Naja idd, bevroren stukjes banaan blenderen. Nom! Maar zeker als je bananen overrijp zijn dan zit er echt een shitload aan fruitsuiker in. Ik kan het wel eten, maar na het trainen anders verander ik in en bolletje *sad*quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:06 schreef Novem het volgende:
[..]
BananenijsHoe dan? Weet wel dat als je bevroren bananen door de blender gooit je ijs krijgt dat echt precies dezelfde textuur heeft als roomijs
Maakt dat echt zo veel uit?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Naja idd, bevroren stukjes banaan blenderen. Nom! Maar zeker als je bananen overrijp zijn dan zit er echt een shitload aan fruitsuiker in. Ik kan het wel eten, maar na het trainen anders verander ik in en bolletje *sad*
Gister heb ik een heel belangrijk reflectie ding afgemaakt & naar z'n huis gebrachtquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Minder dik in mijn geval, dikke prima
O: half stokbrood met pindakaas, kop koffie
T: kop koffie, paar mangistan
L: half stokbrood met pindakaas
T: koffie, paar mangistan
D: nog niet helemaal uit, rijst met kip of noodlesoup
T: smoothie
Thuiswerken vandaag, veel hoger in de concentratie, komt helemaal goed met dat stage hier. Bij probability ook?
Ja lekker manquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Naja idd, bevroren stukjes banaan blenderen. Nom! Maar zeker als je bananen overrijp zijn dan zit er echt een shitload aan fruitsuiker in. Ik kan het wel eten, maar na het trainen anders verander ik in en bolletje *sad*
Ik vind je tof, maar moet een beetje huilen van je eetpatroon. Carb galore!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Thuiswerken vandaag, veel hoger in de concentratie, komt helemaal goed met dat stage hier. Bij probability ook?
Gaat je lukken joh, komt goedquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Gister heb ik een heel belangrijk reflectie ding afgemaakt & naar z'n huis gebracht
- nu alles in portfolio zetten & bewijsstukken oploaden
- dan een competentieplan ook aanpassen, uploaden en langsbrengen
- dan stage onderzoeksverslag afmakenmaar dat vind ik nog best lastig om goede interne en externe analyse te doen etc. en ik heb eigenlijk geen tijd meer
Ik heb gister een bak met een soort besjes? leeggegeten of misschien druiven. En een salade met linzen en nootjes!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind je tof, maar moet een beetje huilen van je eetpatroon. Carb galore!
Nou ja dit moest allemaal al maandag af zijn. Of nou ja in januari.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:22 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Gaat je lukken joh, komt goed
Bij mij wel. Ik ben niet slank, wil afvallen en ben best carbgevoelig dus ik moet nadenken over wanneer ik het eet.quote:
Ja dat klopt loveli, zodra ik weer thuis ben ga ik ongelofelijk goed mijn best doen voor jou! Al zal ik dan ook wel 3x per dag koolhydraten eten denk. De keuze hier is in ieder geval niet reuze.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind je tof, maar moet een beetje huilen van je eetpatroon. Carb galore!
Nou, kom op dan! Doen we wie het eerste klaar is, ik wil hem morgen (concept) afhebbenquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja dit moest allemaal al maandag af zijn. Of nou ja in januari.
Why?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:31 schreef WillieW het volgende:
• L: Zelfgemaakte noodles met veel groente + kipfilet (alles mager)
Voor het sporten teer ik op mijn havermoutshake, daar zit ik wel vol vanquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja lekker manZeker als je zo'n kommetje ijs eet, dan heb je zo 2/3 bananen op denk ik
Ik eet sinds ik weer hardcore ben alleen nog maar een banaantje voor het sporten, voor de energie. Waarom eet jij het na het trainen? Glycogeen weer aanvullen ofzo?
Is veel lekkerder dan die kant-en-klare rotzooi. En het is toevallig mager.quote:
Ik moet hem nu af hebbenquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ja dat klopt loveli, zodra ik weer thuis ben ga ik ongelofelijk goed mijn best doen voor jou! Al zal ik dan ook wel 3x per dag koolhydraten eten denk. De keuze hier is in ieder geval niet reuze.
[..]
Nou, kom op dan! Doen we wie het eerste klaar is, ik wil hem morgen (concept) afhebben
Gelukkig, ik dacht dat het expres mager was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:39 schreef WillieW het volgende:
[..]
Is veel lekkerder dan die kant-en-klare rotzooi. En het is toevallig mager.
Ik denk dat loveli juist doelt op alles mager. Dat is namelijk helemaal niet nodig. Vet heb je nodigquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:39 schreef WillieW het volgende:
[..]
Is veel lekkerder dan die kant-en-klare rotzooi. En het is toevallig mager.
Haha.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Voor het sporten teer ik op mijn havermoutshake, daar zit ik wel vol van*burps*
Na het sporten, het zijn snelle suikers...ik krijg soms echt een hongerklap na het trainen.
[ afbeelding ]
Je was me voorquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat het expres mager was.
Ik ook, vraag M.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha.
Ik kan dan ook heel gemeen zijn ja
Ik moet wel bekennen dat ik fanatiek bezig ben met mijn nieuwe levensstijl. Ik probeer de "slechte" vetten te vermijden en let tegenwoordig op alles qua eten. Heb al vaker een dieet gevolgd, maar op een of andere manier kon ik dat niet volhouden, maar deze levensstijl wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat het expres mager was.
Ik was inderdaad beetje onduidelijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik denk dat loveli juist doelt op alles mager. Dat is namelijk helemaal niet nodig. Vet heb je nodig
Ja ik heb ook weleens een bad case of hangerquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Voor het sporten teer ik op mijn havermoutshake, daar zit ik wel vol van*burps*
Na het sporten, het zijn snelle suikers...ik krijg soms echt een hongerklap na het trainen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef the85mc het volgende:
Heb even een vraag: zaterdag ga ik naar afscheids/afstudeer feestje van een vriendin. Nu wil ik haar een boek geven over het land waar ze naar toe gaat reizen. Maar dat feestje is in een cafe, dus ik vraag me af hoe handig het is om dat dan te geven. Of wel gewoon meenemen?
Ja joh, toch niet de bedoeling dat je helemaal van het padje gaat op zo'n feestje of wel? Neem aan dat je niet de enige zal zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef the85mc het volgende:
Heb even een vraag: zaterdag ga ik naar afscheids/afstudeer feestje van een vriendin. Nu wil ik haar een boek geven over het land waar ze naar toe gaat reizen. Maar dat feestje is in een cafe, dus ik vraag me af hoe handig het is om dat dan te geven. Of wel gewoon meenemen?
slank, for everybody's common sense....quote:
ligt er ook een beetje aan welk formaat boek, als het maatje bosatlas is, zou ik er niet de hele avond mee willen zeulen, maatje boekenweekgeschenk is dan weer geen probleemquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef the85mc het volgende:
In aanvulling daarop:quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
slank, for everybody's common sense....
- feestjes en cadeautjes
- waar moet je de fiets parkeren
- planning van studie/werk
- waar slapen na een nachtdienst...
oh ja, moet ik nu aan denken: wat de apotheker mij hier aanrade was cortison zalf, wat ook tegen eczeem enzo gebruikt wordt. Verder is er een pilltje dat claritine heet, wat mij goed hielp. Ik heb vroeger vaak allergische reacties gehad op muggebulten, ben een keer van een schoolreisje in het bos teruggekomen met honderd muggebulten, alleen op m'n gezicht...quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
In aanvulling daarop:
Wat mij afgelopen nacht heeft gered van de jeuk: skin repair oil van de Action!
Ingredienten zijn o.a. calendula, lavendel, rozemarijn en kamille.
Dat was nadat de handdoeken met azijn, talkpoeder, nestosylzalf en het negeren niet hielpen.
Wel even mn huisarts gebeld voor een zalfje ofzo, want dit is toch echt betrekkelijk vervelend.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh ja, moet ik nu aan denken: wat de apotheker mij hier aanrade was cortison zalf, wat ook tegen eczeem enzo gebruikt wordt. Verder is er een pilltje dat claritine heet, wat mij goed hielp. Ik heb vroeger vaak allergische reacties gehad op muggebulten, ben een keer van een schoolreisje in het bos teruggekomen met honderd muggebulten, alleen op m'n gezicht...
Ze kan het vaak bij het café laten liggen en dan de volgende dag ophalen..quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:37 schreef the85mc het volgende:
Ja, ik dacht meer als iedereen allemaal grote/zware dingen meeneemt dan is dat lastig. Maar goed, das ook niet mijn probleem haha.
Oh noes! Gelukkig vinden ze T over het algemeen lekkerder dan mijzelve. Ben wel benieuwd hoe het in Australie gaat zijn. Ik sprak mensen die daar een soort imkers hoofddeksel hadden gekocht omdat ze gek werden van de muggenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh ja, moet ik nu aan denken: wat de apotheker mij hier aanrade was cortison zalf, wat ook tegen eczeem enzo gebruikt wordt. Verder is er een pilltje dat claritine heet, wat mij goed hielp. Ik heb vroeger vaak allergische reacties gehad op muggebulten, ben een keer van een schoolreisje in het bos teruggekomen met honderd muggebulten, alleen op m'n gezicht...
Mijn reacties op Nederlandse muggen zijn nooit zo heel heftig, maar de Italiaanse muggen waren echt niet tof.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ikben dus ook bang voor Italiaanse muggenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn reacties op Nederlandse muggen zijn nooit zo heel heftig, maar de Italiaanse muggen waren echt niet tof.
Nu lijkt het beter te gaan qua jeuk enzo, maar het is echt een drama.
Deet meenemen en smeren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ikben dus ook bang voor Italiaanse muggen [ afbeelding ]
waar haal ik dat vandaan dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Deet meenemen en smeren.
En anders even een apotheek inlopen en dan geven ze je wel iets tegen de jeuk. Dingen die je hier niet zonder recept krijgt.
Deet hebben ze wel bij de drogist, denk ik?quote:
Bij de kruidvat/etos/trekpleister.quote:
okquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bij de kruidvat/etos/trekpleister.
Dit is slank, neem dan een broccoli luchtbedquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
okik heb daar nog nooit op gelet
![]()
Zal het op mn lijstje erbij zetten![]()
En deze wil ik ook heel graag!
[ afbeelding ]
die heb ik nog nooit gezien! Zou ik ook wel leuk vinden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Dit is slank, neem dan een broccoli luchtbed
Of een courgettequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gezien! Zou ik ook wel leuk vinden.
Of prei, dat past wat gemakkelijker in de vorm van een luchtbed
De laatste keer dat ik bij zo'n feestje was (een promotie, en zij zou een week later naar het buitenland verhuizen) nam iedereen gewoon de kado's mee en had zij zelf een autootje + bob geregeld om alles naar huis te krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef the85mc het volgende:
Lekker bezig!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:38 schreef Mufasa208 het volgende:
Ze zijn iig een stuk groter dan die kleine krengen.![]()
[todo]
• Literatuuronderzoek
• 2 clientenverslagen
• Stageleerverslag
• Bewijsvoering
• Portfolio uploaden
Af:
• Ondernemingsplan
• 2 clientenverslagen
Literatuuronderzoek is bijna af en van het weekend de 2 clientenverslagen. Dan heb ik de volgende hele week om een stageleerverslag te maken en de zooi te laten aftekenen en uploaden.
En ik heb een waarneming voor ongeveer 8 a 12 uurtjes per week voor een paar weekjes. Woei, dat is een begin!
Of spijkerbroeken die aan het rek hangen te drogenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:28 schreef Nallie het volgende:
Muggen vinden mij ook altijd wel relaxed geloof ik
Sinds ik verhuisd ben weinig last meer van eigenlijk!
Wellicht dat de katten invloed hebben? Die vangen sowieso alles wat vliegt en kruipt
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of spijkerbroeken die aan het rek hangen te drogenman wat schrikken vannacht...
Dit is echt een 20-25e van de maand eetpatroon zeg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Rijst met kip is ook met groenten uiteraard, alleen de groenten hier zijn vaak schaars. In de ochtend en middag een stuk stokbrood met pindakaas omdat ik wel even genoeg heb van het straatvoer hier. Ik heb weer zin in gekookte aardappels met groenten en een stuk vleesquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dit is echt een 20-25e van de maand eetpatroon zeg.
Redelijk geslapen nog, maar half uurtje eerder wakker dan gister.
Hehe, daarvoor is het inderdaad nog te vroeg in de maand. Al regel ik in tijden van financiële nood meestal wel dat ik elders een bordje kan meeprikken of wat boterhammen kan fixen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ah okee, ik dacht dat je uit schraperigheid euroshopperafbakbrood met pindakaas eet tweemaaldaags.
/confessie
Badhuis/zwembad/zee in de buurt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik zou sporten maar er komt geen water uit de kraan dus dan kan ik straks niet douchen.... zal ik het erop wagen dat hij vanavond weer werkt of niet?
ik heb er twee aan gehad, eentje stond leuk, andere was idd net een omabroekjequote:Op donderdag 6 juni 2013 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Vraag me alleen af of zo'n broekje wel echt flatteus is of dat ik er eerder als een oma in uitzie
"Ja, en meteen ook voor het laatst, want ik bestel net bij webshops die dt-fouten makenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:48 schreef loveli het volgende:
@ webshop:
Besteld u voor het eerst bij ons?
Oh echt, waarom is dat erg?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:59 schreef loveli het volgende:
Door het laaggesneden/hoge broekje en de nekband van het topje, maakt 'ie volgens mij optisch de schouders smaller en heupen breder. Ben niet meteen fan.
Geen douche daar en ook geen badhuis/zwembad/zee in de buurt, enkel een vieze rivier. Time flies, nog 8 weken waarvan 3 stage dus de rest een beetje sightseeing. Nou ja, heb maar gesport... vroeg of laat zal er wel weer water uit de kraan komenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:33 schreef Perruche het volgende:
UKS heb je geen douche in de sportschool? En hoelang blijf je nog daar waar je bent?
Komt helemaal goed! Is Duuf nog even thuis? Succesquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En toen ging de kraamzorg voor de laatste keer naar huis...Ik vind het maar eng
.
Daarna blijft ze bij jullie wonenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Komt goed joh. Ontspan en geniet van je kleine!quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Nu moet je zelf bedenken wanneer en wat je moet eten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Voor de kraamzorg hoop ik dat ze nog vaker naar huis magquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Geen fanquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:32 schreef Perruche het volgende:
Zijde kleding (jurk/blouse etc) mooi of niet mooi, in het algemeen?
Zijdequote:Op donderdag 6 juni 2013 16:32 schreef Perruche het volgende:
Zijde kleding (jurk/blouse etc) mooi of niet mooi, in het algemeen?
Het glanst mij te veel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb het niet over herenboxers he. Maar waarom niet?
Ik ben fan van zijde, in de winter is het warm, in de zomer niet klam. Als het aan mij lag had ik zijde kleding, lakens, the whole sh'bam.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:37 schreef Perruche het volgende:
Glanst niet altijd heuralleen van dat goedkope polyester zijde.... huuu!
Maar loveli is dat een beetje geschikt als zomerjurkje denk je?
Ohquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is niet het materiaal, maar hoe je de stof weeft.
Je bestelt er net? Zojuist dus?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
"Ja, en meteen ook voor het laatst, want ik bestel net bij webshops die dt-fouten maken"
Ik zou pantalon doen (mits geen polyester zweetspul) dat draagt veel lekkerder in deze warmte! Plus het is netter welquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb morgen een bruiloft en nou heb ik geen probleem om een outfit uit te zoeken, maar m'n vriend vraagt zich wel af wat hij nou het beste aan kan doen. Jullie tips? Ik dacht gewoon aan donkere jeans, mooi overhemd en nette schoenen. Maar vriendlief twijfelde weer of hij geen pantalon aan moet doen.
Tenzij je vrijgezel bent, dan kun je zelf bepalen wat je draagtquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:22 schreef Perruche het volgende:
Toch is het wel leuk om vrouw te zijn he, als man heb je vrij weinig keuze
Lolquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Tenzij je vrijgezel bent, dan kun je zelf bepalen wat je draagt
Hij mag het zelf bepalen hoor, maar er is dus geen dresscode helaas. Ben dus benieuwd wat ik morgen allemaal ga zien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Tenzij je vrijgezel bent, dan kun je zelf bepalen wat je draagt
of gewoon pantalon met blouse en jasje maar sowieso zonder das? En ligt ook aan soort pak; ik heb er een van katoen met wol en die is juist zo luchtig dat ik hem in de zomer aan kan zonder problemen, maar in de winter is het ietwat koudquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:38 schreef Goodbye het volgende:
Maar goed, beter overdressed dan underdressed denk ik. Al is een pak misschien wel warm morgen
Als ik hem dit laat lezen gaat 'ie vast in pakquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:39 schreef Perruche het volgende:
Mannen in paksoms kom ik hier het gebouw in en denk ik wel van ommmnomnom.
Pantalon vind ik vaak frisser dan een spijkerbroek...quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:38 schreef Goodbye het volgende:
Maar goed, beter overdressed dan underdressed denk ik. Al is een pak misschien wel warm morgen
Plateau, als je afvalt word met alles wat je doet de weerstand minder en ga je dus sowieso minder verbranden. Als het afvallen je ook spiermassa gekost heeft nog weer meer. 2 dagen goed KT doen en flink (wel goed, dus niet vies veel KH's maar beste lading eiwitten en goede portie goede vetten) eten en daarna verder met afvallen kan vaak al helpen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:17 schreef J.B. het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje m.b.t. afvallen! Ik ben 1,86 meter lang en ben er de afgelopen 3.5 maand in geslaagd van 98 naar 85 kilo te gaan, maar sinds ongeveer 2 weken is het gestabiliseerd en gaat er, ondanks veel sporten en nauwelijks consumeren van vet en suiker, niks meer af. Heeft iemand enig idee hoe dat kan komen en beter nog, hoe ik over dat punt heen geraak?
lijdtquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
kut!!
Mijn lief is morgen jarig, helemaal niet aan gedacht.
En als je een spijkerbroek aantrekt, ben je dan af? Of lijdt het af van de bruidsjurk?
Bloemkoolpapje met geprakte aardappel in een groentesaus is inderdaad ook best lekker, dan met draadjesvlees het bord schoonvegenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn bloemkool... te ver doorgekookt.. vind het lekker
Ja dan ben je af.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
kut!!
Mijn lief is morgen jarig, helemaal niet aan gedacht.
En als je een spijkerbroek aantrekt, ben je dan af? Of lijdt het af van de bruidsjurk?
Jouw lijstjequote:Op donderdag 6 juni 2013 17:57 schreef Goodbye het volgende:
Enniewee, lijstje maar even
O: klein bakje brinta met kaneel, appel en rozijntjes
S: kort rondje in de sportschool (2 km hardlopen in 12 min, wat KT)
L: visterrine + asperges, 3 stukjes stokbrood met boter
T: italiaans schepijs (citroen en passievrucht in een hoorntje)![]()
D: salade tomaat/komkommer/feta/olijven, paar volkoren crackertjes (kleine) met peppadewtapenade
T: griekse yoghurt met ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
volgende keer in de oven doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, aardappelomelet in een koekenpannetje is niet goed, uit elkaar gevallen
Die is hier niet.quote:
Sorry, zit nog op het werk, met steeds 6 minuten tussendoor op een knop te drukken, dus word een beetje flauw.quote:
Schiet dan eens op!quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:35 schreef V1z0R het volgende:
GB, zoiets zou toch best kunnen?
Rest mag ook wel reageren trouwens, wil zelf namelijk wat 'degelijker' kleden af en toe, punt is alleen dat ik hier dan wat meer uit de boot val dus wel zekerheid wil hebben dat het 'kan'.Is inderdaad netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ik kan dus niet zo goed inschatten of deze bruiloft wellicht nog iets formeler is.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hele dag? Dan vragen, anders lijkt me zoiets voldoende. Kun je das en colbert nog altijd voor zekerheid meenemen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is inderdaad netjes, maar ik kan dus niet zo goed inschatten of deze bruiloft wellicht nog iets formeler is.
Geen probleemquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Sorry, zit nog op het werk, met steeds 6 minuten tussendoor op een knop te drukken, dus word een beetje flauw.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Perry is dood(voor wie niet weet: een van mn nijnen)
*ei kwijt wil dus bij meerdere mensen dropt*
Rest mag ook wel reageren trouwens, wil zelf namelijk wat 'degelijker' kleden af en toe, punt is alleen dat ik hier dan wat meer uit de boot val dus wel zekerheid wil hebben dat het 'kan'.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral riem en bijpassende schoenen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
komt goed!quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Deels zomaar (hij at goed en zag er prima uit) maar vermoedde al tijdje dat ie ouder was dan asiel had gezegd want hij was wel een beetje een luiwammeskonijn vergeleken met Tamina. Denk dus ouderdom ofzoquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]das niet leuk...
Had je het een beetje verwacht? Of zomaar ineens?
ik ook, maar vooral omdat ik moeite had met niks doen en kijken hoe zij t huis poetstequote:Op donderdag 6 juni 2013 20:13 schreef Skoap het volgende:
[..]
komt goed!
ik was eigenlijk wel blij dat ze weg ging. Ze was geweldig, maar ik wilde gewoon graag met zijn 3'tjes zijn
dan nog schrik je natuurlijk wel... Zeker omdat hij goed at en er goed uitzag!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deels zomaar (hij at goed en zag er prima uit) maar vermoedde al tijdje dat ie ouder was dan asiel had gezegd want hij was wel een beetje een luiwammeskonijn vergeleken met Tamina. Denk dus ouderdom ofzo
Ah, nee! Perryquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Perry is dood(voor wie niet weet: een van mn nijnen)
*ei kwijt wil dus bij meerdere mensen dropt*
Heb niet echt een fashion-sense dus ik gok altijd maar wat, schoenen en riem matchen is eigenlijk enige wat ik begreep bij 'netjes'.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooivooral riem en bijpassende schoenen
Wij vonden het jammer, vooral omdat zij lekker voor veel van de huishoudelijke klusjes zorgde en eventueel bezoek opvingquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:13 schreef Skoap het volgende:
[..]
komt goed!
ik was eigenlijk wel blij dat ze weg ging. Ze was geweldig, maar ik wilde gewoon graag met zijn 3'tjes zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Tamina leek net wat zoekende maar verders niks, hou haar wel extra in de smiezen komende dagen! Moet wel gewoon goed eten enzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan nog schrik je natuurlijk wel... Zeker omdat hij goed at en er goed uitzag!
Ik maakte me laatst zorgen om ons konijn omdat ze wat lustelozer was, maar volgens mij was ze gewoon schijzwanger, want ze maakten een nestje, maar dan maak je je toch gelijk zorgen... Wilde al naar de DA.
Hoe is het met Tamina dan? Merk je iets aan dr?
daar heb ik idd wel over zitten denken, maar ik ben zo bang dat ze elkaar de tent uit gaan vechten als ze een tijdje uit elkaar zijn... Dat deden ze de eerste keer en ik ben heel bang dat het niet meer goed komt dan. En we hebben geen ruimte voor nog twee konijnen erbij helaasquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tamina leek net wat zoekende maar verders niks, hou haar wel extra in de smiezen komende dagen! Moet wel gewoon goed eten enzo.
Schijnzwanger is idd maf! Misschien helpt het om haar te steriliseren?![]()
En bedankt voor de koesjes jedermann
Zoute heeft meer boter denk ik, zo smaakt t welquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog een uurtje dan komt lief weer thuis.
Hij heeft geen nootjes van de markt meegenomen zie ik net (zal te maken hebben dat hij 2 kg is aangekomen, zei die tussen neus en dikke buik door)
Wij gaan teveaak uit eten, ontbijtbuffetten e.d.
Straks lekker popcorn.
Waarom is zoete popcorn 410 kcal / 100 en zoute 517/100gr?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik pakte net een handje chips uit de zak. Toen keek ik ernaar en dacht ik "nee, nee". En heb ik ze weggegooid.
you strong woman!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik pakte net een handje chips uit de zak. Toen keek ik ernaar en dacht ik "nee, nee". En heb ik ze weggegooid.
Mwoah. Dat is ook de eerste keer sinds tijden hoorquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:54 schreef _Dido_ het volgende:
Yay, alle oefeningen met 2 kg gedaanbetekent wel dat ik op zoek moet naar zwaardere gewichtjes voor de lichtere oefeningen.
Iets verteld me dat jij geen chips hebt alleenquote:
Welke chips?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Rest mag ook wel reageren trouwens, wil zelf namelijk wat 'degelijker' kleden af en toe, punt is alleen dat ik hier dan wat meer uit de boot val dus wel zekerheid wil hebben dat het 'kan'.Hangt er ook vanaf hoe de broek valt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Ja, ik twijfel zelf ook nogquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mooi overhemd V1z! Van die deftige mannenschoenen vind ik altijd een beetje maf zelf.
Nallielijstje
Uniek![]()
Oh en XM, succes met zelf voor de mini zorgen! Komt vast helemaal goed, maar lijkt me idd even spannend
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:46 schreef Probability het volgende:
Woah heb uitstel tot morgen voor m'n verslag
Even naar de nachtwinkel voor proviand knallen en dan inleveren!!!!!!!
Half kratje bavaria is maar 6 flesjes, doe je netjesquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
M'n beste codeerwerk voor de opleiding is ook gebeurd na een sloot koffie en een half kratje
Ik had het over bierquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Half kratje bavaria is maar 6 flesjes, doe je netjes![]()
Go Prob
Oh ik kijk hier alleen in m'n pauzes..quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
Als je het dan toch doet, hier niet meer kijken en de flow vinden!
(volgende keer een (studeer)account maken met blokkades, al je vaste websites die je afleiden blokkeer je daaronder, bij drempels heb je minder de neiging je te laten afleiden)
[..]
Ik had het over bier
Naja, was geen bavaria in ieder gevalquote:
Redundantie is nuchter gezien iets wat je wilt tegengaan, procesgegevens is me ook geleerd niet op te slaan... Het laatste jaar heb ik oude systemen verbeterd door dat juist toe te passen...quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef the85mc het volgende:
Haha, met deadlines wissel ik koffie af met meer koffieVan alcohol ga ik lallen, ook op papier
Oh ik ga het zoeken om terug te kijken. nog meer tips?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef V1z0R het volgende:
Iemand die trouwens nadenkt over de schaliegasboringen, kijk op nl2, dit wil je niet. Je kunt je water letterlijk in de fik steken. Wat uit je kraan komt is vlambaar.
Nee,dit willen we inderdaad niet. Maar het komt er toch. Kan men in de toekomst verdienen aan water en natuur, want er groeit ook niets meer. Walgelijke ontwikkeling.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef V1z0R het volgende:
Iemand die trouwens nadenkt over de schaliegasboringen, kijk op nl2, dit wil je niet. Je kunt je water letterlijk in de fik steken. Wat uit je kraan komt is vlambaar.
Dat is niet leuk maar dat waren beelden uit de VS toch? Ik weet niet hoe ze hun watersysteem daar hebben geregeld maar in Nederland zie ik dat niet zo snel gebeuren. Dat door de boormethode gas mengt met grondwater is te begrijpen maar het grondwater wat wordt gebruikt voor drinkwater gaat niet direct naar je kraan in Nederland.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef V1z0R het volgende:
En ik snap dan weer niet waarom iemand zich daar druk over kan makenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:45 schreef _aurum_ het volgende:
En eens met Novem wbt kleding. Echt spijkerbroeken aandoen naar een begrafenis/bruiloft? Mijn WTF-o-meter slaat dan in het rood, ik mis dan alleen nog gympen eronder
Ik vond het wel een beetje apart dat m'n zwager in spijkerbroek en t-shirt naar de begrafenis van m'n oma kwam. En toen was ik 13, dus dat viel me toen al opquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En ik snap dan weer niet waarom iemand zich daar druk over kan makenOeeeeeh, hij/zij heeft een spijkerbroek aan. EEN SPIJKERBROEK!
Waar gaat het heen in deze wereld?!
Ik zou 100x liever hebben dat mensen in hun afgetrapte jeans en sneakers komen als ze zich daar prettig in voelen, dan dat ze zich in een pak hijsen waar ze zich ongemakkelijk in voelen.
Los daarvan: je hebt spijkerbroeken en spijkerbroeken. Er zijn ook nettere varianten zeg maar.
Naja, da's dan duidelijk een verschil van mening. Het gaat over netheid, stukje respect, opvoeding en weten hoe je je moet kleden voor een "event" (weet ff Nederlandse woord niet)quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En ik snap dan weer niet waarom iemand zich daar druk over kan makenOeeeeeh, hij/zij heeft een spijkerbroek aan. EEN SPIJKERBROEK!
Jouw feestje, jouw wensen. Bij mij mag je opbokken met je spijkerbroek op een net "event".quote:Ik zou 100x liever hebben dat mensen in hun afgetrapte jeans en sneakers komen als ze zich daar prettig in voelen, dan dat ze zich in een pak hijsen waar ze zich ongemakkelijk in voelen.
Los daarvan: je hebt spijkerbroeken en spijkerbroeken. Er zijn ook nettere varianten zeg maar.
Big-business en politici die een leuke beloning staat te wachten waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 06:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee,dit willen we inderdaad niet. Maar het komt er toch. Kan men in de toekomst verdienen aan water en natuur, want er groeit ook niets meer. Walgelijke ontwikkeling.
Gooodmorning!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:05 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen! Wakker worden met hoofdpijn grrr.
Planning:
O. Kwark met lepel jam en zonnepitjes
T. Bth jam
L. Salade of broodje ergens
T. appel en nog iets
D. Restje lasagne met salade ofzo?
mijn stiefvader heeft áltijd bandshirts aan, mocht ik ooit gaan trouwen, zoekt ie maar mooi iets andersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou 100x liever hebben dat mensen in hun afgetrapte jeans en sneakers komen als ze zich daar prettig in voelen, dan dat ze zich in een pak hijsen waar ze zich ongemakkelijk in voelen.
De muesli zou ik eventueel wel weg kunnen laten idd, maar die havermout wil ik er wel in houden. Ik ga wel even experimenteren, thanksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:16 schreef Quinazoline het volgende:
Dido, kun je niet kiezen? Dus griekse yoghurt met muesli, OF met havermout, OF met noten? Dan is het al een stukje minder calorierijk? Ik meng momenteel volle kwark met wat dunnere roeryoghurt en doe daar een klein handje muesli doorheen, ook erg lekker.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, de koelkast, hpkw!
Ik heb vandaag vrij, en gistermiddag ook al. Straks eens evenin de tuin werken, het zonnetje schijnt! Nu eerst buiten ontbijten...
De afritsbroekdrager heeft verloren imho.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag trouwens ooit iemand in een afritsbroek met sandalen op een begrafenis.
Heb ik nu gewonnen?
nee, zal straks foto's maken!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]![]()
Beter!!
Zijn er al ergens foto's gepost van je nieuwe huisje met tuin?
Waarom had je die troep in huis danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik plaatste het ook al in het dieettopic, maar nu ook hier. Misschien vind ik wat motivatie.
Ik (VR)eet echt alles wat los en vast zit ophet moment. Het sporten heb ik deze weem weer redelijk opgepakt. Maar het eten is gewoon drama, en ik weet niet hoe
ik de knop terug om moet zetten.
Vandaag de dag begonnen met 2 beschuitjes 1 met pure hagel en een met een pkakje graskaas.
Maar een planning durf ik niet echt te maken. Zo in ieder geval boodschappen doen en gezonde dingen in huis halen!
Herkenbaar! Gezonde dingen in huis halen en na een paar dagen ben je weer van je behoefte aan troep af. Even doorzettenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik plaatste het ook al in het dieettopic, maar nu ook hier. Misschien vind ik wat motivatie.
Ik (VR)eet echt alles wat los en vast zit ophet moment. Het sporten heb ik deze weem weer redelijk opgepakt. Maar het eten is gewoon drama, en ik weet niet hoe
Vandaag de dag begonnen met 2 beschuitjes 1 met pure hagel en een met een pkakje graskaas.
Maar een planning durf ik niet echt te maken. Zo in ieder geval boodschappen doen en gezonde dingen in huis halen!
Ja!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:55 schreef the85mc het volgende:
Joycie, ik kan me soms ook slecht inhouden..
Wat ik doe is geen koekjes etc in huis halen. Als ik toch honger heb, eerst 2 glazen water drinken. Soms heb ik dorst ipv honger merk ik. Als ik dan nog trek heb ga ik of magere kwark of wortelen/tomaatjes eten. Werkt bij mij prima. Vooral kwark zorgt ervoor dat je lang geen trek hebt.
a) waarom haal je die troep in huis?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Sowieso veel troep over van mijn verjaardag. Ik vind overal welniets en als ik het niet vind sta ik zo bij de supermarkt.quote:
Dat hangt ook van de locatie af en van de diepte waarvan men boort. Het is denk ik aannemelijker dat het diepe grondwater wordt bevuild waaruit wij drinkwater halen dan het ondiepe grondwater (dit is dus niet dezelfd laag grondwater) die weer van invloed is op het milieu hierboven. Er vanuit gaande dat het gas behoorlijk diep zit en je dus door verschillende lagen in de bodem moet om het te kunnen winnen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:29 schreef Novem het volgende:
Gasland is een goede documentaire hierover. Behalve dat het gas in het drinkwater komt (in de us dan, hoe dat hier zit weet ik niet), komt het dus in ieder geval in het grondwater, evenals de chemicalien die worden gebruikt om het gas te winnen, wat resulteert in dode vissen in de sloot en kale koeien in de wei. Ik snap echt heel erg niet dat ze dit gaan doen.
Ik gok dat ik ver kom met die pot pindakaasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
a) waarom haal je die troep in huis?
En b) als je al trek hebt, waarom eet je geen eiwitten en vetten? Dus bijv. kip en avocado, gekookte eitjes/gebakken eitjes, lepel in een pot pindakaas.
Ik wil je met een vreetbui wel een pot pindakaas op zien eten
Carbs zijn echt evil op zulke momenten omdat je er een shitload van kan eten.....
Hangt ook af van de caprock. Als die ook gefrackt wordt kan gas + chemicalien ontsnappen naar ondiepere lagen. Dat gas staat vaak onder hoge druk dus dat wil ergens eruit. Dat fracken lijkt ervoor te zorgen dat t ook ongecontreeld gebeurd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Dat hangt ook van de locatie af en van de diepte waarvan men boort. Het is denk ik aannemelijker dat het diepe grondwater wordt bevuild waaruit wij drinkwater halen dan het ondiepe grondwater (dit is dus niet dezelfd laag grondwater) die weer van invloed is op het milieu hierboven. Er vanuit gaande dat het gas behoorlijk diep zit en je dus door verschillende lagen in de bodem moet om het te kunnen winnen.
Normaal geen beschuit hoor sochtend maar had ik nu echt zin in.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:04 schreef Perruche het volgende:
Joycie, idd water drinken, geen troep in huis halen en eet desnoods een iter magerr yoghurt ipv troep. (wee beschuitjes is natuurlijk ook loze triep dus geen wonder dat je snaaitrek krijgt, neem gewoon een bak kwark ofzo.
En evt als dat kan een rondje gaan lopen, of iets schoonmaken, maar gewoon even je gedachten verzetten?
Je kan het, maar daar moet je ook jezelf nog even van overtuigenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik gok dat ik ver kom met die pot pindakaas![]()
Nee je hebt gelijk. Daarom heb ik het toch maar even getypt, voor de schop onder mijn kont en tips.
Weet je als ik eenmaal begin is het een cirkeltje. Maar daar moet ik 'gewoon' uit stappen.
Afkicken, daarna is het een stuk makkelijker. Zooi wegflikkeren, pinpas 2 weken bij lief stallen. Opeens is het een stuk beter vol te houden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Sowieso veel troep over van mijn verjaardag. Ik vind overal welniets en als ik het niet vind sta ik zo bij de supermarkt.
Heb echt vreetkicken.
Maar daar is het nu klaar mee. Ik ga lekkere groentjes halen en ga eens kijken hoe ik zelf gezonde ijsjes kan fabriceren.
Ik wou gewoon dat ik die vreetkicken de baas kon zijn..
Wat loveli zegtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Afkicken, daarna is het een stuk makkelijker. Zooi wegflikkeren, pinpas 2 weken bij lief stallen. Opeens is het een stuk beter vol te houden.
Dat is het ook echt.. afkicken..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Afkicken, daarna is het een stuk makkelijker. Zooi wegflikkeren, pinpas 2 weken bij lief stallen. Opeens is het een stuk beter vol te houden.
Helemaal eens. Als je je niet kan gedragen blijf je maar thuis.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Naja, da's dan duidelijk een verschil van mening. Het gaat over netheid, stukje respect, opvoeding en weten hoe je je moet kleden voor een "event" (weet ff Nederlandse woord niet)
Dat alles kan en mag betekent niet dat je het moet doen.
En naar mijn mening als je naar het Nederlandse straatbeeld kijkt dan is er qua kleedstijl véééééél ruimte voor verbetering/rant
[..]
Jouw feestje, jouw wensen. Bij mij mag je opbokken met je spijkerbroek op een net "event".
Van te voren een lepel pindakaas in je mond steken? Ik weet wat er bij mij op de band komt te liggen als ik met trek ga shoppen...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga boodschappen doen, en zonder troep thuis komen!!
30 bakjes creme brulee?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Van te voren een lepel pindakaas in je mond steken? Ik weet wat er bij mij op de band komt te liggen als ik met trek ga shoppen...
volgens mij was het Guylian chocola ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef V1z0R het volgende:
3 magnums voor Li!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef V1z0R het volgende:
3 magnums voor Li!Haha, echt zo'n Met het mes op tafel-vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de hoofdpersoon van een televisieserie, een vuurwapen en een voorbehoedsmiddel?To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
Irritant Puff! Wist je vantevoren al dat hij een hekel aan die twee heeft? Maar nu het eenmaal is voorgesteld kan je niet meer terug, dus hij zal maar moeten accepteren dat ze komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
/ventileren=me echtelijke ruzie om een kleine bbq die ik in whatsappgroep voorgesteld heb, waarop vriend reageert van niet. (omdat geen zin en met name niet in twee van hen). Ik voel me onder de plak.
Net als schoenenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef V1z0R het volgende:
Tassen zijn niet afhankelijk van je kledingmaat
Haha, volgende keer eerst even checken met vriendlief?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
/ventileren=me echtelijke ruzie om een kleine bbq die ik in whatsappgroep voorgesteld heb, waarop vriend reageert van niet. (omdat geen zin en met name niet in twee van hen). Ik voel me onder de plak.
Ja! Hoe gaat het tot nu toe? Je bent al even bezig toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Irritant Puff! Wist je vantevoren al dat hij een hekel aan die twee heeft? Maar nu het eenmaal is voorgesteld kan je niet meer terug, dus hij zal maar moeten accepteren dat ze komenOf een smoesje bedenken waarom de bbq ineens niet meer door kan gaan, maar das best sneu
Edit: aaaaaghhhrrhh ik heb zo'n zin om kleren en schoenen en tassen en weet ik het allemaal te kopenMaar aangezien ik van plan ben minimaal 6 kilo af te vallen in de komende 3 maanden kan ik maar beter even on the down low blijven met een nieuwe garderobe aanschaffen..../first world problems
Pas twee weken, maar het gaat goed, tnx! Weeg me pas over twee weken weer, dus qua gewicht kan ik niks zeggen, maar zit iedere dag netjes tussen 1750 en 1850 kcals en sport fanatiek, dus er zal iets moeten veranderen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja! Hoe gaat het tot nu toe? Je bent al even bezig toch?
Voor mij ook een reden om niet te veel nieuwe kleren te kopen momenteel.
Ja maar, kom op! We hebben het hier over een spijkerbroek!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:10 schreef V1z0R het volgende:
Coco, je mag ook rondwandelen in opa-ondergoed in de parenclub maar rare gezichten hou je dan toch
Dan verschillen we daar inderdaad over van mening. Jij lijkt nu te impliceren dat het dragen van een spijkerbroek naar bruiloft/begrafenis wil zeggen dat iemand niet netjes is, respectloos is en geen fatsoenlijke opvoeding heeft genoten. Het gaat om een spijkerbroek. Ik vind dat echt ongeloof doorgeschoten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:04 schreef _aurum_ het volgende:Naja, da's dan duidelijk een verschil van mening. Het gaat over netheid, stukje respect, opvoeding en weten hoe je je moet kleden voor een "event" (weet ff Nederlandse woord niet)
"Dat alles kan en mag" klinkt alsof ik het ook prima vind kunnen als iemand in zijn nette ballenknijper speedo naar een bruiloft komt. Of met zo'n gaatjes-hemdje. Of in een minirokje zonder ondergoed eronder.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:04 schreef _aurum_ het volgende:
Dat alles kan en mag betekent niet dat je het moet doen.
En dat vind ik ontzettend oppervlakkig/kortzichtig (kan het juiste woord niet helemaal vinden). De buitenkant van mensen is dan belangrijker dan hun binnenkant/persoonlijkheid. Jammer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:04 schreef _aurum_ het volgende:
Jouw feestje, jouw wensen. Bij mij mag je opbokken met je spijkerbroek op een net "event".
Hoop dat het gaat lukken, motivatie voor mij om ook aan een strak regime te gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:41 schreef Novem het volgende:
[..]
Pas twee weken, maar het gaat goed, tnx! Weeg me pas over twee weken weer, dus qua gewicht kan ik niks zeggen, maar zit iedere dag netjes tussen 1750 en 1850 kcals en sport fanatiek, dus er zal iets moeten veranderen.
Het zou mij dan ook aan de poepert roesten, maar er zijn dus mensen die er zwaar aan tillen...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja maar, kom op! We hebben het hier over een spijkerbroek!
En wat ik al zei, er zijn zoveel soorten ook:
[ afbeelding ] Maar om meteen alle spijkerbroeken af te keuren voor bruiloften/begrafenissen![]()
[..]
Dan verschillen we daar inderdaad over van mening. Jij lijkt nu te impliceren dat het dragen van een spijkerbroek naar bruiloft/begrafenis wil zeggen dat iemand niet netjes is, respectloos is en geen fatsoenlijke opvoeding heeft genoten. Het gaat om een spijkerbroek. Ik vind dat echt ongeloof doorgeschoten.
[..]
"Dat alles kan en mag" klinkt alsof ik het ook prima vind kunnen als iemand in zijn nette ballenknijper speedo naar een bruiloft komt. Of met zo'n gaatjes-hemdje. Of in een minirokje zonder ondergoed eronder.
[..]
En dat vind ik ontzettend oppervlakkig/kortzichtig (kan het juiste woord niet helemaal vinden). De buitenkant van mensen is dan belangrijker dan hun binnenkant/persoonlijkheid. Jammer.
Bij mij gaat het erom dat men weet dat veel mensen het niet acceptabel vinden dat je met spijkerbroek/casual kleding op bruiloften/begrafenissen komt en dat er ook mensen zijn die dat zelf respectloos vinden. Dan kan je daar toch rekening mee houden en even een pantalon uit de kast trekken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja maar, kom op! We hebben het hier over een spijkerbroek!
En wat ik al zei, er zijn zoveel soorten ook:
[ afbeelding ] Maar om meteen alle spijkerbroeken af te keuren voor bruiloften/begrafenissen![]()
[..]
Dan verschillen we daar inderdaad over van mening. Jij lijkt nu te impliceren dat het dragen van een spijkerbroek naar bruiloft/begrafenis wil zeggen dat iemand niet netjes is, respectloos is en geen fatsoenlijke opvoeding heeft genoten. Het gaat om een spijkerbroek. Ik vind dat echt ongeloof doorgeschoten.
[..]
"Dat alles kan en mag" klinkt alsof ik het ook prima vind kunnen als iemand in zijn nette ballenknijper speedo naar een bruiloft komt. Of met zo'n gaatjes-hemdje. Of in een minirokje zonder ondergoed eronder.
[..]
En dat vind ik ontzettend oppervlakkig/kortzichtig (kan het juiste woord niet helemaal vinden). De buitenkant van mensen is dan belangrijker dan hun binnenkant/persoonlijkheid. Jammer.
Ik vind een bruiloft ook anders dan een begrafenis.. Heb ook nog nooit een dresscode voor een begrafenis gezienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:49 schreef Novem het volgende:
[..]
Bij mij gaat het erom dat men weet dat veel mensen het niet acceptabel vinden dat je met spijkerbroek/casual kleding op bruiloften/begrafenissen komt en dat er ook mensen zijn die dat zelf respectloos vinden. Dan kan je daar toch rekening mee houden en even een pantalon uit de kast trekken?
Als ik ooit ga trouwen wordt dat zeker smart casual en zijn nette spijkerbroeken geen probleem, ben totaal niet formeel, maar bij een ander zou ik niet zomaar beslissen dat jeans of een hoodie ofzo wel kunnen. Maar om dat te voorkomen is het dus gewoon handig om een dresscode op de uitnodiging te zetten.
Daar gelden toch gewoon fatsoensnormen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik vind een bruiloft ook anders dan een begrafenis.. Heb ook nog nooit een dresscode voor een begrafenis gezien
eens.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:49 schreef Novem het volgende:
[..]
Bij mij gaat het erom dat men weet dat veel mensen het niet acceptabel vinden dat je met spijkerbroek/casual kleding op bruiloften/begrafenissen komt en dat er ook mensen zijn die dat zelf respectloos vinden. Dan kan je daar toch rekening mee houden en even een pantalon uit de kast trekken?
Als ik ooit ga trouwen wordt dat zeker smart casual en zijn nette spijkerbroeken geen probleem, ben totaal niet formeel, maar bij een ander zou ik niet zomaar beslissen dat jeans of een hoodie ofzo wel kunnen. Maar om dat te voorkomen is het dus gewoon handig om een dresscode op de uitnodiging te zetten.
Die denkwijze reflecteert een beetje de "iedereen moet maar rekening houden met mij" vs de "ik hou rekening met een ander" mentaliteit. Je gaat er niet dood van (quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarschijnlijk zijn de mensen met spijkerbroeken en sneakers ook degenen die een dresscode lastig vinden. Te afwijkend van dagelijkse kleding, te grote investering, te veel moeite ed.
Je kan maar zo denken, je bent uitgenodigd, dus je hoort erbij en waarschijnlijk weet degene die de boel organiseert hoe jij daarin staat.
Ik woon in België en hier is het een enorm probleem om gewoon yoghurt te vinden die een beetje eetbaar isquote:
Heb je die gate gemist?quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heb je die gate gemist?Hij had het gepland en toen heb ik het verpest en dat was 2 jaar geleden
Dus er ligt al 2 jaar een ring in mijn huis. Ergens! Op mijn vinger te wachten!
Vertel maar hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heb je die gate gemist?Hij had het gepland en toen heb ik het verpest en dat was 2 jaar geleden
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
omg omg omg omg do tellquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Woensdag ga je niet eten?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Kun je avocado in dr koelkast bewaren? En wat is er lekker bij?
Heb al een kleine planning voor de week.
Vanavond eet ik rissoto met paddestoelen.
Za: maaltijdsalade gerookte zalm.
Zo: Bbq (die stond helaas al gepland)
Ma: Pasta met romige saus en gegrilde groene asperges
Di: Zelfde als maandag (want alleen dus teveel)
Wo: -
Do: Spinazie met aardappels en tartaartje!
Heb het in ieder geval overzochtelijk in mijn hoofd. Nu me er nog aan vast houden!
Hoezo helaas BBQ? Daar hoeft toch niets mis mee te zijn? Vraag maar aan Vaizquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb het in ieder geval overzochtelijk in mijn hoofd. Nu me er nog aan vast houden!
Inderdaad niet in de koekast en maak er guacamole mee?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Kan welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:39 schreef loveli het volgende:
Avocado niet in koelkast, wel onder kamertemperatuur bewaren.
Groentela? In de supermarkt liggen ze niet voor niets buiten de koeling, denk ik.quote:
Past prima inderdaadquote:
Jawelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:37 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Woensdag ga je niet eten?
En kun je die pasta ook nog een dag langer bewaren? Dan eet je niet twee dagen achter elkaar hetzelfde
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Anna was het toen niet op vakantie, dat je toen zei: Je gaat mij toch niet te huwelijk vragen he?
Dat hij dat wel van plan was ofzo?
Als ik de BBQ zelf on de hand heb vind ik het niet er want dan is het gewoon mager vlees en lekker veel groente! Maar nu is het ergens anders en ben ik babg voor veel vet blees weinig groente etc.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Hoezo helaas BBQ? Daar hoeft toch niets mis mee te zijn? Vraag maar aan Vaiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |