Inderdaad, dat strookt niet helemaal met "Omdat ik veel onderweg ben ..."quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:53 schreef Haque het volgende:
En deze is wel 17inch de vraag is of je zo'n bakbeest wil
Goede tips, ik vraag me alleen af of het uberhaubt wel handig is wat ts wilt, want videobewerking op een 56Wh accu is ongeveer een half uurtje :pquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Dasjonny het volgende:
Deze Dell als je goedkoop wilt klaar zijn: http://www.dell.com/nl/p/(...)s1&l=nl&s=dhs&~ck=mn
Dan wel de core i7 versie nemen. Er zijn ook nog wat trucjes om hem goedkoper te maken via Tweakers
Als je bereid bent iets meer uit te geven, deze Asus: http://tweakers.net/pricewatch/329507/asus-n56vz-s4195h.html
Waarom niet?quote:
Ik render op de interne HD en daarna exporteer ik de bestanden naar de externe. Werkt prima.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:13 schreef Aaargh! het volgende:
Hoe is je externe HD aangesloten en gaat dat wel snel genoeg zijn ?
Enig idee wanneer die uitkomen? En zijn die bij release niet peperduur?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:47 schreef Dimens het volgende:
Wachten op laptops met Intels Haswell professoren. Grafisch meer kracht voor laptops.
Nee. Een processor wordt nauwelijks goedkoper. Maar die komen nu steeds meer op de markt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:53 schreef Writersright het volgende:
Allereerst bedankt voor de reacties. Wordt gewaardeerd. Ze roepen echter wel nieuwe vragen op:
[..]
Waarom niet?
[..]
Ik render op de interne HD en daarna exporteer ik de bestanden naar de externe. Werkt prima.
[..]
Enig idee wanneer die uitkomen? En zijn die bij release niet peperduur?
De eerste modellen zijn al leverbaar bij bedrijven zoals BTO en anderen die Clevo barebones gebruiken. Veelal komt Dell vrij snel met nieuwe modellen en daarna volgt de rest. Het duurt meestal 1 a 2 maanden voordat deze leverbaar zijn. Fabrikanten zullen sowieso proberen ze voor het volgende schooljaar ze in de winkels te hebben gezien er dan veel omzet te halen valt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:53 schreef Writersright het volgende:
Allereerst bedankt voor de reacties. Wordt gewaardeerd. Ze roepen echter wel nieuwe vragen op:
Enig idee wanneer die uitkomen? En zijn die bij release niet peperduur?
Je beseft je wel dat je met een nieuwe laptop windows 8 erbij krijgt :p is wel erg wennen hoor. Ik weet niet hoeveel haast het heeft maar je zou ook windows 8.1 even kunnen afwachten en de haswell processor zoals ze hierboven noemden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:10 schreef Writersright het volgende:
[..]
Die liggen behoorlijk wat boven mn budget en daarnaast bevalt windows me prima.
Dankje voor de duidelijk uitleg. Vervelend van die problemen maar welk merk heb je nu dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:33 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Voor wat betreft je vraag over Acer laptops: de bouwkwaliteit daarvan staat echt te boek als mager. Dus zeker als je hem intensief gaat gebruiken en onderweg meeneemt zou ik Acer links laten liggen. Heb er zelf 2 gehad en bij beiden problemen met afbrekende dingen, gammele aansluitingen en na verloop van tijd is bij beiden de videokaart kuren gaan vertonen. Daarnaast was bij beide laptops de koeling verre van optimaal, dus zeker als je hem gaat belasten met videobewerking zou ik naar wat anders kijken. Die van mij waren een beetje mid-range, maar ook van andere modellen (zowel goedkoop als high-end) kom je dezelfde ervaringen tegen.
Dit zijn mijn persoonlijke ervaringen, maar door tijdens de problemen op internet te zoeken kwam ik erachter dat ik zeker niet de enige was...
8.1 wordt toch een gratis update? Als ik nu 8 zou hebben zou 8.1 dus ook hebben wanneer het uitkomt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:40 schreef Haque het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat je met een nieuwe laptop windows 8 erbij krijgt :p is wel erg wennen hoor. Ik weet niet hoeveel haast het heeft maar je zou ook windows 8.1 even kunnen afwachten en de haswell processor zoals ze hierboven noemden.
Klopt, maar het kan meevallen en het kan tegenvallenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:41 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dankje voor de duidelijk uitleg. Vervelend van die problemen maar welk merk heb je nu dan?
[..]
8.1 wordt toch een gratis update? Als ik nu 8 zou hebben zou 8.1 dus ook hebben wanneer het uitkomt.
Geen FCPXquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:10 schreef Writersright het volgende:
[..]
Die liggen behoorlijk wat boven mn budget en daarnaast bevalt windows me prima.
E.v.t. met en snelle een externe Thunderbolt RAID drive.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Neem een Macbook pro met de grote Flash drive.
Je kan dan met FCPX werken, en het werken met de SSD is veel sneller dan een HD
Ja en wat kostte jouw Dell en wat kost een Acer met de zelfde prestaties?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:52 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Ik heb nu sinds kort een dell (15r SE) en tot nu toe tevreden maar kan over duurzaamheid dus nog niet zoveel zeggen. Het voelt allemaal wel wat steviger en minder plastic dan de doorsnee acer. Naar wat ik begreep is de kwaliteit van Asus nog een stapje beter, maar voor mij heeft prijs/kwaliteit en goede gebruikersreviews uiteindelijk de doorslag gegeven toch voor de dell te gaan.
Op mijn werk zijn ook veel dell laptops in omloop en de ervaringen daarmee zijn wisselend, maar dat kan ook komen door de gare software waarmee gewerkt wordt. Er is er in elk geval nog nooit 1 uit elkaar gevallen en er zitten ertussen die al ruim 5 jaar meegaan en overal mee naartoe gesleept worden.
Als ik jou was zou ik sowieso nog even wachten op de nieuwe generatie (zal binnen nu en 2 maanden wel overal verkrijgbaar zijn) en dan je keuze maken.
De laatste keer dat ik een Acer bij iemand thuis zag, had het allemaal problemen. Dat was in het weekend.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:05 schreef Haque het volgende:
Die mensen die roepen dat Acer bagger maakt moeten eens van hun zolderkamer af komen. We leven niet meer in 2004 jongens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |