Haha, ja.quote:
En hoeveel fouten van Williams zijn dat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
8-0, Errani heeft al 10 punten gemaakt.
Errani is een speelster die leeft van de fouten van anderen. Ze is zelf wel erg constant. Maar tegen Williams heb je daar geen hol aan. Dan vliegen de ballen om je oren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef opgebaarde het volgende:
Is Errani geblesseerd?
Serena speelt wel erg goed
9 volgens mij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef Piperidine het volgende:
[..]
En hoeveel fouten van Williams zijn dat?
Maakt op dit moment werkelijk niets uit of Errani geblesseerd is of niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef opgebaarde het volgende:
Is Errani geblesseerd?
Serena speelt wel erg goed
Negen denk ik; ik heb Errani 1 punt zien maken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef Piperidine het volgende:
[..]
En hoeveel fouten van Williams zijn dat?
Maar ze heeft niet eens returns terug. Of is dit echt volkomen de verdienste van Serenaquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Errani is een speelster die leeft van de fouten van anderen. Ze is zelf wel erg constant. Maar tegen Williams heb je daar geen hol aan. Dan vliegen de ballen om je oren.
Die loopt wel lekker te serveren toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar ze heeft niet eens returns terug. Of is dit echt volkomen de verdienste van Serena
Misschien 800?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:08 schreef Rosario het volgende:
Welke ranking zou Serena op de ATP-tour kunnen halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |