abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127500934

Welkom 'het vernieuwde' Huizenmarkt topic! De plek waar de huizenmarkt besproken word in al haar facetten, van huren tot kopen, van nieuwbouw tot renovatieproject en van woningbouwvereniging tot vastgoedmagnaten. Wat is het beste moment om te kopen? Is kopen überhaupt nog wel verstandig? Wat gaan de hypotheekrentes doen en wat gebeurt er met de HRA? Wat doen de woningbouwverenigingen en wanneer is iets "scheefhuren"? Wat gaan de gevolgen van de vergrijzing worden? Op al deze vragen en meer zijn de antwoorden (goed of fout) hier te vinden.

%-verandering t.o.v. dezelfde maand een jaar eerder (bron: CBS huizenprijsindex)

Voorgaande delen:
Topicreeks: AEX: Huizenmarkt Topic

[ Bericht 3% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 07-06-2013 09:39:03 ]
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:31:03 #2
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_127500973
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:27 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Niet veel, ZZP is the way.
Ok. Dan is het ook wel heel specifiek voor jouw omgeving/bedrijfstak dunkt me.
pi_127501000
.

[ Bericht 51% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 07-06-2013 09:39:55 ]
pi_127501125
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ok. Dan is het ook wel heel specifiek voor jouw omgeving/bedrijfstak dunkt me.
Ik vermoed dat het vooral de waard is die zijn gasten waardeert. :) Hey, drie generaties ervaring, he ;)
pi_127501413
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het vooral de waard is die zijn gasten waardeert. :) Hey, drie generaties ervaring, he ;)
Ben je al op zo'n gevorderde leeftijd? Je komt juist bijzonder jeugdig over :)
pi_127501617
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ben je al op zo'n gevorderde leeftijd? Je komt juist bijzonder jeugdig over :)
30, he, niet iedereen is vijftien hier :P
  Moderator donderdag 6 juni 2013 @ 22:47:01 #7
236264 crew  capricia
pi_127501785
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
en waar ik één letter tekort kwam, en waar de moeite tevergeefs was. Hey, en een Trol- en megasukkelvrij (=CC Xenovrij) topic) ;)
Zonder Xeno? Wat fijn!
Is de huizenmarkt eigenlijk al 50% gezakt?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_127501842
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

30, he, niet iedereen is vijftien hier :P
Kind, Xeno is vast ouder :P
pi_127501878
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Zonder Xeno? Wat fijn!
Is de huizenmarkt eigenlijk al 50% gezakt?
Per maand, minstens!
pi_127501965
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Per maand, minstens!
Oi,per week !
pi_127502090
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Oi,per week !
Ik stel voor de huizenprijzen voortaan in Zimbabwaanse dollars te vermelden om ze zo cosmetisch in elk geval een beetje op peil te houden.
pi_127502153
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 07-06-2013 09:40:09 ]
pi_127502187
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Waar ik michaelmoore nog verwacht met zijn mededeling dat zijn clone absurde bagger verspreidde, maar dat paste ook niet in de TT ovigens :(
Ja, je maakt er wel een zooitje van.
pi_127502195
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik stel voor de huizenprijzen voortaan in Zimbabwaanse dollars te vermelden om ze zo cosmetisch in elk geval een beetje op peil te houden.
Pas maar op dat je geen ja-knikker bent, en niet te weinig polariseert :(

.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 07-06-2013 09:40:19 ]
pi_127502515
Feiten zijn voor mietjes overigens, suggesties voor baggerclones, die zojuist weer vrijgelaten zijn uit idealisme ! ;)
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:13:07 #16
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_127502968
Voor het neerknallen van zoveel bagger had ik al lang een permban gehad :X

Wat ik eigenlijk niet goed begrijp is waarom jij zo'n hekel hebt aan mijn stijl van reageren? Jij hebt toch helemaal geen last van de implosie van de huizenmarkt zeepbel? Ik hoor jou alleen maar halleluja verhalen vertellen over hoe goed het wel niet met jou en je vrienden/familie gaat. Ik zou haast gaan claimen dat jou rooskleurige kijk op de wereld een reactie is om mijn veel duistere kijk op de zaak :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_127503472
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef ComplexConjugate het volgende:

Wat ik eigenlijk niet goed begrijp is waarom jij zo'n hekel hebt aan mijn stijl van reageren? Jij hebt toch helemaal geen last van de implosie van de huizenmarkt zeepbel? Ik hoor jou alleen maar halleluja verhalen vertellen over hoe goed het wel niet met jou en je vrienden/familie gaat. Ik zou haast gaan claimen dat jou rooskleurige kijk op de wereld een reactie is om mijn veel duistere kijk op de zaak :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is inderdaad een mooi voorbeeld van CD, want als ik je om een -ook maar een aanzet van een- bron zou vragen, zou het angstvallig stil vallen zoals gebruikelijk als het om inhoud -of ook maar in de buurt van dat gaat, zelfs als het om de vermeende hallelujah verhalen etc gaat, - ben je echt geboren met dat trolbloed? :)

Ik heb geen hekel aan je stijl van reageren hoor, je hoeft alleen de FAQ van de site waar je het recht op predenteert te reageren te lezen - gewoon zonder arrogantie of pretentie :) Zo moeilijk kan dat niet zijn - ook niet na talloze pogingen.....
pi_127503859
Maar afijn - de groeten aan allah akbar CC/Xeno, mij ontgaat waarom FOK! dergelijke baggeraccounts blijft unblocken :) Het is een beetje zoals Stormfront loslaten op de FP, goed voor de views, beetje bagger voor de inhoud, en nogal een fuck you aan je users die voor een andere reden hier komen dan trollen voor de enkele reden dan dat.... maar hey, seen that, disuccused that enzo.... ;)
pi_127504207
.

[ Bericht 33% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 07-06-2013 09:40:31 ]
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:38:56 #20
325863 Krisp
Like.no.other
pi_127504224
quote:

SPOILER
Ik wacht nog steeds op een bron voor dat niemand meer een vast contract krijgt. Wil je dat ik je serieus neem? Geef me een bron.
pi_127504272
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:38 schreef Krisp het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op een bron voor dat niemand meer een vast contract krijgt. Wil je dat ik je serieus neem? Geef me een bron.
forum@fok.nl, vraag naar de bron - want van deze account ga je nooit een antwoord krijgen, hoor. 200 delen als bewijs..... vraag meteen je contributie terug :P
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:48:02 #22
325863 Krisp
Like.no.other
pi_127504693
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

forum@fok.nl, vraag naar de bron - want van deze account ga je nooit een antwoord krijgen, hoor. 200 delen als bewijs..... vraag meteen je contributie terug :P
Weet ik, maar zo wordt tenminste duidelijk dat CC niets toevoegt. Ik mis de leuke gesprekken uit het vorige deel zonder CC, maar met serieuze toevoegingen iig. CC vertegenwoordigt imo een standpunt dat gehoord moet worden. Als hij zijn standpunten zou onderbouwen en beargumenteren, zou het een waardevolle toevoeging zijn. Helaas doet hij het tegenovergestelde, waardoor ik hem liever kwijt dan rijk ben.

Maar ontopic: volgende week een afspraak voor een nieuwbouwhuis. Daar moet nog veel vanaf, maar ze willen het graag kwijt. Ben benieuwd.
pi_127505043
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:48 schreef Krisp het volgende:

[..]

Weet ik, maar zo wordt tenminste duidelijk dat CC niets toevoegt. Ik mis de leuke gesprekken uit het vorige deel zonder CC, maar met serieuze toevoegingen iig. CC vertegenwoordigt imo een standpunt dat gehoord moet worden. Als hij zijn standpunten zou onderbouwen en beargumenteren, zou het een waardevolle toevoeging zijn. Helaas doet hij het tegenovergestelde, waardoor ik hem liever kwijt dan rijk ben.

Maar ontopic: volgende week een afspraak voor een nieuwbouwhuis. Daar moet nog veel vanaf, maar ze willen het graag kwijt. Ben benieuwd.
Oh, iemand die de laatste paar delen op zijm minst meeleest is duidleijk wat CC/Xeno/MM/HD9 en al het andere semi permanente bagger grut toevoegt ;)

Wat mij boeit als normale user -waar we het alemaal voor doen weet je- is waarom ik doorlopend en herhaaldelijk met die bagger opgezadeld wordt.

--> Ken je user is leuk, maar respect is serieus een hele hoop beter.... (even los van de comm. rest)
  Moderator vrijdag 7 juni 2013 @ 09:48:14 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_127510728
quote:

SPOILER
Ik weet ook niet waar je dat allemaal vandaan haalt. In mijn omgeving gaat ook alles prima. Ik heb zelf een mooie stap gemaakt (nieuwe werkgever, en direct een vast contract. Ik kwam van een vast contract, en ik kreeg bij nieuwe werkgever ook direct een vast contract. Kan gewoon hoor) en om me heen zie ik het ook goed gaan.

Het kan echt.

Die hel- en verdoemenisverhalen van jou zie ik niet gebeuren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_127511111
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:38 schreef Krisp het volgende:

[..]

Dan spring ik maar even in het xeno gat, want bij veel beweringen heeft hij vaak wel "gedeeltelijk" gelijk, of in ieder geval is er vaak wel wat over gepubliceerd.

Aantal vaste contracten nieuw personeel met 97 procent gedaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')