abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127472162
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Worry is a misuse of imagination
pi_127472254
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:06 schreef Novem het volgende:

[..]

Bananenijs :9 Hoe dan? Weet wel dat als je bevroren bananen door de blender gooit je ijs krijgt dat echt precies dezelfde textuur heeft als roomijs :9
Naja idd, bevroren stukjes banaan blenderen. Nom! Maar zeker als je bananen overrijp zijn dan zit er echt een shitload aan fruitsuiker in. Ik kan het wel eten, maar na het trainen anders verander ik in en bolletje *sad*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_127472264
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Naja idd, bevroren stukjes banaan blenderen. Nom! Maar zeker als je bananen overrijp zijn dan zit er echt een shitload aan fruitsuiker in. Ik kan het wel eten, maar na het trainen anders verander ik in en bolletje *sad*
Maakt dat echt zo veel uit? :o
pi_127472280
Minder dik in mijn geval, dikke prima

O: half stokbrood met pindakaas, kop koffie
T: kop koffie, paar mangistan
L: half stokbrood met pindakaas
T: koffie, paar mangistan
D: nog niet helemaal uit, rijst met kip of noodlesoup
T: smoothie

Thuiswerken vandaag, veel hoger in de concentratie, komt helemaal goed met dat stage hier. Bij probability ook?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_127472341
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

Thuiswerken vandaag, veel hoger in de concentratie, komt helemaal goed met dat stage hier. Bij probability ook?
Gister heb ik een heel belangrijk reflectie ding afgemaakt & naar z'n huis gebracht
- nu alles in portfolio zetten & bewijsstukken oploaden
- dan een competentieplan ook aanpassen, uploaden en langsbrengen
- dan stage onderzoeksverslag afmaken :') maar dat vind ik nog best lastig om goede interne en externe analyse te doen etc. en ik heb eigenlijk geen tijd meer

[ Bericht 0% gewijzigd door Probability op 06-06-2013 11:17:12 ]
pi_127472343
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja lekker man :9 Zeker als je zo'n kommetje ijs eet, dan heb je zo 2/3 bananen op denk ik :D Ik eet sinds ik weer hardcore ben alleen nog maar een banaantje voor het sporten, voor de energie. Waarom eet jij het na het trainen? Glycogeen weer aanvullen ofzo?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 09:19:54 #7
70532 loveli
N
pi_127472350
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

Ik vind je tof, maar moet een beetje huilen van je eetpatroon. Carb galore!
crap in = crap out
pi_127472359
Planning:
T: stukje meloen, kleine peer, trosje druiven
O: 2 bth pindakaas,thee met melk
L: salade met kip/komkommer/tomaat/sla/olijfolie en hand noten
T: 200 gr kwark met lepel jam en zonnebloempitjes
D: ? ik denk gewoon iets simpels van omelet en courgette ofzo

S: 40 minuten fietsen & RPM
pi_127472396
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef Probability het volgende:

[..]

Gister heb ik een heel belangrijk reflectie ding afgemaakt & naar z'n huis gebracht
- nu alles in portfolio zetten & bewijsstukken oploaden
- dan een competentieplan ook aanpassen, uploaden en langsbrengen
- dan stage onderzoeksverslag afmaken :') maar dat vind ik nog best lastig om goede interne en externe analyse te doen etc. en ik heb eigenlijk geen tijd meer
Gaat je lukken joh, komt goed
pi_127472407
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb gister een bak met een soort besjes? leeggegeten of misschien druiven. En een salade met linzen en nootjes!

Krijg ik nu weer kudo's :P?
pi_127472415
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:22 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Gaat je lukken joh, komt goed
Nou ja dit moest allemaal al maandag af zijn. Of nou ja in januari.
pi_127472526
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef Probability het volgende:

[..]

Maakt dat echt zo veel uit? :o
Bij mij wel. Ik ben niet slank, wil afvallen en ben best carbgevoelig dus ik moet nadenken over wanneer ik het eet.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_127472576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja dat klopt loveli, zodra ik weer thuis ben ga ik ongelofelijk goed mijn best doen voor jou! Al zal ik dan ook wel 3x per dag koolhydraten eten denk. De keuze hier is in ieder geval niet reuze.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou ja dit moest allemaal al maandag af zijn. Of nou ja in januari.
Nou, kom op dan! Doen we wie het eerste klaar is, ik wil hem morgen (concept) afhebben
pi_127472623
Ik ga ook eens meedoen met lijstjes.

• O: Muesli-appel + Magere yoghurt
• T: Brood met kalkoenfilet en komkommer
• L: Zelfgemaakte noodles met veel groente + kipfilet (alles mager)
• D: Wederom brood (toevallig weer kipfilet) en komkommer
• S: 45 min. spinnen

Daarbij drink ik zeker 3 liter water op een dag en 2 kopjes zwarte koffie.
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 09:35:05 #15
70532 loveli
N
pi_127472705
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:31 schreef WillieW het volgende:
• L: Zelfgemaakte noodles met veel groente + kipfilet (alles mager)
Why?
crap in = crap out
pi_127472747
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef Novem het volgende:

[..]

Ja lekker man :9 Zeker als je zo'n kommetje ijs eet, dan heb je zo 2/3 bananen op denk ik :D Ik eet sinds ik weer hardcore ben alleen nog maar een banaantje voor het sporten, voor de energie. Waarom eet jij het na het trainen? Glycogeen weer aanvullen ofzo?
Voor het sporten teer ik op mijn havermoutshake, daar zit ik wel vol van :') *burps*

Na het sporten, het zijn snelle suikers...ik krijg soms echt een hongerklap na het trainen.

pi_127472813
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Why?
Is veel lekkerder dan die kant-en-klare rotzooi. En het is toevallig mager.
pi_127472953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ja dat klopt loveli, zodra ik weer thuis ben ga ik ongelofelijk goed mijn best doen voor jou! Al zal ik dan ook wel 3x per dag koolhydraten eten denk. De keuze hier is in ieder geval niet reuze.

[..]

Nou, kom op dan! Doen we wie het eerste klaar is, ik wil hem morgen (concept) afhebben
Ik moet hem nu af hebben :') Meh. Nou ja ik ga gestaag door.
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 09:46:29 #19
70532 loveli
N
pi_127472957
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:39 schreef WillieW het volgende:

[..]

Gelukkig, ik dacht dat het expres mager was.
crap in = crap out
pi_127472964
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:39 schreef WillieW het volgende:

[..]

Ik denk dat loveli juist doelt op alles mager. Dat is namelijk helemaal niet nodig. Vet heb je nodig :Y
pi_127472968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Voor het sporten teer ik op mijn havermoutshake, daar zit ik wel vol van :') *burps*

Na het sporten, het zijn snelle suikers...ik krijg soms echt een hongerklap na het trainen.

[ afbeelding ]
Haha.

Ik kan dan ook heel gemeen zijn ja :')
pi_127472975
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Je was me voor :+
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:51:01 #23
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127473070
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha.

Ik kan dan ook heel gemeen zijn ja :')
Ik ook, vraag M. :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127473220
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik moet wel bekennen dat ik fanatiek bezig ben met mijn nieuwe levensstijl. Ik probeer de "slechte" vetten te vermijden en let tegenwoordig op alles qua eten. Heb al vaker een dieet gevolgd, maar op een of andere manier kon ik dat niet volhouden, maar deze levensstijl wel.

Ik moet alleen oppassen dat ik niet helemaal doorsla met deze manier van afvallen.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik denk dat loveli juist doelt op alles mager. Dat is namelijk helemaal niet nodig. Vet heb je nodig :Y
Ik was inderdaad beetje onduidelijk :D

[ Bericht 0% gewijzigd door WillieW op 06-06-2013 10:02:17 (Beetje tegenstrijdige theorie eruit gehaald :)) ]
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 10:06:01 #25
70532 loveli
N
pi_127473400
Dierlijke vetten zijn niet per definitie slechte vetten, roomboter >>>> margarine.
crap in = crap out
pi_127473577
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja ik heb ook weleens een bad case of hanger :')
pi_127473810
Heb even een vraag: zaterdag ga ik naar afscheids/afstudeer feestje van een vriendin. Nu wil ik haar een boek geven over het land waar ze naar toe gaat reizen. Maar dat feestje is in een cafe, dus ik vraag me af hoe handig het is om dat dan te geven. Of wel gewoon meenemen?
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:25:22 #28
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127473841
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef the85mc het volgende:
Heb even een vraag: zaterdag ga ik naar afscheids/afstudeer feestje van een vriendin. Nu wil ik haar een boek geven over het land waar ze naar toe gaat reizen. Maar dat feestje is in een cafe, dus ik vraag me af hoe handig het is om dat dan te geven. Of wel gewoon meenemen?
:? Waarom is dat niet handig? Omdat ze niet te veel spullen bij zich wil hebben ofzo?
And eternity in an hour.
pi_127473875
quote:
Ja joh, toch niet de bedoeling dat je helemaal van het padje gaat op zo'n feestje of wel? Neem aan dat je niet de enige zal zijn.
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 10:27:46 #30
70532 loveli
N
pi_127473913
Problem, I see it not.
crap in = crap out
pi_127473917
2x35 minuten fietsen voor een afspraak van een half uur :')
Wel wakker!
Be someone that makes you happy
pi_127474118
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:27 schreef loveli het volgende:
Problem, I see it not.
slank, for everybody's common sense....

- feestjes en cadeautjes
- waar moet je de fiets parkeren
- planning van studie/werk
- waar slapen na een nachtdienst...
pi_127474124
Ja, ik dacht meer als iedereen allemaal grote/zware dingen meeneemt dan is dat lastig. Maar goed, das ook niet mijn probleem haha.
pi_127474461
Panning voor vandaag

O: twee sneeen brood met pindakaas, stuk meloen, stuk ananas
S: yoga
T: kop koffie
L: noodles met geroerbakte groente
T: appel, stukje komkommer
D: BBQ waarschijnlijk (ligt aan vriend) anders quiche met prei, broccoli en spekjes.
S: 10 min crosstrainer, kt, 20 min fietsen
T: koffie.

Al weet ik niet zeker of die laatste S vanavond of morgen wordt, dat laat ik afhangen van Ado, want ik vind t ook wel prima zonder dat er nog bij vandaag :')
compact en kleverig.
pi_127474505
quote:
ligt er ook een beetje aan welk formaat boek, als het maatje bosatlas is, zou ik er niet de hele avond mee willen zeulen, maatje boekenweekgeschenk is dan weer geen probleem ;)
Of kan ze het afgeven achter de bar ofzo?
compact en kleverig.
pi_127474677
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

slank, for everybody's common sense....

- feestjes en cadeautjes
- waar moet je de fiets parkeren
- planning van studie/werk
- waar slapen na een nachtdienst...
In aanvulling daarop:

Wat mij afgelopen nacht heeft gered van de jeuk: skin repair oil van de Action!
Ingredienten zijn o.a. calendula, lavendel, rozemarijn en kamille.
Dat was nadat de handdoeken met azijn, talkpoeder, nestosylzalf en het negeren niet hielpen.

Wel even mn huisarts gebeld voor een zalfje ofzo, want dit is toch echt betrekkelijk vervelend. >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_127474845
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

In aanvulling daarop:

Wat mij afgelopen nacht heeft gered van de jeuk: skin repair oil van de Action!
Ingredienten zijn o.a. calendula, lavendel, rozemarijn en kamille.
Dat was nadat de handdoeken met azijn, talkpoeder, nestosylzalf en het negeren niet hielpen.

Wel even mn huisarts gebeld voor een zalfje ofzo, want dit is toch echt betrekkelijk vervelend. >:O
oh ja, moet ik nu aan denken: wat de apotheker mij hier aanrade was cortison zalf, wat ook tegen eczeem enzo gebruikt wordt. Verder is er een pilltje dat claritine heet, wat mij goed hielp. Ik heb vroeger vaak allergische reacties gehad op muggebulten, ben een keer van een schoolreisje in het bos teruggekomen met honderd muggebulten, alleen op m'n gezicht...
pi_127474985
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh ja, moet ik nu aan denken: wat de apotheker mij hier aanrade was cortison zalf, wat ook tegen eczeem enzo gebruikt wordt. Verder is er een pilltje dat claritine heet, wat mij goed hielp. Ik heb vroeger vaak allergische reacties gehad op muggebulten, ben een keer van een schoolreisje in het bos teruggekomen met honderd muggebulten, alleen op m'n gezicht...
:o -O-

Ik dacht dat mn zusje er al veel had met 36 op haar benen... :{

Daar zie ik btw wél tegenop wbt de vakantie, de muggen! Volgens mij zitten die daar vrij veel.
compact en kleverig.
pi_127475093
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:37 schreef the85mc het volgende:
Ja, ik dacht meer als iedereen allemaal grote/zware dingen meeneemt dan is dat lastig. Maar goed, das ook niet mijn probleem haha.
Ze kan het vaak bij het café laten liggen en dan de volgende dag ophalen..
pi_127475118
O: broodje met pindakaas
T: appel?
L: soep, broodje iets
T: smoothie? Fruit?
D: ?? Aardappelen/groente/vlees?
T: nootjes
pi_127475281
quote:

[..]

Oh noes! Gelukkig vinden ze T over het algemeen lekkerder dan mijzelve. Ben wel benieuwd hoe het in Australie gaat zijn. Ik sprak mensen die daar een soort imkers hoofddeksel hadden gekocht omdat ze gek werden van de muggen :D
pi_127475357
Ik wilde een lijstje posten, maar ik weet niet wat ik ga lunchen en ik weet niet wat ik ga dineren, dus dat schiet nog niet zo op :')

O kwark, havermout, rozijntjes, banaan

Vanochtend: 69.1 ^O^
pi_127475386
quote:

[..]

Mijn reacties op Nederlandse muggen zijn nooit zo heel heftig, maar de Italiaanse muggen waren echt niet tof.
Nu lijkt het beter te gaan qua jeuk enzo, maar het is echt een drama.

Anna! In Australie heb je Bushman, de versie met 80% deet doet plastic smelten, maar de muggen komen ook niet meer op je af. :P
Doe wat je niet durft.
pi_127475517
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mijn reacties op Nederlandse muggen zijn nooit zo heel heftig, maar de Italiaanse muggen waren echt niet tof.
Nu lijkt het beter te gaan qua jeuk enzo, maar het is echt een drama.

ikben dus ook bang voor Italiaanse muggen
compact en kleverig.
pi_127475604
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ikben dus ook bang voor Italiaanse muggen [ afbeelding ]
Deet meenemen en smeren.
En anders even een apotheek inlopen en dan geven ze je wel iets tegen de jeuk. Dingen die je hier niet zonder recept krijgt. :P
Doe wat je niet durft.
pi_127475648
Muggen kun je wel kwijtraken:
Als je op een terras zit met stroom, dan moet je een ventilator neer zetten. Blijven de muggen weg.
En als je kampeert of geen stroom hebt: snij een colafles in 2en, doe het bovenste gedeelte op de kop in de andere. Een soort wespenvanger, maar dan anders. Doe suikerwater/siroop ofzo onderin, schepje gist erbij. De fles 10 meter bij je vandaan zetten. De gist zorgt voor CO2 uit de suiker, daar komen muggen op af. En niet meer op jou zelf.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:26:51 #47
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127475683
Muggen moeten niets van mij hebben. Gelukkig. Lijkt me echt vervelend, HPKW!
And eternity in an hour.
pi_127475724
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Deet meenemen en smeren.
En anders even een apotheek inlopen en dan geven ze je wel iets tegen de jeuk. Dingen die je hier niet zonder recept krijgt. :P
waar haal ik dat vandaan dan?
compact en kleverig.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:28:34 #49
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127475739
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Deet hebben ze wel bij de drogist, denk ik?
And eternity in an hour.
pi_127475743
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Bij de kruidvat/etos/trekpleister.
Doe wat je niet durft.
pi_127475773
Er vloog net ineens een vogel naar binnen hier :o schrok me rot :')

Ging wel gelijk weer naar buiten gelukkig!
compact en kleverig.
pi_127475806
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Bij de kruidvat/etos/trekpleister.
ok :@ ik heb daar nog nooit op gelet :@

Zal het op mn lijstje erbij zetten ^O^

En deze wil ik ook heel graag!

compact en kleverig.
pi_127476408
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ok :@ ik heb daar nog nooit op gelet :@

Zal het op mn lijstje erbij zetten ^O^

En deze wil ik ook heel graag!

[ afbeelding ]
Dit is slank, neem dan een broccoli luchtbed :P
pi_127476501
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Dit is slank, neem dan een broccoli luchtbed :P
die heb ik nog nooit gezien! Zou ik ook wel leuk vinden. :Y
Of prei, dat past wat gemakkelijker in de vorm van een luchtbed :+
compact en kleverig.
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:05:20 #55
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127476981
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

die heb ik nog nooit gezien! Zou ik ook wel leuk vinden. :Y
Of prei, dat past wat gemakkelijker in de vorm van een luchtbed :+
Of een courgette :Y
And eternity in an hour.
pi_127477381
Muggen :{w Vorig jaar zat ik ook in Italie....helemaal lek gestoken. Dat schijnen dus tijgermuggen te zijn, die uit Afrika komen. Geen fijne beesten :(

Maar wat mij wel opvalt: sinds ik anders op mijn eten let, heb ik er minder last van. In Spanje 1 muggenbult gekregen, verder niets!
pi_127477587
Uit Azië toch :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_127477689
Planning:

O: kwark/yoghurt met appel, havermout, chiazaad, pompoenpitten en kokos
T: klein trosje rode druiven
L: 2 speltbh met geitenkaas, salade van tomaat, komkommer, linzen en lijnzaadolie
T: rijstwafel pindakaas
D: uhm... nog even nadenken, heb nog pompoen en aubergine in elk geval

Qua sport misschien eens niks, of gewoon wat oefeningetjes thuis!
pi_127477817
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:24 schreef V1z0R het volgende:
Uit Azië toch :?
Mjah, ik hoorde Afrika, maar kan het ook mis hebben :+
pi_127477952
Ze zijn iig een stuk groter dan die kleine krengen. }:|

[todo]
• Literatuuronderzoek
• 2 clientenverslagen
• Stageleerverslag
• Bewijsvoering
• Portfolio uploaden

Af:
• Ondernemingsplan
• 2 clientenverslagen

Literatuuronderzoek is bijna af en van het weekend de 2 clientenverslagen. Dan heb ik de volgende hele week om een stageleerverslag te maken en de zooi te laten aftekenen en uploaden.

En ik heb een waarneming voor ongeveer 8 a 12 uurtjes per week voor een paar weekjes. Woei, dat is een begin! *O*
pi_127478056
quote:
De laatste keer dat ik bij zo'n feestje was (een promotie, en zij zou een week later naar het buitenland verhuizen) nam iedereen gewoon de kado's mee en had zij zelf een autootje + bob geregeld om alles naar huis te krijgen.

Oeh tijgermuggen. Die ben ik in Afrika niet tegengekomen, maar de Italiaanse variant vond mij héérlijk :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_127478353
Na 5 dagen in de jungle van Colombia zat ik ook onder de muggenbulten, maar dit was gewoon de score van 1 uurtje op een terras. oO<
Maar kennelijk is het dus een veel voorkomend fenomeen, iets met gedeelde smart enzo. :P
Doe wat je niet durft.
pi_127479217
Verspreiding van de (Aziatische)Tijgermug
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_127479349
Muggen vinden mij ook altijd wel relaxed geloof ik :')
Sinds ik verhuisd ben weinig last meer van eigenlijk!
Wellicht dat de katten invloed hebben? Die vangen sowieso alles wat vliegt en kruipt O+
pi_127479505
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:38 schreef Mufasa208 het volgende:
Ze zijn iig een stuk groter dan die kleine krengen. }:|

[todo]
• Literatuuronderzoek
• 2 clientenverslagen
• Stageleerverslag
• Bewijsvoering
• Portfolio uploaden

Af:
• Ondernemingsplan
• 2 clientenverslagen

Literatuuronderzoek is bijna af en van het weekend de 2 clientenverslagen. Dan heb ik de volgende hele week om een stageleerverslag te maken en de zooi te laten aftekenen en uploaden.

En ik heb een waarneming voor ongeveer 8 a 12 uurtjes per week voor een paar weekjes. Woei, dat is een begin! *O*
Lekker bezig!
pi_127480166
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:28 schreef Nallie het volgende:
Muggen vinden mij ook altijd wel relaxed geloof ik :')
Sinds ik verhuisd ben weinig last meer van eigenlijk!
Wellicht dat de katten invloed hebben? Die vangen sowieso alles wat vliegt en kruipt O+
Of spijkerbroeken die aan het rek hangen te drogen :') man wat schrikken vannacht...
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:53:21 #67
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127480327
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Of spijkerbroeken die aan het rek hangen te drogen :') man wat schrikken vannacht...
:D

Ik ben lekker bezig hier! Gisteren ook al :) Fijn om nu even lekker te knallen :) In het weekend lekker naar buiten, de heide ofzo :P, met boeken O+ Zin in O+
And eternity in an hour.
pi_127481174
Goed bezig mufasa!

Update:
O: dubbele bth pindakaas, thee met melk
T: druiven, stukje meloen, peer
L: hard broodje ham, salade met kip/tom/kom, kokoswater
T: kwark met jam & zonnepitten
D: ?
pi_127482633
Ik zou sporten maar er komt geen water uit de kraan dus dan kan ik straks niet douchen.... zal ik het erop wagen dat hij vanavond weer werkt of niet?
pi_127482681
quote:

Dit is echt een 20-25e van de maand eetpatroon zeg.

Redelijk geslapen nog, maar half uurtje eerder wakker dan gister.
pi_127482773
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dit is echt een 20-25e van de maand eetpatroon zeg.

Redelijk geslapen nog, maar half uurtje eerder wakker dan gister.
Rijst met kip is ook met groenten uiteraard, alleen de groenten hier zijn vaak schaars. In de ochtend en middag een stuk stokbrood met pindakaas omdat ik wel even genoeg heb van het straatvoer hier. Ik heb weer zin in gekookte aardappels met groenten en een stuk vlees :')

Ik zit vooralsnog dus nog ergens aar de tijgermug aanwezig is. Hoe deed jij dat met eten Conleche? Gewoon op straat en restaurants? Want de lokale cuisine heb ik wel gezien op dit moment :')
pi_127483043
Ah okee, ik dacht dat je uit schraperigheid euroshopperafbakbrood met pindakaas eet tweemaaldaags.
/confessie
pi_127483159
T wordt bbq en niet sporten vanavond, maar morgen.
En eigenlijk wil ik nu het liefst slapen, want ik heb vannacht echt heel erg slecht geslapen, misschien wel tien keer wakker geweest... }:|
compact en kleverig.
pi_127483201
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ah okee, ik dacht dat je uit schraperigheid euroshopperafbakbrood met pindakaas eet tweemaaldaags.
/confessie
Hehe, daarvoor is het inderdaad nog te vroeg in de maand. Al regel ik in tijden van financiële nood meestal wel dat ik elders een bordje kan meeprikken of wat boterhammen kan fixen. :P
pi_127483409
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik zou sporten maar er komt geen water uit de kraan dus dan kan ik straks niet douchen.... zal ik het erop wagen dat hij vanavond weer werkt of niet?
Badhuis/zwembad/zee in de buurt?
pi_127484078
UKS heb je geen douche in de sportschool? En hoelang blijf je nog daar waar je bent?
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:45:36 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127484514
Ik zit. weekend!! *O* jammer alleen dat vriendlief nog 2 late en 2 nachtdiensten moet draaien. Maar vooruit, i'm happy.
Flets zonnetjes, koude wind maar ik zal in de tuin zitten met krte broek en t'shirt

Lijst
O: perzik, kwark, ananas,vla
T's halve komkommer, halve tomaat, punt slagroombavaroise taart :9, cup a soup kerrie, cappuccino, 250 gr rauwe wortel
L: 3 boterhammen met ham, 1 gekookt ei en rauwkost, beker melk, kom aspergeroomseop met ham :9
T's: 2 perzikken, appel, paar dropjes, zoute haring
D: bloemkool, gegrilde tonijnsteak, botersla met dressing, gebakken aardappelen
T: zoete popcorn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127484576

Leuk! Vraag me alleen af of zo'n broekje wel echt flatteus is of dat ik er eerder als een oma in uitzie :')
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 15:48:58 #79
70532 loveli
N
pi_127484635
@ webshop:
Besteld u voor het eerst bij ons?
:')
crap in = crap out
pi_127484688
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Vraag me alleen af of zo'n broekje wel echt flatteus is of dat ik er eerder als een oma in uitzie :')
ik heb er twee aan gehad, eentje stond leuk, andere was idd net een omabroekje :') terwijl ik zo op het eerste gezicht niet kon zeggen wat het verschil nou was... Gewoon passen dus :Y
compact en kleverig.
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:58:45 #81
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127485010
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:48 schreef loveli het volgende:
@ webshop:
Besteld u voor het eerst bij ons?
:')
"Ja, en meteen ook voor het laatst, want ik bestel net bij webshops die dt-fouten maken :{w"
And eternity in an hour.
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 15:59:11 #82
70532 loveli
N
pi_127485024
Door het laaggesneden/hoge broekje en de nekband van het topje, maakt 'ie volgens mij optisch de schouders smaller en heupen breder. Ben niet meteen fan.
crap in = crap out
pi_127485115
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:59 schreef loveli het volgende:
Door het laaggesneden/hoge broekje en de nekband van het topje, maakt 'ie volgens mij optisch de schouders smaller en heupen breder. Ben niet meteen fan.
Oh echt, waarom is dat erg?
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 16:02:48 #84
70532 loveli
N
pi_127485139
Nou, daarom.
crap in = crap out
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:03:57 #85
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127485175
Wut? :')
And eternity in an hour.
pi_127485198
Ohja. Bij mijn boezem en heupen krijg je niet echt een pyramide denk ik.
Hoogstens dit:
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:07:39 #87
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127485278
Ah, ik snap 'm :7

Nog 45 min, zin om naar huis *O*
And eternity in an hour.
pi_127485733
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:33 schreef Perruche het volgende:
UKS heb je geen douche in de sportschool? En hoelang blijf je nog daar waar je bent?
Geen douche daar en ook geen badhuis/zwembad/zee in de buurt, enkel een vieze rivier. Time flies, nog 8 weken waarvan 3 stage dus de rest een beetje sightseeing. Nou ja, heb maar gesport... vroeg of laat zal er wel weer water uit de kraan komen :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:22:59 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127485808
En toen ging de kraamzorg voor de laatste keer naar huis... ;( Ik vind het maar eng :'(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127485855
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En toen ging de kraamzorg voor de laatste keer naar huis... ;( Ik vind het maar eng :'(.
Komt helemaal goed! Is Duuf nog even thuis? Succes :*
pi_127485858
quote:
Daarna blijft ze bij jullie wonen :P Nee, best kort eigenlijk..
pi_127485863
quote:
Komt goed joh. Ontspan en geniet van je kleine!
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:26:10 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127485927
quote:
Nu moet je zelf bedenken wanneer en wat je moet eten? :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127486130
Zijde kleding (jurk/blouse etc) mooi of niet mooi, in het algemeen?
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 16:32:36 #95
70532 loveli
N
pi_127486144
quote:
Voor de kraamzorg hoop ik dat ze nog vaker naar huis mag :P

*roosvicee toeschuift*
crap in = crap out
pi_127486159
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:32 schreef Perruche het volgende:
Geen fan :)

Succes, XM! Komp vast goed!
pi_127486211
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Geen fan

Ik heb het niet over herenboxers he. Maar waarom niet?
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 16:35:21 #98
70532 loveli
N
pi_127486221
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:32 schreef Perruche het volgende:
Zijde O+

Licht, zweet niet. Of het echt mooi is hang af van kleur/model enzo. Niet met biotex wassen.

edit: Als je fan bent van rupsen doe je alleen ruwe/wilde zijde. Voor gladde zijde worden de rupsen gekookt.
crap in = crap out
pi_127486255
Ok, thanks li! Dat was de info die ik nodig had :P
pi_127486270
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb het niet over herenboxers he. Maar waarom niet?
Het glanst mij te veel.
pi_127486291
Glanst niet altijd heur :P alleen van dat goedkope polyester zijde.... huuu!

Maar loveli is dat een beetje geschikt als zomerjurkje denk je?

Oh en die rupsen, ach, mijn kreeft wordt ook gekookt. Maar het is van een "ethisch"bedrijf dus wie weet zijn ze niet levend gekookt :Y)
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 16:37:33 #102
70532 loveli
N
pi_127486293
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Het glanst mij te veel.
Dat is niet het materiaal, maar hoe je de stof weeft.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 16:38:44 #103
70532 loveli
N
pi_127486333
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:37 schreef Perruche het volgende:
Glanst niet altijd heur :P alleen van dat goedkope polyester zijde.... huuu!

Maar loveli is dat een beetje geschikt als zomerjurkje denk je?
Ik ben fan van zijde, in de winter is het warm, in de zomer niet klam. Als het aan mij lag had ik zijde kleding, lakens, the whole sh'bam.
crap in = crap out
pi_127486410
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is niet het materiaal, maar hoe je de stof weeft.
Oh :@ ik dacht echt aan van die hoogglanzende dingen...
Net als zulke overhemden dus:

Maar dan heb ik niks gezegd :+

[ Bericht 11% gewijzigd door V1z0R op 06-06-2013 16:48:14 ]
pi_127486617
_O- viz!
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:49:28 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127486624
Tip check altijd je boodschappenbonnetje.

Had 2 botersla kroppen gehaald a 1 euro samen
Was er 1 afgeslagen al ijsbergsla a 1.80 / stuk :o
Zat er een verkeerd puttie om wat wel 'kropsla' vermeld maar de verkeerde barcode.

Ben toch maar even teruggefietst, 1.30 boren ze mij niet door de neus, kom nou :D

Dusssssssss, spannend he?
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:50:58 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127486660
Zijden dekbedovertrek O+
Zijde zit zo lekker, alleen jammer dat mannen dat alleen maar uit willen trekken
pi_127486733
Uniek :D

ik heb dat ook vaak (voor al bij Appie) maar dan is de rij bij de counter zo lang dat ik er al geen zin meer in heb. Maar als ik dan toch in de rij ga staan geef ik de euro die ik terugkrijg altijd aan de straatkrantverkoper (mooi scrabblewoord) want anders voel ik me zo cheap :')
pi_127487417
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje m.b.t. afvallen! Ik ben 1,86 meter lang en ben er de afgelopen 3.5 maand in geslaagd van 98 naar 85 kilo te gaan, maar sinds ongeveer 2 weken is het gestabiliseerd en gaat er, ondanks veel sporten en nauwelijks consumeren van vet en suiker, niks meer af. Heeft iemand enig idee hoe dat kan komen en beter nog, hoe ik over dat punt heen geraak?
pi_127487426
Ik heb morgen een bruiloft en nou heb ik geen probleem om een outfit uit te zoeken, maar m'n vriend vraagt zich wel af wat hij nou het beste aan kan doen. Jullie tips? Ik dacht gewoon aan donkere jeans, mooi overhemd en nette schoenen. Maar vriendlief twijfelde weer of hij geen pantalon aan moet doen.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 6 juni 2013 @ 17:18:39 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127487463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:58 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

"Ja, en meteen ook voor het laatst, want ik bestel net bij webshops die dt-fouten maken :{w"
Je bestelt er net? Zojuist dus? :+

Een fout in een foutvermelding, foutjes-ception O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_127487465
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb morgen een bruiloft en nou heb ik geen probleem om een outfit uit te zoeken, maar m'n vriend vraagt zich wel af wat hij nou het beste aan kan doen. Jullie tips? Ik dacht gewoon aan donkere jeans, mooi overhemd en nette schoenen. Maar vriendlief twijfelde weer of hij geen pantalon aan moet doen.
Ik zou pantalon doen (mits geen polyester zweetspul) dat draagt veel lekkerder in deze warmte! Plus het is netter wel :Y. Stond er geen kledingvoorschirft op de uitnodiging?
  donderdag 6 juni 2013 @ 17:21:29 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127487541
Idd nette donkere spijkerbroek of luchtige pantalon met overhemd lijkt me prima *O*
pi_127487563
Toch is het wel leuk om vrouw te zijn he, als man heb je vrij weinig keuze :D
pi_127487756
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:22 schreef Perruche het volgende:
Toch is het wel leuk om vrouw te zijn he, als man heb je vrij weinig keuze :D
Tenzij je vrijgezel bent, dan kun je zelf bepalen wat je draagt
pi_127487807
Zijde <3

Zo lekker luchtig, ideaal voor de zomer, of onder een trui in de winter!

Spijkerbroek bij een bruiloft?
Zou ik zeker niet doen...de bruidegom en consorten zitten meestal allemaal strak in pak/smoking, dan valt een spijkerbroek uit de toon vind ik. Tenzij er op de uitnodiging casual vermeld staat natuurlijk!

Wel heel nederlands, evenals mensen die in spijkerbroeken en op sneakers naar begrafenissen gaan :') wat dat betreft ben ik wel pro dresscodes.
pi_127487826
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Lol
pi_127487946
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Hij mag het zelf bepalen hoor, maar er is dus geen dresscode helaas. Ben dus benieuwd wat ik morgen allemaal ga zien. :P

Maar hij heeft gelukkig genoeg nette spullen, hij moet altijd strak in het pak voor z'n werk.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_127488016
Maar goed, beter overdressed dan underdressed denk ik. Al is een pak misschien wel warm morgen :D
pi_127488023
Mannen in pak :~ soms kom ik hier het gebouw in en denk ik wel van ommmnomnom.
pi_127488058
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:38 schreef Goodbye het volgende:
Maar goed, beter overdressed dan underdressed denk ik. Al is een pak misschien wel warm morgen :D
of gewoon pantalon met blouse en jasje maar sowieso zonder das? En ligt ook aan soort pak; ik heb er een van katoen met wol en die is juist zo luchtig dat ik hem in de zomer aan kan zonder problemen, maar in de winter is het ietwat koud :D
pi_127488114
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:39 schreef Perruche het volgende:
Mannen in pak :~ soms kom ik hier het gebouw in en denk ik wel van ommmnomnom.
Als ik hem dit laat lezen gaat 'ie vast in pak :7
  donderdag 6 juni 2013 @ 17:56:35 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127488512
:o kut!! :o
Mijn lief is morgen jarig, helemaal niet aan gedacht.

En als je een spijkerbroek aantrekt, ben je dan af? Of lijdt het af van de bruidsjurk?
pi_127488538
Enniewee, lijstje maar even

O: klein bakje brinta met kaneel, appel en rozijntjes
S: kort rondje in de sportschool (2 km hardlopen in 12 min, wat KT)
L: visterrine + asperges, 3 stukjes stokbrood met boter
T: italiaans schepijs (citroen en passievrucht in een hoorntje) :9~
D: salade tomaat/komkommer/feta/olijven, paar volkoren crackertjes (kleine) met peppadewtapenade
T: griekse yoghurt met ?
pi_127488623
Naar huis *O*
pi_127489074
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:38 schreef Goodbye het volgende:
Pantalon vind ik vaak frisser dan een spijkerbroek...
Waarom niet semi-casual? Bruine schoenen, grijze broek met bruine riem, en een licht overhemd?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:17 schreef J.B. het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje m.b.t. afvallen! Ik ben 1,86 meter lang en ben er de afgelopen 3.5 maand in geslaagd van 98 naar 85 kilo te gaan, maar sinds ongeveer 2 weken is het gestabiliseerd en gaat er, ondanks veel sporten en nauwelijks consumeren van vet en suiker, niks meer af. Heeft iemand enig idee hoe dat kan komen en beter nog, hoe ik over dat punt heen geraak?
Plateau, als je afvalt word met alles wat je doet de weerstand minder en ga je dus sowieso minder verbranden. Als het afvallen je ook spiermassa gekost heeft nog weer meer. 2 dagen goed KT doen en flink (wel goed, dus niet vies veel KH's maar beste lading eiwitten en goede portie goede vetten) eten en daarna verder met afvallen kan vaak al helpen.
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:24:33 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127489199
Mijn bloemkool... te ver doorgekookt.. vind het lekker :?
pi_127489234
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:

En als je een spijkerbroek aantrekt, ben je dan af? Of lijdt het af van de bruidsjurk?
lijdt ;)
Alleen als de broek wit is en mooier dan de jurk *O*
Mn broers zie ik echt nooit in iets anders dan een spijkerbroek (misschien een zwarte) en donkere sportschoenen is ook zo'n beetje het meest nette waar je ze in kan krijgen :P
pi_127489267
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn bloemkool... te ver doorgekookt.. vind het lekker :?
Bloemkoolpapje met geprakte aardappel in een groentesaus is inderdaad ook best lekker, dan met draadjesvlees het bord schoonvegen :9
pi_127489281
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:

Ja dan ben je af.
pi_127489299
Is het nergens in de buurt koopavond uniek?
Of boek voor morgen ergens eten voor verrassing.. :P
pi_127489308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 17:57 schreef Goodbye het volgende:
Enniewee, lijstje maar even

O: klein bakje brinta met kaneel, appel en rozijntjes
S: kort rondje in de sportschool (2 km hardlopen in 12 min, wat KT)
L: visterrine + asperges, 3 stukjes stokbrood met boter
T: italiaans schepijs (citroen en passievrucht in een hoorntje) :9~
D: salade tomaat/komkommer/feta/olijven, paar volkoren crackertjes (kleine) met peppadewtapenade
T: griekse yoghurt met ?
Jouw lijstje :9
pi_127489378
Oh, aardappelomelet in een koekenpannetje is niet goed, uit elkaar gevallen :(
pi_127489475
GB, zoiets zou toch best kunnen?
Rest mag ook wel reageren trouwens, wil zelf namelijk wat 'degelijker' kleden af en toe, punt is alleen dat ik hier dan wat meer uit de boot val dus wel zekerheid wil hebben dat het 'kan'. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:36:05 #135
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127489490
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh, aardappelomelet in een koekenpannetje is niet goed, uit elkaar gevallen :(
volgende keer in de oven doen :Y
And eternity in an hour.
pi_127489497
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:36 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

volgende keer in de oven doen :Y
Die is hier niet. :(
Prima V1Z! Lichtblauw hemd staat bijna iedereen wel. Zorg wel dat ie goed past.
  donderdag 6 juni 2013 @ 18:38:04 #137
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127489531
Uniek :')
And eternity in an hour.
pi_127489822
Viz, ik denk dat je niet naast de toon valt, daarmee :+.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_127490024
Buiten de boot / uit de toon, got it :D
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:00:27 #140
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127490114
Ik kom weer te laat binnen, zie ik ;(
And eternity in an hour.
pi_127490292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:57 schreef V1z0R het volgende:
Buiten de boot / uit de toon, got it :D
Sorry, zit nog op het werk, met steeds 6 minuten tussendoor op een knop te drukken, dus word een beetje flauw.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:09:54 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127490386
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:00 schreef _Dido_ het volgende:
Ik kom weer te laat binnen, zie ik ;(
Schiet dan eens op!

Ik wil: slagroom, tompoucen, witte chocolade, chipito's, paprika wokkels, fricandel speciaal en shoarmapizza met knoflooksaus. Dat jullie het even weten.
Ga maar even opruimen ofzo :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:17:46 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127490632
Tof, als ik het opschrijf dan hoeft het ineens niet meer *O*
pi_127490641
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 18:35 schreef V1z0R het volgende:
Rest mag ook wel reageren trouwens, wil zelf namelijk wat 'degelijker' kleden af en toe, punt is alleen dat ik hier dan wat meer uit de boot val dus wel zekerheid wil hebben dat het 'kan'. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is inderdaad netjes :Y , maar ik kan dus niet zo goed inschatten of deze bruiloft wellicht nog iets formeler is.
pi_127491578
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Is inderdaad netjes :Y , maar ik kan dus niet zo goed inschatten of deze bruiloft wellicht nog iets formeler is.
Hele dag? Dan vragen, anders lijkt me zoiets voldoende. Kun je das en colbert nog altijd voor zekerheid meenemen.
  donderdag 6 juni 2013 @ 19:48:47 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_127491776
VOor echt netjes zou ik voor donkere schoenen met een donkere riem gaan.
+ eventueel stropdas en colbert
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_127492449
Da's wel een veilige keus inderdaad. Heb 2jr geleden een bruiloft gehad waar de bruidegom tijdens de dienst een spijkerbroek en polo aanhad dus mijn visie zal niet geheel stroken met hoe het bij anderen is.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Sorry, zit nog op het werk, met steeds 6 minuten tussendoor op een knop te drukken, dus word een beetje flauw.
Geen probleem :)
Vind ik ook juist fijn dat mensen mij verbeteren, sinds dit topic heb ik al aardig wat aan m'n taalvaardigheid gewerkt daardoor.
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:07:21 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127492489
Perry is dood ;( (voor wie niet weet: een van mn nijnen)

:'(

*ei kwijt wil dus bij meerdere mensen dropt* :')
pi_127492634
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

:'( das niet leuk... ;(
Had je het een beetje verwacht? Of zomaar ineens?
compact en kleverig.
pi_127492741
quote:
SPOILER
Mooi :Y vooral riem en bijpassende schoenen ^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_127492774
quote:
komt goed!

ik was eigenlijk wel blij dat ze weg ging. Ze was geweldig, maar ik wilde gewoon graag met zijn 3'tjes zijn
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:22:11 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127493179
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

:'( das niet leuk... ;(
Had je het een beetje verwacht? Of zomaar ineens?
Deels zomaar (hij at goed en zag er prima uit) maar vermoedde al tijdje dat ie ouder was dan asiel had gezegd want hij was wel een beetje een luiwammeskonijn vergeleken met Tamina. Denk dus ouderdom ofzo :{
pi_127493188
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:13 schreef Skoap het volgende:

[..]

komt goed!

ik was eigenlijk wel blij dat ze weg ging. Ze was geweldig, maar ik wilde gewoon graag met zijn 3'tjes zijn
ik ook, maar vooral omdat ik moeite had met niks doen en kijken hoe zij t huis poetste :')
compact en kleverig.
pi_127493280
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Deels zomaar (hij at goed en zag er prima uit) maar vermoedde al tijdje dat ie ouder was dan asiel had gezegd want hij was wel een beetje een luiwammeskonijn vergeleken met Tamina. Denk dus ouderdom ofzo :{
dan nog schrik je natuurlijk wel... Zeker omdat hij goed at en er goed uitzag!
Ik maakte me laatst zorgen om ons konijn omdat ze wat lustelozer was, maar volgens mij was ze gewoon schijzwanger, want ze maakten een nestje, maar dan maak je je toch gelijk zorgen... Wilde al naar de DA.

Hoe is het met Tamina dan? Merk je iets aan dr?
compact en kleverig.
pi_127493346
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ah, nee! Perry -O- ;( Heeft Tamina door dat hij weg is?

Niet leuk. Kus! :*
pi_127493365
Sterkte Maria :*, blijft toch altijd lastig een huisdier verliezen :{
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mooi :Y vooral riem en bijpassende schoenen ^O^
Heb niet echt een fashion-sense dus ik gok altijd maar wat, schoenen en riem matchen is eigenlijk enige wat ik begreep bij 'netjes'.

Zo een dag rondgelopen op de zwarte cross met een korte broek in felgroene Schotse ruit en een felroze t-shirt :') Daar maakt het gelukkig geen reet uit.
Kreeg van m'n zus dus wel foeters erover toen ze de foto's zag :+ "Zo loop je toch niet rond, sukkel!"

[ Bericht 7% gewijzigd door V1z0R op 06-06-2013 20:32:49 ]
pi_127493602
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:13 schreef Skoap het volgende:

[..]

komt goed!

Wij vonden het jammer, vooral omdat zij lekker voor veel van de huishoudelijke klusjes zorgde en eventueel bezoek opving :D Daarnaast was ze trouwens ook gewoon leuk :Y
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:55:48 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127494994
Och lieve Maria toch... Sterkte meisje :*

Vond het ook erg dat de kraamzorg wegging, die was veel leuker dan mijn moeder ~O>
SPOILER
pi_127495142
Oh das sneu Maria :*

Eindlijst:

O: kwark/yoghurt met appel, havermout, chiazaad, pompoenpitten en kokos
T: klein trosje rode druiven, koffie
L: 2 speltbh geitenkaas, salade van tomaat/komkommer/linzen
T: rijstwafel pindakaas, 3 bitterballen :9
D: pompoen/aubergine/courgette/linzencurry
T: koffie verkeerd

B: ruim een uur fietsen
S: 30 minuten hometrainer

Verder lekker boek uitgelezen op t balkon O+
  donderdag 6 juni 2013 @ 20:58:09 #160
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127495158
RIP Perry ;( :* voor Maria. Altijd erg als beestjes doodgaan ;(.

Ik verveel me. Ben het internet aan het afstruinen naar een racefiets, maar ik vind het zo ingewikkeld allemaal :') hardlopen is eenvoudiger _O-
And eternity in an hour.
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:08:46 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127495854
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dan nog schrik je natuurlijk wel... Zeker omdat hij goed at en er goed uitzag!
Ik maakte me laatst zorgen om ons konijn omdat ze wat lustelozer was, maar volgens mij was ze gewoon schijzwanger, want ze maakten een nestje, maar dan maak je je toch gelijk zorgen... Wilde al naar de DA.

Hoe is het met Tamina dan? Merk je iets aan dr?
Tamina leek net wat zoekende maar verders niks, hou haar wel extra in de smiezen komende dagen! Moet wel gewoon goed eten enzo.

Schijnzwanger is idd maf! Misschien helpt het om haar te steriliseren? :o

En bedankt voor de koesjes jedermann O+
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:09:57 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127495933
Oh en mooi overhemd V1z! Van die deftige mannenschoenen vind ik altijd een beetje maf zelf.

Nallielijstje O+

Oh en XM, succes met zelf voor de mini zorgen! Komt vast helemaal goed, maar lijkt me idd even spannend :Y
pi_127496540
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tamina leek net wat zoekende maar verders niks, hou haar wel extra in de smiezen komende dagen! Moet wel gewoon goed eten enzo.

Schijnzwanger is idd maf! Misschien helpt het om haar te steriliseren? :o

En bedankt voor de koesjes jedermann O+
daar heb ik idd wel over zitten denken, maar ik ben zo bang dat ze elkaar de tent uit gaan vechten als ze een tijdje uit elkaar zijn... Dat deden ze de eerste keer en ik ben heel bang dat het niet meer goed komt dan. En we hebben geen ruimte voor nog twee konijnen erbij helaas :+

En ja, goed in de gaten houden is wel slim :*
compact en kleverig.
pi_127497366
Ah.. niet leuk maria..

Heb net stuk op de MTB gedaan, ging best lekker. Wat een topweer!
Ik ging aan t begin van de avond op zoek naar een nieuwe jas. Bijna geen een winkel had jassen :? Uiteindelijk ook nog bij de V&D gekeken, maar die hadden alleen jassen zonder vorm.. Beetje getailleerd leren jack, dat is toch niet zo raar om in de zomer te kopen?
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:36:23 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127497505
Nog een uurtje dan komt lief weer thuis.
Hij heeft geen nootjes van de markt meegenomen zie ik net (zal te maken hebben dat hij 2 kg is aangekomen, zei die tussen neus en dikke buik door)

Wij gaan teveaak uit eten, ontbijtbuffetten e.d.
Straks lekker popcorn.
Waarom is zoete popcorn 410 kcal / 100 en zoute 517/100gr?
pi_127497566
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog een uurtje dan komt lief weer thuis.
Hij heeft geen nootjes van de markt meegenomen zie ik net (zal te maken hebben dat hij 2 kg is aangekomen, zei die tussen neus en dikke buik door)

Wij gaan teveaak uit eten, ontbijtbuffetten e.d.
Straks lekker popcorn.
Waarom is zoete popcorn 410 kcal / 100 en zoute 517/100gr?
Zoute heeft meer boter denk ik, zo smaakt t wel :9
pi_127497647
Ik pakte net een handje chips uit de zak. Toen keek ik ernaar en dacht ik "nee, nee". En heb ik ze weggegooid.
pi_127498120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik pakte net een handje chips uit de zak. Toen keek ik ernaar en dacht ik "nee, nee". En heb ik ze weggegooid.
^O^ ik had ze er gewoon ingestopt :P
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 21:46:17 #169
70532 loveli
N
pi_127498126
*O*
crap in = crap out
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:54:50 #170
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127498664
Yay, alle oefeningen met 2 kg gedaan *O* betekent wel dat ik op zoek moet naar zwaardere gewichtjes voor de lichtere oefeningen.
And eternity in an hour.
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:55:20 #171
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127498695
quote:
you strong woman! _O_
And eternity in an hour.
pi_127499267
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:55 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

you strong woman! _O_
Mwoah. Dat is ook de eerste keer sinds tijden hoor :+ Mgoed, eens moet de eerste keer zijn natuurlijk :Y
pi_127499735
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:54 schreef _Dido_ het volgende:
Yay, alle oefeningen met 2 kg gedaan *O* betekent wel dat ik op zoek moet naar zwaardere gewichtjes voor de lichtere oefeningen.
_O_
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_127500357
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:46 schreef Nallie het volgende:

[..]

^O^ ik had ze er gewoon ingestopt :P
Iets verteld me dat jij geen chips hebt alleen :P
  donderdag 6 juni 2013 @ 22:29:44 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127500904
quote:
Welke chips? ):O
pi_127501341
quote:
SPOILER
Hangt er ook vanaf hoe de broek valt..
pi_127501692
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en mooi overhemd V1z! Van die deftige mannenschoenen vind ik altijd een beetje maf zelf.

Nallielijstje O+

Oh en XM, succes met zelf voor de mini zorgen! Komt vast helemaal goed, maar lijkt me idd even spannend :Y
Ja, ik twijfel zelf ook nog :@

Toch, als ik vrij netjes ga dan voel ik me ook beter, goed passende hemd en broek staat me gewoon goed en dat straal ik dan ook meer uit. Zoiets wat niet 'te' is heb ik dan maar weinig van want ik ben van de function over fashion. Misschien dat ik wat meer de function van de fashion moet gaan inzien is waar ik mee worstel...
pi_127501758
Woah heb uitstel tot morgen voor m'n verslag

Even naar de nachtwinkel voor proviand knallen en dan inleveren!!!!!!!
pi_127501960
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:46 schreef Probability het volgende:
Woah heb uitstel tot morgen voor m'n verslag

Even naar de nachtwinkel voor proviand knallen en dan inleveren!!!!!!!
:D ^O^

M'n beste codeerwerk voor de opleiding is ook gebeurd na een sloot koffie en een half kratje :+
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:05:02 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127502591
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D ^O^

M'n beste codeerwerk voor de opleiding is ook gebeurd na een sloot koffie en een half kratje :+
Half kratje bavaria is maar 6 flesjes, doe je netjes :Y)

Go Prob ^O^
pi_127502864
Ik heb koffie, cola, oreo's met witte chocolade, naturel chips en heel veel wijn indien nodig..
pi_127503182
Als je het dan toch doet, hier niet meer kijken en de flow vinden!

(volgende keer een (studeer)account maken met blokkades, al je vaste websites die je afleiden blokkeer je daaronder, bij drempels heb je minder de neiging je te laten afleiden)
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Half kratje bavaria is maar 6 flesjes, doe je netjes :Y)

Go Prob ^O^
Ik had het over bier :+
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:17:58 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127503231
Jaja, het begint met G... :D
pi_127503388
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
Als je het dan toch doet, hier niet meer kijken en de flow vinden!

(volgende keer een (studeer)account maken met blokkades, al je vaste websites die je afleiden blokkeer je daaronder, bij drempels heb je minder de neiging je te laten afleiden)

[..]

Ik had het over bier :+
Oh ik kijk hier alleen in m'n pauzes..
pi_127504695
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaja, het begint met G... :D
Naja, was geen bavaria in ieder geval :+
Toen was het veelal gewoon Amstel, om 22u dan eerste open, 2 op voorraad, dan nog maar eens 2 bakkies koffie, weer eens 2, weer koffie, indutten en denken dat biertje hielp, meer koffie, flauw van koffie dus 2 biertjes, dan 'naja toch bezig, meer bier', gevolgd door 'kut ik heb nog maar 3 uur, koffie!', 1uur te gaan dus bier, moet het uploaden dus even koffie, geupload, dus tijd voor biertje :+
pi_127505066
Haha, met deadlines wissel ik koffie af met meer koffie :) Van alcohol ga ik lallen, ook op papier :P
pi_127505918
Bah mn humeur begint naar beneden te gaan... Na vandaag ben ik op de helft!
pi_127506088
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef the85mc het volgende:
Haha, met deadlines wissel ik koffie af met meer koffie :) Van alcohol ga ik lallen, ook op papier :P
Redundantie is nuchter gezien iets wat je wilt tegengaan, procesgegevens is me ook geleerd niet op te slaan... Het laatste jaar heb ik oude systemen verbeterd door dat juist toe te passen...
Mensen zijn gewend snelle info te krijgen, heb je het procesvermogen niet moet je omwegen vinden. Een omweg is dus iets bedenken waar m'n opleiding op heeft gehamerd niet te doen, dan komt creativiteit om de hoek. Helpt alcohol ook bij, zolang ik het op de kladblok naast m'n bed noteer. :+
pi_127506613
Iemand die trouwens nadenkt over de schaliegasboringen, kijk op nl2, dit wil je niet. Je kunt je water letterlijk in de fik steken. Wat uit je kraan komt is vlambaar.
pi_127507565
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef V1z0R het volgende:
Iemand die trouwens nadenkt over de schaliegasboringen, kijk op nl2, dit wil je niet. Je kunt je water letterlijk in de fik steken. Wat uit je kraan komt is vlambaar.
Oh ik ga het zoeken om terug te kijken. nog meer tips?
Ohnee toch niet, geen doen op deze tv.

[ Bericht 3% gewijzigd door MevrouwPuff op 07-06-2013 01:39:08 ]
  vrijdag 7 juni 2013 @ 06:53:13 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_127508520
quote:
Nee,dit willen we inderdaad niet. Maar het komt er toch. Kan men in de toekomst verdienen aan water en natuur, want er groeit ook niets meer. Walgelijke ontwikkeling.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_127508544
quote:
Dat is niet leuk maar dat waren beelden uit de VS toch? Ik weet niet hoe ze hun watersysteem daar hebben geregeld maar in Nederland zie ik dat niet zo snel gebeuren. Dat door de boormethode gas mengt met grondwater is te begrijpen maar het grondwater wat wordt gebruikt voor drinkwater gaat niet direct naar je kraan in Nederland.

Wat niet wegneemt dat het boren naar gas in mijn ogen een korte termijn oplossing is terwijl wij ook al kunnen kiezen voor lange termijn oplossingen.
pi_127508657
Meh.
pi_127509080
LIF / Ziekenhuisdieet

Snel, roep de broccoli politie!
pi_127509180
Gasland is een goede documentaire hierover. Behalve dat het gas in het drinkwater komt (in de us dan, hoe dat hier zit weet ik niet), komt het dus in ieder geval in het grondwater, evenals de chemicalien die worden gebruikt om het gas te winnen, wat resulteert in dode vissen in de sloot en kale koeien in de wei. Ik snap echt heel erg niet dat ze dit gaan doen.

Mja...

Lijstje van vandaag:

O - yoghurt/banaan/havermout/lijnzaad/pindakaas
S - kettlebells
L - 2 bth met 2 eitjes
T - avocado/erwtjessalade
T - appel
D - uit bij een klein italiaans restaurantje

[ Bericht 0% gewijzigd door Novem op 07-06-2013 08:41:33 ]
pi_127509436
Milieueisen in NL zijn veel strenger dan in de VS.

En eens met Novem wbt kleding. Echt spijkerbroeken aandoen naar een begrafenis/bruiloft? Mijn WTF-o-meter slaat dan in het rood, ik mis dan alleen nog gympen eronder :X

Ik heb in coma gelegen O+ En toen werd ik gewekt :')

Lijstje:

O: omelet
T: 1/2 bak kwark
L: gemengde salade
T: havermoutshake
T: bietensap
S: rondje fitness
D: gewokte groenten met rijst
T: 1/2 bak kwark
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:52:03 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_127509547
Ik zag veel spijkerbroeken bij oma's begrafenis, was ik ook verbaasd over :o vriendje had pak aan (geen stropdas want we hoefden niet formeel :P ) en ik rood/zwart jurkje met zwarte panty en nette laarsjes.
pi_127509580
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:45 schreef _aurum_ het volgende:
En eens met Novem wbt kleding. Echt spijkerbroeken aandoen naar een begrafenis/bruiloft? Mijn WTF-o-meter slaat dan in het rood, ik mis dan alleen nog gympen eronder :X
En ik snap dan weer niet waarom iemand zich daar druk over kan maken :D Oeeeeeh, hij/zij heeft een spijkerbroek aan. EEN SPIJKERBROEK! :{w Waar gaat het heen in deze wereld?!
:+

Ik zou 100x liever hebben dat mensen in hun afgetrapte jeans en sneakers komen als ze zich daar prettig in voelen, dan dat ze zich in een pak hijsen waar ze zich ongemakkelijk in voelen.

Los daarvan: je hebt spijkerbroeken en spijkerbroeken. Er zijn ook nettere varianten zeg maar.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:53:47 #200
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127509585
In m'n hardloopkleertjes naar het werk gefietst O+ dat fietst veel soepeler/sneller dan in spijkerbroek, zeker met dit warme weer. Hopelijk kan ik gauw een leuk racefietsje op de kop tikken. En mijn schenen voelen goed, dus ik hoop dat dat betekent dat ik het hardlopen nu eindelijk weer kan doorzetten *O*.

Ga na de zomer overigens op zoek naar een personal trainer, die me kan inwijden in de sportschool :) ^O^ Ik wil ook een sportmachine worden a la Nallie 8-)

Lijstje:

O: Brinta etc
T: rijstwafel
T: twee sinaasappels
L: bth humus, bth pindakaas
T: halve bak kwark diepvriesfruit
T: halve bak kwark walnoten
S: Jillian
D: met gehakt en paprika gevulde courgette

Ik ben eigenlijk een beetje flauw van mijn O, waarmee zal ik hem vervangen? Zat te denken aan Griekse yoghurt met muesli, havermout, walnoten en wat honing, maar denk dat dat te vet is om elke dag als ontbijt te eten? Het is ook wel leuk om in het weekend iets speciaals te eten...
And eternity in an hour.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 08:55:02 #201
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127509606
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En ik snap dan weer niet waarom iemand zich daar druk over kan maken :D Oeeeeeh, hij/zij heeft een spijkerbroek aan. EEN SPIJKERBROEK! :{w Waar gaat het heen in deze wereld?!

Ik zou 100x liever hebben dat mensen in hun afgetrapte jeans en sneakers komen als ze zich daar prettig in voelen, dan dat ze zich in een pak hijsen waar ze zich ongemakkelijk in voelen.

Los daarvan: je hebt spijkerbroeken en spijkerbroeken. Er zijn ook nettere varianten zeg maar.
Ik vond het wel een beetje apart dat m'n zwager in spijkerbroek en t-shirt naar de begrafenis van m'n oma kwam. En toen was ik 13, dus dat viel me toen al op :+
And eternity in an hour.
pi_127509708
Schaliegas moet je niet willen. Al vind ik die landeigenaren ook wat naief, je krijgt echt niet zomaar $100.000..

Voor NL zijn er interessantere energie oplossingen, reverse osmose bijvoorbeeld. Dat kan toegepast worden als zoet en zout water mengt. Bij riviermondingen dus. Daarin zit echt veel potentiele energie, er zit evenveel energie zit in als een waterval van 100 meter hoog. Lijkt me een stuk beter dan schaliegas.
pi_127509775
quote:

[..]

Naja, da's dan duidelijk een verschil van mening. Het gaat over netheid, stukje respect, opvoeding en weten hoe je je moet kleden voor een "event" (weet ff Nederlandse woord niet)

Dat alles kan en mag betekent niet dat je het moet doen.

En naar mijn mening als je naar het Nederlandse straatbeeld kijkt dan is er qua kleedstijl véééééél ruimte voor verbetering :X /rant

quote:

Jouw feestje, jouw wensen. Bij mij mag je opbokken met je spijkerbroek op een net "event".
pi_127509788
Goedemorgen! Wakker worden met hoofdpijn grrr.

Planning:
O. Kwark met lepel jam en zonnepitjes
T. Bth jam
L. Salade of broodje ergens
T. appel en nog iets
D. Restje lasagne met salade ofzo?
pi_127509892
MC, dat gebeurt al bij de Afsluitdijk toch?
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 06:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee,dit willen we inderdaad niet. Maar het komt er toch. Kan men in de toekomst verdienen aan water en natuur, want er groeit ook niets meer. Walgelijke ontwikkeling.
Big-business en politici die een leuke beloning staat te wachten waarschijnlijk...

Coco, je mag ook rondwandelen in opa-ondergoed in de parenclub maar rare gezichten hou je dan toch :+
pi_127509955
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:05 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen! Wakker worden met hoofdpijn grrr.

Planning:
O. Kwark met lepel jam en zonnepitjes
T. Bth jam
L. Salade of broodje ergens
T. appel en nog iets
D. Restje lasagne met salade ofzo?
Gooodmorning!

Nog steeds hoofdpijn?
pi_127509970
quote:

[..]

mijn stiefvader heeft áltijd bandshirts aan, mocht ik ooit gaan trouwen, zoekt ie maar mooi iets anders :+

Zwarte spijkerbroek vind ik nog wel kunnen, ligt natuurlijk aan de situatie, maar over t algemeen liever écht net.
compact en kleverig.
pi_127509997
Jep, een pilot plant van wetsus/redstack dacht ik.
Ik had bij de begrafenissen meestal ook spijkerbroeken aan. Maar de overledenen droegen zelf nooit een pak, dus ja. Dat had hen ook echt niet uitgemaakt als je er in pak zou staan. Geen sneakers, dat dan weer wel..
pi_127509998
Dido, kun je niet kiezen? Dus griekse yoghurt met muesli, OF met havermout, OF met noten? Dan is het al een stukje minder calorierijk? Ik meng momenteel volle kwark met wat dunnere roeryoghurt en doe daar een klein handje muesli doorheen, ook erg lekker.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:17:57 #210
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127510022
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:16 schreef Quinazoline het volgende:
Dido, kun je niet kiezen? Dus griekse yoghurt met muesli, OF met havermout, OF met noten? Dan is het al een stukje minder calorierijk? Ik meng momenteel volle kwark met wat dunnere roeryoghurt en doe daar een klein handje muesli doorheen, ook erg lekker.
De muesli zou ik eventueel wel weg kunnen laten idd, maar die havermout wil ik er wel in houden. Ik ga wel even experimenteren, thanks :)
And eternity in an hour.
pi_127510023
Ik heb pilletjes gekregen voor de jeuk, maar daar werd ik dus nogal duf wakker van.
Eerste kop koffie was met geschifte melk, 2e kop ziet er goed uit.
Zo maar eens gaan sporten, dan wordt het vast allemaal beter. :P

Ik zag trouwens ooit iemand in een afritsbroek met sandalen op een begrafenis.
Heb ik nu gewonnen?
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:20:01 #212
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_127510046
Ja, de koelkast, hpkw!

Ik heb vandaag vrij, en gistermiddag ook al. Straks eens evenin de tuin werken, het zonnetje schijnt! Nu eerst buiten ontbijten... :7
pi_127510156
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, de koelkast, hpkw!

Ik heb vandaag vrij, en gistermiddag ook al. Straks eens evenin de tuin werken, het zonnetje schijnt! Nu eerst buiten ontbijten... :7
*O*
Beter!! :D

Zijn er al ergens foto's gepost van je nieuwe huisje met tuin?
Doe wat je niet durft.
pi_127510600
Ik plaatste het ook al in het dieettopic, maar nu ook hier. Misschien vind ik wat motivatie.

Ik (VR)eet echt alles wat los en vast zit ophet moment. Het sporten heb ik deze weem weer redelijk opgepakt. Maar het eten is gewoon drama, en ik weet niet hoe
ik de knop terug om moet zetten.
Vandaag de dag begonnen met 2 beschuitjes 1 met pure hagel en een met een pkakje graskaas.

Maar een planning durf ik niet echt te maken. Zo in ieder geval boodschappen doen en gezonde dingen in huis halen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Vis een optie? vrijdag 7 juni 2013 @ 09:45:15 #215
70532 loveli
N
pi_127510637
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag trouwens ooit iemand in een afritsbroek met sandalen op een begrafenis.
Heb ik nu gewonnen?
De afritsbroekdrager heeft verloren imho.
crap in = crap out
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:47:03 #216
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127510699
Ik kan met mijn sportabonnement ook gratis zwemmen, ontdek ik net :D Dat ga ik eens doen! Alleen jammer dat het zwembad dichtgaat, een groot deel van de zomer :').
And eternity in an hour.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:48:55 #217
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_127510750
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

*O*
Beter!! :D

Zijn er al ergens foto's gepost van je nieuwe huisje met tuin?
nee, zal straks foto's maken!
pi_127510781
Werkt iemand hier met pages?
pi_127510789
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:43 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik plaatste het ook al in het dieettopic, maar nu ook hier. Misschien vind ik wat motivatie.

Ik (VR)eet echt alles wat los en vast zit ophet moment. Het sporten heb ik deze weem weer redelijk opgepakt. Maar het eten is gewoon drama, en ik weet niet hoe
Vandaag de dag begonnen met 2 beschuitjes 1 met pure hagel en een met een pkakje graskaas.

Maar een planning durf ik niet echt te maken. Zo in ieder geval boodschappen doen en gezonde dingen in huis halen!
Waarom had je die troep in huis dan :?
pi_127510868
Olaaaa!

Morgen weekend! Vandaag deadline! Hyper!

Lijstje!
O kwark, havermout, banaan, bosbessen
L dubbele boterham met appel, 1 boterham pindaaaakaas
T worteltjes
S rondje vondelpark rennen
D BBQ! ik ga weer eens proberen de broodjes en alcohol te skippen. Nu hou ik niet van bier, dus dat laatste gaat vast lukken.
pi_127510927
Joycie, ik kan me soms ook slecht inhouden..
Wat ik doe is geen koekjes etc in huis halen. Als ik toch honger heb, eerst 2 glazen water drinken. Soms heb ik dorst ipv honger merk ik. Als ik dan nog trek heb ga ik of magere kwark of wortelen/tomaatjes eten. Werkt bij mij prima. Vooral kwark zorgt ervoor dat je lang geen trek hebt.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:55:48 #222
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127510932
quote:

Herkenbaar! Gezonde dingen in huis halen en na een paar dagen ben je weer van je behoefte aan troep af. Even doorzetten :Y

Waarom durf je geen planning te maken?
And eternity in an hour.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:56:19 #223
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127510952
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:55 schreef the85mc het volgende:
Joycie, ik kan me soms ook slecht inhouden..
Wat ik doe is geen koekjes etc in huis halen. Als ik toch honger heb, eerst 2 glazen water drinken. Soms heb ik dorst ipv honger merk ik. Als ik dan nog trek heb ga ik of magere kwark of wortelen/tomaatjes eten. Werkt bij mij prima. Vooral kwark zorgt ervoor dat je lang geen trek hebt.
Ja!

Of als ik zin heb in cola en dan water drink, heb ik ook helemaal geen zin meer in cola :P.
And eternity in an hour.
pi_127511060
quote:

a) waarom haal je die troep in huis?

En b) als je al trek hebt, waarom eet je geen eiwitten en vetten? Dus bijv. kip en avocado, gekookte eitjes/gebakken eitjes, lepel in een pot pindakaas.

Ik wil je met een vreetbui wel een pot pindakaas op zien eten :+

Carbs zijn echt evil op zulke momenten omdat je er een shitload van kan eten.....
pi_127511096
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Waarom had je die troep in huis dan :?
Sowieso veel troep over van mijn verjaardag. Ik vind overal welniets en als ik het niet vind sta ik zo bij de supermarkt.
Heb echt vreetkicken.

Maar daar is het nu klaar mee. Ik ga lekkere groentjes halen en ga eens kijken hoe ik zelf gezonde ijsjes kan fabriceren.

Ik wou gewoon dat ik die vreetkicken de baas kon zijn..
pi_127511098
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 08:29 schreef Novem het volgende:
Gasland is een goede documentaire hierover. Behalve dat het gas in het drinkwater komt (in de us dan, hoe dat hier zit weet ik niet), komt het dus in ieder geval in het grondwater, evenals de chemicalien die worden gebruikt om het gas te winnen, wat resulteert in dode vissen in de sloot en kale koeien in de wei. Ik snap echt heel erg niet dat ze dit gaan doen.
Dat hangt ook van de locatie af en van de diepte waarvan men boort. Het is denk ik aannemelijker dat het diepe grondwater wordt bevuild waaruit wij drinkwater halen dan het ondiepe grondwater (dit is dus niet dezelfd laag grondwater) die weer van invloed is op het milieu hierboven. Er vanuit gaande dat het gas behoorlijk diep zit en je dus door verschillende lagen in de bodem moet om het te kunnen winnen.
pi_127511172
Joycie, idd water drinken, geen troep in huis halen en eet desnoods een iter magerr yoghurt ipv troep. Twee beschuitjes is natuurlijk ook loze troep dus geen wonder dat je snaaitrek krijgt, neem gewoon een bak kwark ofzo.

En evt als dat kan een rondje gaan lopen, of iets schoonmaken, maar even je gedachten verzetten?
pi_127511174
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

a) waarom haal je die troep in huis?

En b) als je al trek hebt, waarom eet je geen eiwitten en vetten? Dus bijv. kip en avocado, gekookte eitjes/gebakken eitjes, lepel in een pot pindakaas.

Ik wil je met een vreetbui wel een pot pindakaas op zien eten :+

Carbs zijn echt evil op zulke momenten omdat je er een shitload van kan eten.....
Ik gok dat ik ver kom met die pot pindakaas ;)

Nee je hebt gelijk. Daarom heb ik het toch maar even getypt, voor de schop onder mijn kont en tips.
Weet je als ik eenmaal begin is het een cirkeltje. Maar daar moet ik 'gewoon' uit stappen.
pi_127511190
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Dat hangt ook van de locatie af en van de diepte waarvan men boort. Het is denk ik aannemelijker dat het diepe grondwater wordt bevuild waaruit wij drinkwater halen dan het ondiepe grondwater (dit is dus niet dezelfd laag grondwater) die weer van invloed is op het milieu hierboven. Er vanuit gaande dat het gas behoorlijk diep zit en je dus door verschillende lagen in de bodem moet om het te kunnen winnen.
Hangt ook af van de caprock. Als die ook gefrackt wordt kan gas + chemicalien ontsnappen naar ondiepere lagen. Dat gas staat vaak onder hoge druk dus dat wil ergens eruit. Dat fracken lijkt ervoor te zorgen dat t ook ongecontreeld gebeurd.
pi_127511199
:W

XM: ik weet zeker dat jullie prima zelf voor de kleine kunnen zorgen, maar toch veel succes O+

En een :* voor Maria.

Zo, eerste afspraak al gehad. Nu alles in een rapport knallen en vanmiddag inleveren.

En de examendata voor mijn opleiding zijn bekend:

1 november paper
Begin december presenteren
Half december praktijkexamen

*stuiter *O*
pi_127511234
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:04 schreef Perruche het volgende:
Joycie, idd water drinken, geen troep in huis halen en eet desnoods een iter magerr yoghurt ipv troep. (wee beschuitjes is natuurlijk ook loze triep dus geen wonder dat je snaaitrek krijgt, neem gewoon een bak kwark ofzo.

En evt als dat kan een rondje gaan lopen, of iets schoonmaken, maar gewoon even je gedachten verzetten?
Normaal geen beschuit hoor sochtend maar had ik nu echt zin in.
Het stomme is dat ik het ook allemaal heel goed weet.
pi_127511258
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:04 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik gok dat ik ver kom met die pot pindakaas ;)

Nee je hebt gelijk. Daarom heb ik het toch maar even getypt, voor de schop onder mijn kont en tips.
Weet je als ik eenmaal begin is het een cirkeltje. Maar daar moet ik 'gewoon' uit stappen.
Je kan het, maar daar moet je ook jezelf nog even van overtuigen :Y
  Vis een optie? vrijdag 7 juni 2013 @ 10:07:40 #233
70532 loveli
N
pi_127511261
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:01 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Sowieso veel troep over van mijn verjaardag. Ik vind overal welniets en als ik het niet vind sta ik zo bij de supermarkt.
Heb echt vreetkicken.

Maar daar is het nu klaar mee. Ik ga lekkere groentjes halen en ga eens kijken hoe ik zelf gezonde ijsjes kan fabriceren.

Ik wou gewoon dat ik die vreetkicken de baas kon zijn..
Afkicken, daarna is het een stuk makkelijker. Zooi wegflikkeren, pinpas 2 weken bij lief stallen. Opeens is het een stuk beter vol te houden.
crap in = crap out
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:08:30 #234
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127511293
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Afkicken, daarna is het een stuk makkelijker. Zooi wegflikkeren, pinpas 2 weken bij lief stallen. Opeens is het een stuk beter vol te houden.
Wat loveli zegt :Y

En ik stop ook maar weer met rijstwafels zonder beleg. Heb vijf min. later alweer honger :').

Oh wacht, ik heb hier een pot pindakaas :9~.
And eternity in an hour.
pi_127511349
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat is het ook echt.. afkicken..
Maar het gaat me gewoon lukken.

Ik ga mij abbo bij weight watchers denk ik wel opzeggen en bewust kiezen voor 1 'manier'.
pi_127511364
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:04 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Naja, da's dan duidelijk een verschil van mening. Het gaat over netheid, stukje respect, opvoeding en weten hoe je je moet kleden voor een "event" (weet ff Nederlandse woord niet)

En naar mijn mening als je naar het Nederlandse straatbeeld kijkt dan is er qua kleedstijl véééééél ruimte voor verbetering :X /rant

[..]

Jouw feestje, jouw wensen. Bij mij mag je opbokken met je spijkerbroek op een net "event".
Helemaal eens. Als je je niet kan gedragen blijf je maar thuis.
pi_127511421
Ik ga boodschappen doen, en zonder troep thuis komen!!
pi_127511426
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:49 schreef Probability het volgende:
Werkt iemand hier met pages?
Niemandddd ?

;(?
  Vis een optie? vrijdag 7 juni 2013 @ 10:14:13 #239
70532 loveli
N
pi_127511462
En ook eens met straatbeeld en kleedstijl.

Wat betreft mannen in pak, :9~ indeed, maar het is fijn als het zonder pak ook een beetje toonbaar is.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 7 juni 2013 @ 10:15:03 #240
70532 loveli
N
pi_127511490
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga boodschappen doen, en zonder troep thuis komen!!
Van te voren een lepel pindakaas in je mond steken? Ik weet wat er bij mij op de band komt te liggen als ik met trek ga shoppen...
crap in = crap out
pi_127511524
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Van te voren een lepel pindakaas in je mond steken? Ik weet wat er bij mij op de band komt te liggen als ik met trek ga shoppen...
30 bakjes creme brulee?
pi_127511569
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

30 bakjes creme brulee?
volgens mij was het Guylian chocola ofzo :+
  Vis een optie? vrijdag 7 juni 2013 @ 10:19:31 #243
70532 loveli
N
pi_127511627
Dat was vroeger :P

Maar zulke dingen. Of magnums, en dan 1 per dag max plannen :')
crap in = crap out
pi_127511696

3 magnums voor Li!
SPOILER
pi_127511800
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef V1z0R het volgende:

3 magnums voor Li!
SPOILER
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:28:01 #246
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127511854
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef V1z0R het volgende:

3 magnums voor Li!
SPOILER
Haha, echt zo'n Met het mes op tafel-vraag:

Wat is de hoofdpersoon van een televisieserie, een vuurwapen en een voorbehoedsmiddel?
And eternity in an hour.
pi_127511900
/ventileren=me echtelijke ruzie om een kleine bbq die ik in whatsappgroep voorgesteld heb, waarop vriend reageert van niet. (omdat geen zin en met name niet in twee van hen). Ik voel me onder de plak.
pi_127511953
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
/ventileren=me echtelijke ruzie om een kleine bbq die ik in whatsappgroep voorgesteld heb, waarop vriend reageert van niet. (omdat geen zin en met name niet in twee van hen). Ik voel me onder de plak.
Irritant Puff! Wist je vantevoren al dat hij een hekel aan die twee heeft? Maar nu het eenmaal is voorgesteld kan je niet meer terug, dus hij zal maar moeten accepteren dat ze komen :P Of een smoesje bedenken waarom de bbq ineens niet meer door kan gaan, maar das best sneu :P

Edit: aaaaaghhhrrhh ik heb zo'n zin om kleren en schoenen en tassen en weet ik het allemaal te kopen :D Maar aangezien ik van plan ben minimaal 6 kilo af te vallen in de komende 3 maanden kan ik maar beter even on the down low blijven met een nieuwe garderobe aanschaffen..../first world problems
pi_127512019
Tassen zijn niet afhankelijk van je kledingmaat })
pi_127512114
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef V1z0R het volgende:
Tassen zijn niet afhankelijk van je kledingmaat })
Net als schoenen *O*

Kleren bij mij ook niet heel erg. Althans, +3 of -3 maakt hier niet zoveel uit. Op 1 rokje na waar mijn billen nog steeds uitpuilen :9
pi_127512151
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Haha, volgende keer eerst even checken met vriendlief? :P

Hier kennen we elkaars agenda niet uit het hoofd dus overleg vooraf is wel zo handig!
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:39:17 #252
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127512152
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:32 schreef Novem het volgende:

[..]

Irritant Puff! Wist je vantevoren al dat hij een hekel aan die twee heeft? Maar nu het eenmaal is voorgesteld kan je niet meer terug, dus hij zal maar moeten accepteren dat ze komen :P Of een smoesje bedenken waarom de bbq ineens niet meer door kan gaan, maar das best sneu :P

Edit: aaaaaghhhrrhh ik heb zo'n zin om kleren en schoenen en tassen en weet ik het allemaal te kopen :D Maar aangezien ik van plan ben minimaal 6 kilo af te vallen in de komende 3 maanden kan ik maar beter even on the down low blijven met een nieuwe garderobe aanschaffen..../first world problems
Ja! Hoe gaat het tot nu toe? Je bent al even bezig toch? :)

Voor mij ook een reden om niet te veel nieuwe kleren te kopen momenteel :).
And eternity in an hour.
pi_127512176
I know! Maar kleding heeft eigenlijk een hogere prioriteit, moet wel een leuk jasje hebben om die tas en schoenen bij te dragen natuurlijk :9

En in mijn hoofd ben ik na 3 maanden trainen ook 15 cm buik en armen en dijen kwijt en past helemaal niks me meer natuurlijk :7
pi_127512225
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:39 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ja! Hoe gaat het tot nu toe? Je bent al even bezig toch? :)

Voor mij ook een reden om niet te veel nieuwe kleren te kopen momenteel :).
Pas twee weken, maar het gaat goed, tnx! Weeg me pas over twee weken weer, dus qua gewicht kan ik niks zeggen, maar zit iedere dag netjes tussen 1750 en 1850 kcals en sport fanatiek, dus er zal iets moeten veranderen.
pi_127512228
Neuh, wist ik niet. Hij wil dus dat ik het voor hem afblaas maar dat vind ik eigenlijk te ver gaan. Dat is het onder de plak gevoel.
Had ook een pakketje van h&m, broeken maat 40 zijn te krap. Had het idee dat ik redelijk goed bezig ben, maar of dat is niet zo of het was nog erger/rotdag.
pi_127512270
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:10 schreef V1z0R het volgende:
Coco, je mag ook rondwandelen in opa-ondergoed in de parenclub maar rare gezichten hou je dan toch :+
Ja maar, kom op! We hebben het hier over een spijkerbroek!

En wat ik al zei, er zijn zoveel soorten ook:
Maar om meteen alle spijkerbroeken af te keuren voor bruiloften/begrafenissen :D :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:04 schreef _aurum_ het volgende:Naja, da's dan duidelijk een verschil van mening. Het gaat over netheid, stukje respect, opvoeding en weten hoe je je moet kleden voor een "event" (weet ff Nederlandse woord niet)
Dan verschillen we daar inderdaad over van mening. Jij lijkt nu te impliceren dat het dragen van een spijkerbroek naar bruiloft/begrafenis wil zeggen dat iemand niet netjes is, respectloos is en geen fatsoenlijke opvoeding heeft genoten. Het gaat om een spijkerbroek. Ik vind dat echt ongeloof doorgeschoten.

quote:
"Dat alles kan en mag" klinkt alsof ik het ook prima vind kunnen als iemand in zijn nette ballenknijper speedo naar een bruiloft komt. Of met zo'n gaatjes-hemdje. Of in een minirokje zonder ondergoed eronder.

quote:
En dat vind ik ontzettend oppervlakkig/kortzichtig (kan het juiste woord niet helemaal vinden). De buitenkant van mensen is dan belangrijker dan hun binnenkant/persoonlijkheid. Jammer.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:44:04 #257
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127512275
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:41 schreef Novem het volgende:

[..]

Pas twee weken, maar het gaat goed, tnx! Weeg me pas over twee weken weer, dus qua gewicht kan ik niks zeggen, maar zit iedere dag netjes tussen 1750 en 1850 kcals en sport fanatiek, dus er zal iets moeten veranderen.
Hoop dat het gaat lukken, motivatie voor mij om ook aan een strak regime te gaan ;).
And eternity in an hour.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:44:32 #258
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127512284
Ik zag van de week iemand fietsen met een spijkerbroek met een soort van kant op de billen. Net alsof ze een slip had aangetrokken óver haar spijkerbroek heen :X.
And eternity in an hour.
pi_127512378
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Maar om meteen alle spijkerbroeken af te keuren voor bruiloften/begrafenissen :D :')

[..]

Dan verschillen we daar inderdaad over van mening. Jij lijkt nu te impliceren dat het dragen van een spijkerbroek naar bruiloft/begrafenis wil zeggen dat iemand niet netjes is, respectloos is en geen fatsoenlijke opvoeding heeft genoten. Het gaat om een spijkerbroek. Ik vind dat echt ongeloof doorgeschoten.

[..]

"Dat alles kan en mag" klinkt alsof ik het ook prima vind kunnen als iemand in zijn nette ballenknijper speedo naar een bruiloft komt. Of met zo'n gaatjes-hemdje. Of in een minirokje zonder ondergoed eronder.

[..]

En dat vind ik ontzettend oppervlakkig/kortzichtig (kan het juiste woord niet helemaal vinden). De buitenkant van mensen is dan belangrijker dan hun binnenkant/persoonlijkheid. Jammer.
Het zou mij dan ook aan de poepert roesten, maar er zijn dus mensen die er zwaar aan tillen...
pi_127512430
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Maar om meteen alle spijkerbroeken af te keuren voor bruiloften/begrafenissen :D :')

[..]

[..]

[..]

Bij mij gaat het erom dat men weet dat veel mensen het niet acceptabel vinden dat je met spijkerbroek/casual kleding op bruiloften/begrafenissen komt en dat er ook mensen zijn die dat zelf respectloos vinden. Dan kan je daar toch rekening mee houden en even een pantalon uit de kast trekken?

Als ik ooit ga trouwen wordt dat zeker smart casual en zijn nette spijkerbroeken geen probleem, ben totaal niet formeel, maar bij een ander zou ik niet zomaar beslissen dat jeans of een hoodie ofzo wel kunnen. Maar om dat te voorkomen is het dus gewoon handig om een dresscode op de uitnodiging te zetten.
pi_127512703
Ik heb zin in dansjes O+

Bij thuiskomst de buren maar even lastig vallen dan :+
pi_127512717
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:49 schreef Novem het volgende:

[..]

Bij mij gaat het erom dat men weet dat veel mensen het niet acceptabel vinden dat je met spijkerbroek/casual kleding op bruiloften/begrafenissen komt en dat er ook mensen zijn die dat zelf respectloos vinden. Dan kan je daar toch rekening mee houden en even een pantalon uit de kast trekken?

Als ik ooit ga trouwen wordt dat zeker smart casual en zijn nette spijkerbroeken geen probleem, ben totaal niet formeel, maar bij een ander zou ik niet zomaar beslissen dat jeans of een hoodie ofzo wel kunnen. Maar om dat te voorkomen is het dus gewoon handig om een dresscode op de uitnodiging te zetten.
Ik vind een bruiloft ook anders dan een begrafenis.. Heb ook nog nooit een dresscode voor een begrafenis gezien :+
  Vis een optie? vrijdag 7 juni 2013 @ 10:59:09 #263
70532 loveli
N
pi_127512739
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:58 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik vind een bruiloft ook anders dan een begrafenis.. Heb ook nog nooit een dresscode voor een begrafenis gezien :+
Daar gelden toch gewoon fatsoensnormen?
crap in = crap out
pi_127512821
Ik ben met coco. Een ieder draagt watie wil. En als dat een jeans is, dan is dat fine by me.

Laatst op de begrafenis van een ex was ik wel gewoon in het zwart (linnen broek, truitje, sjaaltje, jasje) maar ik had eronder wel m'n allstars en dat was expres ook. Zijn hele leven heeft hij nog nooit een pak aan gehad, hij was bovendien idioot jong om dood te gaan en dan zou op zijn begrafenis iedereen er ineens uitzien als op een begrafenis??
pi_127512840
Waarschijnlijk zijn de mensen met spijkerbroeken en sneakers ook degenen die een dresscode lastig vinden. Te afwijkend van dagelijkse kleding, te grote investering, te veel moeite ed.
Je kan maar zo denken, je bent uitgenodigd, dus je hoort erbij en waarschijnlijk weet degene die de boel organiseert hoe jij daarin staat.
pi_127513039
Ochtend vrij dus alvast gesport en lekker op t balkon ontbeten O+

Nog even paar uurtjes werken en dan weekend *O*

Planning:

T: rijstwafel met dun pindakaas (ik kan t wel :'))
S: 10 min warming up, 40 minuten oefeningen met mn elastiek :P, 30 min fietsen
O: havermout met banaan en chiazaad, cacao en kokos, proteine poeder
L: bak kwark met appel, bramen, havermout, lijnzaad en pompoenpitten
D: in t park picknicken :D dus ik maak salade en brood met smeersels etc..
T: ongetwijfeld een wijntje
pi_127513145
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:49 schreef Novem het volgende:

[..]

eens.
Vriendin van. Meis pas getrouwd en die gaf aan dat het haar echt geen barst uitmaakte wat we aan deden, als we maar kwamen. :+ toen durfde ik mn dochter wel een nette zwarte spijkerbroek aan te doen. :')

Op onze uitnodiging zet ik in elk geval dat bandshirts dus niet gewenst zijn. :') mochten we oot gaan trouwen.
compact en kleverig.
pi_127514573
Hoi! Mag ik hier ff lijstjes meeposten? Ik probeer een regelmatig eetpatroon te krijgen, maar hey: ik ben niet zo'n held :') (ik probeer meer te eten en beter te sporten):

Gisteren:
o: 2 pompoenpit broodjes (which is bad)
l: 1/2 liter magere yoghurt
t: tomaat, komkommer, 2 paprika's
d: 250 gram zalm, taugé, zeekraal, heel klein scheutje soyasaus, halve liter soja yoghurt
t: heel klein stukje 99% cacao chocolade O+
s: 15 minuten roei-cardio. Klein rondje krachttraining

Vandaag is het doel:
o: 1 bruin broodje
t: 1/4 liter magere yoghurt
l: 1/2 liter sojayoghurt
d: gebakken groente met tofu of ei, heel misschien iets met kip
t: iets van magere zuivel
s: 15 min roei-cardio, ander rondje krachttraining

Ik heb een zuivelverslaving :+ . Zaterdag ga ik uit eten met een vriend, we zullen zien...
  Vis een optie? vrijdag 7 juni 2013 @ 11:57:30 #269
70532 loveli
N
pi_127514646
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarschijnlijk zijn de mensen met spijkerbroeken en sneakers ook degenen die een dresscode lastig vinden. Te afwijkend van dagelijkse kleding, te grote investering, te veel moeite ed.
Je kan maar zo denken, je bent uitgenodigd, dus je hoort erbij en waarschijnlijk weet degene die de boel organiseert hoe jij daarin staat.
Die denkwijze reflecteert een beetje de "iedereen moet maar rekening houden met mij" vs de "ik hou rekening met een ander" mentaliteit. Je gaat er niet dood van ( :') ) als je je gepast kleedt op een begrafenis. En dan kan het er vanaf hangen wiens begrafenis/huwelijk/feestje/vergadering/whatever het is wat gepaste kleding inhoudt.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 7 juni 2013 @ 11:58:27 #270
70532 loveli
N
pi_127514675
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:55 schreef Neifile het volgende:
magere yoghurt
Hoi, welkom, waarom mager?
crap in = crap out
pi_127514711
Weet iemand een synoniem voor gemeenschapsprojecten?
pi_127514764
maatschappelijke projecten?
pi_127514766
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Zuuuuuuuuur!
pi_127514840
Ik heb de troep kunnen laten liggen! Op de koeken voot mijn vriendje na en een zak chips voor hem. Ik heb lekker meloen en tomaatjes, avocado, gerookte kip.. Allemaal lekkere gezonde dingen. Ow en festini ijsjes (aardbei) beter als de magnums die nu in de vriezer liggen!
pi_127514865
Verder heb ik nog geen mening over schaliegas en zou ik het op prijs stellen als mensen een beetje hun best hebben gedaan zich feestelijk aan te kleden als ik ga trouwen. Mocht T. oooooit nog weer de moed vinden mij te vragen, that is.
pi_127514886
:o hij heeft al eens gevraagd dus?
pi_127514915
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik woon in België en hier is het een enorm probleem om gewoon yoghurt te vinden die een beetje eetbaar is :(. België is geen zuivelland. De magere variant is minder zuur dan de volle :')
pi_127514921
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef V1z0R het volgende:
:o hij heeft al eens gevraagd dus?
Heb je die gate gemist? :o Hij had het gepland en toen heb ik het verpest en dat was 2 jaar geleden :D Dus er ligt al 2 jaar een ring in mijn huis. Ergens! Op mijn vinger te wachten!
pi_127514950
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef anna82 het volgende:

[..]

Heb je die gate gemist? :o Hij had het gepland en toen heb ik het verpest en dat was 2 jaar geleden :D Dus er ligt al 2 jaar een ring in mijn huis. Ergens! Op mijn vinger te wachten!
:o

Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen dan? _O-
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:07:52 #280
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127514959
quote:

[..]

Vertel maar hoor :P
And eternity in an hour.
pi_127514973
quote:

[..]

Wat heb je gedaan? :D
pi_127514995
quote:

[..]

omg omg omg omg do tell :o!
pi_127515002
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:01 schreef V1z0R het volgende:
maatschappelijke projecten?
thxxx
  Vis een optie? vrijdag 7 juni 2013 @ 12:11:32 #284
70532 loveli
N
pi_127515058
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:09 schreef Probability het volgende:

[..]

omg omg omg omg do tell :o!
^^^^^^^
crap in = crap out
pi_127515112
Mocht ik ooit trouwen liever iemand in een pantalon die boeren en scheten laat dan iemand in een spijkerbroek, kom zeg.
pi_127515718
Ja hallo! Gate!!
pi_127515753
Kun je avocado in dr koelkast bewaren? En wat is er lekker bij?

Heb al een kleine planning voor de week.

Vanavond eet ik rissoto met paddestoelen.
Za: maaltijdsalade gerookte zalm.
Zo: Bbq (die stond helaas al gepland)
Ma: Pasta met romige saus en gegrilde groene asperges
Di: Zelfde als maandag (want alleen dus teveel)
Wo: -
Do: Spinazie met aardappels en tartaartje!

Heb het in ieder geval overzochtelijk in mijn hoofd. Nu me er nog aan vast houden!
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:37:45 #288
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127515894
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:33 schreef J0ycie88 het volgende:

Heb het in ieder geval overzochtelijk in mijn hoofd. Nu me er nog aan vast houden!
Woensdag ga je niet eten? :+
En kun je die pasta ook nog een dag langer bewaren? Dan eet je niet twee dagen achter elkaar hetzelfde :)
And eternity in an hour.
pi_127515901
quote:

Hoezo helaas BBQ? Daar hoeft toch niets mis mee te zijn? Vraag maar aan Vaiz :+
  Vis een optie? vrijdag 7 juni 2013 @ 12:39:11 #290
70532 loveli
N
pi_127515935
Avocado niet in koelkast, wel onder kamertemperatuur bewaren.
crap in = crap out
pi_127516008
quote:

Inderdaad niet in de koekast en maak er guacamole mee?

Avocado in stukjes, fijngesneden (ontvelde) tomaat erbij, beetje limoesap, zout, tabasco/pepertje, alles door elkaar pureren et voila? Gebakken kip erbij of zo, salsa...
pi_127516045
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:39 schreef loveli het volgende:
Avocado niet in koelkast, wel onder kamertemperatuur bewaren.
Kan wel
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:45:20 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127516095
BBQ
Niet: speklappen, hamburgers, stokbrood, vette salades, sauzen
Wel: Gegrilde hele paprika, gegrilde courgette, champignons, ui, aubergine, kipfilet, biefstuk, varkenshaas, groentesalade en lekker vers fruit, eventueel ananas grillen op de bbq.

Heerlijk!
  Vis een optie? vrijdag 7 juni 2013 @ 12:45:49 #294
70532 loveli
N
pi_127516101
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Kan wel
Groentela? In de supermarkt liggen ze niet voor niets buiten de koeling, denk ik.
crap in = crap out
pi_127516104
:@ Anna! Heeft hij niet gevraagd of heb je nee gezegd??

En UKS :? Ik zie haar liever in een mooie jurk..
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:46:00 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127516108
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Kan wel
Past prima inderdaad :D
pi_127516125
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:37 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Woensdag ga je niet eten? :+
En kun je die pasta ook nog een dag langer bewaren? Dan eet je niet twee dagen achter elkaar hetzelfde :)
Jawel :P alleen dan is mijn vriend thuis en mag hij kiezen. Hij heeft een hekel aan vooruitplannen en ik hou ervan haha!
Ga even kijken of ik de pasta tot donderdag zou kunnen bewaren. Het is de verse pasta van de AH en ook zon vers potje saus.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:47:03 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127516145
Anna was het toen niet op vakantie, dat je toen zei: Je gaat mij toch niet te huwelijk vragen he?
Dat hij dat wel van plan was ofzo?
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:48:18 #299
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127516182
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Anna was het toen niet op vakantie, dat je toen zei: Je gaat mij toch niet te huwelijk vragen he?
Dat hij dat wel van plan was ofzo?
_O-. Arme T. als dat zo is :D.

Staat me idd iets van bij.
And eternity in an hour.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 12:48:39 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127516190
Mijn lief heeft net vrij genomen en nu gaan wij zometeen een klein rondje wandelen en daarna terassen met bier *O*
Joepie, fijner dan alleen zijn
pi_127516193
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Hoezo helaas BBQ? Daar hoeft toch niets mis mee te zijn? Vraag maar aan Vaiz :+
Als ik de BBQ zelf on de hand heb vind ik het niet er want dan is het gewoon mager vlees en lekker veel groente! Maar nu is het ergens anders en ben ik babg voor veel vet blees weinig groente etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')