quote:
Op donderdag 11 juli 2013 10:06 schreef Suusje79 het volgende:Lief!! Hier gaat het net zo! Midden in de nacht hoor ik dan opeens een klein miauwtje (in hoeverre je het een miauw kan noemen) en dan is het Tom die graag wilt dat ik ruimte voor hem maak zodat hij tegen m'n buik aan kan liggen en dan wilt hij knuffelen...
Jerry gaat juist vervelend doen als hij aandacht wilt want dan weer een beetje jammer is...
Ik wil niet zeggen dat Sjimmie vervelend doet als ie aandacht wil, maar wat ik wel vaag vind is als ik bijvoorbeeld achter de pc zit, of gewoon tv kijk, dan gaat ie op een afstandje zitten mauwen. Dan kan ik hem roepen of proberen te lokken zoveel als ik wil, hij blijft zitten. Dus ja, op een gegeven moment kom je dan omhoog, loop je naar hem toe, je beweegt je hand in zijn richting om hem een aai te geven, loopt ie weg...

Gaat ie in de gang zitten. En daar blijft ie dan wel zitten als je hem dan aait. Alsof het in de gang lekkerder is om een aai te krijgen dan in de kamer
Ook heb ik op 1 van de slaapkamers 2 wasrekjes staan. Vaak als ik naar bed ga loopt Sjimmie naar dat kamertje toe, en gaat daar mauwen. Dus dan loop ik daar ook ff naartoe, maar dan gaat ie achter de wasrekjes zitten mauwen. En dan kijkt ie je aan alsof het doodnormaal is dat je ff die wasrekjes aan de kant zet om hem te aaien
Sjors is wat dat betreft net wat makkelijker. Die komt gewoon naar je toe. Meestal als je net een spelletje aan het doen bent, racen of zo. Komt ie met zijn dikke kont voor het beeld en op het toetsenbord zitten. Leuk joh, als je net online aan het gamen bent

Sjors is ook een echte vent, buikje heeft ie, en hij laat scheten

Ja, echt, je hoort ze niet, maar je ruikt ze wel

Gaat ook echt zo heel geniepig. Dan ligt ie naast je op de bank, of op bed, ben je hem aan het aaien, staat ie ineens op en loopt ie weg. Hmmm, hij zal wel honger of dorst hebben ofzo, denk je dan, tot je het ruikt. Echt, die lucht is niet normaal, als ik een week lang alleen maar bier drink en shoarma eet stink ik nog niet zo