Klopt. Moet je echter wel vóór een nieuwe game doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
Die fake bestanden moet je gewoon verwijderen, verder hoef je niks te vervangen?
Oh ok, jammer. Doe ik het wel als ik ooit genoeg heb van deze gamequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt. Moet je echter wel vóór een nieuwe game doen.
Daarom ga ik deze speler ook trainen zodat ie op de vleugels gaat spelen:quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk dat doorselecteren. Alleen goede vleugelspelers zijn schaars
Ja en ik kan ook niet veel betalen. Hou geen Nederlanders meer overquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daarom ga ik deze speler ook trainen zodat ie op de vleugels gaat spelen:
[ afbeelding ]
Ik heb ook amper NLers in m'n basiselfquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik kan ook niet veel betalen. Hou geen Nederlanders meer over
Heb net weer een Zuid-Amerikaan gehaaldquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb ook amper NLers in m'n basiself
Ik investeerde ook gelijk in m'n accomodaties zodra ik genoeg geld had. Maar daarna heb je hogere vaste lasten door t onderhoud en zo, dus moet je zorgen dat je daarna ook nog genoeg geld hebtquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb net weer een Zuid-Amerikaan gehaald. En ik ga een Nederlandse back ook weer verkopen. Die maar weinig gespeeld heeft laatste tijd maar clubs willen er wel 3 miljoen voor betalen.
Heb wel veel geld in mijn accommodaties gestoken, zo'n 10 miljoen. En volgend jaar ook het nieuwe stadion dat komt
Moet ik maar CL halen. Vorig jaar was het in elk geval een goed Nederlands jaar Europees gezien. AZ, die mij uitschakelde, haalde de finale van de ELquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik investeerde ook gelijk in m'n accomodaties zodra ik genoeg geld had. Maar daarna heb je hogere vaste lasten door t onderhoud en zo, dus moet je zorgen dat je daarna ook nog genoeg geld hebt
En The Saint geeft gelijk 2 assists in z'n 1e cap voor Frankrijk
Nog 622 dagen en dan kan 'ie Nederlands Staatsburger worden
Dat is mooi van AZ. Wat ze al niet overhebben voor hun competitiegenoten!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik maar CL halen. Vorig jaar was het in elk geval een goed Nederlands jaar Europees gezien. AZ, die mij uitschakelde, haalde de finale van de EL
Bij mij kwamen er 3 clubs verder ofzo. Heb jij al nieuw stadion?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is mooi van AZ. Wat ze al niet overhebben voor hun competitiegenoten!
Vorig seizoen deed ik het beste van de ED in de EL. Hoop dat ik dat kan evenaren dit seizoen.
Nog lang nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij kwamen er 3 clubs verder ofzo. Heb jij al nieuw stadion?
Ze komen toch vanzelf met zo'n aanbieding?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er wel om vragen hè. Volgens mij zijn we even ver
Je moet het aan je bestuur vragen, bij mij is het 999 van de 1000 keer "nee".quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze komen toch vanzelf met zo'n aanbieding?
Nee je moet er om vragen en zeuren. Om al die dingen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze komen toch vanzelf met zo'n aanbieding?
Nu had ik eindelijk een beetje geld en was het uitverkocht. En een oud stadion en ik speelde Europees. Dus nu krijg ik volgend jaar een nieuwe. Nu nog een laatste jaartje in de Adelaarshorst. Al zie ik net dat ik volgens mij de EL duels in het Zwolle stadion moet spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef Krunep het volgende:
[..]
Je moet het aan je bestuur vragen, bij mij is het 999 van de 1000 keer "nee".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |