PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
zal hem wel eens even in mijn serie a team proberenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso iedereen die Jackson nog niet heeft gebruikt moet dat gaan doen
FC Sneek toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag op YT een keer een pack opening van iemand en die had op de bank alleen maar spelers met 89+ pace en volgens mij ook nog met attributes kaarten. Daar heb ik toen ook een puush van gemaakt.
Hij speelt niet in de Serie A hequote:Op donderdag 6 juni 2013 18:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zal hem wel eens even in mijn serie a team proberen
Quintero CAM.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij speelt niet in de Serie A he
Volgende week komt zijn Tots btw
Even deze post onthouden voor wanneer je rageberichten komen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nieuwe teamAanvallend en verdedigend zo goed
Doe maarquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Even deze post onthouden voor wanneer je rageberichten komen.
Cuadrado is veel beter, lekker iemand anders op LM zettenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Quintero CAM.
CDM Guarin en LM Zuniga
RM is voor Lamelaquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Cuadrado is veel beter, lekker iemand anders op LM zetten
duhquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso iedereen die Jackson nog niet heeft gebruikt moet dat gaan doen
Ik kom wel weer tot de conclusie dat de Nif veel sneller aanvoelt als de IFquote:
Leuk al die 2010 gifjes van dumpert. Al kan deze niet vaak genoeg gepost wordenquote:
Zijn allebei geniaal, maar echt grote verschillen merkte ik ook niet. Zelfde met Muriel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kom wel weer tot de conclusie dat de Nif veel sneller aanvoelt als de IF
Muriel-Jacksonquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:34 schreef zerokil het volgende:
Ik heb Jackson nog niet gebruikt, team suggesties? Cheapass.
De TOTS moet het maar gaan doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn allebei geniaal, maar echt grote verschillen merkte ik ook niet. Zelfde met Muriel.
Lekker voor een drol danquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
IK ZIT GVD HELEMAAL GESPANNEN TE WACHTEN OP DREETJE!!!
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:38 schreef Djeetje het volgende:
heb weer de dagelijkse ea wedstrijd waarin je alles tegen krijg
hahaha daar heb ik je! Messi speelt helemaal niet in het grote Spanje! *proest*quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Dit Spanje is al net zo impotent als het grote Spanje/Barca zonder Messi
Half 9quote:
Is 3 woordgrappen in 12 woorden goed genoeg?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
GODVERDOMME MEER VAN DAT EN MINDER BRIL/BIL JA BEGREPEN OKE DOEI
twitter:Jesserdt twitterde op donderdag 06-06-2013 om 17:54:31Mijn pony ligt in een scheiding omdat hij vaak naar andere paardenstaart. reageer retweet
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is 3 woordgrappen in 12 woorden goed genoeg?twitter:Jesserdt twitterde op donderdag 06-06-2013 om 17:54:31Mijn pony ligt in een scheiding omdat hij vaak naar andere paardenstaart. reageer retweet
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahaha daar heb ik je! Messi speelt helemaal niet in het grote Spanje! *proest*
[..]
Is 3 woordgrappen in 12 woorden goed genoeg?twitter:Jesserdt twitterde op donderdag 06-06-2013 om 17:54:31Mijn pony ligt in een scheiding omdat hij vaak naar andere paardenstaart. reageer retweet
Als ik naar die foto kijk moet ik gelijk aan een groene opel manta denken.quote:
1 uur en 3 kwartier om precies te zijnquote:
Zo zat ik laatst te filosoferen over het trieste bestaan van eenden...quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Koevermans spitsquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo zat ik laatst te filosoferen over het trieste bestaan van eenden...
Wanneer een mannelijke eend seks heeft met een vrouwelijke eend heeft hij nog steeds seks in zijn eendje
quote:
Hij was beter ja, maar dit was dan ook wel echt een van mijn slechtste wedstrijden ooit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij was gewoon veel beter, accepteer het
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:51 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand die op de xbox fifa les wilt straks?
Wat voor dingen kan je me leren dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:51 schreef Jongentje. het volgende:
heb je ook voor de PS3 ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:51 schreef Jongentje. het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:52 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
GvdSchrale Feyenoord pikt m gratis op en nu krijgen zij het geld voor m terwijl hij bij ons doorgebroken is.
ahah mooi potjequote:Op donderdag 6 juni 2013 18:44 schreef Djeetje het volgende:
![]()
![]()
ik weet weer waarom ik amper fifa speel
Een van de slechtste ooit van mijn kant.quote:
6 chem Koevermans is een grotere cheat dan 6 chem Eto'oquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:55 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm..
[..]
6 chem koef, nah.
Waarschijnlijk wel, maar TrapZ is liev.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je denk eigenlijk fock jou en lekker voor je.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar TrapZ is liev.
Nainggolan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:56 schreef Djeetje het volgende:
Vidal of Nainggolan er uit voor Guarin ?
dan ben je niet goed uitgelogd vanaf fut.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:57 schreef Revontulet het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je op webapp kan als hij zegt dat je online ben op de console? M'n ps3 staat al meer dan een halfuur uit
Had ook wel iets beter team gepaktquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Een van de slechtste ooit van mijn kant.
Je had echt gewoon elke bal.
[..]
Bij mij duurde het een keer anderhalf uur.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:57 schreef Revontulet het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt voordat je op webapp kan als hij zegt dat je online ben op de console? M'n ps3 staat al meer dan een halfuur uit
Heb je je browser al opnieuw opgestart? Bij mij doet hij het altijd na 10 minuutjes weer...quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:57 schreef Revontulet het volgende:
Rond de 30 min dacht ik maar als je je ps3 aanzet, in fut gaat en normaal afsluit kan je meteen erin.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:57 schreef Revontulet het volgende:
Ik zou het niet doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:58 schreef ThadCastle het volgende:
http://wefut.nl/squad/1903
Binnenkort dit maar eens maken
Op discovery voortaan ook pawnstars en dergelijkequote:Op donderdag 6 juni 2013 18:59 schreef Toefjes het volgende:
Op Discovery zijn ze geloof ik echt de hele dag aan het uitzenden hoe dikke Amerikanen dingen kopen en verkopen
Lijkt me wel lekker spelen zo zonder keeper en met maar 2 CB's...quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:58 schreef ThadCastle het volgende:
Ik keek zostraks Fast & Loud, ook op Discovery of History ofzo. Das wel ok voor tijdens het etenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:59 schreef Toefjes het volgende:
Op Discovery zijn ze geloof ik echt de hele dag aan het uitzenden hoe dikke Amerikanen dingen kopen en verkopen
Oh dat had ik eigenlijk amper in de gaten. Stond eerst giovinco in de plaats van lulic dus toen had die wel 9.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
waarom bochetti om 7 chem ? of had hij wel 9chem ?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:51 schreef Jongentje. het volgende:
je moet zoeken op soccerquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik kan geen voetbalwedstrijd kijken via Stream.
God bless 'Muricaquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik kan geen voetbalwedstrijd kijken via Stream.
Schiemer is echtquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:58 schreef ThadCastle het volgende:
Why not?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen
Ik vind de titel misleidend overigens
Dat is al bewezen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga eens kijken of Quintero goed is in een gold team
probeer het eens in een potje tegen mij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga eens kijken of Quintero goed is in een gold team
nog niet door mij hij heeft wel 5 star skills dus alleen daarom is hij al goedquote:
mag ik dan nu eerst even mijn potje van nu afmaken die ik net ben begonnen ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
probeer het eens in een potje tegen mij.
Tuurlijk, ik moet PS toch nog opstarten etc.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
mag ik dan nu eerst even mijn potje van nu afmaken die ik net ben begonnen ?
vanaf rechts: Met een rechtspoot op de achterlijn mikken en dan weg laten draaien ja. Keepr klemt bijna nooit en als je hem kopt is ie hard ook.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:08 schreef zerokil het volgende:
Welke corner tactiek gebruiken jullie eigenlijk?
Uit laten draaien etc? Eigen gemaakte set up?
MOTM Lulic LM die paar k kan je wel missenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Elftal om TOTS Cavani heen budgettair aan het afronden. TOTS Marchetti en IF Balo op de open plekken denk ik.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nog niet door mij hij heeft wel 5 star skills dus alleen daarom is hij al goed
Martinez en Ibarbo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:13 schreef zerokil het volgende:
Wie als spitsen 352 Colombia; Martinez, Muriel, Falcao?
Zat te denkne aan Muriel en Falcao maar waarschijnlijk gaan jullie toch Martinez zeggen
Martinezquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:13 schreef zerokil het volgende:
Wie als spitsen 352 Colombia; Martinez, Muriel, Falcao?
Zat te denkne aan Muriel en Falcao maar waarschijnlijk gaan jullie toch Martinez zeggen
Ibarbo.quote:
yo D.quote:
Dit zeg je alleen om in het broekje van zijn zus te komenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
yo D.
Net even je video bekeken.
Probeer ook als je de goals laat zien een beetje te praten. Korte samenvatting geven ofzo.
Voor de rest is die best netjes man!
Nee joh gek, Giovinco is baasquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
MOTM Lulic LM die paar k kan je wel missen
Helaas, ik probeer de jongen een beetje feedback te geven.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen om in het broekje van zijn zus te komen
Dat is ook wel leuk als een soort van commentator rolquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
yo D.
Net even je video bekeken.
Probeer ook als je de goals laat zien een beetje te praten. Korte samenvatting geven ofzo.
Voor de rest is die best netjes man!
Haha ja hequote:Op donderdag 6 juni 2013 19:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Helaas, ik probeer de jongen een beetje feedback te geven.
Enige wat jij hier doet is cod filmpjes postte
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Helaas, ik probeer de jongen een beetje feedback te geven.
Enige wat jij hier doet is cod filmpjes postte
Net een hattrick met hem gemaaktquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik skill niet/nauwelijks
Ja bijvoorbeeld. En niet de hele tijd dezelfde celebration.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk als een soort van commentator rol
Zelfkennisquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha ja he
En half afgemaakte fut squad he haha
en fm bullshit he haha
Welk team heb je op fm? En welk seizoen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha ja he
en fm bullshit he haha
Ik vond zijn IF niet echt speciaal..quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Net een hattrick met hem gemaakt
En weer 4 goals van Jackson, staat nu op 10 uit 3En die gast speelde de hele wedstrijd
die gebruik ik echt al sinds fifa 11 of 12quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. En niet de hele tijd dezelfde celebration.
Ik vind de NIF nu ook beter dan de IF, maar Jackson is gewoon de beste spits waar ik deze FIFA mee gespeeld hebquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond zijn IF niet echt speciaal..
En posten hoeveel silver packs je hebt geopend. Toch vind ik dat je in vergelijking met hoeveel ik heb geopend geluk hebt gehad.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha ja he
en fm bullshit he haha
Oh, dan kan het wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
die gebruik ik echt al sinds fifa 11 of 12
Chelsea, 2de seizoenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Welk team heb je op fm? En welk seizoen?
En jij post alleen maar gezeur dat andere mensen meer geluk hebben dan jij met packs openenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En posten hoeveel silver packs je hebt geopend. Toch vind ik dat je in vergelijking met hoeveel ik heb geopend geluk hebt gehad.
En jij voert nutteloze discussiesquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En jij post alleen maar gezeur dat andere mensen meer geluk hebben dan jij met packs openen
dat doet iedereen hier dankzij maverquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En jij post alleen maar gezeur dat andere mensen meer geluk hebben dan jij met packs openen
Al 2 dagen niet meer hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En jij voert nutteloze discussies
Ja goed, hoe gaat het met FM?quote:
Hoeveel dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel met afstand de meeste 400c packs geopend en dan nog maar 3 IFs. 1 had ik in een 750c pack.
Dan heb je meer mazzel dan ik want ik heb er nog 0. Geluksvogel die je er bentquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb wel met afstand de meeste 400c packs geopend en dan nog maar 3 IFs. 1 had ik in een 750c pack.
mijn PS deed even raar, maar nu kan ik als het goed is weer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:25 schreef Djeetje het volgende:
Bakkert ik ben klaar.
Had ik dus 2 mooie goals (1 wat minder) 1 daarvan met een rainbow flick die moeilijkere daarna scoopturn en goal staat hij niet tussen de hoogtepunten
quote:
Voor wie?quote:
1 terug moet er nog 2 krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Hoe staat het eigenlijk met je scriptie? En heb je al je tentamens al terug?
/same, duurt lang. En de Herkansingen van die tentamens zijn al over 3 wekenquote:
25.000+ pakjes? SINDS vanmorgen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
13.968 + 12.785 had ik er sinds vanmorgen geopend, daarna heb ik er ook nog een paar geopend.
weet je wat erg is 20 miljoen aan goldpacksquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ik meer dan 25k 400c packs heb geopend is eigenlijk best wel erg maar ik denk dat ik wel winst heb gemaakt op al die packs.
Pics or gtfo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een slechte reden
Ik vraag me nog steeds of hoe jij daar ooit aan bent gekomenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
weet je wat erg is 20 miljoen aan goldpacks
Ja, dat is heel erg erg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
weet je wat erg is 20 miljoen aan goldpacks
Nou, blijkbaar niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar toch... Is die tijd niet ietsjes nuttiger te besteden? Dit is echt wel heel erg veel
Vast wel en dat kunnen we over ons allemaal zeggen qua aantal posts hier op FOK!quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar toch... Is die tijd niet ietsjes nuttiger te besteden? Dit is echt wel heel erg veel
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds of hoe jij daar ooit aan bent gekomen
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:33 schreef Zhano het volgende:
Zal ik je vast opgeven voor het volgende seizoen van IHHNNG DS2?
Maar kan de ouders wel begrijpen als het om de studie resultaten gaat hoor, dit is best obsessiefquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vast wel en dat kunnen we over ons allemaal zeggen qua aantal posts hier op FOK!
Hij doet iets wat hij blijkbaar leuk vindt en voldoening uit krijgt. Ik vind het achterlijk, maar zolang hij het leuk vindt is het prima.
quote:
Mijn ouders vroegen nog of ik ook mee wilde doen. Nee, bedankt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:33 schreef Zhano het volgende:
Zal ik je vast opgeven voor het volgende seizoen van IHHNNG DS2?
Per dag gemiddeld 100 packs is best veel jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar kan de ouders wel begrijpen als het om de studie resultaten gaat hoor, dit is best obsessief
Daar heb je een punt. Nou ik ga weer leren anders heb ik ook problemen met mijn oudersquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar kan de ouders wel begrijpen als het om de studie resultaten gaat hoor, dit is best obsessief
Hahaha geowned door je oudersquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn ouders vroegen nog of ik ook mee wilde doen. Nee, bedankt.
Lekkere trip gehad?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Nou ik ga weer leren anders heb ik ook problemen met mijn ouders
LSD gehad vandaagnu alleen nog maar tentamens en afstuderen
Ik geloof het eigenlijk niet. Zoveel kan ik nooit geopend hebben.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Per dag gemiddeld 100 packs is best veel ja
Sta je strak nu?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Nou ik ga weer leren anders heb ik ook problemen met mijn ouders
LSD gehad vandaagnu alleen nog maar tentamens en afstuderen
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn ouders vroegen nog of ik ook mee wilde doen. Nee, bedankt.
Iemand met goede workrates om die van Cavani te compenserenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:35 schreef Toefjes het volgende:
Okee, wie op de plek naast Cavani?
[ afbeelding ]
Nee gekochtquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom ligt ds2 altijd te zeiken over zijn packs? Hoe kwam hij aan die Ronaldo? Toch uit pack of niet?
Op zich is di Natale al een aanvallend ventje, maar goed om rekening mee te houden iddquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand met goede workrates om die van Cavani te compenseren
Je kunt beter vragen hoe hij zijn Ronaldo kwijtraaktequote:Op donderdag 6 juni 2013 19:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom ligt ds2 altijd te zeiken over zijn packs? Hoe kwam hij aan die Ronaldo? Toch uit pack of niet?
Dat weten we allemaalquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen hoe hij zijn Ronaldo kwijtraakte
Hij leende hem uit.Maar zag hem nooit meer terug.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:40 schreef zerokil het volgende:
Nu wil ik het weten, hoe raakte hij hem kwijt dan?
Als spits ontzettend matig van wat ik overal hoorde. Wel een goede CDMquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand gespeeld met deze snelle baas?
Heb hem even geïnspecteerd en hij ziet er beter uit dan verwacht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mehh, just mehhquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Reus is 8000x beter dan Esswein joh..en net zo snelquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ 560K nog voor de verkoop / Eredivisie TOTS team
okquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trouwens, je kan 400c packs heel snel achter elkaar openen. In het begin en op de dag dat Ieren ineens duur werden had ik heel veel packs snel achter elkaar geopend. Ik was wel verbaasd over het aantal 400c packs maar qua tijd valt het echt wel mee omdat ik ook veel discard.
En heeeeeeeel veel goede NIFs. 1 IF was wel even meer dan 250k waard.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:54 schreef Fuszy het volgende:
Alleen maar als je wat leuks eruit trekt. Iets wat je dus ook niet doet, want je hebt maar enkele IF's gekregen in 10 miljoen packs
Had eigenlijk TOTS Reus in dat team verkocht, en er daarna niet meer naar omgekeken. Zal de suggestie onthouden, maar misschien dat ik dat hele Bundesliga team wel weer verkoopquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reus is 8000x beter dan Esswein joh..en net zo snel
I Made Wirawan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Alle ballen op die dikke Sergio van Dijk morgen
Ja ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En heeeeeeeel veel goede NIFs. 1 IF was wel even meer dan 250k waard.
quote:
Tja, als jij de Wirawan hebt uitgevonden mag je daar best trots op zijn.quote:
moet je ook maar niet van de mannenliefde zijn. Dan vraag je er ook gewoon om.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:58 schreef Djeetje het volgende:
En weer een wedstrijd waarmee ea me naait
Die vorige screen was je gewoon geownd..quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:58 schreef Djeetje het volgende:
En weer een wedstrijd waarmee ea me naait
Zet hem net opquote:
Ai nohh je hebt Balotelli voor niks?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:02 schreef Topiek het volgende:
Nog 15 min, dan heb ik Aguero ruim 10k goedkoper (hoop ik)
Heb Balotelli al ruim 8k goedkoper
Op PC is Balotelli, 27k, ik had hem voor 16kquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ai nohh je hebt Balotelli voor niks?
27k-16k=8k ja toggquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:04 schreef Topiek het volgende:
[..]
Op PC is Balotelli, 27k, ik had hem voor 16k
HAHA IK HEB JEquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:04 schreef Zhano het volgende:
Iemand deze al gecheckt: Dead.Man.Down.2013.R3.DVDRIp.XviD-AQOS?? Colin Farrell dus insta download
Even je instellingen checken dan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:08 schreef JanCees het volgende:
Gaat lekker op FUT. Kan je je voorzetten ergens aanpassen ofzo, schiet alles de tweede ring in. Op ander account alles op de stropdas.
Niet voorzetten met het zwakke been.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:08 schreef JanCees het volgende:
Gaat lekker op FUT. Kan je je voorzetten ergens aanpassen ofzo, schiet alles de tweede ring in. Op ander account alles op de stropdas.
Op Marcellis z'n stropdas?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:08 schreef JanCees het volgende:
Ik snap het probleem niet. De ene speelt heel veel wedstrijden en de andere opent heel veel 400c packs. Ik zit nu ook midden in een JJ2 event trouwens.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het wel.
Maar jongen een tip, stop met het verdedigen van je tijdverdrijf (400 packs). Doe gewoon wat je leuk vindt en post er wellicht wat minder over. Ik word er echt moe van als ik je weer voorbij zie komen om je eigen ding te verdedigen.
Er is geen probleem. Niemand zegt er iets over en jij komt jezelf steeds verdedigen terwijl niemand je aanvalt..quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet. De ene speelt heel veel wedstrijden en de andere opent heel veel 400c packs. Ik zit nu ook midden in een JJ2 event trouwens.
Dan moeten we hem maar even informerenquote:
Autisme? Eerder schizofreniequote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is geen probleem. Niemand zegt er iets over en jij komt jezelf steeds verdedigen terwijl niemand je aanvalt..
Dat is ook weer niet nodig..quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moeten we hem maar even informeren
Mlapa.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken maar 5 spelers van de Mof
nou nou, poe poequote:Op donderdag 6 juni 2013 20:18 schreef WeCanDoIt het volgende:
Mlapa live gezien dit seizoen.
Werd ingebracht tijdens BMG - Dortmund.
Zorgde wel voor gevaar
5 nummers onderweg en ik vind hem al geniaalquote:
Leno, Jantschke, Rudy, Holtby, Rode (had zijn TOTS), Lasogga, Herrmann en Mlapa.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt genoeg over gezegd. Verder kan ik er ook niks aan doen maar zo ben ik nu eenmaal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is geen probleem. Niemand zegt er iets over en jij komt jezelf steeds verdedigen terwijl niemand je aanvalt..
geen idee, hoef het ook niet weten, vind ik niet belangrijk eigenlijk,quote:
Ja man! Jiggy is echt een heldquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5 nummers onderweg en ik vind hem al geniaal![]()
![]()
Hoeveel heb je er totaal geopend vandaag?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geen idee, hoef het ook niet weten, vind ik niet belangrijk eigenlijk,
belangrijker is dat ik wel een MOTM in een pakje zojuist had, Insigne
Herrmanquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Godnondeknetterquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
3 ofzo,quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er totaal geopend vandaag?
Godv....quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |