PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Welke CB? Barzagli in het midden zou ik doen, Campagnaro op RCB of LCB.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:35 schreef Matedeor het volgende:
tots barzagli of tots campagnaro in 352?
Show je team even!quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:35 schreef Matedeor het volgende:
Maakt niks uit is serie a team, andere twee zijn ogbonna en chiellini. Barzagli zal ik sowieso in het midden zetten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Welke CB? Barzagli in het midden zou ik doen, Campagnaro op RCB of LCB.
nieuw hier ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:35 schreef Matedeor het volgende:
Wat is er aan het handje?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ook is alles binnen een straal van 50 meter van het station is ontruimd.
Wat een liegebeesten op NU.nl...ik zit nog gewoon op mijn plekkie
http://www.nu.nl/binnenla(...)uimd-bommelding.htmlquote:
Nou wel goed bukken als de blokstukken in het rond vliegen hèquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)uimd-bommelding.html
Als ik uit het raam kijk, zie ik 25 meter verderop een ontruimd station.
Blokstukken? Is het station van Lego?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nou wel goed bukken als de blokstukken in het rond vliegen hè
Waarom werk jij eigenlijk in Gouda maar woon je in Breda. Is dat niet kut?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)uimd-bommelding.html
Als ik uit het raam kijk, zie ik 25 meter verderop een ontruimd station.
Joquote:
Het was leuk je gekend te hebben. Rust zachtquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ook is alles binnen een straal van 50 meter van het station is ontruimd.
Wat een liegebeesten op NU.nl...ik zit nog gewoon op mijn plekkie
Omdat niet iedereen werk kan vinden naast de deur. En omdat ik geen hekel heb aan autorijden (mits ik geen uren in de file sta). Over het algemeen is het best goed te doen. 3 kwartier in de auto heen, uurtje terugquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom werk jij eigenlijk in Gouda maar woon je in Breda. Is dat niet kut?
dat is niet heel ver.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen werk kan vinden naast de deur. En omdat ik geen hekel heb aan autorijden (mits ik geen uren file heb). Over het algemeen is het best goed te doen. 3 kwartier in de auto heen, uurtje terug
zullen we een potje ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:46 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ga me saaie serie A teampje hier niet showen.![]()
Ja op ps3.
Klopt. Er zijn ook dagen dat alles tegen zit, en dan doe ik er 2,5 uur over. Maar zo lang dat niet vaker is dan een paar keer per jaar, hoor je mij niet klagenquote:
Je hebt maar 1 team?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:46 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ga me saaie serie A teampje hier niet showen.![]()
Ja op ps3.
Ik moest wel eens naar Haarlem van uit Andijk wat nogal ver is meestal rond de tijd dat iedereen een beetje klaar was met werken, maar ik heb echt geen een keer in de file gestaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn ook dagen dat alles tegen zit, en dan doe ik er 2,5 uur over. Maar zo lang dat niet vaker is dan een paar keer per jaar, hoor je mij niet klagen
Tjah aangezien ik in Tilburg studeer en in EHV woon kan ik hier weinig tegenin brengenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen werk kan vinden naast de deur. En omdat ik geen hekel heb aan autorijden (mits ik geen uren in de file sta). Over het algemeen is het best goed te doen. 3 kwartier in de auto heen, uurtje terug
Ik vond hem niet zo leuk als de anderequote:Op donderdag 6 juni 2013 15:47 schreef poker4lifee het volgende:
Die laatste video weer van GeorgeWat een held
ja true, maar vind die clips wel grappig bij die therapeut of wat dat ook moet voorstellenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo leuk als de andere
Gewoon radiootje aan, werkgerelateerde zaken nog een keertje overdenken...en als je thuis bent, ben je helemaal klaar met je werkquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah aangezien ik in Tilburg studeer en in EHV woon kan ik hier weinig tegenin brengen
Maar echt elke dag zou me toch wel tegen gaan staan, al is het altijd wel lekker om ff alleen te zijn
Als je in de avondspits van noord naar zuid rijdt in N-Holland, rijd je precies tegen de drukte inquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik moest wel eens naar Haarlem van uit Andijk wat nogal ver is meestal rond de tijd dat iedereen een beetje klaar was met werken, maar ik heb echt geen een keer in de file gestaan
Iemand?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:37 schreef rolls-reus het volgende:
Heeft iemand een leuk 451 team met lukaku? Of iemand die er 1 kan maken?
ik moest dan om 16:30 en was ik om 16:45-17:00 klaar dus dan ging ik van haarlem weer richting Andijk dan kom ik ook net niet in de files terecht ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon radiootje aan, werkgerelateerde zaken nog een keertje overdenken...en als je thuis bent, ben je helemaal klaar met je werk
[..]
Als je in de avondspits van noord naar zuid rijdt in N-Holland, rijd je precies tegen de drukte in
Doe er eens wat aan aub, ik sta nu vast op den haag cs, omdat er niets naar Gouda rijdt en ik moet er een paar ervoor zijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon radiootje aan, werkgerelateerde zaken nog een keertje overdenken...en als je thuis bent, ben je helemaal klaar met je werk
[..]
Als je in de avondspits van noord naar zuid rijdt in N-Holland, rijd je precies tegen de drukte in
De verwachtiing is dat het rond 17 uur pas allemaal weer gaat rijden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan aub, ik sta nu vast op den haag cs, omdat er niets naar Gouda rijdt en ik moet er een paar ervoor zijn
Neem je dan de A9? De A7 staat rond dat tijdstip altijd vast dacht ik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik moest dan om 16:30 en was ik om 16:45-17:00 klaar dus dan ging ik van haarlem weer richting Andijk dan kom ik ook net niet in de files terecht ?
Denken dat Djeetje zelf rijdt en dus kan kiezen welke snelwegen genomen wordenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem je dan de A9? De A7 staat rond dat tijdstip altijd vast dacht ik.
Volgens mij niet?quote:
Ik had ook niks met treinreizen. In de auto heb je airco, en als ik zin heb om aan mijn ballen te krabben kan dat gewoon zonder dat iedereen me raar aankijkt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:57 schreef Zhano het volgende:
Liever elke dag een uur/3 kwartier in de auto dan in de treinTrein verveelt ook snel. Soms maar ff serietje kijken ofzo om de tijd te doden. Wel tijd om huiswerk te doen, das een voordeel.
Ik weet ook wel dat zijn sponsor rijdt hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:57 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Denken dat Djeetje zelf rijdt en dus kan kiezen welke snelwegen genomen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |