SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Erg belangrijk zijn IOI'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Korte youtube movies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Dit kon wel eens een stormlooptopic worden met al die zolderkamer autisten
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten![]()
opgeruimdquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:41 schreef Awesome_ het volgende:
Huh, wat is deze? Waar is alles gebleven?![]()
![]()
Grappig dat de meeste mensen denken dat de opening of eerste indruk het belangrijkste is. Terwijl het juist het minst belangrijke is.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Rangschik de verschillende factoren die volgens jou meespelen eens van meest belangrijk naar minst belangrijk dan.![]()
Je goed voelen op nr 1. Daarna niet emotioneel afhankelijk zijn van anderen. Op nr 3 totaal niet nadenken, in het moment leven Gaat vaak samen met 1. Daarna empatie, kunnen voelen wat anderen voelen op elk moment. En op vijf slim zijn met logistiek, weten met wie ze is, waar ze woont en andere omgevingsfactoren. Zoveel mogelijk tijd met haar spenderen is ook belangrijk.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik lach niemand uit. PUA is een serieuze aangelegenheid, ik heb mezelf er in verdiept afgelopen tijd. Ik begin in te zien dat het veel meer is dan vrouwen oppikken.quote:![]()
Het is een manier van leven. Een manier van leven waardoor je je onzekerheid kan laten voor wat het is, je beter in je vel komt te zitten door bewezen technieken te gebruiken, jezelf te ontwikkelen op mentaal gebied door middel van oefeningen en succesvoller te zijn in de omgang met mensen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ah. Vertel, misschien kun jij mij uitleggen wat het dan is.![]()
Nee echt, ik wil je wel wat boeken laten lezen erover. Het is echt serieus interessant materiaal. Heel veel dingen doen we onbewust.quote:![]()
Goed. Laat mij maar wat boeken lezen daarover. Tips?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee echt, ik wil je wel wat boeken laten lezen erover. Het is echt serieus interessant materiaal. Heel veel dingen doen we onbewust.
Wat doen we onbewust?![]()
Zal vanavond ff kijken voor je. We doen onbewust van alles, van signalen afgeven tot aan bevestiging zoeken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed. Laat mij maar wat boeken lezen daarover. Tips?
Wat doen we onbewust?![]()
Zeker wel. Er is zelfs een website voor waar je een persoonlijke kan regelen:quote:
http://www.lesbianpickupartist.com/En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.![]()
Ik weet zeker dat je na deze inspirerende youtubefilmpjes wel fan van hem bentquote:
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.![]()
Wat me opvalt is dat er veel mensen zijn die niet eens weten dat ze onzeker zijn en eigenlijk deze (grote) gaten nog bevatten die eigenlijk flink in de weg staan:
- Negatief praten over vrouwen of exen.
- Drank nodig hebben om plezier te kunnen hebben met het uitgaan.
- Schaamtegevoel kunnen krijgen door bijvoorbeeld een vieze vlek.
- Een emotioneel gevoel krijgen bij "afwijzingen".
- Extra hun best doen voor een date door wat langer voor de spiegel te gaan staan.
- Zich afvragen wat terug te smsen/whatsappen.
- Zich afvragen wanneer terug te smsen/whatsappen.
- Discussies moeten winnen met vrouwen waarmee het juist gezellig was.
- Al tijden geen seks gehad hebben, rationaliseren dat ze de "ware" ervoor nog niet gevonden hebben, toch stiekem masturberen.
- Zeggen niet uit te gaan voor de vrouwen, wel stiekem hopen dat die leuke vrouw op je af stapt of tegen te komen.
- Vrouwen net iets aardiger behandelen dan mannen.
- Een plan bedenken om haar te benaderen.
- Verliefd worden op elke vrouw die wat meer aandacht geeft dan een andere vrouw.
- Denken dat je aantrekkingskracht moet "opbouwen".
- Waarde hechten aan een openingszin.
- Inplannen om op date x actie te gaan ondernemen.
- Teveel aandacht niet fijn vinden, vooral als je "afgewezen" wordt in een publieke ruimte waar iedereen je ziet en hoord, bijvoorbeeld overdag. Toch liever internet daten dan de leuke meid die op het station stond te wachten aanspreken.
- Zoeken naar signalen en haar toegankelijkheid meten. Als ze me aankijkt, stap ik op haar af, als ze met een gozer gezellig praat, ga ik niet.
- Als het niet lukt met een meid, terugwaards rationaliseren dat ze toch niet zo knap of leuk was.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Mja, daar zitten een aantal dingen tussen die je beter niet kunt doen inderdaad. Maar vind jij net zoals Scorpie dat dit hele PUA gebeuren met name iets is om jezelf mentaal te verbeteren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:14 schreef firefly3 het volgende:
Wat me opvalt is dat er veel mensen zijn die niet eens weten dat ze onzeker zijn en eigenlijk deze (grote) gaten nog bevatten die eigenlijk flink in de weg staan:
- Negatief praten over vrouwen of exen.
- Drank nodig hebben om plezier te kunnen hebben met het uitgaan.
- Schaamtegevoel kunnen krijgen door bijvoorbeeld een vieze vlek.
- Een emotioneel gevoel krijgen bij "afwijzingen".
- Extra hun best doen voor een date door wat langer voor de spiegel te gaan staan.
- Zich afvragen wat terug te smsen/whatsappen.
- Zich afvragen wanneer terug te smsen/whatsappen.
- Discussies moeten winnen met vrouwen waarmee het juist gezellig was.
- Al tijden geen seks gehad hebben, rationaliseren dat ze de "ware" ervoor nog niet gevonden hebben, toch stiekem masturberen.
- Zeggen niet uit te gaan voor de vrouwen, wel stiekem hopen dat die leuke vrouw op je af stapt of tegen te komen.
- Vrouwen net iets aardiger behandelen dan mannen.
- Een plan bedenken om haar te benaderen.
- Verliefd worden op elke vrouw die wat meer aandacht geeft dan een andere vrouw.
- Denken dat je aantrekkingskracht moet "opbouwen".
- Waarde hechten aan een openingszin.
- Inplannen om op date x actie te gaan ondernemen.
- Teveel aandacht niet fijn vinden, vooral als je "afgewezen" wordt in een publieke ruimte waar iedereen je ziet en hoord, bijvoorbeeld overdag. Toch liever internet daten dan de leuke meid die op het station stond te wachten aanspreken.
- Zoeken naar signalen en haar toegankelijkheid meten. Als ze me aankijkt, stap ik op haar af, als ze met een gozer gezellig praat, ga ik niet.
- Als het niet lukt met een meid, terugwaards rationaliseren dat ze toch niet zo knap of leuk was.
Het komt op mij over dat dit alles hoofdzakelijk het uitgangspunt heeft om zoveel mogelijk chicks in bed te krijgen. Als dat je doel is, oke, maar dat lijkt me toch echt de nadruk en niet je persoonlijke ontwikkeling.Grijp ze!![]()
Zeker, stressgevoel verdwijnt. Elke dag is onvoorspelbaar want je bent veel spontaner. Je leeft veel meer in het moment vanwege je zelfvertrouwen. Je waardeert vrouwen meer en dat krijg je ook terug. En vooral leer je dat hard werken loont.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:42 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Mja, daar zitten een aantal dingen tussen die je beter niet kunt doen inderdaad. Maar vind jij net zoals Scorpie dat dit hele PUA gebeuren met name iets is om jezelf mentaal te verbeteren?
Het komt op mij over dat dit alles hoofdzakelijk het uitgangspunt heeft om zoveel mogelijk chicks in bed te krijgen. Als dat je doel is, oke, maar dat lijkt me toch echt de nadruk en niet je persoonlijke ontwikkeling.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Als ik het goed begrijp is het doel om uiteindelijk gewoon met vrouwen om te kunnen gaan. Ze te zien voor wie ze echt zijn en dat je zelf niet in allerlei wanen verkeerd die je eigen kansen ook nog eens ondermijnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zeker, stressgevoel verdwijnt. Elke dag is onvoorspelbaar want je bent veel spontaner. Je leeft veel meer in het moment vanwege je zelfvertrouwen. Je waardeert vrouwen meer en dat krijg je ook terug. En vooral leer je dat hard werken loont.
Maar wil je later nog wel settelen met kinderen etc? Dat je de ervaringen die je op deze manier op doet gebruikt om juist een echte geschikte partner te kunnen vinden. Dat je dus niet maar iemand neemt bij gebrek aan beter of dat je gewoon niet open genoeg bent om een juist iemand te vinden.
Want dit lijkt me wel een periode, voor een wat jongere leeftijd (twintiger jaren).Grijp ze!![]()
Geen idee wat ik later ga doen. Overigens, Tyler heeft kinderen en gaat nog steeds 7 dagen per week uit hehe.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:15 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het doel om uiteindelijk gewoon met vrouwen om te kunnen gaan. Ze te zien voor wie ze echt zijn en dat je zelf niet in allerlei wanen verkeerd die je eigen kansen ook nog eens ondermijnen.
Maar wil je later nog wel settelen met kinderen etc? Dat je de ervaringen die je op deze manier op doet gebruikt om juist een echte geschikte partner te kunnen vinden. Dat je dus niet maar iemand neemt bij gebrek aan beter of dat je gewoon niet open genoeg bent om een juist iemand te vinden.
Want dit lijkt me wel een periode, voor een wat jongere leeftijd (twintiger jaren).Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Tyler overigens over online dating en looks:
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Eigenlijk zou de OP een update moeten krijgen. Meer richting RSD's self improvement ipv van het over-analytische killer wetenschappelijke van the mystery method en zo.
De ene methode is meer gebaseerd op 'having fun' en dat je met een positieve vibe mensen aantrekt, de andere neigt meer naar trucjes, riedeltjes en is ook de kant van PUA die bij de meeste mensen tegen de haren in strijkt.
Dit was in ieder geval bij mij ook zo en geeft een vertekend beeld van dit hele gebeuren, waardoor de haters ook maar blijven komen in dit topic
BEASTMODE![]()
Wat een figuur. Triest dat er mensen in trappen. Zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
jullie zijn zeker een fan van deze man
http://www.rooshv.com/People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Deze manquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:37 schreef firefly3 het volgende:
Tyler overigens over online dating en looks:heb hem afgekeken.
Inderdaad, en het is ook helemaal aan jezelf wat je er mee doet. Als je wat moeilijkheden hebt, gewoon even naar dat filmpje kijken. Wat hij allemaal exact gezegd heeft maakt niet uit, je wordt gewoon even wakker geschud.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
Eigenlijk zou de OP een update moeten krijgen. Meer richting RSD's self improvement ipv van het over-analytische killer wetenschappelijke van the mystery method en zo.
De ene methode is meer gebaseerd op 'having fun' en dat je met een positieve vibe mensen aantrekt, de andere neigt meer naar trucjes, riedeltjes en is ook de kant van PUA die bij de meeste mensen tegen de haren in strijkt.
Dit was in ieder geval bij mij ook zo en geeft een vertekend beeld van dit hele gebeuren, waardoor de haters ook maar blijven komen in dit topicGrijp ze!![]()
Baal ervan dat ik pick up niet eerder heb ontdekt. Jezus die meidenExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik bedank je voor deze link.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
http://www.rooshv.com/
[ Bericht 7% gewijzigd door ArnieAlberts op 09-06-2013 04:52:31 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Mja ik las het door en ik moet zeggen, ik trapte er wel met boter en suiker in.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat een figuur. Triest dat er mensen in trappen. Zo moeilijk is het niet.
Het is dat ik nooit wat via Amazon bestel.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Zeg me aub niet dat je dit serieus wilde gaan bestellen?quote:Op zondag 9 juni 2013 04:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja ik las het door en ik moet zeggen, ik trapte er wel met boter en suiker in.
Het is dat ik nooit wat via Amazon bestel.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.![]()
Willekeurig van die website:quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
http://www.rooshv.com/En die artikelen op die site hebben meer van dat soort rommelquote:Anger Is An Aphrodisiac To Women
How To Cheat On Your Girlfriend Without Getting Caught
Feminism Killed The Nice Guy. Ik ben geen aanhanger van RSD, maar je moet ze toch nageven dat ze in ieder geval geen klootzakken op de wereld zetten, in tegenstelling tot dit soort figuren. Althans, wat ik van Tyler gezien heb, die overige lui zijn volgens mij wel tamelijke douchebags
![]()
Okee, dan zeg ik dat niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zeg me aub niet dat je dit serieus wilde gaan bestellen?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Het proces zelf is vooral succes. Wat mijn groei betreft, vroeger was ik al blij met een facebook. Later had ik geleerd dat nummers ook vrij weinig betekende. Een keer had ik in een dag een stuk of drie of vier nummers verzameld, maar had er dacht ik vrij weinig aan. Toen langzaam verder op gaan bouwen. Ook meer lef gaan kweken overdag op straat enzo.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:40 schreef japiedevlugge het volgende:
Krijgen we ook nog persoonlijk succesverhalen firefly3?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ben het met alles eens op nummer 2 na, als je iemand echt leuk vindt en verliefd bent waarom zou je dan niet emotioneel afhankelijk willen zijn van iemand? TE afhankelijk is natuurlijk niet goed, dan gedraag je je als een onzeker knulletje. Alleen ik denk dat je best mag laten blijken dat je iemand erg leuk vindtquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:52 schreef firefly3 het volgende:
Je goed voelen op nr 1. Daarna niet emotioneel afhankelijk zijn van anderen. Op nr 3 totaal niet nadenken, in het moment leven Gaat vaak samen met 1. Daarna empatie, kunnen voelen wat anderen voelen op elk moment. En op vijf slim zijn met logistiek, weten met wie ze is, waar ze woont en andere omgevingsfactoren. Zoveel mogelijk tijd met haar spenderen is ook belangrijk.![]()
![]()
Niet emotioneel afhankelijk bedoel ik niet kwaad of frustratie gevoelens krijgen als een meid je de eerste paar min "afwijst". Een emotionele band werkt perfect als het in balans is of als zij net iets meer investeerd. Kanteld het net te ver jouw kant op, gaat meestal de relatie uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:34 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Ben het met alles eens op nummer 2 na, als je iemand echt leuk vindt en verliefd bent waarom zou je dan niet emotioneel afhankelijk willen zijn van iemand? TE afhankelijk is natuurlijk niet goed, dan gedraag je je als een onzeker knulletje. Alleen ik denk dat je best mag laten blijken dat je iemand erg leuk vindtExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Okee, misinterpretatie van mijn kant danquote:Op maandag 10 juni 2013 17:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet emotioneel afhankelijk bedoel ik niet kwaad of frustratie gevoelens krijgen als een meid je de eerste paar min "afwijst". Een emotionele band werkt perfect als het in balans is of als zij net iets meer investeerd. Kanteld het net te ver jouw kant op, gaat meestal de relatie uit.Ben het met je eens dat kwaad/gefrustreerd worden alleen maar averrechts zal werken!
Ik denk dat de emotionele band sowieso in balans moet zijn, hoezo zou het alleen uitgaan als de man meer investeert en niet als de vrouw meer investeert?![]()
Een vrouw kan nog iets meer hangen aan het afhankelijke, vanwege evolutie. We moesten vroeger voor eten en bescherming zorgen. Die bescherm drang hebben we nog een beetje, en zij wilt een man met zelfvertrouwen. Voor ons hoeft ze niet perse zo veel zelfvertrouwen te hebben.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Neem dat je hier bedoelt dat het voor pick up makkelijk is als ze niet veel zelfvertrouwen heeft omdat ze dan makkelijk(er) te manipuleren/bespelen zijn, zodra je echt om iemand geeft zie je diegene als het goed is graag gelukkig en zonder zelfvertrouwen is dat niet mogelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:27 schreef firefly3 het volgende:
Een vrouw kan nog iets meer hangen aan het afhankelijke, vanwege evolutie. We moesten vroeger voor eten en bescherming zorgen. Die bescherm drang hebben we nog een beetje, en zij wilt een man met zelfvertrouwen. Voor ons hoeft ze niet perse zo veel zelfvertrouwen te hebben.
Als je liever vrouwen hebt zonder zelfvertrouwen zodat je daar macht over hebt dan bekijk je dit hele gebeuren volgens mij een beetje ziekelijk, vooral als je dat dik gedrukte stuk letterlijk meent, als uitgangspunt neemt en generaliseert door er een ons-uitspraak van te maken. Wie zijn die ons?Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.![]()
Tja nu komen we toch weer bij het punt dat ik denk dat een beetje afhankelijkheid opzich niks mis mee is, zolang het maar niet doorslaat. Dat een vrouw graag een man met zelfvertrouwen wil lijkt me logisch, ik als man vind het echter ook belangrijk dat mijn vriendin zelfvertrouwen heeft en goed in haar vel zitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:27 schreef firefly3 het volgende:
Een vrouw kan nog iets meer hangen aan het afhankelijke, vanwege evolutie. We moesten vroeger voor eten en bescherming zorgen. Die bescherm drang hebben we nog een beetje, en zij wilt een man met zelfvertrouwen. Voor ons hoeft ze niet perse zo veel zelfvertrouwen te hebben.![]()
![]()
Zal ik het zo zeggen, mannen voelen zich niet ineens minder aangetrokken als ze soms wat onzeker is. Omgedraaid gaat dat sneller. Grappig dat er over innerlijk altijd alles dood genuanceerd wordt, maar dat vrouwen over het algemeen tieten hebben niet.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Het heeft allemaal te maken met een andere hormoonhuishouding en andere hersen verbindingen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
En dan trucjes om daarop in te spelen en manipuleren?
Zie je het nog wel als mensen of zijn het puur targets?Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.![]()
Gewoon ervoor zorgen dat je je zelfvertrouwen niet verliest, wat extra veel voor haar betekend.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Wat weer een punt extra om voor manipulatie in te zetten is?Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Als je je zelfvertrouwen behoud hoef je haar niet te "gamen" hoor. Aantrekkingskracht blijft gewoon vanzelf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:53 schreef Canillas het volgende:
Wat weer een punt extra om voor manipulatie in te zetten is?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Het kan inderdaad klinken alsof je misbruik van iemand wil maken, maar het tegendeel is misschien wel waar. Als je weet wat iemand leuk vind en hoe iemand werkt dan heb je meer oog voor die ander dan dat je maar wat aanmoddert en hoopt dat die ander je leuk gaat vinden.
Het gaat erom dat jij kan zijn wat die ander wil.
Altans dat is de strekking die ik van die yt sprekers heb gehaald.Grijp ze!![]()
Dit klinkt toch wel nogal sneu? Wat wil je daarmee bereiken? Wat hoop je te krijgen/bewijzen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:11 schreef japiedevlugge het volgende:
Het gaat erom dat jij kan zijn wat die ander wil.
Je moet toch wel onzeker over jezelf zijn wil je op die manier iets van bevestiging van een ander bij elkaar bedelen?
Kan je je niet beter richten op willen zijn wie jij bent?Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |