PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
zal hem wel eens even in mijn serie a team proberenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso iedereen die Jackson nog niet heeft gebruikt moet dat gaan doen
FC Sneek toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag op YT een keer een pack opening van iemand en die had op de bank alleen maar spelers met 89+ pace en volgens mij ook nog met attributes kaarten. Daar heb ik toen ook een puush van gemaakt.
Hij speelt niet in de Serie A hequote:Op donderdag 6 juni 2013 18:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zal hem wel eens even in mijn serie a team proberen
Quintero CAM.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij speelt niet in de Serie A he
Volgende week komt zijn Tots btw
Even deze post onthouden voor wanneer je rageberichten komen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nieuwe teamAanvallend en verdedigend zo goed
Doe maarquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Even deze post onthouden voor wanneer je rageberichten komen.
Cuadrado is veel beter, lekker iemand anders op LM zettenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Quintero CAM.
CDM Guarin en LM Zuniga
RM is voor Lamelaquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Cuadrado is veel beter, lekker iemand anders op LM zetten
duhquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso iedereen die Jackson nog niet heeft gebruikt moet dat gaan doen
Ik kom wel weer tot de conclusie dat de Nif veel sneller aanvoelt als de IFquote:
Leuk al die 2010 gifjes van dumpert. Al kan deze niet vaak genoeg gepost wordenquote:
Zijn allebei geniaal, maar echt grote verschillen merkte ik ook niet. Zelfde met Muriel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kom wel weer tot de conclusie dat de Nif veel sneller aanvoelt als de IF
Muriel-Jacksonquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:34 schreef zerokil het volgende:
Ik heb Jackson nog niet gebruikt, team suggesties? Cheapass.
De TOTS moet het maar gaan doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn allebei geniaal, maar echt grote verschillen merkte ik ook niet. Zelfde met Muriel.
Lekker voor een drol danquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
IK ZIT GVD HELEMAAL GESPANNEN TE WACHTEN OP DREETJE!!!
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:38 schreef Djeetje het volgende:
heb weer de dagelijkse ea wedstrijd waarin je alles tegen krijg
hahaha daar heb ik je! Messi speelt helemaal niet in het grote Spanje! *proest*quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Dit Spanje is al net zo impotent als het grote Spanje/Barca zonder Messi
Half 9quote:
Is 3 woordgrappen in 12 woorden goed genoeg?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
GODVERDOMME MEER VAN DAT EN MINDER BRIL/BIL JA BEGREPEN OKE DOEI
twitter:Jesserdt twitterde op donderdag 06-06-2013 om 17:54:31Mijn pony ligt in een scheiding omdat hij vaak naar andere paardenstaart. reageer retweet
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is 3 woordgrappen in 12 woorden goed genoeg?twitter:Jesserdt twitterde op donderdag 06-06-2013 om 17:54:31Mijn pony ligt in een scheiding omdat hij vaak naar andere paardenstaart. reageer retweet
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahaha daar heb ik je! Messi speelt helemaal niet in het grote Spanje! *proest*
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is 3 woordgrappen in 12 woorden goed genoeg?twitter:Jesserdt twitterde op donderdag 06-06-2013 om 17:54:31Mijn pony ligt in een scheiding omdat hij vaak naar andere paardenstaart. reageer retweet
Als ik naar die foto kijk moet ik gelijk aan een groene opel manta denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |