abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127503952
Heeft er iemand ervaring met daten met een Hindoestaanse?

Ik heb niet zoveel ervaring in het communiceren met Hindoestanen,
- is er een bepaalde humor die ze niet leuk vinden. (Grappen met een rasciatisch tintje kan ik beter weglaten.)
- waar kan ik het beste uitgaan?
- wat kan ik verwachten van vrienden / vriendinnen?
- hoe gaan de meeste om met cultuurverschillen?

Dank jullie.
pi_127504769
- ze houden niet van humor
- waar het maar leuk is
- dat ze gezellig zijn
- door er niet over na te denken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_127504820
Hypotheek met lage maandlasten.
"Laten wij bidden voor hen die het moeilijk hebben
maar vooral voor hen die moeilijk doen"
--Herman Finkers
pi_127504959
Zijn erg snel op de teentjes getrapt, heb ik mij laten vertellen...
  vrijdag 7 juni 2013 @ 07:17:21 #5
297177 DrParanoid
U made bro!?
pi_127508618
Je zult een beetje mensenkennis moeten hebben (zodat je kan zien wat ze echt denkt / wilt doen). Hindoestanen zijn niet de meest uitsprekende mensen en zijn ERG beleefd vanuit hun cultuur. Ze zal niet snel nee zeggen, ook al zou het antwoord wel nee moeten zijn (en dan heb ik het niet over seksueel gedrag.)

Disclaimer: Dit is puur uit eigen dagelijkse ervaring met Hindoestanen :)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_127508769
Ze hebben een rode knop op hun voorhoofd. Als je erop drukt komt de godin sheeva tevoorschijn, die heeft een handleiding. Probeer maar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_127508807