ik vind het wel grappigquote:
nee ik welquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb spierpijn in me tiet, word ik nu vet gespierd?
ik eet geen cereal eh hoofdquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ga jij nou maar chocopops eten
ik heb al2 maanden niet ingelogdquote:
ik heb 50+quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, die heb ik al. Vanaf zomer 2009 zoiets. Ik had er 40 nodig geloof ik.
Ik ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vind Jesse nu het leukste karakter denk ik
dronken hequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
waarom vertelt krabs aan mij wanneer hij wel en niet met lb praat
nu wel
nu niet meer
nu wel
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
Ah de crush van TS staat weer in de OP
sinds wanneer is stuart niet liefquote:
wie is het?quote:
Nee, je bent zwangerquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb spierpijn in me tiet, word ik nu vet gespierd?
Ik heb de pilot gekeken, eerste 30 minuten dacht ik echt: nahquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb al2 maanden niet ingelogd
[..]
ik heb 50+
[..]
Ik ookIs Banshee leuk?
[..]
dronken he
watquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
ik: waar ben je nu
krabs: bij lb in bed :S hoezo stoor je onslb ga van fok af
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
Ik had wel dood op de grond kunnen liggenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef nodig het volgende:
[..]
17 seconden van je leven verspilt aan wachten
Ik ben altijd lief gekkiequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
sinds wanneer is stuart niet lief
gekke krabsquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
hihi ik ben gekquote:
heb je nummer nietquote:
Nodig is een gevaar voor deze slowchatquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had wel dood op de grond kunnen liggen
ik moet got ook kijken van krabsquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb de pilot gekeken, eerste 30 minuten dacht ik echt: nah, maar daarna werd het wel wat beter, dus zometeen nog een aflevering kijken
6jequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:57 schreef nodig het volgende:
[..]
David Paektau![]()
Geef hem een cijfer 1-10
Hier pics: JNG / [JNG SC #1249] LAPO strijd
dan via fb chatquote:
Ja daarom deed het ook zo lang ik stressde hem helemaalquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had wel dood op de grond kunnen liggen
blond :Squote:
Hij is slow, dus op zich is daar niets mis meequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nodig is een gevaar voor deze slowchat
Ik keek die pilot aflevering trouwens mooi in de huiskamer via de tv, maar euh, er zitten wat euh, naaktscenes in hier en daarquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik moet got ook kijken van krabs
goede film ja?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:58 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb the hobbit gezien 1 week geleden
Je wilde eigenlijk nog wel iets langer wachten he?!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja daarom deed het ook zo lang ik stressde hem helemaal
*grinnikquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij is slow, dus op zich is daar niets mis mee
ja, wel zelfde karakters als lord of the rings.quote:
7/8quote:
Nee joh ik zat bevend die TT te typen omdat ik bang was dat wanneer het te lang zou duren jij dood zou gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je wilde eigenlijk nog wel iets langer wachten he?!
Zelfde als ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
Ik ga slapen over 5 uur en 42 minuten de wekker gr gr
oh ik mag dat nog niet kijken :S :Squote:Op donderdag 6 juni 2013 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik keek die pilot aflevering trouwens mooi in de huiskamer via de tv, maar euh, er zitten wat euh, naaktscenes in hier en daar
Sweet dreams lieverdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
Niet boos gaan slapenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
Je hebt mijn leven geredquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee joh ik zat bevend die TT te typen omdat ik bang was dat wanneer het te lang zou duren jij dood zou gaan
i dont knowquote:
gaat je wekker ook om 5.42?quote:
Wel waarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh ik mag dat nog niet kijken :S :S
morgen aflevering kijken danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wel waar![]()
![]()
http://www.kijkwijzer.nl/index.php?id=26&i=208115
Maar het maakt toch niet uit hoeveel je er nodig hebt? Het gaat om het eindresultaat hoor!quote:
4-5 nog en dan examen op 9 juliquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar het maakt toch niet uit hoeveel je er nodig hebt? Het gaat om het eindresultaat hoor!
Als je het hebt dan heb je het.
is dat nodig dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:04 schreef nodig het volgende:
Nu ik nodig heet kan ik mezelf niet eens sherlocken
Hoop dat ik het haal in 1 keerquote:
Hier ook. De instructrice was verrastquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Maak je niet druk, bij mij gingen die rijlessen ook niet altijd zo super fantastisch, maar blijkbaar toch in een keer mijn rijbewijs gehaald
mijne ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Gek wijf was dat trouwens, mijn instructrice
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Geil wijf was dat trouwens, mijn instructrice
Fietsrijbewijs telt nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Maak je niet druk, bij mij gingen die rijlessen ook niet altijd zo super fantastisch, maar blijkbaar toch in een keer mijn rijbewijs gehaald
Ik parkeerde op mijn TTT gewoon over een streep heen toen we terug waren (moest remmen voor een aankomende auto, was me kapot aan het stressen blabla) en kreeg toch vrijstellingquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik parkeerde op mijn TTT gewoon over een streep heen toen we terug waren (moest remmen voor een aankomende auto, was me kapot aan het stressen blabla) en kreeg toch vrijstelling![]()
Ik denk dat het door je baard kwam.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik parkeerde op mijn TTT gewoon over een streep heen toen we terug waren (moest remmen voor een aankomende auto, was me kapot aan het stressen blabla) en kreeg toch vrijstelling![]()
oh dan is de mijne wat normalerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb tijdens al mijn rijlessen (40 - 45) 2/3x op de snelweg gereden[ afbeelding ]
quote:
Hoe the fuck is dat mogelijk? Ik ga elke les de snelweg op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb tijdens al mijn rijlessen (40 - 45) 2/3x op de snelweg gereden[ afbeelding ]
dus je bent geïnteresseerd in mijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik ben geintreseerd in mensen die geintreseerd zijn in mij
ik ben 15, geldt deze heldendaad nu ook voor mij?quote:
Niet echt bijzonder, maar wel handig als je het meer dan 3x hebt gedaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh dan is de mijne wat normaler
maar snelwegen zijn niet echt bijzonder
Niet iedere instructeur doet hezelfde hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
Hoe the fuck is dat mogelijk? Ik ga elke les de snelweg op.
(Nu even geen lessen ivm tijd.)
krabs is gek in zijn hoofdjuh :squote:
Weet ik veel, die vrouw was gek zeg ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe the fuck is dat mogelijk? Ik ga elke les de snelweg op.
(Nu even geen lessen ivm tijd.)
da's waarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder, maar wel handig als je het meer dan 3x hebt gedaanWaar heb/had jij nu problemen mee?
Ik dacht dat het erbij hoorde.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet iedere instructeur doet hezelfde he.
Dat creëerde vast een veilig gevoel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weet ik veel, die vrouw was gek zeg ik
Nog zoiets, 4 lessen voor mijn examen gingen we beginnen met kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
da's waar
Op tijd beginnen met overal te kijken
doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
ik ga de gesprekken niet eens posten hier
Misschien dat dinges het wel goed deed en die instructeur wou richten op andere dingen die niet zo goed gingen. En dan misschien de laatste paar lessen nog een stukje snelweg.quote:
lb mag het doen. want het gaat over haarquote:
wat???quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nog zoiets, 4 lessen voor mijn examen gingen we beginnen met kijken[ afbeelding ]
Ja, da's ook weer zo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien dat dinges het wel goed deed en die instructeur wou richten op andere dingen die niet zo goed gingen. En dan misschien de laatste paar lessen nog een stukje snelweg.
we doen t niet, sofquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
lb mag het doen. want het gaat over haar
quote:
Nee oke afgesprokenquote:
Ik zeg maar wat hoor. Misschien is het ook wel geen goede instructeur, die heb je er ook tussen zitten.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee oke afgesprokenzielig voor krabs
heb je snel opgepikt danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Had wel lessen van 2 uur, maar nog steeds beetje raar hoor
Ja klopt, heb dat er eens even flink ingestampt en me helemaal scheel gekeken op het examenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heb je snel opgepikt danvind het na 30 lessen nog moeilijk
De één gaat het beter af dan de ander denk ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heb je snel opgepikt danvind het na 30 lessen nog moeilijk
Zolang je maar niet flink dat gaspedaal de grond instampt tijdens de lesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja klopt, heb dat er eens even flink ingestampt en me helemaal scheel gekeken op het examenmaarja tegenwoordig doe ik het niet meer zo overdreven als toen maar ik kijk nog steeds veel hoor
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja klopt, heb dat er eens even flink ingestampt en me helemaal scheel gekeken op het examenmaarja tegenwoordig doe ik het niet meer zo overdreven als toen maar ik kijk nog steeds veel hoor
kloptquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De één gaat het beter af dan de ander denk ik.
Maar sowieso goed bezig. Niet de hoop verliezen.
Ja, zou ik maar doen op je examenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik zie het voor me, mensen die overdreven rondkijken
[..]
klopt
Nee nooit
Huh, wat een raar woord is dat eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang je maar niet flink dat gaspedaal de grond instampt tijdens de les.
ik doe dat al in de les, vind ze hartstikke goedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
LB, gewoon je helemaal scheel kijken op het examen, dan komt alles goed.
Neem een voorbeeld aan mij, ingreep gehad en toch geslaagd![]()
* LittleBrownie geeft schouderklopjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:17 schreef arachide. het volgende:
Goedenavond!
Ik heb 2 uur overgewerkt. Ik verdien een schouderklopje
In tegenstelling, kreeg juist de tip mee om eens wat vaker het gas in te duwenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang je maar niet flink dat gaspedaal de grond instampt tijdens de les.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
* LittleBrownie geeft schouderklopje
Je kunt het ook rempedaal noemen maar dat is wat verwarrend denk ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Huh, wat een raar woord is dat eigenlijk.
Dan komt alles goedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik doe dat al in de les, vind ze hartstikke goed![]()
O, ik bedoelde het niet inhoudelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je kunt het ook rempedaal noemen maar dat is wat verwarrend denk ik.
Er zit geen gas in dat ding natuurlijk, maar de benzine wordt wel een soort van verneveld de cilinder in geleid. Dus dan heeft het wel een gas-vorm.
Maar ik weet het precieze er niet van waarom zo'n ding een gaspedaal heet.
Ja, je mag wel gewoon doorrijden. Dat hebben ze wel graag. Niet te voorzichtig en twijfelachtig rijden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
In tegenstelling, kreeg juist de tip mee om eens wat vaker het gas in te duwenreed altijd 25 waar je 30 mocht omdat ik een paniekerig bang jochie was, tegenwoordig gewoon doorheen knallen jwtz
op navigatie rijden is easy inderdaadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dan komt alles goed![]()
Ik moest op navigatie rijden tijdens mijn examen, zei ze zo, ja ik heb al drie kandidaten gehad vandaag en het is ze alle drie niet gelukt, dus ik dacht: oh fuck
Blijkbaar waren die mensen incompetent want het was hartstikke simpel
Ja, weet ik. Maar het was dus ook juist zo dat ik een onzeker ventje wasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, je mag wel gewoon doorrijden. Dat hebben ze wel graag. Niet te voorzichtig en twijfelachtig rijden.
Eén van mijn instructeurs (voor de rest een vervelend mannetje, maar deze tip was wel goed) zei dat je beter te hard kunt rijden dan te langzaam, omdat te langzaam onzeker overkomt en te hard zelfverzekerder overkomt.
Z'n gangetje. Druk met school. Geloof overigens dat ik een van de weinige hier ben die nu toetsen heeft. Iedereen examens enzo.quote:
succes!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Druk met school. Geloof overigens dat ik een van de weinige hier ben die nu toetsen heeft. Iedereen examens enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ohquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik bedoelde het niet inhoudelijk.Ik vind dat geen mooi woord.
![]()
Nog steeds, gr gr.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar het was dus ook juist zo dat ik een onzeker ventje was
Daar heb ik ook niet zo veel mee. Twee keer een i achter elkaar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Ik vind zelfontplooiing juist zo'n dom woord.
Mot je n klap op je bek?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog steeds, gr gr.
[..]
Daar heb ik ook niet zo veel mee. Twee keer een i achter elkaar.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
succes!Thanks! Heb jij nog speciale plannen voor deze überlange vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar het was dus ook juist zo dat ik een onzeker ventje was
nog niet gehoord van het shotjesfeest dat krabs, lb en ik gaan houden? :Squote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Thanks! Heb jij nog speciale plannen voor deze überlange vakantie?
Ja, is toch in het huis van je tante?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nog niet gehoord van het shotjesfeest dat krabs, lb en ik gaan houden? :S
BAM TERUG.quote:
Had ik ook gedaan als ik zo'n mongool had gehadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, ja, dat kan natuurlijk ook.
Ik was ook erg onzeker hoor. En dat hielp niet echt door die instructeur die ik had. Die was nogal opgefokt en begon al snel te schreeuwen als je iets verkeerd deed. Of dingen te zeggen als "zoiets doms had ik nou echt niet van je verwacht". Daar kon ik het dus totaal niet mee vinden en de laatste keer kwam ik zelfs huilend thuis omdat 'ie weer had zitten schreeuwen. Toen heeft m'n vader voor me die rijschool gebeld en heb ik iemand anders gekregen en dat bleek iemand te zijn die ik al langer kende. Met haar kon ik heel goed opschieten en ze stelde me echt op m'n gemak. Zonder haar had ik het nooit gehaald.
Ja, maar ik weet niet... ik vind het gewoon raar en lelijk. Ook in combinatie met wat het betekent.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog steeds, gr gr.
[..]
Daar heb ik ook niet zo veel mee. Twee keer een i achter elkaar.
Nee?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is toch in het huis van je tante?
[..]
BAM TERUG.
Mja, beetje zweverig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet... ik vind het gewoon raar en lelijk. Ook in combinatie met wat het betekent.
Ineens serieus doen.quote:
fawaka?quote:
Opzich opzichh. Spannende serie is spannendquote:
rustig Gquote:
Welke?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich opzichh. Spannende serie is spannend
quote:
Homelandquote:
Jij kijkt dan ook nooit tv zei je dus dat is logischquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kijkt dan ook nooit tv zei je dus dat is logisch
Zonde hoorquote:
Phone`s ringing Dudequote:
Haha een vriend van me heeft in zijn wc een tegeltjen hangen met die tekstquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die gaat over mannen die strings dragen en ze niet laten zakken.
Dat is wel foutquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha een vriend van me heeft in zijn wc een tegeltjen hangen met die tekst
Ik vond dat zo`n gare filmquote:
Half, maar was jaren geleden. moet hem nog keer zien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kon je het volgen?
[..]
Nah, vond er niet zo veel aan.
Ok.quote:
Echt een geniale film juist. Om over na te denkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Half, maar was jaren geleden. moet hem nog keer zien.
[..]
Ok.
Ja volgens mij heb ik hem halverwege uitgezet ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt een geniale film juist. Om over na te denken
Waar moet je dan over nadenken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt een geniale film juist. Om over na te denken
Zeker weer eens kijken dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik hem halverwege uitgezet ofzoDat was het
Ik kijk al zoveeel filmsquote:
Mooi tochquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk al zoveeel filmsVolgens mij staat de teller op 650 +- Plus honderden films die ik vergeten ben maar nu even niet meer weet. Ja ik hou dat bij
Hmm, ik weet het niet. Heb hem overigens met vrienden gekeken, dus dat haalt wat van focus weg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, dat iedereen uiteindelijk eenzaam sterft, of zo. Was de gedachte, toch?
Hij was schizofreen ja. En ja, Frank the giant bunny rabbit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Die gast ziet toch allerlei dingen?
En er was wat met een konijn ofzo?
nog eens kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet. Heb hem overigens met vrienden gekeken, dus dat haalt wat van focus weg.Maar ja, ik dacht eerder iets met opofferingen.
Ik krijg geen meldingen binnen schat. Zal ff kijken.quote:
Wat fijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg geen meldingen binnen schat. Zal ff kijken.
Jij ook?quote:
quote:
Alleen jouquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij negeer ons allemaal; maak je maar geen zorgen.
Klein ding he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oh dus jij bent degene die steeds naaktfoto's stuurt :S
Ohquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb mijn nummer niet gegeven.Staat in mijn FB-profiel.
Ezell, what's vacation mean?quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je het wilt hebben, voor de juiste prijs heb ik informatie
rot opquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je het wilt hebben, voor de juiste prijs heb ik informatie
And I kept running!quote:
Wanneer gaan wij bier zuipen?quote:
Twee biertjesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:05 schreef Ezell het volgende:
Holy fuck, ik ben wel wat meer waard dan een biertje.
Wienezell?quote:
Ik bied 2 gewone en 1 festivalbiertje.quote:
quote:
Zeker niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb zojuist classified information gekregen van Jordy gr gr
Jaquote:
Wat fantastisch, ik overleg even met Jordy gr grquote:
k grquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat fantastisch, ik overleg even met Jordy gr gr
Dat kan ik bevestigen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb zojuist classified information gekregen van Jordy gr gr
Reactie van Jordy:quote:
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reactie van Jordy:
Wollah ah sabi, 450 is kk skeer, ik wil milli van die kill anders djoek ik hem.
Wat wil je hierop zeggen?
fakaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Oh en ik waarschuw je, hij heeft een niffa zo groot als je osso
Geen fatoe mattie,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |