quote:
twitter:ggmm_ggmm twitterde op donderdag 06-06-2013 om 22:11:19RT als je het eens bent #ExitCorPot reageer retweet
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:22 schreef Pascalus het volgende:
Kent iemand deze?
[ afbeelding ]
Ooit bij een vriend gespeeld. Geniaal spelletje.
Voetbalspel maar dan met idiote tackles en super-moves. En een team dat volledig uit dolfijnen bestaat.quote:
Die jongen ken ik niet, maar die maakt zich flink belachelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]twitter:ggmm_ggmm twitterde op donderdag 06-06-2013 om 22:11:19RT als je het eens bent #ExitCorPot reageer retweet
Sega Soccer Slam was leukerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:22 schreef Pascalus het volgende:
Kent iemand deze?
[ afbeelding ]
Ooit bij een vriend gespeeld. Geniaal spelletje.
Wtfquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voetbalspel maar dan met idiote tackles en super-moves. En een team dat volledig uit dolfijnen bestaat.
De tweede want die heb ik gemaakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kies maar uit:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
en toch denk ik nog altijd dat dat sjenee wasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TIF 2005 was een grote cheat. Wel het meest geniale voetbalspel ooit. Met je eigen schoolteam de Eredivisie halen.
Tom van Landuyt potjandorie. Was een Belg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en toch denk ik nog altijd dat dat sjenee was
2000.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:30 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet welke FIFA dat was, maar daar had je en speciaal tackle knopje wat altijd rood was, maar je kon iemand daarmee wel het wedstrijd uit mee schoppen
Kan niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je schwalbe doet met FIFA.
dat was tifquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:30 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet welke FIFA dat was, maar daar had je en speciaal tackle knopje wat altijd rood was, maar je kon iemand daarmee wel het wedstrijd uit mee schoppen
97quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:30 schreef Doublepain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |