PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Welke CB? Barzagli in het midden zou ik doen, Campagnaro op RCB of LCB.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:35 schreef Matedeor het volgende:
tots barzagli of tots campagnaro in 352?
Show je team even!quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:35 schreef Matedeor het volgende:
Maakt niks uit is serie a team, andere twee zijn ogbonna en chiellini. Barzagli zal ik sowieso in het midden zetten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Welke CB? Barzagli in het midden zou ik doen, Campagnaro op RCB of LCB.
nieuw hier ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:35 schreef Matedeor het volgende:
Wat is er aan het handje?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ook is alles binnen een straal van 50 meter van het station is ontruimd.
Wat een liegebeesten op NU.nl...ik zit nog gewoon op mijn plekkie
http://www.nu.nl/binnenla(...)uimd-bommelding.htmlquote:
Nou wel goed bukken als de blokstukken in het rond vliegen hèquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)uimd-bommelding.html
Als ik uit het raam kijk, zie ik 25 meter verderop een ontruimd station.
Blokstukken? Is het station van Lego?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nou wel goed bukken als de blokstukken in het rond vliegen hè
Waarom werk jij eigenlijk in Gouda maar woon je in Breda. Is dat niet kut?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)uimd-bommelding.html
Als ik uit het raam kijk, zie ik 25 meter verderop een ontruimd station.
Joquote:
Het was leuk je gekend te hebben. Rust zachtquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ook is alles binnen een straal van 50 meter van het station is ontruimd.
Wat een liegebeesten op NU.nl...ik zit nog gewoon op mijn plekkie
Omdat niet iedereen werk kan vinden naast de deur. En omdat ik geen hekel heb aan autorijden (mits ik geen uren in de file sta). Over het algemeen is het best goed te doen. 3 kwartier in de auto heen, uurtje terugquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom werk jij eigenlijk in Gouda maar woon je in Breda. Is dat niet kut?
dat is niet heel ver.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen werk kan vinden naast de deur. En omdat ik geen hekel heb aan autorijden (mits ik geen uren file heb). Over het algemeen is het best goed te doen. 3 kwartier in de auto heen, uurtje terug
zullen we een potje ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:46 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ga me saaie serie A teampje hier niet showen.![]()
Ja op ps3.
Klopt. Er zijn ook dagen dat alles tegen zit, en dan doe ik er 2,5 uur over. Maar zo lang dat niet vaker is dan een paar keer per jaar, hoor je mij niet klagenquote:
Je hebt maar 1 team?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:46 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ga me saaie serie A teampje hier niet showen.![]()
Ja op ps3.
Ik moest wel eens naar Haarlem van uit Andijk wat nogal ver is meestal rond de tijd dat iedereen een beetje klaar was met werken, maar ik heb echt geen een keer in de file gestaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn ook dagen dat alles tegen zit, en dan doe ik er 2,5 uur over. Maar zo lang dat niet vaker is dan een paar keer per jaar, hoor je mij niet klagen
Tjah aangezien ik in Tilburg studeer en in EHV woon kan ik hier weinig tegenin brengenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen werk kan vinden naast de deur. En omdat ik geen hekel heb aan autorijden (mits ik geen uren in de file sta). Over het algemeen is het best goed te doen. 3 kwartier in de auto heen, uurtje terug
Ik vond hem niet zo leuk als de anderequote:Op donderdag 6 juni 2013 15:47 schreef poker4lifee het volgende:
Die laatste video weer van GeorgeWat een held
ja true, maar vind die clips wel grappig bij die therapeut of wat dat ook moet voorstellenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo leuk als de andere
Gewoon radiootje aan, werkgerelateerde zaken nog een keertje overdenken...en als je thuis bent, ben je helemaal klaar met je werkquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah aangezien ik in Tilburg studeer en in EHV woon kan ik hier weinig tegenin brengen
Maar echt elke dag zou me toch wel tegen gaan staan, al is het altijd wel lekker om ff alleen te zijn
Als je in de avondspits van noord naar zuid rijdt in N-Holland, rijd je precies tegen de drukte inquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik moest wel eens naar Haarlem van uit Andijk wat nogal ver is meestal rond de tijd dat iedereen een beetje klaar was met werken, maar ik heb echt geen een keer in de file gestaan
Iemand?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:37 schreef rolls-reus het volgende:
Heeft iemand een leuk 451 team met lukaku? Of iemand die er 1 kan maken?
ik moest dan om 16:30 en was ik om 16:45-17:00 klaar dus dan ging ik van haarlem weer richting Andijk dan kom ik ook net niet in de files terecht ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon radiootje aan, werkgerelateerde zaken nog een keertje overdenken...en als je thuis bent, ben je helemaal klaar met je werk
[..]
Als je in de avondspits van noord naar zuid rijdt in N-Holland, rijd je precies tegen de drukte in
Doe er eens wat aan aub, ik sta nu vast op den haag cs, omdat er niets naar Gouda rijdt en ik moet er een paar ervoor zijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon radiootje aan, werkgerelateerde zaken nog een keertje overdenken...en als je thuis bent, ben je helemaal klaar met je werk
[..]
Als je in de avondspits van noord naar zuid rijdt in N-Holland, rijd je precies tegen de drukte in
De verwachtiing is dat het rond 17 uur pas allemaal weer gaat rijden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan aub, ik sta nu vast op den haag cs, omdat er niets naar Gouda rijdt en ik moet er een paar ervoor zijn
Neem je dan de A9? De A7 staat rond dat tijdstip altijd vast dacht ik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik moest dan om 16:30 en was ik om 16:45-17:00 klaar dus dan ging ik van haarlem weer richting Andijk dan kom ik ook net niet in de files terecht ?
Denken dat Djeetje zelf rijdt en dus kan kiezen welke snelwegen genomen wordenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem je dan de A9? De A7 staat rond dat tijdstip altijd vast dacht ik.
Volgens mij niet?quote:
Ik had ook niks met treinreizen. In de auto heb je airco, en als ik zin heb om aan mijn ballen te krabben kan dat gewoon zonder dat iedereen me raar aankijkt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:57 schreef Zhano het volgende:
Liever elke dag een uur/3 kwartier in de auto dan in de treinTrein verveelt ook snel. Soms maar ff serietje kijken ofzo om de tijd te doden. Wel tijd om huiswerk te doen, das een voordeel.
Ik weet ook wel dat zijn sponsor rijdt hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:57 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Denken dat Djeetje zelf rijdt en dus kan kiezen welke snelwegen genomen worden
Voor te weinig verkocht?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
8K in 3 minuten. Hoe bazig.
Lekker toefjes lekker manquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:11 schreef Thorb het volgende:
REEMI EN PASCAL PRUTSERS
http://wefut.nl/player/13180
check de vision
Dat is 2,66k per minuut. Er zijn momenten dat ik niet aan dat gemiddelde komquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi team, maar ik vraag me af hoe goed Fellaini is op CAM.quote:
Zou kunnen, maar vlak na mij kwam er 1tje voor 235K BIN. Ben liever iets te voorzichtig met die TOTS spelers, want prijzen kunnen erg hard kelderen.quote:
Dit. Beetje als een olifant in een porseleinkast.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi team, maar ik vraag me af hoe goed Fellaini is op CAM.
Ik heb hem nog niet CAM gespeeld, wel goede reviews gelezen. 98 long shots 94 short pass 88 long pass 94 headingquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Beetje als een olifant in een porseleinkast.
Denk dat je aan Bale op LM meer hebt, vind Fellaini op CDM briljant, aanvallende acties vond ik hem niet op zijn best. Kaboul misschien ipv Luiz. Maar al die voorkeuren zijn erg persoonlijk hoorquote:
Inderdaad. Ik pikte laatst een IF Campagnaro op voor 130k BIN, terwijl de goedkoopste BIN 160k was. Dan ga ik hem er niet voor 159k BIN op zetten, met het risico dat ik 'm niet verkocht krijg. Dan maar 150k, dan heb je gegarandeerde verkoop en ook nog een mooie winstquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vlak na mij kwam er 1tje voor 235K BIN. Ben liever iets te voorzichtig met die TOTS spelers, want prijzen kunnen erg hard kelderen.
Heb kaboel op de bank. Zat te twijfelen over Bale op LM. Wie op CAM als Fellaini op CDM? En ipv Toure of Carrickquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat je aan Bale op LM meer hebt, vind Fellaini op CDM briljant, aanvallende acties vond ik hem niet op zijn best. Kaboul misschien ipv Luiz. Maar al die voorkeuren zijn erg persoonlijk hoor
Maar maar maar maar high medquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:17 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet CAM gespeeld, wel goede reviews gelezen. 98 long shots 94 short pass 88 long pass 94 heading
Hebberigheid is een slechte eigenschap als FUT trader.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik pikte laatst een IF Campagnaro op voor 130k BIN, terwijl de goedkoopste BIN 160k was. Dan ga ik hem er niet voor 159k BIN op zetten, met het risico dat ik 'm niet verkocht krijg. Dan maar 150k, dan heb je gegarandeerde verkoop en ook nog een mooie winst
Ipv Carrick.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:18 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Heb kaboel op de bank. Zat te twijfelen over Bale op LM. Wie op CAM als Fellaini op CDM? En ipv Toure of Carrick
Ik zou Carrick er uit gooien dan, wat is je budget voor je CAM?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:18 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Heb kaboel op de bank. Zat te twijfelen over Bale op LM. Wie op CAM als Fellaini op CDM? En ipv Toure of Carrick
Ik vind Santi een echte CF, net geen CAMquote:
Ligt er aan hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hebberigheid is een slechte eigenschap als FUT trader.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Blokstukken? Is het station van Lego?
Als Carrick er uit is dan zo'n 170k overquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou Carrick er uit gooien dan, wat is je budget voor je CAM?
Had het misschien zo moeten omschrijven: te hebberig zijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt.
Hebberigheid als FUT Trader kan een goede invloed hebben, het hongerig zijn naar meer winst.
Dan (S)IF Cazorla zou ik zeggen of IF Sessegnon. Of als leuk alternatief: Rooneyquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:20 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Als Carrick er uit is dan zo'n 170k over
Eens even vergelijkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan (S)IF Cazorla zou ik zeggen of IF Sessegnon. Of als leuk alternatief: Rooney
Ik vond persoonlijk IF Sesse minstens gelijkwaardig aan SIF Cazorla, dus dan beter voor Sesse gaan qua prijs.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan (S)IF Cazorla zou ik zeggen of IF Sessegnon. Of als leuk alternatief: Rooney
Het werd tijd dat iemand hem opmerkte iddquote:
Precies, naar de stats kijken, kijken wat voor eigenschappen voor jou op die positie belangrijk zijn. Wel een mooie shortlist voor de CAM op zich.quote:
Ik kan er niet om lachen. Ik sta doodsangsten uit hierzoquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het werd tijd dat iemand hem opmerkte idd
Aguero en Balo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:23 schreef Topiek het volgende:
Aguero en Balotelli, of Rooney en Van Persie?
*NVM*quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:23 schreef Topiek het volgende:
Ik vond hem ook leuk maar ik schaamde me dat ik geen brokstukken zei dus ik dacht ik negeer het.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het werd tijd dat iemand hem opmerkte idd
Eerste.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:23 schreef Topiek het volgende:
Kan gebeuren, gebeurt mij zo vaakquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:24 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik vond hem ook leuk maar ik schaamde me dat ik geen brokstukken zei dus ik dacht ik negeer het.
Toefjes, tis donderdagquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:24 schreef Toefjes het volgende:
Die Sakho wordt trouwens verder niet echt goedkoper ofzo
Sakho in fifa 11 volgens mijquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:24 schreef Toefjes het volgende:
Die Sakho wordt trouwens verder niet echt goedkoper ofzo
Een lichte daling t.o.v. gisterenavond vind ik gewoon leuk om te zien. Niet dat ik er al iets mee ga doen ofzo. Dus eigenlijk best nutteloos dat ik kijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toefjes, tis donderdagWat dacht je
Klopt helemaal. Daarbij waren die competities ook gewoon populairder toen. Nu wil iedereen ervanaf. Ik verkoop mijn laatste Bundesliga TOTSen ook niet meerquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb het idee dat er echt een run op packs was toen BPL en Bundesliga TOTS uitkwamen. Nu zijn de coins bij mensen wat op ofzo, en worden er minder packs voor TOTS Serie A en Ligue 1 geopend. Gevolg is dat de blauwe kaartjes van die competities wat stabieler in prijs zijn (want minder aanbod).
Mij. Maar dat krijgt ze iedere week.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat heeft ze op haar verlanglijstje?
Die is niks waard, vergeleken met wat hij had moeten zijn iigquote:
Ik denk dat ik Jagielka ook verkoop, dan heb ik genoeg voor Carzola TOTS en een CB is makkelijker op te vangen voor weinigquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, naar de stats kijken, kijken wat voor eigenschappen voor jou op die positie belangrijk zijn. Wel een mooie shortlist voor de CAM op zich.
een lange pik in haar darmkanaalquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat heeft ze op haar verlanglijstje?
Achteraf heb ik gewoon te snel gekocht. Wat langer wachten, dan had ik nu nog 100/200k meer gehad. Maar ach, zo heeft iedereen wel een "als...., dan...."quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Daarbij waren die competities ook gewoon populairder toen. Nu wil iedereen ervanaf. Ik verkoop mijn laatste Bundesliga TOTSen ook niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:29 schreef Fuszy het volgende:
![]()
gewoon verliezen van die TOTS squad. Ik presteer het.Op welk niveau?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zit al 2 uur te wachten op het juiste momentquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooie entree hoor Tim, niveautje
/same en heb ik Serie A te laat gekocht. Maja nu genieten van mijn coins en lekker spelen, schijt eraan verderquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Achteraf heb ik gewoon te snel gekocht. Dan had ik nu nog 100/200k meer gehad. Maar ach, zo heeft iedereen wel een "als...., dan...."
Pas nou op! Dadelijk begint die Roy hier weer liedjes te zingenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het credo van de gemiddelde PSV-fan
Inmiddels wel jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het credo van de gemiddelde PSV-fan
Staat genoteerdquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Inmiddels wel jaOverigens ben ik geen gemiddelde PSV-fan, dat wil ik hierbij even gezegd hebben
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:35 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil dus mijn squirt builder doen als dit:
Sta eerst een kwartier te zoeken naar elke speler
Squid? Inktvis? Squirt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:35 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil dus mijn squid builder doen als dit:
Sta eerst een kwartier te zoeken naar elke speler
quote:
Het doet mij ook denken aan Edward Linskens, Juul Ellerman, Soren Lerby, Addick Koot, Jan Heintze en Ivan Nielsenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:37 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind het nieuwe PSV shirt trouwensGewoon rood, zonder die idiote strepen. Net als toen ik voetbal voor het eerst ging volgen en Ruud Gullit en Eric Gerets in een gewoon, rood PSV shirt speelden
Toen was ik jammer genoeg nog niet met voetbal bezigquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het doet mij ook denken aan Edward Linkens, Juul Ellerman, Soren Lerby, Addick Koot, Jan Heintze en Ivan Nielsen
Ja dat is P S V , dat is mijn club, daar ligt mijn hart, mijn nummer 1quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het doet mij ook denken aan Edward Linkens, Juul Ellerman, Soren Lerby, Addick Koot, Jan Heintze en Ivan Nielsen
Ik ging ervanuit dat het terugwees naar het verleden maar in dat voetbalshirtjes topic posten allemaal mensen van 'jaa geen respect voor de clubcultuur, hele andere shirtjes, fans vinden dit niets'.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:37 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind het nieuwe PSV shirt trouwensGewoon rood, zonder die idiote strepen. Net als toen ik voetbal voor het eerst ging volgen en Ruud Gullit en Eric Gerets in een gewoon, rood PSV shirt speelden
Dikke onzin, die mensen in dat voetbalshirtjes topic snappen er niks van. Alle supporters die ik spreek vinden het fucking mooiquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat het terugwees naar het verleden maar in dat voetbalshirtjes topic posten allemaal mensen van 'jaa geen respect voor de clubcultuur, hele andere shirtjes, fans vinden dit niets'.
Ik kan me voorstellen dat dat mooie tijden waren voor een PSV-fan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is P S V , dat is mijn club, daar ligt mijn hart, mijn nummer 1
Dit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dikke onzin, die mensen in dat voetbalshirtjes topic snappen er niks van. Alle supporters die ik spreek vinden het fucking mooi
Toen jij nog mamma en pappa moest gaan zeggen stond ik al op de Herdgang om daar naar de training van PSV te gaan kijkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:39 schreef zerokil het volgende:
[..]
Toen was ik jammer genoeg nog niet met voetbal bezig
Maar jij bent dan ook geen gemiddelde PSV-fan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dikke onzin, die mensen in dat voetbalshirtjes topic snappen er niks van. Alle supporters die ik spreek vinden het fucking mooi
Neen ik niet neequote:Op donderdag 6 juni 2013 16:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geen gemiddelde PSV-fan.
De gemiddelde PSV fan gaat toch naar het stadion omdat de seizoenskaart onderdeel is van het salaris bij Philips?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geen gemiddelde PSV-fan.
Daar kan ik niet over oordelen. Die paar keren dat ik er was, zat ik in een uitvak. Daar ben je niet in de gelegenheid om met thuissupporters te praten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De gemiddelde PSV fan gaat toch naar het stadion omdat de seizoenskaart onderdeel is van het salaris bij Philips?
Deze mensen snappen er niks van en zijn zeker geen supporters. Geen traditiegevoel die laatstequote:Op donderdag 6 juni 2013 16:43 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een opmerking dat het net zo rood is als het banksaldo
Die mensen kijken alleen maar naar shirtjes in verband met het vorige seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pak ze aan Timmy, maak ze virtueel kapot.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Deze mensen snappen er niks van en zijn zeker geen supporters. Geen traditiegevoel die laatsteDie heeft het echt niet begrepen wat een klapjosti
In verband, of in vergelijking?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die mensen kijken alleen maar naar shirtjes in verband met het vorige seizoen.
ultimate trader appquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is Chiellini kopen toch altijd een drama
In vergelijking met, sorry...quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In verband, of in vergelijking?
Nieuwe UI trouwens?
Die trader app is zo traag, dat het enkel nut heeft bij formatie en positie kaartjesquote:
Je doet te moeilijk; gewoon niet al te lage bin instellen en eentje kopen. Maar nee jij wil de goedkoopste natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is Chiellini kopen toch altijd een drama
Ik geef ze wel even geschiedenis les in het bewuste topic.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:43 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een opmerking dat het net zo rood is als het banksaldo
Jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je doet te moeilijk; gewoon niet al te lage bin instellen en eentje kopen. Maar nee jij wil de goedkoopste natuurlijk
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geef ze wel even geschiedenis les in het bewuste topic.
Pak ze Toef, pak ze!quote:
Kom je oorspronkelijk uit eindhoven dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen jij nog mamma en pappa moest gaan zeggen stond ik al op de Herdgang om daar naar de training van PSV te gaan kijkenAls mn pa me later niet naar AZ mee had genomen had ik ook een PSV'er geweest.
Deze shirts dus
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik mag vanaf zondag legaal bier drinken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar koop je die dingen? Maatje van me rijdt elke maand naar België om bier te halen bij de brouwers
Je bent pas 15?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik mag vanaf zondag legaal bier drinken.Stiekem ben ik daar ontzettend trots op.
Oh snap!quote:
Ja, als ik 18 ben, hoop ik. Ik ben in dat opzicht een hoop verantwoordelijker dan een aantal vrienden van mij, dus mijn ouders vinden het niet zo'n probleem als ik wat drink op feestjes...quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je bent pas 15?
Wanneer gaat het naar 18+?
Een vriend van me is er helemaal door geobsedeerd. Het is wel leuk om samen met vrienden te doen op zich.quote:
ja klopt heb je het ook ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een vriend van me is er helemaal door geobsedeerd. Het is wel leuk om samen met vrienden te doen op zich.
Uhm het gaat 1 juli naar 18+ om alcohol te drinken hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, als ik 18 ben, hoop ik. Ik ben in dat opzicht een hoop verantwoordelijker dan een aantal vrienden van mij, dus mijn ouders vinden het niet zo'n probleem als ik wat drink op feestjes...
Nee, maar toen ik voetbal ging volgen werd PSV gewoon elk jaar kampioen. En klasgenootjes waar ik het niet op had waren voor Feyenoord en ik vond het maar wat leuk om ze zo vaak mogelijk uit te lachen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Kom je oorspronkelijk uit eindhoven dan?
Ik wel, ik heb echt veel te veel uur die FTB mod gespeeld ( die overigens stukken vetter dan gewoon MC is )quote:
Slijterij bergmans heeft ze gewoon. Ik rij ook wel eens naar Belgie trouwensquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar koop je die dingen? Maatje van me rijdt elke maand naar België om bier te halen bij de brouwers
Muziek produceren.quote:
Had een gedownloade versie, kon ik na een tijdje niet meer mee online. Ook niet via Hamachi. Nu speel wil ik het niet meer spelen...quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik voetbal ging volgen werd PSV gewoon elk jaar kampioen. En klasgenootjes waar ik het niet op had waren voor Feyenoord en ik vond het maar wat leuk om ze zo vaak mogelijk uit te lachen.
Deko is stiekem al jaren bevriend met Toefjesquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]Een maat van mij was op precies dezelfde reden voor PSV geworden (en is nu nog steeds). En je mag 1 keer raden met wie we hem altijd vergeleken....
Nee ik gebruik ze als bijzet tafels.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh dat had ik nou echt niet verwacht
En dan nog zou het geen enkel probleem zijn om op zijn tijd wat te drinken, als je het zelf maar binnen de perken kunt houden. Als je dat niet kunt, maakt die leeftijdsrestrictie helemaal niks uit, want het is evenwel slecht voor iemand van 50. Alleen het smoesje dat het dan slecht is voor de ontwikkeling van de hersenen is een grotere rol gaan spelen. Als ik graag hersendood wil zijn voor mijn 20e, dan lukt dat ook wel met die leeftijdsbeperking.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm het gaat 1 juli naar 18+ om alcohol te drinken hoor
Over het gebrek van ontwikkelen van je hersenen hoef jij je geen zorgen te maken hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan nog zou het geen enkel probleem zijn om op zijn tijd wat te drinken, als je het zelf maar binnen de perken kunt houden. Als je dat niet kunt, maakt die leeftijdsrestrictie helemaal niks uit, want het is evenwel slecht voor iemand van 50. Alleen het smoesje dat het dan slecht is voor de ontwikkeling van de hersenen is een grotere rol gaan spelen. Als ik graag hersendood wil zijn voor mijn 20e, dan lukt dat ook wel met die leeftijdsbeperking.
Ditquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over het gebrek van ontwikkelen van je hersenen hoef jij je geen zorgen te maken hoor
Nee, wat er niet is, kan toch niet kaput, dus...quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over het gebrek van ontwikkelen van je hersenen hoef jij je geen zorgen te maken hoor
gewoon niet drinken gr grquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan nog zou het geen enkel probleem zijn om op zijn tijd wat te drinken, als je het zelf maar binnen de perken kunt houden. Als je dat niet kunt, maakt die leeftijdsrestrictie helemaal niks uit, want het is evenwel slecht voor iemand van 50. Alleen het smoesje dat het dan slecht is voor de ontwikkeling van de hersenen is een grotere rol gaan spelen. Als ik graag hersendood wil zijn voor mijn 20e, dan lukt dat ook wel met die leeftijdsbeperking.
of staand plassen gr grquote:
iik heb het gekocht rijke tataquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Had een gedownloade versie, kon ik na een tijdje niet meer mee online. Ook niet via Hamachi. Nu speel wil ik het niet meer spelen...
Dat is inderdaad zo, maar het helemaal illegaal maken, verhoogt alleen maar de criminaliteit. En dat weer aanpakken kost ook niet niks.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:05 schreef Fuszy het volgende:
Het probleem met alcohol is dat het zeer toegankelijk is voor mensen die er niet mee om kunnen gaan.
Haha, was ook een wat forse vrouw in ons team, die zei dat ze het eng vond om bij Rotterdam Centraal te lopen, want die rare mannen enzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, wat er niet is, kan toch niet kaput, dus...
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, was ook een wat forse vrouw in ons team, die zei dat ze het eng vond om bij Rotterdam Centraal te lopen, want die rare mannen enzo.
Keek een collega haar alleen hoofdschuddend aan en hij zei: Nou, wees gerust, ze zullen jou echt wel met rust laten
Hij lijkt me ook wel echt goed, maar zijn NIF en IF leken mij ook heel goed en die vielen mij toen vies tegenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Yes![]()
Alleen heb ik helemaal geen zin om te fifa'en
leen dan maar aan mijquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Yes![]()
Alleen heb ik helemaal geen zin om te fifa'en
Zijn NIF samen met Suarez vond ik wel lekker spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook wel echt goed, maar zijn NIF en IF leken mij ook heel goed en die vielen mij toen vies tegen
Ja, best wel dom dit. Ik had nadat ik hem voor 385K zien staan spijt dat ik hem niet gekocht had. Nu zag ik deze kaart en heb ik deze gelijk gekocht. Maar besef me nu ook dat ik vandaag geen zin heb om te spelen, morgen moet werken en daarna een bruiloft heb.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook wel echt goed, maar zijn NIF en IF leken mij ook heel goed en die vielen mij toen vies tegen
Maar eens in de zoveel tijd één post achterlaten.quote:
quote:
moneyquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:18 schreef Ajacied7 het volgende:
De hele middag doorgewerkt, de pauze overgeslagen.
Oke ik wil wel gezellig actief meeposten met julliequote:Op donderdag 6 juni 2013 17:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar eens in de zoveel tijd één post achterlaten.
175kquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:18 schreef Shygirl18 het volgende:
Pricepreddictions voor deze dude [ afbeelding ]
Ik ga hem misschien kopen voor op de LM.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:19 schreef Baje het volgende:
[..]
Oke ik wil wel gezellig actief meeposten met jullie
Bedankt voor de uitnodiging!
Zijn toch wel fijnere LM's op 9 chem te vinden dan hij op 7 lijkt me..met zijn brakke finishing ook nog.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:18 schreef Shygirl18 het volgende:
Pricepreddictions voor deze dude [ afbeelding ]
Ik ga hem misschien kopen voor op de LM.
De duitsers afmattenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:24 schreef ThadCastle het volgende:
Hopelijk wordt het een leuke wedstrijd vanavond
Ja Ribery en TOTS Payet maar die kan ik niet betalenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn toch wel fijnere LM's op 9 chem te vinden dan hij op 7 lijkt me..met zijn brakke finishing ook nog.
Eindelijk! Hij komt hier voorlopig niet danquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb ik van zn boom gerukt en doodgetrapt.
Stoereboisquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:24 schreef Baje het volgende:
[..]
Eindelijk! Hij komt hier voorlopig niet dan
Zogbia <3quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:24 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja Ribery en TOTS Payet maar die kan ik niet betalen
Ogbonnaquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:26 schreef Toefjes het volgende:
Geen TOTS Barzagli te vinden meer onder de 140KDan maar Ogbonna enzo
heb je TOTS Benatia al geprobeerd?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:26 schreef Toefjes het volgende:
Geen TOTS Barzagli te vinden meer onder de 140KDan maar Ogbonna enzo
Ik geef mijn filmpjes ook altijd van dat soort titels met 'af' erachter of zo. Terwijl al mijn pre-renders .MOV files zijn of .AVI en mijn final renders altijd .WMV.quote:
Anders vergeet ik het allemaalquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik geef mijn filmpjes ook altijd van dat soort titels met 'af' erachter of zo. Terwijl al mijn pre-renders .MOV files zijn of .AVI en mijn final renders altijd .WMV.
Je kan ook niet makkelijk op bestandstype zoeken, daar word ik zo gek van...quote:
ja kloptquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kan ook niet makkelijk op bestandstype zoeken, daar word ik zo gek van...
Vriend van me heeft hem. Gingen we Co-op online, hij staat altijd goed.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Te weinig pace. Maar is het wat?
Okee. Ik geloof je. Ik heb hem gekocht, en als hij niet bevalt vervloek ik je voor eeuwig.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vriend van me heeft hem. Gingen we Co-op online, hij staat altijd goed.
Ik heb al heel lang niet op YT gekeken, maar ik zie dat je nog steeds geen nieuw filmpje hebt geüpload.quote:
Dat vind ik toch vrij verontrustend...quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee. Ik geloof je. Ik heb hem gekocht, en als hij niet bevalt vervloek ik je voor eeuwig.
binnen 30 minuten staat er een nieuwe opquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:44 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet op YT gekeken, maar ik zie dat je nog steeds geen nieuw filmpje hebt geüpload.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
binnen 30 minuten staat er een nieuwe op
naisss, nu klaar met werken, snel naar huis en de nieuwe afl checkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
binnen 30 minuten staat er een nieuwe op
Ik zet hem neer als middelste CB, en dat is wel handig, heb ik weer een excuus als mensen mij weer eens vals beschuldigen dat ik een pacehoer zou zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat vind ik toch vrij verontrustend...
Maar ik heb ook geen moeite met CB's met lage pace, ik weet niet hoe dat bij jou zit?
Ik speel gewoon met Berezutskiy en Ignashevich![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:45 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
naisss, nu klaar met werken, snel naar huis en de nieuwe afl checken
Als middelste CB zou hij het zeker prima moeten doen hoor!quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zet hem neer als middelste CB, en dat is wel handig, heb ik weer een excuus als mensen mij weer eens vals beschuldigen dat ik een pacehoer zou zijn.
Wilde jij nog een keer een potje FIFA?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:46 schreef DePresident. het volgende:
Lange dagen werken bevalt tot nu toe prima. Alleen niet zo veel tijd om andere dingen te doen.
Ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wilde jij nog een keer een potje FIFA?
Zaterdag overdag kan ik wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:47 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja.
In het weekend als jou dat ook uit komt.
Welkom in het volwassen leven jongen. Zo gaat de rest van je leven er uit zien. Werken. Vroeger naar bed dan nu, want dan sta je iets fitter op, en kun je je wat makkelijker door die dag heen slepen. Welkom in het kut leven. En dat eindigt waarschijnlijk ergens op je 75e. Dan kun je nog een jaar of 2 van je oude dag genieten. Als je geluk hebt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:46 schreef DePresident. het volgende:
Lange dagen werken bevalt tot nu toe prima. Alleen niet zo veel tijd om andere dingen te doen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom in het volwassen leven jongen. Zo gaat de rest van je leven er uit zien. Werken. Vroeger naar bed dan nu, want dan sta je iets fitter op, en kun je je wat makkelijker door die dag heen slepen. Welkom in het kut leven. En dat eindigt waarschijnlijk ergens op je 75e. Dan kun je nog een jaar of 2 van je oude dag genieten. Als je geluk hebt.
Jaaaa je kunt maar weten wat je te wachten staat straks. Dan kan het ook niet tegenvallen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:50 schreef DePresident. het volgende:
[..]![]()
Eerst nog studeren. Ik heb nu alle tijd omdat ik klaar ben met de examens.
Ook we; kortweg de loonslaaf genoemd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom in het volwassen leven jongen. Zo gaat de rest van je leven er uit zien. Werken. Vroeger naar bed dan nu, want dan sta je iets fitter op, en kun je je wat makkelijker door die dag heen slepen. Welkom in het kut leven. En dat eindigt waarschijnlijk ergens op je 75e. Dan kun je nog een jaar of 2 van je oude dag genieten. Als je geluk hebt.
Hoogstwaarschijnlijk:quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sowieso.
Weet iemand de opstelling?
Ik mis wat Depay in die opstellingquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:05 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk:
Zoet
Rhijn - Vrij - BMI - Blind
Strootman - Maher - Ginkel
Wijnaldum - de Jong - John
Clasie
Dat zijn die 2 van crazy frogquote:
Die wordt zeldzaam omdat zijn NIF al bijna nooit op de markt is (behalve wanneer ik hem weer eens goedkoop heb opgepikt) Maar hij scoort bijna nooit dus ik denk vanavond ook niet.quote:
dank!quote:
Triest als je inderdaad alleen maar MOTM kan worden als je een goal maaktquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die wordt zeldzaam omdat zijn NIF al bijna nooit op de markt is (behalve wanneer ik hem weer eens goedkoop heb opgepikt) Maar hij scoort bijna nooit dus ik denk vanavond ook niet.
Meteen 20 nieuwe gebruikers op wefutquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:18 schreef Reemi het volgende:
Tip voor de volgende keer: Als je Engelse video's doet, zet dan ook je game op Engels.
o ja vergeten dit keerquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:18 schreef Reemi het volgende:
Tip voor de volgende keer: Als je Engelse video's doet, zet dan ook je game op Engels.
En dan zeggen dat hij ze alleen maar gebruikt vanwege mijn CB'squote:
Alleen jullie zien weer niet mijn slome spelersquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan zeggen dat hij ze alleen maar gebruikt vanwege mijn CB's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |