Ik vermoed dat het vooral de waard is die zijn gasten waardeert.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ok. Dan is het ook wel heel specifiek voor jouw omgeving/bedrijfstak dunkt me.
Ben je al op zo'n gevorderde leeftijd? Je komt juist bijzonder jeugdig overquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het vooral de waard is die zijn gasten waardeert.Hey, drie generaties ervaring, he
30, he, niet iedereen is vijftien hierquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ben je al op zo'n gevorderde leeftijd? Je komt juist bijzonder jeugdig over
Zonder Xeno? Wat fijn!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
en waar ik één letter tekort kwam, en waar de moeite tevergeefs was. Hey, en een Trol- en megasukkelvrij (=CC Xenovrij) topic)
Kind, Xeno is vast ouderquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
30, he, niet iedereen is vijftien hier
Per maand, minstens!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Zonder Xeno? Wat fijn!
Is de huizenmarkt eigenlijk al 50% gezakt?
Ik stel voor de huizenprijzen voortaan in Zimbabwaanse dollars te vermelden om ze zo cosmetisch in elk geval een beetje op peil te houden.quote:
Ja, je maakt er wel een zooitje van.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Waar ik michaelmoore nog verwacht met zijn mededeling dat zijn clone absurde bagger verspreidde, maar dat paste ook niet in de TT ovigens
Pas maar op dat je geen ja-knikker bent, en niet te weinig polariseertquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik stel voor de huizenprijzen voortaan in Zimbabwaanse dollars te vermelden om ze zo cosmetisch in elk geval een beetje op peil te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef ComplexConjugate het volgende:
Voor het neerknallen van zoveel bagger had ik al lang een permban gehad![]()
Wat ik eigenlijk niet goed begrijp is waarom jij zo'n hekel hebt aan mijn stijl van reageren? Jij hebt toch helemaal geen last van de implosie van de huizenmarkt zeepbel? Ik hoor jou alleen maar halleluja verhalen vertellen over hoe goed het wel niet met jou en je vrienden/familie gaat. Ik zou haast gaan claimen dat jou rooskleurige kijk op de wereld een reactie is om mijn veel duistere kijk op de zaak
Ja, dat is inderdaad een mooi voorbeeld van CD, want als ik je om een -ook maar een aanzet van een- bron zou vragen, zou het angstvallig stil vallen zoals gebruikelijk als het om inhoud -of ook maar in de buurt van dat gaat, zelfs als het om de vermeende hallelujah verhalen etc gaat, - ben je echt geboren met dat trolbloed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen hekel aan je stijl van reageren hoor, je hoeft alleen de FAQ van de site waar je het recht op predenteert te reageren te lezen - gewoon zonder arrogantie of pretentieZo moeilijk kan dat niet zijn - ook niet na talloze pogingen.....
Wat ik eigenlijk niet goed begrijp is waarom jij zo'n hekel hebt aan mijn stijl van reageren? Jij hebt toch helemaal geen last van de implosie van de huizenmarkt zeepbel? Ik hoor jou alleen maar halleluja verhalen vertellen over hoe goed het wel niet met jou en je vrienden/familie gaat. Ik zou haast gaan claimen dat jou rooskleurige kijk op de wereld een reactie is om mijn veel duistere kijk op de zaak
Ik wacht nog steeds op een bron voor dat niemand meer een vast contract krijgt. Wil je dat ik je serieus neem? Geef me een bron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
forum@fok.nl, vraag naar de bron - want van deze account ga je nooit een antwoord krijgen, hoor. 200 delen als bewijs..... vraag meteen je contributie terugquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:38 schreef Krisp het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een bron voor dat niemand meer een vast contract krijgt. Wil je dat ik je serieus neem? Geef me een bron.
Weet ik, maar zo wordt tenminste duidelijk dat CC niets toevoegt. Ik mis de leuke gesprekken uit het vorige deel zonder CC, maar met serieuze toevoegingen iig. CC vertegenwoordigt imo een standpunt dat gehoord moet worden. Als hij zijn standpunten zou onderbouwen en beargumenteren, zou het een waardevolle toevoeging zijn. Helaas doet hij het tegenovergestelde, waardoor ik hem liever kwijt dan rijk ben.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
forum@fok.nl, vraag naar de bron - want van deze account ga je nooit een antwoord krijgen, hoor. 200 delen als bewijs..... vraag meteen je contributie terug
Oh, iemand die de laatste paar delen op zijm minst meeleest is duidleijk wat CC/Xeno/MM/HD9 en al het andere semi permanente bagger grut toevoegtquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:48 schreef Krisp het volgende:
[..]
Weet ik, maar zo wordt tenminste duidelijk dat CC niets toevoegt. Ik mis de leuke gesprekken uit het vorige deel zonder CC, maar met serieuze toevoegingen iig. CC vertegenwoordigt imo een standpunt dat gehoord moet worden. Als hij zijn standpunten zou onderbouwen en beargumenteren, zou het een waardevolle toevoeging zijn. Helaas doet hij het tegenovergestelde, waardoor ik hem liever kwijt dan rijk ben.
Maar ontopic: volgende week een afspraak voor een nieuwbouwhuis. Daar moet nog veel vanaf, maar ze willen het graag kwijt. Ben benieuwd.
Ik weet ook niet waar je dat allemaal vandaan haalt. In mijn omgeving gaat ook alles prima. Ik heb zelf een mooie stap gemaakt (nieuwe werkgever, en direct een vast contract. Ik kwam van een vast contract, en ik kreeg bij nieuwe werkgever ook direct een vast contract. Kan gewoon hoor) en om me heen zie ik het ook goed gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan echt.
Die hel- en verdoemenisverhalen van jou zie ik niet gebeuren.Breitling - Instruments for Professionals
Dan spring ik maar even in het xeno gat, want bij veel beweringen heeft hij vaak wel "gedeeltelijk" gelijk, of in ieder geval is er vaak wel wat over gepubliceerd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:38 schreef Krisp het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een bron voor dat niemand meer een vast contract krijgt. Wil je dat ik je serieus neem? Geef me een bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |