quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het ging mij meer om aan te geven dat tijd niet gelijk staat aan intensiteit.
Dus als je het goed doet is je intensiteit niet super hoog. Dus daarom is 20 min gewoon weinig maar oke.quote:Vet kan zeer veel energie leveren als het wordt verbrand en het is bijna onuitputtelijk in het lichaam aanwezig. Vet kan echter alleen worden verbrand als er zeer veel zuurstof aanwezig is. Bij inspanningen van zeer lage intensiteit wordt voornamelijk vet als energiebron gebruikt. Naarmate de inspanningsintensiteit toeneemt, wordt relatief minder vet verbrand.
Bij inspanning van matige intensiteit is de vetverbranding relatief groter dan bij inspanning van hoge intensiteit. De absolute hoeveelheid vet die wordt verbrand en het energiegebruik tijdens en na inspanning is groter bij een inspanning van hoge intensiteit in vergelijking met inspanning van matige intensiteit. Wanneer het doel afvallen is, kan dus beter regelmatig intensief worden gesport (bewogen).
Bedankt!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1 uur krachttraining, half uur spinnen, half uur rennen, begin daar maar eens mee.
Langzaam opbouwen.
1 kg maar? Doe je toch iets fout.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja, eerste week meteen 1kg kwijt.
Nu moet ik eigenlijk op voeding gaan letten.
Omdat het voornamelijk vocht is ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1 kg maar? Doe je toch iets fout.
In 't begin is het juist makkelijk om af te vallen namelijk.
Precies, dus 1 kg is toch gewoon weinig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat het voornamelijk vocht is ja.
Ik zal er meer op gaan letten! Bedanktquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:51 schreef over_hedge het volgende:
http://www.acti-vita.nl/c(...)ste-intensiteit.html
Dat stukje even lezen als je cardio gaat doen. Met een te hoge hartslag cardio doen heeft weinig zin. Zo`n tabel staan meestal ook wel op de apparaten bij de sportschool.
Niet op letten. Maar doen.quote:
Hangt er ook sterk vanaf wat voor cardio je doet. Fietsen kan iedereen. Hardlopen is al een stuk pittiger.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Dus als je het goed doet is je intensiteit niet super hoog. Dus daarom is 20 min gewoon weinig maar oke.
EERST KRACHTTRAINING DAN CARDIO!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:56 schreef xuryah het volgende:
Nou ik ga maar eens naar de sportschool met alle nieuwe tips
Eerst crosstrainer/fiets en dan loopband.
Weet niet of ik nog genoeg tijd over heb voor krachttraining maar zie ik dan wel weer!
Bedankt allemaal
Ik had mn post al gewijzigdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, dus 1 kg is toch gewoon weinig.
Goeie instelling.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:56 schreef xuryah het volgende:
Weet niet of ik nog genoeg tijd over heb voor krachttraining maar zie ik dan wel weer!
Bedankt allemaal
Dit. Je maakt gewoon tijd. Verandering kost tijd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En hoezo zou je geen tijd genoeg hebben?
Krachttraining is waar je de resultaten vandaan zult halen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:56 schreef xuryah het volgende:
Bedankt allemaal
Waarom in die volgorde?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
EERST KRACHTTRAINING DAN CARDIO!!!!!!!
L E Z E N
En hoezo zou je geen tijd genoeg hebben?
krachttraining maakt eerst bepaalde stoffen op, daarna met cardio heeft je lichaam geen keus dan vet te verbranden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Waarom in die volgorde?
Ik hoor altijd juist eerst cardio en dan kracht
Omdat wanneer jij eerst cardio gaat doen de brandstof om jouw spieren te trainen al op is en je krachttraining daarom ineffectief wordt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Waarom in die volgorde?
Ik hoor altijd juist eerst cardio en dan kracht
Ik studeer nog en ik werk best veel daarnaast, dus heb niet altijd tijd om 2 uur naar de sportschool te gaan helaas.quote:
Wat doe je 's avonds dan? Op de bank zitten en huiswerk maken zeker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik studeer nog en ik werk best veel daarnaast, dus heb niet altijd tijd om 2 uur naar de sportschool te gaan helaas.
zo zie je maar weer, dik zijn is een keuzequote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:01 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik studeer nog en ik werk best veel daarnaast, dus heb niet altijd tijd om 2 uur naar de sportschool te gaan helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |