PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Oke Rijstbal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:02 schreef JoeydeKoala het volgende:
Ik verwacht binnen nu en een kwartier een post dat kamikazie eten gaat maken.
Nee, had ik Pascal ooit wijsgemaakt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Serieus?
Wist ik niet![]()
Kut leven heb je dan
Nu denk ik ook dat het Baje is.quote:
Wil je er over discussiëren?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu denk ik ook dat het Baje is.
En als het niet zo is moet degene die deze kloon is zich diep beschaamd voelen
Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik welIs litmanen er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet ze. Wat wordt het?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:16 schreef Kamikazie het volgende:
Nou ik ga maar is eten maken (ik zit nog net in de 15 min als het goed is)
Houdoe
Nee met nutteloze Users voer ik geen discussiesquote:
Is dezelfde kraag als nu bij het uitshirt volgens mijquote:
Denk een uitsmijtertjequote:
In dat filmpje zie je meer weer hoe prachtig het is dat het PSV stadion zo middenin de stad ligtquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ook echt Narsingh Locadia en Hiljemark in dat filmpje omdat verder van niemand bekend is of ze volgend seizoen nog bij PSV spelen
85 euro nuquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind hem ook mooi, ga hem denk ik ook halen.
Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef zerokil het volgende:
PSV wordt maar 1x 100 jaar, en de 200 jaar ga je niet mee maken.
Geen seizoenskaart hebben als supporterquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef zerokil het volgende:
Zo'n shirt niet halen..
Dan ben je ook geen supporter imo.
Gast, je kunt niet van mensen met een modaal salaris en 2 kinderen verwachten dat ze even 85 euro neer knallen voor een t-shirt (quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef zerokil het volgende:
Zo'n shirt niet halen..
Dan ben je ook geen supporter imo.
#VDMquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen seizoenskaart hebben als supporter
Ik denk weer lekker met mezelf.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast, je kunt niet van mensen met een modaal salaris en 2 kinderen verwachten dat ze even 85 euro neer knallen voor een t-shirt () in deze economische tijden. Domme mongool ben jij zeg.
Mja ik ga hem wel halen, weet nog niet wie achterop ...
Of ik laat hem blanco, heb ik met het vorige uit shirt ook beviel wel goedquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk weer lekker met mezelf.
Of er moet een leuke speler komen. Heel misschien Strootman
Dan hoop ik dat PSV een andere speler haalt die Marcelo heetquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef Reemi het volgende:
Als je Marcelo op je rug zet, sponsor ik een tientje.
Idd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen seizoenskaart hebben als supporter
Als je Marcelo erop zet betaal ik 30 euroquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast, je kunt niet van mensen met een modaal salaris en 2 kinderen verwachten dat ze even 85 euro neer knallen voor een t-shirt () in deze economische tijden. Domme mongool ben jij zeg.
Mja ik ga hem wel halen, weet nog niet wie achterop ...
Of Timmy_Turner achteropquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
Timmy Turners psv shirt met Marcelo achterop
Reemi: ¤10
Poker ¤5
vul aan
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef Reemi het volgende:
Als je Marcelo op je rug zet, sponsor ik een tientje.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
Poker ¤5
vul aan
die 1e reactiequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:34 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_onregelmatige.html#![]()
![]()
Is dit al nieuws?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
Poker ¤5
vul aan
Revontulet ¤5~10quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
Poker ¤5
vul aan
Denk niet dat hij het meendequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Telt die 30 euro van Litmanen ook voor mij?
aan het maveren?quote:
Ja ik vroeg het toch? Zeg dan ja of neequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik wil dat anders best graag zien
Tourequote:
Nieuwe kit van manchester united?quote:
Als van Dijk komt gaat die achterop. Miss Locadia, miss Strootman. Wss mijn eigen naamquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef WeCanDoIt het volgende:
Psv shirt
Ga ik sowieso halen. Maarja wie achterop..
Luc Nilisquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wou ook een oude held doen
Kezman waarschijnlijk
Die heb ik maar een seizoen echt zelf gezien. Van Nistelrooij was mijn eerste echte held. Beetje jammer dat hij niet terugkwam alleenquote:
Gilles de Bilde danquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:49 schreef zerokil het volgende:
Een vroegere held is natuurlijk wel mooi.
Maar ik heb Nilis etc. niet bewust meegemaakt, dan vind ik het een beetje raar om zo iemand achter op mijn shirt te laten zetten.
Van Dijk? Die vind ik persoonlijk echt slecht. Een 2e marcelo, en ongecontroleerd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als van Dijk komt gaat die achterop. Miss Locadia, miss Strootman. Wss mijn eigen naam
Cocu hek al op mijn andere uit jubileum.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:56 schreef WeCanDoIt het volgende:
Of cocu
Die heb ik meegemaakt toen hij terug kwam
Oh ja. Bommel die v/d Berg ging uitscheldenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet veel psv'ers die zo koel zijn hoor.
Ja dit wel, ik loop altijd in mijn RKC shirtquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:25 schreef Fuszy het volgende:
Net alsof er iemand in een psv shirt durft te lopen. Dan schaam je je toch kapot
Feyenoordquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:25 schreef Fuszy het volgende:
Net alsof er iemand in een psv shirt durft te lopen. Dan schaam je je toch kapot
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:26 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn neefje heeft Chevalier achteropen een handtekening.
Hij probeert het eraf te krijgen
Eerste paar wedstrijden ging wel ja, maar daarnaquote:
Hij trapte wel heel vaak in de buitenspelval van de tegenstanderquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eerste paar wedstrijden ging wel ja, maar daarna
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:27 schreef Zhano het volgende:
Feyenoord shirts zijn voor schoffelaarsHad me niks verbaasd als de New Kids die aan hadden gehad ipv die oranje hesjes.
Maar wees eerlijk. Meestal was het gewoon niet buitenspel. Kan de grens ook niet zien als bijv Cuco een bal naar voren jaagt. Want snel is hij zeker welquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij trapte wel heel vaak in de buitenspelval van de tegenstander
Durf ik niet te zeggen. De wedstrijden die ik heb gezien was het vaak wel buitenspel. Sowieso heeft die gast het record buitenspel op zijn naam staan ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk. Meestal was het gewoon niet buitenspel. Kan de grens ook niet zien als bijv Cuco een bal naar voren jaagt. Want snel is hij zeker wel
Ik heb het over Feyenoordquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het over een psv shirt hoor. Niet over Feyenoord.
Lens kan er ook wat van hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. De wedstrijden die ik heb gezien was het vaak wel buitenspel. Sowieso heeft die gast het record buitenspel op zijn naam staan ofzo.
chillquote:
Ja heb zin om van het weer te genieten. Zit nu met lange mouwen aan omdat hier airco op standje vries staat.quote:
Hou je bek sukkel.quote:
ga naar buiten. Kan nooit kloppen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is overal in Nederland warm en hier natuurlijk weer niet16.3 graden volgens Buienradar.
In de zon zal het wel warmer zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is overal in Nederland warm en hier natuurlijk weer niet16.3 graden volgens Buienradar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |