PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Oke Rijstbal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:02 schreef JoeydeKoala het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een kwartier een post dat kamikazie eten gaat maken.
Nee, had ik Pascal ooit wijsgemaakt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Serieus?
Wist ik niet![]()
Kut leven heb je dan
Nu denk ik ook dat het Baje is.quote:
Wil je er over discussiëren?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu denk ik ook dat het Baje is.
En als het niet zo is moet degene die deze kloon is zich diep beschaamd voelen
Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik welIs litmanen er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet ze. Wat wordt het?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:16 schreef Kamikazie het volgende:
Nou ik ga maar is eten maken (ik zit nog net in de 15 min als het goed is)
Houdoe
Nee met nutteloze Users voer ik geen discussiesquote:
Is dezelfde kraag als nu bij het uitshirt volgens mijquote:
Denk een uitsmijtertjequote:
In dat filmpje zie je meer weer hoe prachtig het is dat het PSV stadion zo middenin de stad ligtquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ook echt Narsingh Locadia en Hiljemark in dat filmpje omdat verder van niemand bekend is of ze volgend seizoen nog bij PSV spelen
85 euro nuquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind hem ook mooi, ga hem denk ik ook halen.
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef zerokil het volgende:
PSV wordt maar 1x 100 jaar, en de 200 jaar ga je niet mee maken.
Geen seizoenskaart hebben als supporterquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef zerokil het volgende:
Zo'n shirt niet halen..
Dan ben je ook geen supporter imo.
Gast, je kunt niet van mensen met een modaal salaris en 2 kinderen verwachten dat ze even 85 euro neer knallen voor een t-shirt (quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef zerokil het volgende:
Zo'n shirt niet halen..
Dan ben je ook geen supporter imo.
#VDMquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen seizoenskaart hebben als supporter
Ik denk weer lekker met mezelf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast, je kunt niet van mensen met een modaal salaris en 2 kinderen verwachten dat ze even 85 euro neer knallen voor een t-shirt () in deze economische tijden. Domme mongool ben jij zeg.
Mja ik ga hem wel halen, weet nog niet wie achterop ...
Of ik laat hem blanco, heb ik met het vorige uit shirt ook beviel wel goedquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk weer lekker met mezelf.
Of er moet een leuke speler komen. Heel misschien Strootman
Dan hoop ik dat PSV een andere speler haalt die Marcelo heetquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef Reemi het volgende:
Als je Marcelo op je rug zet, sponsor ik een tientje.
Idd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen seizoenskaart hebben als supporter
Als je Marcelo erop zet betaal ik 30 euroquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast, je kunt niet van mensen met een modaal salaris en 2 kinderen verwachten dat ze even 85 euro neer knallen voor een t-shirt () in deze economische tijden. Domme mongool ben jij zeg.
Mja ik ga hem wel halen, weet nog niet wie achterop ...
Of Timmy_Turner achteropquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
Timmy Turners psv shirt met Marcelo achterop
Reemi: ¤10
Poker ¤5
vul aan
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef Reemi het volgende:
Als je Marcelo op je rug zet, sponsor ik een tientje.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
Poker ¤5
vul aan
die 1e reactiequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:34 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_onregelmatige.html#![]()
![]()
Is dit al nieuws?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
Poker ¤5
vul aan
Revontulet ¤5~10quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
Poker ¤5
vul aan
Denk niet dat hij het meendequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Telt die 30 euro van Litmanen ook voor mij?
aan het maveren?quote:
Ja ik vroeg het toch? Zeg dan ja of neequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik wil dat anders best graag zien
Tourequote:
Nieuwe kit van manchester united?quote:
Als van Dijk komt gaat die achterop. Miss Locadia, miss Strootman. Wss mijn eigen naamquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef WeCanDoIt het volgende:
Psv shirt
Ga ik sowieso halen. Maarja wie achterop..
Luc Nilisquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wou ook een oude held doen
Kezman waarschijnlijk
Die heb ik maar een seizoen echt zelf gezien. Van Nistelrooij was mijn eerste echte held. Beetje jammer dat hij niet terugkwam alleenquote:
Gilles de Bilde danquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:49 schreef zerokil het volgende:
Een vroegere held is natuurlijk wel mooi.
Maar ik heb Nilis etc. niet bewust meegemaakt, dan vind ik het een beetje raar om zo iemand achter op mijn shirt te laten zetten.
Van Dijk? Die vind ik persoonlijk echt slecht. Een 2e marcelo, en ongecontroleerd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als van Dijk komt gaat die achterop. Miss Locadia, miss Strootman. Wss mijn eigen naam
Cocu hek al op mijn andere uit jubileum.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:56 schreef WeCanDoIt het volgende:
Of cocu
Die heb ik meegemaakt toen hij terug kwam
Oh ja. Bommel die v/d Berg ging uitscheldenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet veel psv'ers die zo koel zijn hoor.
Ja dit wel, ik loop altijd in mijn RKC shirtquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:25 schreef Fuszy het volgende:
Net alsof er iemand in een psv shirt durft te lopen. Dan schaam je je toch kapot
Feyenoordquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:25 schreef Fuszy het volgende:
Net alsof er iemand in een psv shirt durft te lopen. Dan schaam je je toch kapot
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn neefje heeft Chevalier achteropen een handtekening.
Hij probeert het eraf te krijgen
Eerste paar wedstrijden ging wel ja, maar daarnaquote:
Hij trapte wel heel vaak in de buitenspelval van de tegenstanderquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eerste paar wedstrijden ging wel ja, maar daarna
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:27 schreef Zhano het volgende:
Feyenoord shirts zijn voor schoffelaarsHad me niks verbaasd als de New Kids die aan hadden gehad ipv die oranje hesjes.
Maar wees eerlijk. Meestal was het gewoon niet buitenspel. Kan de grens ook niet zien als bijv Cuco een bal naar voren jaagt. Want snel is hij zeker welquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij trapte wel heel vaak in de buitenspelval van de tegenstander
Durf ik niet te zeggen. De wedstrijden die ik heb gezien was het vaak wel buitenspel. Sowieso heeft die gast het record buitenspel op zijn naam staan ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk. Meestal was het gewoon niet buitenspel. Kan de grens ook niet zien als bijv Cuco een bal naar voren jaagt. Want snel is hij zeker wel
Ik heb het over Feyenoordquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het over een psv shirt hoor. Niet over Feyenoord.
Lens kan er ook wat van hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. De wedstrijden die ik heb gezien was het vaak wel buitenspel. Sowieso heeft die gast het record buitenspel op zijn naam staan ofzo.
chillquote:
Ja heb zin om van het weer te genieten. Zit nu met lange mouwen aan omdat hier airco op standje vries staat.quote:
Hou je bek sukkel.quote:
ga naar buiten. Kan nooit kloppen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is overal in Nederland warm en hier natuurlijk weer niet16.3 graden volgens Buienradar.
In de zon zal het wel warmer zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is overal in Nederland warm en hier natuurlijk weer niet16.3 graden volgens Buienradar.
Roy is er weer he.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik had het idee dat een uurtje geleden het niveau nog wat hoger lag
Friesland hé. Ja, als de zon schijnt is het mooi maar nu is dat even niet zo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ga naar buiten. Kan nooit kloppen.
Waar woon je dan ergens?
Waarschijnlijk in iets zoals de Grote Beekquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ga naar buiten. Kan nooit kloppen.
Waar woon je dan ergens?
Er is maar 1 club in Brabant!quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
het zijn de homo's hey hey
het zijn de homo's hey hey
de homoooooooooooooooooooooos van rkc
*geinteresseerd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:45 schreef Djeetje het volgende:
Zijn jullie geintresseert in een verhaal over iemand uit mijn klas die haar vriendje belachelijk maakt ?
Ik kan niet wachten !!1!!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:45 schreef Djeetje het volgende:
Zijn jullie geintresseert in een verhaal over iemand uit mijn klas die haar vriendje belachelijk maakt ?
Nee, maar post hem toch maar. Ik moet leren en ik heb er geen zin in. SOG ftwquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:45 schreef Djeetje het volgende:
Nee maar wel in je zus.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:45 schreef Djeetje het volgende:
haha dudequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er is maar 1 club in Brabant!
Geen nac psv, den bosch willem 2.
De enige die telt is RKC!
Ik wens niet betrokken te worden in jullie bitchfight.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er is maar 1 club in Brabant!
Geen nac psv, den bosch willem 2.
De enige die telt is RKC!
Te veel mensen van onder de rode lijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik had het idee dat een uurtje geleden het niveau nog wat hoger lag
Hij heeft wel een punt andersquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wens niet betrokken te worden in jullie bitchfight.
Ga maar FIFA leren spelen jij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar post hem toch maar. Ik moet leren en ik heb er geen zin in. SOG ftw
Leg die lijn 1 cm omlaag. Dank jequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Te veel mensen van onder de rode lijn
[ afbeelding ]
Rechtlijnig denkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Te veel mensen van onder de rode lijn
[ afbeelding ]
Alles kun je leren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
FIFA leren spelen .... onwetende blaag.
Je kunt FIFA of je kunt het niet.
Joh. logisch he dat het aan de kust minder warm is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
En waar woon ik? Vlak bij die 16.3 (dat is Leeuwarden en ik woon daar 15 km vandaan) FML
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo dan...
Wel binnen de zwarte lijntjes blijven he
[ afbeelding ]
Wij wonen helemaal niet aan de kust, dat scheelt toch wel 20-25 km ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Joh. logisch he dat het aan de kust minder warm is.
Ik kan, zonder de puush te zien, al voorspellen wat de inhoud van je post gaat zijn. Zo voorspelbaar ben je intussen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:50 schreef Thorb het volgende:
maar pots kan helemaal geen puushjes zien dus WTF
ok maar het is geen rechte lijn meerquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan, zonder de puush te zien, al voorspellen wat de inhoud van je post gaat zijn. Zo voorspelbaar ben je intussen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan, zonder de puush te zien, al voorspellen wat de inhoud van je post gaat zijn. Zo voorspelbaar ben je intussen.
De tweede pic niet nee. Rechte lijn of niet, hokjesdenken is iets voor autisten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
ok maar het is geen rechte lijn meer
gr gr
Zie het als een stimulans om mijn ongelijk te bewijzenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De tweede pic niet nee. Rechte lijn of niet, hokjesdenken is iets voor autisten.
Heb jij een zachte g?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn reactie liet even op zich wachten, want mijn telefoon laadde traag bij het opzoeken van het tweede plaatje dat je postte Thorb
Ik wist dat deze opmerking zou komen.quote:
tots suarezquote:
Niet zoals richting Helmond en Eindhoven (of nog erger: Limburg). In de regio Breda wordt wel een dialect gesproken, maar zonder de echte zachte g. Overigens werk ik gewoon in de Randstad. En het gebeurt me eigenlijk nooit dat iemand direct kan afleiden dat ik uit Brabant kom. Maar ik praat denk ik op mijn werk ook (onbewust) anders dan thuis.quote:
pots stompt jou op je bakkesquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:02 schreef over_hedge het volgende:
In breda heb je veel van die kma. Die dan beetje breed en stoer doen. En dan gaan ze praten en dan hebben ze een zachte gDat klinkt echt niet.
dialect brabant versta ik welquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zoals richting Helmond en Eindhoven (of nog erger: Limburg). In de regio Breda wordt wel een dialect gesproken, maar zonder de echte zachte g. Overigens werk ik gewoon in de Randstad. En het gebeurt me eigenlijk nooit dat iemand direct kan afleiden dat ik uit Brabant kom. Maar ik praat denk ik op mijn werk ook (onbewust) anders dan thuis.
Veel mensen op de KMA komen oorspronkelijk echt niet uit Breda. Die komen van heinde en verre, omdat in Breda de enige militaire academie van ons land zit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:02 schreef over_hedge het volgende:
In breda heb je veel van die kma. Die dan beetje breed en stoer doen. En dan gaan ze praten en dan hebben ze een zachte gDat klinkt echt niet.
Ja zal best. Toch wel paar keer al mee gemaakt dat het wel zo isquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Veel mensen op de KMA komen oorspronkelijk echt niet uit Breda. Die komen van heinde en verre, omdat in Breda de enige militaire academie van ons land zit.
Ik best trots op mijn dialect, en mijn regio. Ik zie niet in wat daar mis mee isquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dialect brabant versta ik welWat me vooral daar van opvalt dat ze zinnen niet of maken. Dan is het. Dat heb ik bij. inplaats van dat heb ik bij me. etc.
Mijn vriendin komt uit breda, haar opa en oma praten wel echt brabant, maar is goed te volgen.
De grammaticaquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik best trots op mijn dialect, en mijn regio. Ik zie niet in wat daar mis mee is
Ze moet hun zinnen eens afmaken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik best trots op mijn dialect, en mijn regio. Ik zie niet in wat daar mis mee is
Als dat alles is... en ik denk ook dat het misschien nog redelijk persoonsgebonden is, want dat doe ik dan weer wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ze moet hun zinnen eens afmaken.Mijn vriendin begint het al te leren.
Precies. Ik vind het wel wat hebben, iedere stad/regio zijn eigen dialectquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
YOLO gewoon doen wat je fijn/leuk vind jonguh.
Ik ben voor de eerste combo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:14 schreef rolls-reus het volgende:
Jenas cm en falque cam of henderson cm en pacheco cam in 451?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Oke thankssquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben voor de eerste combo.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:17 schreef Djeetje het volgende:
Toen ze dat zei had je moeten zeggen: Wil je niet met kanker schelden? Mijn vader is net van de trap gekankerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben hier te oud voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Ze zei dit jaar nog dat haar zusje kanker hadquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen ze dat zei had je moeten zeggen: Wil je niet met kanker schelden? Mijn vader is net van de trap gekankerd.
Goed verhaal ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
maak een youtube videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wil je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
She wants the Dquote:
Hebben wij een zachte g?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
Dreetje wat zijn deze basisschool struggles
Ik in ieder geval wel, ik heb jou nog nooit gehoord.quote:
Dit zijn struggles van een meisje die een te kleine lul krijgt (verdient ze wel).quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
Dreetje wat zijn deze basisschool struggles
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel, ik heb jou nog nooit gehoord.
Nou en.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit zijn struggles van een meisje die een te kleine lul krijgt (verdient ze wel).
Boeiend, je zit toch de hele dag binnenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
En waar woon ik? Vlak bij die 16.3 (dat is Leeuwarden en ik woon daar 15 km vandaan) FML
Hier in Brabant is het nooit weggegaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeg, wanneer is de slavernij weer ingevoerd?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hier in Andijk City is het nooit weggegaan.
Heeft Maver dit ook al gedaan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:40 schreef Djeetje het volgende:
7500: 753 keer
5000: 90 keer
3750: 16 keer
2500: 12 keer
750 : 12 keer
400 : 45 keer
Dit heb ik geopend volgens dat wat pascal ontdekte.
Echt geld zit hier niet bij in toch ?
ook nog 7x 100k packs.
Nee ik kom boven de 6 miljoen coins uitquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heeft Maver dit ook al gedaan?
Ik kreeg fitness kaarten anders niet echt voor 200 binnen hoor, meer dan de helft werd nog overboden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De consumables prijzen gisteren
De consumables prijzen vandaag
Je vergeet voor het gemak even dat de inhoud van die 6 mil coins aan packs je waarschijnlijk ook gewoon 3 mil heeft opgeleverd, die je nu nog als coins, of als spelersmateriaal hebt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ik kom boven de 6 miljoen coins uit
Als ik toch eens alles had gehouden en niks verkocht.
Misschien wel met coins, maar niet met echt geld.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:42 schreef Zhano het volgende:
Ik blijf het zeggen: Volgens mij klopt dr geen fuck van.
Maar ik verkocht ze gisteren massaal voor 450/500. Vandaag krijg ik ze amper verkocht voor 400.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kreeg fitness kaarten anders niet echt voor 200 binnen hoor, meer dan de helft werd nog overboden.
ik heb Ibra, robben, xavi, benzema (toen nog 70k), 3x yaya toure, david silva en hart gehad als de beste.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak even dat de inhoud van die 6 mil coins aan packs je waarschijnlijk ook gewoon 3 mil heeft opgeleverd, die je nu nog als coins, of als spelersmateriaal hebt.
Aha op die manier. Ik wilde kopen en jij verkopen. En jij PS3? Ik Xbox.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar ik verkocht ze gisteren massaal voor 450/500. Vandaag krijg ik ze amper verkocht voor 400.
En de overige meuk was alles bij elkaar ook gewoon heel wat coins waard.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb Ibra, robben, xavi, benzema (toen nog 70k), 3x yaya toure, david silva en hart gehad als de beste.
uitgaande van 3m verlies is wel reëelquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En de overige meuk was alles bij elkaar ook gewoon heel wat coins waard.
Dat denk ik ook. Mijn verlies is in verhouding veel minder denk ik, omdat ik eigenlijk alleen maar 2500c-packs open.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
uitgaande van 3m verlies is wel reëel
PS3quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aha op die manier. Ik wilde kopen en jij verkopen. En jij PS3? Ik Xbox.
Hoewel prijzen van consumables volgens mij niet echt verschillen tussen de consoles.quote:
4* Skills in 14quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:51 schreef Fuszy het volgende:
zal vast een dikke repost zijn, maar care.
wat een baas die Per
In het begin is 100k veel duurder.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:49 schreef Djeetje het volgende:
Ik weet tenmiste voor volgend jaar dat ik geen psn cards of msp ga kopen als ik een xbox heb.
als ik coins koop en daarvan packs open heb ik er veel meer
Best lekker, ons kantoor staat 20 meter af van het stationquote:Station Gouda ontruimd na bommelding
Station Gouda is donderdagmiddag ontruimd vanwege een bommelding.
Dat meldt GoudaFM
Van en naar station Gouda is op last van de politie geen treinverkeer mogelijk.
Dit ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In het begin is 100k veel duurder.
zal wel weer een vals alarm zijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Op nu.nl:
[..]
Best lekker, ons kantoor staat 20 meter af van het station
Vast wel. Ik kijk uit het raam, en het hele station is afgezet met lint. Maar hier gaat iedereen gewoon rustig door met werkenquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:07 schreef v0lt026 het volgende:
Djeetje, je mag wel wat coins van me kopen hoor om je verlies goed te maken van je pakjes
hoeveel ?quote:
even mijn sponsor bellenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:09 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
800k voor 75¤ en een gedeelte gaat naar Wefut
ja heb sinds gister galaxy s4 gekregen van zequote:Op donderdag 6 juni 2013 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met de telefoon van je sponsor, toch?
Hoe laat was dat? Mn meisje komt daar straks langsquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Op nu.nl:
[..]
Best lekker, ons kantoor staat 20 meter af van het station
Als hij echt zo zeldzaam is, gaat de stelling "wat de gek ervoor geeft" alleen maar harder gelden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
De 1e IF Dos Santos die ik op de markt heb gezien ging voor 376k. Dat is een tegenvaller zeg.
Op de ps3 heb ik er nog geen 1 gezien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
De 1e IF Dos Santos die ik op de markt heb gezien ging voor 376k. Dat is een tegenvaller zeg.
Daarom is de weg ook afgesloten! Dadelijk blijft ze nog vast zitten tussen de lantaarnpaal en het stoplicht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Mn meisje komt daar straks langs
5 minuten geleden. Station is nog steeds afgesloten, treinverkeer ligt plat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? Mn meisje komt daar straks langs
Het zou toch wat zijn als ik hem als 1e silver IF van het jaar in een pack zou krijgenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als hij echt zo zeldzaam is, gaat de stelling "wat de gek ervoor geeft" alleen maar harder gelden.
Reken er maar niet op. Die rol had ik voor mezelf in gedachten namelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als ik hem als 1e silver IF van het jaar in een pack zou krijgen
Maar jij hebt al een paar keer een silver IF gehad. Volgens mij heb jij ook best veel 2.5k packs geopend, dat is hier toch nog niet gepost?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Die rol had ik voor mezelf in gedachten namelijk.
grappenmakers hier ik pull hem.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Die rol had ik voor mezelf in gedachten namelijk.
Ik heb zelf wel eens uitgerekend dat ik in totaal zo'n 2500 silverpacks heb geopend. Vanavond eens nagaan of die schatting een beetje klopt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar jij hebt al een paar keer een silver IF gehad. Volgens mij heb jij ook best veel 2.5k packs geopend, dat is hier toch nog niet gepost?
Ja dan ben je ook domquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:21 schreef Thorb het volgende:
Ging ff zwemmen, water vond ik vrij koud m. Blijkt 16.5 graden
Daar moet je tegen kunnenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dan ben je ook dom. Temperatuur is wel heerlijk om te zwemmen, maar het water nog lang te koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |