LOLquote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:46 schreef firefly3 het volgende:
Ze hebben een rode knop op hun voorhoofd. Als je erop drukt komt de godin sheeva tevoorschijn, die heeft een handleiding. Probeer maar.
Ik denk dat jij je wel meer negatieve dingen hebt laten vertellen. Negatieve dingen onthouden van andere bevolkingsgroepen is namelijk het leukste wat er isquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:52 schreef FAUSTI het volgende:
Zijn erg snel op de teentjes getrapt, heb ik mij laten vertellen...
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:46 schreef firefly3 het volgende:
Ze hebben een rode knop op hun voorhoofd. Als je erop drukt komt de godin sheeva tevoorschijn, die heeft een handleiding. Probeer maar.
Volgens mij heeft hij een Hindoestaanse op het oog, dan is het geen kwestie van willen meer maar van moeten he.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Maar waarom wil je eigenlijk zo graag een Hindoestaanse?![]()
Waarom vraagt hij dan ´waar moet ik uitgaan´?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:56 schreef Amnon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een Hindoestaanse op het oog, dan is het geen kwestie van willen meer maar van moeten he.
Je bent een beetje jaloers begrijp ik?
Het is jezelf nogal beperken als je perse voor een Hindoestaanse gaat. Die logica volg ik ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Maar waarom wil je eigenlijk zo graag een Hindoestaanse?![]()
Volgens mij bedoeld hij waar hij haar naartoe moet nemen, ik bedoel volgens mij vinden hindoemeisjes een rokerige dorpskroeg niet erg veel aan. Maar misschien denk ik nu in stereotypen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Waarom vraagt hij dan ´waar moet ik uitgaan´?
Als ik jaloers was had ik hem geen tips gegeven. Ik mag toch wel vragen waarom hij een hindoestaanse wil.
Wederom een irrelevante bijdrage aan het topic.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:59 schreef Simpel-Zat het volgende:
Het Hindoestaanse woord voor schoonheid is Koelie. Doe er je voordeel mee
Nee, dat woord juist niet gebruiken. Wellicht doe je er ook verstandig niet meteen een lap rundervlees op te peuzelen voor haar neus.
Verder vind ik "donker" zelden tot nooit relatiewaardig, maar Hindoestaanse meiden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |