abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juni 2013 @ 12:21:31 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_127577519
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je bent dus een 'roepende in de woestijn' Lambiekje?
Artsen zijn gewoon doelbewust onwetend.

Gister weer verhalen gehoord. Artsen zijn zo dom, hardleers, bot, onverschillig, narrowminded. Men is gewoon niet begaand met de patiënt.

Net als nu uit is gekomen dat alles met google, facebook en telefoon geregistreerd wordt. Zo zal het bedrog rondom vaccins ook uitkomen. Man man man wat zullen je kapot schamen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 12:24:44 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_127577575
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Artsen zijn gewoon doelbewust onwetend.

Gister weer verhalen gehoord. Artsen zijn zo dom, hardleers, bot, onverschillig, narrowminded.

Net als nu uit is gekomen dat alles met google, facebook en telefoon geregistreerd wordt. Zo zal het bedrog rondom vaccins ook uitkomen. Man man man wat zullen je kapot schamen.
Ik zie niet in wat het ene met het andere te maken heeft.

En doelbewust onwetend zijn lijkt me ook onmogelijk.
  zondag 9 juni 2013 @ 12:25:38 #103
52357 Lambiekje
pi_127577590
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat het ene met het andere te maken heeft.

En doelbewust onwetend zijn lijkt me ook onmogelijk.
Natuurlijk wel ... het totaal corrupte medisch onderwijs. Met industrie belangenverstrengelde docenten. ~85% is industrie gelieerd. Hoe zo onafhankelijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_127583380
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het is niet dankzij. Het is juist weer opgelaaid door vaccins. Hoe komt toch die kolder in 't hoofd dat vaccin goed zijn.

[ afbeelding ]

Het is gewoon ronduit treurig dat men gewoon niet weet hoe het zet.
Als je vergelijkt met de cijfers voor het Franse leger (het was de Frans-Pruisische oorlog die voor de verspreiding en de epidemie zorgde), Van de één miljoen soldaten werden 125000 besmet en 23470 stierven eraan.

373000 werden gevangen genomen door de Duitsers, en toen deze naar Pruisen gevoerd werden braken daar epidemiën uit. Vluchtende bevolking verspreidde de besmetting naar andere landen. Het Pruisische leger had sinds 1835 strikte vaccinatie voorschriften. In totaal werden 8463 soldaten besmet en stierven er 459. Bij de Duitse bevolking waren er grote verschillen in vaccinatiegraad. In Bavaria, beschouwd als best gevaccineerde land in Europa (land, streek staat of whatever) met een bevolking van vijf miljoen, stierven 9174 persoenen aan de pokken in de periode 70-74. In Berlijn daarentegen telde men 66538 slachtoffers op een bevolking van 0.9 miljoen.

In gans europa stierven een half miljoen mensen aan de epidemie. dan lijkt 400 per miljoen inwoners in Engeland en Wales niet erg veel.
pi_127587738
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Natuurlijk wel ... het totaal corrupte medisch onderwijs.
Hoelang heb jij medisch onderwijs gevolgd?
Conscience do cost.
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 18:18:15 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_127588140
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoelang heb jij medisch onderwijs gevolgd?
Volgens mij helemaal niet.
Anders zou Biekje de dingen die hij er nu uitgooit nooit zeggen.
pi_127589098
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volgens mij helemaal niet.
Anders zou Biekje de dingen die hij er nu uitgooit nooit zeggen.
Nee je denkt toch niet serieus dat hij dit allemaal roept zonder zelf een medische opleiding te hebben gedaan?
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 18:51:35 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_127589349
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:45 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nee je denkt toch niet serieus dat hij dit allemaal roept zonder zelf een medische opleiding te hebben gedaan?
Ik vermoed dat Lambiekje een diepgewortelde afkeer heeft van de medische wereld vanwege nare ervaringen. Iets anders kan ik niet bedenken om zijn verregaande uitlatingen te verklaren.
pi_127589788
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Lambiekje een diepgewortelde afkeer heeft van de medische wereld vanwege nare ervaringen. Iets anders kan ik niet bedenken om zijn verregaande uitlatingen te verklaren.
Dat heeft mijn opa ook. Serieus, iets met 40-45. Toch ziet hij de medische wereld heel wat positiever dan Lambieje. Kan ook niet anders als je al 93 bent en dankzij onze medische wereld nog in leven bent.
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 19:08:09 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_127589945
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:04 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dat heeft mijn opa ook. Serieus, iets met 40-45. Toch ziet hij de medische wereld heel wat positiever dan Lambieje. Kan ook niet anders als je al 93 bent en dankzij onze medische wereld nog in leven bent.
Lambiekje zou zeggen: hij is 93 geworden ondanks de medische wereld.
pi_127590254
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:Y

Zonder te weten wat er op 87 en 90 jarige leeftijd is voorgevallen.
  zondag 9 juni 2013 @ 19:40:08 #112
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127591312
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ja maar iemand van 93 . Die heeft meestal veel gezonder geleefd dan mijn generatie en die van mijn ouders. omdat er pas in de jaren 70 fastfood kwam en E-nummers in eten.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_127591574
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:40 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja maar iemand van 93 . Die heeft meestal veel gezonder geleefd dan mijn generatie en die van mijn ouders. omdat er pas in de jaren 70 fastfood kwam en E-nummers in eten.
Dus? Wedden dat er zat mensen 'van jouw generatie' ook 90+ worden? Mensen worden nog steeds ouders dan vroegah, ongeacht hun levensstijl.

Dat, en ondanks popular believe is men in de loop der jaren gezonder gaan eten. Fastfood is er weliswaar bij gekomen maar dat is geen argument. Je hóeft niet naar de mcdonalds te gaan. Daarnaast kan je prima regelmatig ongezond eten, zolang je er maar goed voor compenseert.
Conscience do cost.
  zondag 9 juni 2013 @ 19:50:16 #114
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127591799
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:46 schreef ems. het volgende:

[..]

Dus? Wedden dat er zat mensen 'van jouw generatie' ook 90+ worden? Mensen worden nog steeds ouders dan vroegah, ongeacht hun levensstijl.

Dat, en ondanks popular believe is men in de loop der jaren gezonder gaan eten. Fastfood is er weliswaar bij gekomen maar dat is geen argument. Je hóeft niet naar de mcdonalds te gaan. Daarnaast kan je prima regelmatig ongezond eten, zolang je er maar goed voor compenseert.
Denk het niet die cijfers zijn ook te manipuleren. Ja er zijn altijd uitschieters naar boven en naar onder te gaan. Vind dat mensen niet bepaald om hun gezondheid letten in mijn omgeving.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_127592009
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:40 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Veel gezonder? Hoe kom je daarbij?

Leg mij nou eens uit hoe je tot die conclusie komt
pi_127592040
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Denk het niet die cijfers zijn ook te manipuleren.
Dat werkt twee kanten op. Verder heeft niemand het over cijfers.
quote:
Ja er zijn altijd uitschieters naar boven en naar onder te gaan.
Maar het gaat niet om uitschieters, het gaat erom dat men gewoon steeds ouder wordt. Ongeacht mcdonalds of burger king.
quote:
Vind dat mensen niet bepaald om hun gezondheid letten in mijn omgeving.
Dat mogen ze lekker zelf weten, toch?
Conscience do cost.
  zondag 9 juni 2013 @ 19:58:19 #117
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127592156
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:55 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Veel gezonder? Hoe kom je daarbij?

Leg mij nou eens uit hoe je tot die conclusie komt
De kwaliteit van het voedsel was veel beter veel minder E-stoffen in het eten en het eten kwam vaak uit nederland en niet uit China . Mensen werden toen nog niet gevaccineerd dus minder gif. chemtrials bestonden nog niet pas vanaf de jaren 90. De medisch zorg was beter want het draaide toen minder om winst nu draait het alleen maar om winst.
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 20:03:17 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_127592408
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:58 schreef tribalwars het volgende:

[..]

De kwaliteit van het voedsel was veel beter veel minder E-stoffen in het eten en het eten kwam vaak uit nederland en niet uit China . Mensen werden toen nog niet gevaccineerd dus minder gif. chemtrials bestonden nog niet pas vanaf de jaren 90. De medisch zorg was beter want het draaide toen minder om winst nu draait het alleen maar om winst.
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met de tegenargumenten.
Dus ik laat het maar voor wat het is deze keer.
pi_127592433
quote:

[..]

Roken als een wezeloze,Na de duitse experimentjes gewoon lekker de verfhandel ingegaan. Heel gezonde potjes verf toen. Zonder e-nummers.

Nee alles was heel gezond toen. En toen kwamen de jaren 70 met hun e nummers, jaren 90 met hun chemtrails. 2013 inmiddels maar vroeger leefde hij veel gezonder.
pi_127592505
quote:

[..]

De kwaliteit van het voedsel was veel beter veel minder E-stoffen in het eten en het eten kwam vaak uit nederland en niet uit China .
De kwaliteit van het voedsel was niet beter. Daarnaast, voedsel uit china :? Behalve chinees eten halen we daar niet heel veel vandaan.
quote:
Mensen werden toen nog niet gevaccineerd dus minder gif.
Mensen gingen ook niet of nauwelijks naar het buitenland, anders was het gebrek aan vaccinaties wel eerder opgevallen. Verder is er geen enkel onderzoek dat ondersteunt dat vaccinaties een negatieve invloed hebben op iemands gezondheid.
quote:
De medisch zorg was beter want het draaide toen minder om winst nu draait het alleen maar om winst.
De medische zorg was allesbehalve beter. Jij praat over een tijd dat dokters nog geeneens hun handen gingen wassen voor een operatie nadat ze eerst in een lijk hebben zitten wrikken voor hun opleiding :') Bovendien zijn er talloze ziektes die 100 jaar geleden betekende dat iemand dood ging en tegenwoordig verholpen kunnen worden met een prikje of een pilletje.

En daarnaast; Het draaide niet om winst? Ha.
Conscience do cost.
  maandag 10 juni 2013 @ 07:44:19 #121
52357 Lambiekje
pi_127609671
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:55 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat werkt twee kanten op. Verder heeft niemand het over cijfers.

[..]

Maar het gaat niet om uitschieters, het gaat erom dat men gewoon steeds ouder wordt. Ongeacht mcdonalds of burger king.
dat is niet waar. De huidige generatie amerikaan wordt minder oud dan zijn ouders.
  maandag 10 juni 2013 @ 08:28:37 #122
52357 Lambiekje
pi_127609987
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met de tegenargumenten.
dat kan ook niet. Hij heeft gelijk.
  maandag 10 juni 2013 @ 08:37:33 #123
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_127610079
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat kan ook niet. Hij heeft gelijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 10 juni 2013 @ 09:07:02 #124
52357 Lambiekje
pi_127610391
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:05 schreef ems. het volgende:

Mensen gingen ook niet of nauwelijks naar het buitenland, anders was het gebrek aan vaccinaties wel eerder opgevallen. Verder is er geen enkel onderzoek dat ondersteunt dat vaccinaties een negatieve invloed hebben op iemands gezondheid.
Dat is baarlijk nonsens. En je weet dat.
quote:
[..]

De medische zorg was allesbehalve beter. Jij praat over een tijd dat dokters nog geeneens hun handen gingen wassen voor een operatie nadat ze eerst in een lijk hebben zitten wrikken voor hun opleiding :')
uhh Tros radar heeft laten zien dat de artsen van tegenwoordig het juist niet (meer) doen. En niemand durft iets tegen dergelijke artsen te zeggen. Omdat het onredelijke mensen zijn.
quote:
Bovendien zijn er talloze ziektes die 100 jaar geleden betekende dat iemand dood ging en tegenwoordig verholpen kunnen worden met een prikje of een pilletje.

En daarnaast; Het draaide niet om winst? Ha.
Het heeft altijd om het geld gedraaid.
  maandag 10 juni 2013 @ 09:08:43 #125
52357 Lambiekje
pi_127610407
Iemand gister toevallig "Hoe word je dik?" gezien. Was wel interessant. Met hormonen die gewoon uit onbalans zijn van dikzakken. Genen is dus niet het hele verhaal en dat geldt ook voor ziektes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')