Artsen zijn gewoon doelbewust onwetend.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent dus een 'roepende in de woestijn' Lambiekje?
Ik zie niet in wat het ene met het andere te maken heeft.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Artsen zijn gewoon doelbewust onwetend.
Gister weer verhalen gehoord. Artsen zijn zo dom, hardleers, bot, onverschillig, narrowminded.
Net als nu uit is gekomen dat alles met google, facebook en telefoon geregistreerd wordt. Zo zal het bedrog rondom vaccins ook uitkomen. Man man man wat zullen je kapot schamen.
Natuurlijk wel ... het totaal corrupte medisch onderwijs. Met industrie belangenverstrengelde docenten. ~85% is industrie gelieerd. Hoe zo onafhankelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat het ene met het andere te maken heeft.
En doelbewust onwetend zijn lijkt me ook onmogelijk.
Als je vergelijkt met de cijfers voor het Franse leger (het was de Frans-Pruisische oorlog die voor de verspreiding en de epidemie zorgde), Van de één miljoen soldaten werden 125000 besmet en 23470 stierven eraan.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het is niet dankzij. Het is juist weer opgelaaid door vaccins. Hoe komt toch die kolder in 't hoofd dat vaccin goed zijn.
[ afbeelding ]
Het is gewoon ronduit treurig dat men gewoon niet weet hoe het zet.
Hoelang heb jij medisch onderwijs gevolgd?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel ... het totaal corrupte medisch onderwijs.
Volgens mij helemaal niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoelang heb jij medisch onderwijs gevolgd?
Nee je denkt toch niet serieus dat hij dit allemaal roept zonder zelf een medische opleiding te hebben gedaan?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal niet.
Anders zou Biekje de dingen die hij er nu uitgooit nooit zeggen.
Ik vermoed dat Lambiekje een diepgewortelde afkeer heeft van de medische wereld vanwege nare ervaringen. Iets anders kan ik niet bedenken om zijn verregaande uitlatingen te verklaren.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee je denkt toch niet serieus dat hij dit allemaal roept zonder zelf een medische opleiding te hebben gedaan?
Dat heeft mijn opa ook. Serieus, iets met 40-45. Toch ziet hij de medische wereld heel wat positiever dan Lambieje. Kan ook niet anders als je al 93 bent en dankzij onze medische wereld nog in leven bent.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Lambiekje een diepgewortelde afkeer heeft van de medische wereld vanwege nare ervaringen. Iets anders kan ik niet bedenken om zijn verregaande uitlatingen te verklaren.
Lambiekje zou zeggen: hij is 93 geworden ondanks de medische wereld.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat heeft mijn opa ook. Serieus, iets met 40-45. Toch ziet hij de medische wereld heel wat positiever dan Lambieje. Kan ook niet anders als je al 93 bent en dankzij onze medische wereld nog in leven bent.
quote:Op zondag 9 juni 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lambiekje zou zeggen: hij is 93 geworden ondanks de medische wereld.
ja maar iemand van 93 . Die heeft meestal veel gezonder geleefd dan mijn generatie en die van mijn ouders. omdat er pas in de jaren 70 fastfood kwam en E-nummers in eten.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lambiekje zou zeggen: hij is 93 geworden ondanks de medische wereld.
Dus? Wedden dat er zat mensen 'van jouw generatie' ook 90+ worden? Mensen worden nog steeds ouders dan vroegah, ongeacht hun levensstijl.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja maar iemand van 93 . Die heeft meestal veel gezonder geleefd dan mijn generatie en die van mijn ouders. omdat er pas in de jaren 70 fastfood kwam en E-nummers in eten.
Denk het niet die cijfers zijn ook te manipuleren. Ja er zijn altijd uitschieters naar boven en naar onder te gaan. Vind dat mensen niet bepaald om hun gezondheid letten in mijn omgeving.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Dus? Wedden dat er zat mensen 'van jouw generatie' ook 90+ worden? Mensen worden nog steeds ouders dan vroegah, ongeacht hun levensstijl.
Dat, en ondanks popular believe is men in de loop der jaren gezonder gaan eten. Fastfood is er weliswaar bij gekomen maar dat is geen argument. Je hóeft niet naar de mcdonalds te gaan. Daarnaast kan je prima regelmatig ongezond eten, zolang je er maar goed voor compenseert.
Veel gezonder? Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja maar iemand van 93 . Die heeft meestal veel gezonder geleefd dan mijn generatie en die van mijn ouders. omdat er pas in de jaren 70 fastfood kwam en E-nummers in eten.
Dat werkt twee kanten op. Verder heeft niemand het over cijfers.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Denk het niet die cijfers zijn ook te manipuleren.
Maar het gaat niet om uitschieters, het gaat erom dat men gewoon steeds ouder wordt. Ongeacht mcdonalds of burger king.quote:Ja er zijn altijd uitschieters naar boven en naar onder te gaan.
Dat mogen ze lekker zelf weten, toch?quote:Vind dat mensen niet bepaald om hun gezondheid letten in mijn omgeving.
De kwaliteit van het voedsel was veel beter veel minder E-stoffen in het eten en het eten kwam vaak uit nederland en niet uit China . Mensen werden toen nog niet gevaccineerd dus minder gif. chemtrials bestonden nog niet pas vanaf de jaren 90. De medisch zorg was beter want het draaide toen minder om winst nu draait het alleen maar om winst.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Veel gezonder? Hoe kom je daarbij?
Leg mij nou eens uit hoe je tot die conclusie komt
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met de tegenargumenten.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De kwaliteit van het voedsel was veel beter veel minder E-stoffen in het eten en het eten kwam vaak uit nederland en niet uit China . Mensen werden toen nog niet gevaccineerd dus minder gif. chemtrials bestonden nog niet pas vanaf de jaren 90. De medisch zorg was beter want het draaide toen minder om winst nu draait het alleen maar om winst.
Roken als een wezeloze,Na de duitse experimentjes gewoon lekker de verfhandel ingegaan. Heel gezonde potjes verf toen. Zonder e-nummers.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De kwaliteit van het voedsel was veel beter veel minder E-stoffen in het eten en het eten kwam vaak uit nederland en niet uit China . Mensen werden toen nog niet gevaccineerd dus minder gif. chemtrials bestonden nog niet pas vanaf de jaren 90. De medisch zorg was beter want het draaide toen minder om winst nu draait het alleen maar om winst.
De kwaliteit van het voedsel was niet beter. Daarnaast, voedsel uit chinaquote:Op zondag 9 juni 2013 19:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De kwaliteit van het voedsel was veel beter veel minder E-stoffen in het eten en het eten kwam vaak uit nederland en niet uit China .
Mensen gingen ook niet of nauwelijks naar het buitenland, anders was het gebrek aan vaccinaties wel eerder opgevallen. Verder is er geen enkel onderzoek dat ondersteunt dat vaccinaties een negatieve invloed hebben op iemands gezondheid.quote:Mensen werden toen nog niet gevaccineerd dus minder gif.
De medische zorg was allesbehalve beter. Jij praat over een tijd dat dokters nog geeneens hun handen gingen wassen voor een operatie nadat ze eerst in een lijk hebben zitten wrikken voor hun opleidingquote:De medisch zorg was beter want het draaide toen minder om winst nu draait het alleen maar om winst.
dat is niet waar. De huidige generatie amerikaan wordt minder oud dan zijn ouders.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat werkt twee kanten op. Verder heeft niemand het over cijfers.
[..]
Maar het gaat niet om uitschieters, het gaat erom dat men gewoon steeds ouder wordt. Ongeacht mcdonalds of burger king.
dat kan ook niet. Hij heeft gelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met de tegenargumenten.
quote:Op maandag 10 juni 2013 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat kan ook niet. Hij heeft gelijk.
Dat is baarlijk nonsens. En je weet dat.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:05 schreef ems. het volgende:
Mensen gingen ook niet of nauwelijks naar het buitenland, anders was het gebrek aan vaccinaties wel eerder opgevallen. Verder is er geen enkel onderzoek dat ondersteunt dat vaccinaties een negatieve invloed hebben op iemands gezondheid.
uhh Tros radar heeft laten zien dat de artsen van tegenwoordig het juist niet (meer) doen. En niemand durft iets tegen dergelijke artsen te zeggen. Omdat het onredelijke mensen zijn.quote:[..]
De medische zorg was allesbehalve beter. Jij praat over een tijd dat dokters nog geeneens hun handen gingen wassen voor een operatie nadat ze eerst in een lijk hebben zitten wrikken voor hun opleiding![]()
Het heeft altijd om het geld gedraaid.quote:Bovendien zijn er talloze ziektes die 100 jaar geleden betekende dat iemand dood ging en tegenwoordig verholpen kunnen worden met een prikje of een pilletje.
En daarnaast; Het draaide niet om winst? Ha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |