wat een honden. Meteen vechten. Dat is het enige dat ze kennen.En dan oude mensen slaan... pak dan iemand van je eigen leeftijd.
En de comments eronder, de 1 nog triester dan de ander. Bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |