abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juni 2013 @ 21:57:57 #26
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_127537202
Wat zijn die beesten toch allemaal even mooi... harige zachte knuffelballetjes... O+
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Moderator zaterdag 8 juni 2013 @ 08:23:21 #27
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_127548687
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:44 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik moest even goed kijken, dacht dat het een eend was wat ik zo snel zag. :') :D
Een eend? Dat had ik er nog niet in gezien. Hij had ook zijn koppie er helemaal in en kon er niet uit. Dus bleef hij maar stil zitten. :').

Ik weet trouwens niet zeker of hij voor een deel Brit is, maar ik vermoed van wel. Hij heeft een mooie volle blauwe vacht, is ontzettend zachtaardig, haalt nooit uit, zelfs niet bij de dierenarts of op weg daar naar toe, en geeft een nieuwe betekenis aan de term lui. Zelden zo'n inactieve kat gehad, maar hij is ook wel al bijna 14 jaar oud. Hij mag de afgesloten binnentuin in, maar in de 5 jaar dat ik hem heb, is 10 minuten wel het maximum voor hem gebleken. Dan houdt hij het voor gezien. En hij 'praat' veel. :').

Daarentegen heeft hij een spits koppie en koperen vlekjes in zijn ogen.

Ik vermoed dus een mix van Europese korthaar en een Brit.

[ Bericht 7% gewijzigd door UIO_AMS op 08-06-2013 08:31:49 ]
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_127548749
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:52 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm misschien is het iets van de Silver Tabby of Silver shaded, want Loki kan écht wel uithalen :') Polle heeft haar laatste jaren regelmatig terror van Loki gehad (Polle was een europees korthaartje dat ik had, een vrouwtje). Ook medicijnen geven aan hem is pure hell: op een gegeven moment zet-ie z'n nagels in je handpalm; zo lekker diep en gemeen, als teken dat-ie die rotpillen niet wil :P Hele antibioticakuur daardoor vernaggeld afgelopen jaar :( Maar verder is het een scheetje hoor :') O+ Melktrappelen, buikje kroelen, aanhankelijk zijn..
Ik heb ook een silver tabby en die kan ook echt krabben en bijten. Sowieso zijn de silver tabby's wat pittiger van karakter, wat ik zo lees en hoor.
De laatste keer bij de dierenarts kreeg hij een prik, en toen beet hij in mijn vinger. Toen s avonds mijn vinger 6x zo dik werd kon ik ook nog even langs het ziekenhuis, voor een (tetanus)prik. :')

Ik zal straks nog even een foto plaatsen. :)
pi_127548932
Met zijn knuffeltje, lekker hangen tegen de bank

Hij was best een grote kat, maar sinds hij een lomp groot broertje heeft, lijkt hij heel klein.

zaterdag 8 juni 2013 @ 11:00:56 #30
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127550437
Oh, wat een knapperd! En lief zo, op de bank O+ O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_127557873
Dat knuffeltje er ook naast :D
pi_127567557
:) tnx!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 12:50:51 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128654651
Loki vindt de loungeset in het geheel niet vervelend O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_128654980
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 12:50 schreef SEMTEX het volgende:
Loki vindt de loungeset in het geheel niet vervelend O+
[ afbeelding ]
Knapperd! O+

Heb hetzelfde kussen trouwens. :D
All good things are wild and free.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 13:35:09 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128655566
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:04 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Knapperd! O+

Heb hetzelfde kussen trouwens. :D
H&M :) Vind die hele lijn gaaf O+
  woensdag 10 juli 2013 @ 14:02:31 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128795498

*Gaap*
pi_128796437
Niet om het één of ander, maar ik zie in de OP een lieverdje staan genaamd Shino, van tliciouz, hoe is het daar eigenlijk mee? En dat andere dropje uit de OP, van DaisyMelody, ben ik ook wel benieuwd naar :@
pi_128802305
Psst, kper!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128802660
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:03 schreef Snowbells het volgende:
Psst, kper!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pssst, Snowbells ;)

SPOILER
pi_128802683
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:11 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Pssst, Snowbells ;)

SPOILER
O+ O+ aaah.
pi_128827051
Lief!! Hier gaat het net zo! Midden in de nacht hoor ik dan opeens een klein miauwtje (in hoeverre je het een miauw kan noemen) en dan is het Tom die graag wilt dat ik ruimte voor hem maak zodat hij tegen m'n buik aan kan liggen en dan wilt hij knuffelen... O+
Jerry gaat juist vervelend doen als hij aandacht wilt want dan weer een beetje jammer is...
pi_128827352
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:06 schreef Suusje79 het volgende:
Lief!! Hier gaat het net zo! Midden in de nacht hoor ik dan opeens een klein miauwtje (in hoeverre je het een miauw kan noemen) en dan is het Tom die graag wilt dat ik ruimte voor hem maak zodat hij tegen m'n buik aan kan liggen en dan wilt hij knuffelen... O+
Jerry gaat juist vervelend doen als hij aandacht wilt want dan weer een beetje jammer is...
Ik wil niet zeggen dat Sjimmie vervelend doet als ie aandacht wil, maar wat ik wel vaag vind is als ik bijvoorbeeld achter de pc zit, of gewoon tv kijk, dan gaat ie op een afstandje zitten mauwen. Dan kan ik hem roepen of proberen te lokken zoveel als ik wil, hij blijft zitten. Dus ja, op een gegeven moment kom je dan omhoog, loop je naar hem toe, je beweegt je hand in zijn richting om hem een aai te geven, loopt ie weg... -O- Gaat ie in de gang zitten. En daar blijft ie dan wel zitten als je hem dan aait. Alsof het in de gang lekkerder is om een aai te krijgen dan in de kamer :?

Ook heb ik op 1 van de slaapkamers 2 wasrekjes staan. Vaak als ik naar bed ga loopt Sjimmie naar dat kamertje toe, en gaat daar mauwen. Dus dan loop ik daar ook ff naartoe, maar dan gaat ie achter de wasrekjes zitten mauwen. En dan kijkt ie je aan alsof het doodnormaal is dat je ff die wasrekjes aan de kant zet om hem te aaien :')

Sjors is wat dat betreft net wat makkelijker. Die komt gewoon naar je toe. Meestal als je net een spelletje aan het doen bent, racen of zo. Komt ie met zijn dikke kont voor het beeld en op het toetsenbord zitten. Leuk joh, als je net online aan het gamen bent :')

Sjors is ook een echte vent, buikje heeft ie, en hij laat scheten _O- Ja, echt, je hoort ze niet, maar je ruikt ze wel }:| Gaat ook echt zo heel geniepig. Dan ligt ie naast je op de bank, of op bed, ben je hem aan het aaien, staat ie ineens op en loopt ie weg. Hmmm, hij zal wel honger of dorst hebben ofzo, denk je dan, tot je het ruikt. Echt, die lucht is niet normaal, als ik een week lang alleen maar bier drink en shoarma eet stink ik nog niet zo :7
pi_128827526
Geweldige kattenverhalen _O-
pi_128827728
Hahaha!! Zie het helemaal voor me met die scheten! Gelukkig doen Tom en Jerry dat niet!

Sjimmie is idd wel erg met het aandacht trekken! Maf dat hij bepaalde plaatsen heeft waar hij aangehaald wilt worden! Het is in de woonkamer op de bank ofzo toch gezelliger dan in de gang zou je zeggen! Jerry gaat vooral hard miauwen en dat midden in de nacht dus ja... :') Of hij gaat aan de kledingkast staan krabben... Als ik hem dan roep komt hij wel op bed liggen en als ik hem dan aai is het wel weer even goed maar ja dan ben je toch wakker...
Tom is ook veel makkelijker, die maakt me zachtje wakker of als ik op de bank zit dan gaat hij me zitten aanstaren terwijl hij op tafel zit. Dan moet ik gaan liggen en dan komt hij lekker bij mij liggen. Hij gaat ook gewoon tegen me aan liggen en dan kan ik gewoon verder slapen dat is wel fijn!
Maar het blijven maffe beesten! O+
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:40:49 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_128829388
Loki mauwt alleen hard als we niet als ware lakeien de deur voor hem open doen. Meneer heeft ontdekt wanneer hij dan héél hard gaat miauwen, er uiteindelijk iemand komt die hem buiten laat :P
pi_128934096
Mag ik mij ook melden als brokjesverstrekster van een Brit, een langharige in dit geval. Nika (officieel Nikita-Mara) woont sinds 10 mei bij mij. Ze is 2 jaar en heeft net een nestje gehad. Ze is bij mij gekomen als gezelschap van mijn Noorse Boskat die ik toen 2 weken had.
In het begin negeerden ze elkaar veel, later wel acceptatie, maar ook wat vechtpartijen, maar de laatste week liggen ze regelmatig samen in een mandje, en likt Elin Nika totdat Nika er genoeg van heeft. Hopelijk zet deze trend zich voort, want die vechtpartijen zijn niet echt fijn om te zien en te horen.
Totdat ik Nika kreeg had ik eigenlijk nog nooit van een Brit gehoord, en me er ook niet in verdiept. Ik lees hier dat het zulke zachtaardige diertjes zijn en dat klopt, nog geen nagel gezien, en tandjes alleen gevoeld als ik snoepjes geef en niet snel genoeg ben _O- .
Kortom, ik ben behoorlijk "Brit-fan" aan het worden, en ga me eens flink inlezen, al zal er geen bijkomen, 2 tweejarige dames is genoeg hier in huis.

[/URL][/img]

We have far more in common than that which devides us..
pi_128942941
Wat is Nika mooi!! Fijn dat ze nu goed met elkaar over weg kunnen!
  zondag 14 juli 2013 @ 20:39:43 #48
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_128947565
Poezen die samen in een mandje slapen O+

Die van ons komen niet verder dan dit:
pi_128948135
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:39 schreef Gwywen het volgende:
Poezen die samen in een mandje slapen
hihihi...valt tegen hoor, 5 minuten later vlogen de vlokken haar weer door de kamer. Maar ik was zoooo blij met deze eerste toenadering dat ik 'm meteen heb vastgelegd.
Ik heb nu ook constant een feliway in de kamer, het lijkt te helpen. Misschien wennen ze nu echt goed aan elkaar en gaat het over een maandje of zo, van nature nog beter.
We have far more in common than that which devides us..
pi_128948948
Ze moeten even bepalen wie de baas is maar als dat eenmaal geregeld is dan gaat het helemaal goedkomen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')