abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127472162
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Worry is a misuse of imagination
pi_127472254
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:06 schreef Novem het volgende:

[..]

Bananenijs :9 Hoe dan? Weet wel dat als je bevroren bananen door de blender gooit je ijs krijgt dat echt precies dezelfde textuur heeft als roomijs :9
Naja idd, bevroren stukjes banaan blenderen. Nom! Maar zeker als je bananen overrijp zijn dan zit er echt een shitload aan fruitsuiker in. Ik kan het wel eten, maar na het trainen anders verander ik in en bolletje *sad*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_127472264
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Naja idd, bevroren stukjes banaan blenderen. Nom! Maar zeker als je bananen overrijp zijn dan zit er echt een shitload aan fruitsuiker in. Ik kan het wel eten, maar na het trainen anders verander ik in en bolletje *sad*
Maakt dat echt zo veel uit? :o
pi_127472280
Minder dik in mijn geval, dikke prima

O: half stokbrood met pindakaas, kop koffie
T: kop koffie, paar mangistan
L: half stokbrood met pindakaas
T: koffie, paar mangistan
D: nog niet helemaal uit, rijst met kip of noodlesoup
T: smoothie

Thuiswerken vandaag, veel hoger in de concentratie, komt helemaal goed met dat stage hier. Bij probability ook?
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_127472341
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

Thuiswerken vandaag, veel hoger in de concentratie, komt helemaal goed met dat stage hier. Bij probability ook?
Gister heb ik een heel belangrijk reflectie ding afgemaakt & naar z'n huis gebracht
- nu alles in portfolio zetten & bewijsstukken oploaden
- dan een competentieplan ook aanpassen, uploaden en langsbrengen
- dan stage onderzoeksverslag afmaken :') maar dat vind ik nog best lastig om goede interne en externe analyse te doen etc. en ik heb eigenlijk geen tijd meer

[ Bericht 0% gewijzigd door Probability op 06-06-2013 11:17:12 ]
pi_127472343
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja lekker man :9 Zeker als je zo'n kommetje ijs eet, dan heb je zo 2/3 bananen op denk ik :D Ik eet sinds ik weer hardcore ben alleen nog maar een banaantje voor het sporten, voor de energie. Waarom eet jij het na het trainen? Glycogeen weer aanvullen ofzo?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 09:19:54 #7
70532 loveli
N
pi_127472350
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

Ik vind je tof, maar moet een beetje huilen van je eetpatroon. Carb galore!
crap in = crap out
pi_127472359
Planning:
T: stukje meloen, kleine peer, trosje druiven
O: 2 bth pindakaas,thee met melk
L: salade met kip/komkommer/tomaat/sla/olijfolie en hand noten
T: 200 gr kwark met lepel jam en zonnebloempitjes
D: ? ik denk gewoon iets simpels van omelet en courgette ofzo

S: 40 minuten fietsen & RPM
pi_127472396
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef Probability het volgende:

[..]

Gister heb ik een heel belangrijk reflectie ding afgemaakt & naar z'n huis gebracht
- nu alles in portfolio zetten & bewijsstukken oploaden
- dan een competentieplan ook aanpassen, uploaden en langsbrengen
- dan stage onderzoeksverslag afmaken :') maar dat vind ik nog best lastig om goede interne en externe analyse te doen etc. en ik heb eigenlijk geen tijd meer
Gaat je lukken joh, komt goed
pi_127472407
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb gister een bak met een soort besjes? leeggegeten of misschien druiven. En een salade met linzen en nootjes!

Krijg ik nu weer kudo's :P?
pi_127472415
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:22 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Gaat je lukken joh, komt goed
Nou ja dit moest allemaal al maandag af zijn. Of nou ja in januari.
pi_127472526
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef Probability het volgende:

[..]

Maakt dat echt zo veel uit? :o
Bij mij wel. Ik ben niet slank, wil afvallen en ben best carbgevoelig dus ik moet nadenken over wanneer ik het eet.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_127472576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja dat klopt loveli, zodra ik weer thuis ben ga ik ongelofelijk goed mijn best doen voor jou! Al zal ik dan ook wel 3x per dag koolhydraten eten denk. De keuze hier is in ieder geval niet reuze.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou ja dit moest allemaal al maandag af zijn. Of nou ja in januari.
Nou, kom op dan! Doen we wie het eerste klaar is, ik wil hem morgen (concept) afhebben
pi_127472623
Ik ga ook eens meedoen met lijstjes.

• O: Muesli-appel + Magere yoghurt
• T: Brood met kalkoenfilet en komkommer
• L: Zelfgemaakte noodles met veel groente + kipfilet (alles mager)
• D: Wederom brood (toevallig weer kipfilet) en komkommer
• S: 45 min. spinnen

Daarbij drink ik zeker 3 liter water op een dag en 2 kopjes zwarte koffie.
Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 09:35:05 #15
70532 loveli
N
pi_127472705
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:31 schreef WillieW het volgende:
• L: Zelfgemaakte noodles met veel groente + kipfilet (alles mager)
Why?
crap in = crap out
pi_127472747
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef Novem het volgende:

[..]

Ja lekker man :9 Zeker als je zo'n kommetje ijs eet, dan heb je zo 2/3 bananen op denk ik :D Ik eet sinds ik weer hardcore ben alleen nog maar een banaantje voor het sporten, voor de energie. Waarom eet jij het na het trainen? Glycogeen weer aanvullen ofzo?
Voor het sporten teer ik op mijn havermoutshake, daar zit ik wel vol van :') *burps*

Na het sporten, het zijn snelle suikers...ik krijg soms echt een hongerklap na het trainen.

pi_127472813
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Why?
Is veel lekkerder dan die kant-en-klare rotzooi. En het is toevallig mager.
pi_127472953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ja dat klopt loveli, zodra ik weer thuis ben ga ik ongelofelijk goed mijn best doen voor jou! Al zal ik dan ook wel 3x per dag koolhydraten eten denk. De keuze hier is in ieder geval niet reuze.

[..]

Nou, kom op dan! Doen we wie het eerste klaar is, ik wil hem morgen (concept) afhebben
Ik moet hem nu af hebben :') Meh. Nou ja ik ga gestaag door.
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 09:46:29 #19
70532 loveli
N
pi_127472957
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:39 schreef WillieW het volgende:

[..]

Gelukkig, ik dacht dat het expres mager was.
crap in = crap out
pi_127472964
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:39 schreef WillieW het volgende:

[..]

Ik denk dat loveli juist doelt op alles mager. Dat is namelijk helemaal niet nodig. Vet heb je nodig :Y
pi_127472968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Voor het sporten teer ik op mijn havermoutshake, daar zit ik wel vol van :') *burps*

Na het sporten, het zijn snelle suikers...ik krijg soms echt een hongerklap na het trainen.

[ afbeelding ]
Haha.

Ik kan dan ook heel gemeen zijn ja :')
pi_127472975
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Je was me voor :+
  donderdag 6 juni 2013 @ 09:51:01 #23
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127473070
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha.

Ik kan dan ook heel gemeen zijn ja :')
Ik ook, vraag M. :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127473220
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik moet wel bekennen dat ik fanatiek bezig ben met mijn nieuwe levensstijl. Ik probeer de "slechte" vetten te vermijden en let tegenwoordig op alles qua eten. Heb al vaker een dieet gevolgd, maar op een of andere manier kon ik dat niet volhouden, maar deze levensstijl wel.

Ik moet alleen oppassen dat ik niet helemaal doorsla met deze manier van afvallen.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik denk dat loveli juist doelt op alles mager. Dat is namelijk helemaal niet nodig. Vet heb je nodig :Y
Ik was inderdaad beetje onduidelijk :D

[ Bericht 0% gewijzigd door WillieW op 06-06-2013 10:02:17 (Beetje tegenstrijdige theorie eruit gehaald :)) ]
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 10:06:01 #25
70532 loveli
N
pi_127473400
Dierlijke vetten zijn niet per definitie slechte vetten, roomboter >>>> margarine.
crap in = crap out
pi_127473577
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 09:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja ik heb ook weleens een bad case of hanger :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_127473810
Heb even een vraag: zaterdag ga ik naar afscheids/afstudeer feestje van een vriendin. Nu wil ik haar een boek geven over het land waar ze naar toe gaat reizen. Maar dat feestje is in een cafe, dus ik vraag me af hoe handig het is om dat dan te geven. Of wel gewoon meenemen?
  donderdag 6 juni 2013 @ 10:25:22 #28
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127473841
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef the85mc het volgende:
Heb even een vraag: zaterdag ga ik naar afscheids/afstudeer feestje van een vriendin. Nu wil ik haar een boek geven over het land waar ze naar toe gaat reizen. Maar dat feestje is in een cafe, dus ik vraag me af hoe handig het is om dat dan te geven. Of wel gewoon meenemen?
:? Waarom is dat niet handig? Omdat ze niet te veel spullen bij zich wil hebben ofzo?
And eternity in an hour.
pi_127473875
quote:
Ja joh, toch niet de bedoeling dat je helemaal van het padje gaat op zo'n feestje of wel? Neem aan dat je niet de enige zal zijn.
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 10:27:46 #30
70532 loveli
N
pi_127473913
Problem, I see it not.
crap in = crap out
pi_127473917
2x35 minuten fietsen voor een afspraak van een half uur :')
Wel wakker!
Be someone that makes you happy
pi_127474118
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:27 schreef loveli het volgende:
Problem, I see it not.
slank, for everybody's common sense....

- feestjes en cadeautjes
- waar moet je de fiets parkeren
- planning van studie/werk
- waar slapen na een nachtdienst...
pi_127474124
Ja, ik dacht meer als iedereen allemaal grote/zware dingen meeneemt dan is dat lastig. Maar goed, das ook niet mijn probleem haha.
pi_127474461
Panning voor vandaag

O: twee sneeen brood met pindakaas, stuk meloen, stuk ananas
S: yoga
T: kop koffie
L: noodles met geroerbakte groente
T: appel, stukje komkommer
D: BBQ waarschijnlijk (ligt aan vriend) anders quiche met prei, broccoli en spekjes.
S: 10 min crosstrainer, kt, 20 min fietsen
T: koffie.

Al weet ik niet zeker of die laatste S vanavond of morgen wordt, dat laat ik afhangen van Ado, want ik vind t ook wel prima zonder dat er nog bij vandaag :')
compact en kleverig.
pi_127474505
quote:
ligt er ook een beetje aan welk formaat boek, als het maatje bosatlas is, zou ik er niet de hele avond mee willen zeulen, maatje boekenweekgeschenk is dan weer geen probleem ;)
Of kan ze het afgeven achter de bar ofzo?
compact en kleverig.
pi_127474677
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

slank, for everybody's common sense....

- feestjes en cadeautjes
- waar moet je de fiets parkeren
- planning van studie/werk
- waar slapen na een nachtdienst...
In aanvulling daarop:

Wat mij afgelopen nacht heeft gered van de jeuk: skin repair oil van de Action!
Ingredienten zijn o.a. calendula, lavendel, rozemarijn en kamille.
Dat was nadat de handdoeken met azijn, talkpoeder, nestosylzalf en het negeren niet hielpen.

Wel even mn huisarts gebeld voor een zalfje ofzo, want dit is toch echt betrekkelijk vervelend. >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_127474845
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

In aanvulling daarop:

Wat mij afgelopen nacht heeft gered van de jeuk: skin repair oil van de Action!
Ingredienten zijn o.a. calendula, lavendel, rozemarijn en kamille.
Dat was nadat de handdoeken met azijn, talkpoeder, nestosylzalf en het negeren niet hielpen.

Wel even mn huisarts gebeld voor een zalfje ofzo, want dit is toch echt betrekkelijk vervelend. >:O
oh ja, moet ik nu aan denken: wat de apotheker mij hier aanrade was cortison zalf, wat ook tegen eczeem enzo gebruikt wordt. Verder is er een pilltje dat claritine heet, wat mij goed hielp. Ik heb vroeger vaak allergische reacties gehad op muggebulten, ben een keer van een schoolreisje in het bos teruggekomen met honderd muggebulten, alleen op m'n gezicht...
pi_127474985
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh ja, moet ik nu aan denken: wat de apotheker mij hier aanrade was cortison zalf, wat ook tegen eczeem enzo gebruikt wordt. Verder is er een pilltje dat claritine heet, wat mij goed hielp. Ik heb vroeger vaak allergische reacties gehad op muggebulten, ben een keer van een schoolreisje in het bos teruggekomen met honderd muggebulten, alleen op m'n gezicht...
:o -O-

Ik dacht dat mn zusje er al veel had met 36 op haar benen... :{

Daar zie ik btw wél tegenop wbt de vakantie, de muggen! Volgens mij zitten die daar vrij veel.
compact en kleverig.
pi_127475093
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 10:37 schreef the85mc het volgende:
Ja, ik dacht meer als iedereen allemaal grote/zware dingen meeneemt dan is dat lastig. Maar goed, das ook niet mijn probleem haha.
Ze kan het vaak bij het café laten liggen en dan de volgende dag ophalen..
pi_127475118
O: broodje met pindakaas
T: appel?
L: soep, broodje iets
T: smoothie? Fruit?
D: ?? Aardappelen/groente/vlees?
T: nootjes
pi_127475281
quote:

[..]

Oh noes! Gelukkig vinden ze T over het algemeen lekkerder dan mijzelve. Ben wel benieuwd hoe het in Australie gaat zijn. Ik sprak mensen die daar een soort imkers hoofddeksel hadden gekocht omdat ze gek werden van de muggen :D
pi_127475357
Ik wilde een lijstje posten, maar ik weet niet wat ik ga lunchen en ik weet niet wat ik ga dineren, dus dat schiet nog niet zo op :')

O kwark, havermout, rozijntjes, banaan

Vanochtend: 69.1 ^O^
pi_127475386
quote:

[..]

Mijn reacties op Nederlandse muggen zijn nooit zo heel heftig, maar de Italiaanse muggen waren echt niet tof.
Nu lijkt het beter te gaan qua jeuk enzo, maar het is echt een drama.

Anna! In Australie heb je Bushman, de versie met 80% deet doet plastic smelten, maar de muggen komen ook niet meer op je af. :P
Doe wat je niet durft.
pi_127475517
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Mijn reacties op Nederlandse muggen zijn nooit zo heel heftig, maar de Italiaanse muggen waren echt niet tof.
Nu lijkt het beter te gaan qua jeuk enzo, maar het is echt een drama.

ikben dus ook bang voor Italiaanse muggen
compact en kleverig.
pi_127475604
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ikben dus ook bang voor Italiaanse muggen [ afbeelding ]
Deet meenemen en smeren.
En anders even een apotheek inlopen en dan geven ze je wel iets tegen de jeuk. Dingen die je hier niet zonder recept krijgt. :P
Doe wat je niet durft.
pi_127475648
Muggen kun je wel kwijtraken:
Als je op een terras zit met stroom, dan moet je een ventilator neer zetten. Blijven de muggen weg.
En als je kampeert of geen stroom hebt: snij een colafles in 2en, doe het bovenste gedeelte op de kop in de andere. Een soort wespenvanger, maar dan anders. Doe suikerwater/siroop ofzo onderin, schepje gist erbij. De fles 10 meter bij je vandaan zetten. De gist zorgt voor CO2 uit de suiker, daar komen muggen op af. En niet meer op jou zelf.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:26:51 #47
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127475683
Muggen moeten niets van mij hebben. Gelukkig. Lijkt me echt vervelend, HPKW!
And eternity in an hour.
pi_127475724
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Deet meenemen en smeren.
En anders even een apotheek inlopen en dan geven ze je wel iets tegen de jeuk. Dingen die je hier niet zonder recept krijgt. :P
waar haal ik dat vandaan dan?
compact en kleverig.
  donderdag 6 juni 2013 @ 11:28:34 #49
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127475739
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Deet hebben ze wel bij de drogist, denk ik?
And eternity in an hour.
pi_127475743
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Bij de kruidvat/etos/trekpleister.
Doe wat je niet durft.
pi_127475773
Er vloog net ineens een vogel naar binnen hier :o schrok me rot :')

Ging wel gelijk weer naar buiten gelukkig!
compact en kleverig.
pi_127475806
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Bij de kruidvat/etos/trekpleister.
ok :@ ik heb daar nog nooit op gelet :@

Zal het op mn lijstje erbij zetten ^O^

En deze wil ik ook heel graag!

compact en kleverig.
pi_127476408
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ok :@ ik heb daar nog nooit op gelet :@

Zal het op mn lijstje erbij zetten ^O^

En deze wil ik ook heel graag!

[ afbeelding ]
Dit is slank, neem dan een broccoli luchtbed :P
pi_127476501
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Dit is slank, neem dan een broccoli luchtbed :P
die heb ik nog nooit gezien! Zou ik ook wel leuk vinden. :Y
Of prei, dat past wat gemakkelijker in de vorm van een luchtbed :+
compact en kleverig.
  donderdag 6 juni 2013 @ 12:05:20 #55
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127476981
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

die heb ik nog nooit gezien! Zou ik ook wel leuk vinden. :Y
Of prei, dat past wat gemakkelijker in de vorm van een luchtbed :+
Of een courgette :Y
And eternity in an hour.
pi_127477381
Muggen :{w Vorig jaar zat ik ook in Italie....helemaal lek gestoken. Dat schijnen dus tijgermuggen te zijn, die uit Afrika komen. Geen fijne beesten :(

Maar wat mij wel opvalt: sinds ik anders op mijn eten let, heb ik er minder last van. In Spanje 1 muggenbult gekregen, verder niets!
pi_127477587
Uit Azië toch :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_127477689
Planning:

O: kwark/yoghurt met appel, havermout, chiazaad, pompoenpitten en kokos
T: klein trosje rode druiven
L: 2 speltbh met geitenkaas, salade van tomaat, komkommer, linzen en lijnzaadolie
T: rijstwafel pindakaas
D: uhm... nog even nadenken, heb nog pompoen en aubergine in elk geval

Qua sport misschien eens niks, of gewoon wat oefeningetjes thuis!
pi_127477817
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:24 schreef V1z0R het volgende:
Uit Azië toch :?
Mjah, ik hoorde Afrika, maar kan het ook mis hebben :+
pi_127477952
Ze zijn iig een stuk groter dan die kleine krengen. }:|

[todo]
• Literatuuronderzoek
• 2 clientenverslagen
• Stageleerverslag
• Bewijsvoering
• Portfolio uploaden

Af:
• Ondernemingsplan
• 2 clientenverslagen

Literatuuronderzoek is bijna af en van het weekend de 2 clientenverslagen. Dan heb ik de volgende hele week om een stageleerverslag te maken en de zooi te laten aftekenen en uploaden.

En ik heb een waarneming voor ongeveer 8 a 12 uurtjes per week voor een paar weekjes. Woei, dat is een begin! *O*
pi_127478056
quote:
De laatste keer dat ik bij zo'n feestje was (een promotie, en zij zou een week later naar het buitenland verhuizen) nam iedereen gewoon de kado's mee en had zij zelf een autootje + bob geregeld om alles naar huis te krijgen.

Oeh tijgermuggen. Die ben ik in Afrika niet tegengekomen, maar de Italiaanse variant vond mij héérlijk :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_127478353
Na 5 dagen in de jungle van Colombia zat ik ook onder de muggenbulten, maar dit was gewoon de score van 1 uurtje op een terras. oO<
Maar kennelijk is het dus een veel voorkomend fenomeen, iets met gedeelde smart enzo. :P
Doe wat je niet durft.
pi_127479217
Verspreiding van de (Aziatische)Tijgermug
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_127479349
Muggen vinden mij ook altijd wel relaxed geloof ik :')
Sinds ik verhuisd ben weinig last meer van eigenlijk!
Wellicht dat de katten invloed hebben? Die vangen sowieso alles wat vliegt en kruipt O+
pi_127479505
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 12:38 schreef Mufasa208 het volgende:
Ze zijn iig een stuk groter dan die kleine krengen. }:|

[todo]
• Literatuuronderzoek
• 2 clientenverslagen
• Stageleerverslag
• Bewijsvoering
• Portfolio uploaden

Af:
• Ondernemingsplan
• 2 clientenverslagen

Literatuuronderzoek is bijna af en van het weekend de 2 clientenverslagen. Dan heb ik de volgende hele week om een stageleerverslag te maken en de zooi te laten aftekenen en uploaden.

En ik heb een waarneming voor ongeveer 8 a 12 uurtjes per week voor een paar weekjes. Woei, dat is een begin! *O*
Lekker bezig!
pi_127480166
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:28 schreef Nallie het volgende:
Muggen vinden mij ook altijd wel relaxed geloof ik :')
Sinds ik verhuisd ben weinig last meer van eigenlijk!
Wellicht dat de katten invloed hebben? Die vangen sowieso alles wat vliegt en kruipt O+
Of spijkerbroeken die aan het rek hangen te drogen :') man wat schrikken vannacht...
  donderdag 6 juni 2013 @ 13:53:21 #67
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127480327
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 13:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Of spijkerbroeken die aan het rek hangen te drogen :') man wat schrikken vannacht...
:D

Ik ben lekker bezig hier! Gisteren ook al :) Fijn om nu even lekker te knallen :) In het weekend lekker naar buiten, de heide ofzo :P, met boeken O+ Zin in O+
And eternity in an hour.
pi_127481174
Goed bezig mufasa!

Update:
O: dubbele bth pindakaas, thee met melk
T: druiven, stukje meloen, peer
L: hard broodje ham, salade met kip/tom/kom, kokoswater
T: kwark met jam & zonnepitten
D: ?
pi_127482633
Ik zou sporten maar er komt geen water uit de kraan dus dan kan ik straks niet douchen.... zal ik het erop wagen dat hij vanavond weer werkt of niet?
pi_127482681
quote:

Dit is echt een 20-25e van de maand eetpatroon zeg.

Redelijk geslapen nog, maar half uurtje eerder wakker dan gister.
pi_127482773
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dit is echt een 20-25e van de maand eetpatroon zeg.

Redelijk geslapen nog, maar half uurtje eerder wakker dan gister.
Rijst met kip is ook met groenten uiteraard, alleen de groenten hier zijn vaak schaars. In de ochtend en middag een stuk stokbrood met pindakaas omdat ik wel even genoeg heb van het straatvoer hier. Ik heb weer zin in gekookte aardappels met groenten en een stuk vlees :')

Ik zit vooralsnog dus nog ergens aar de tijgermug aanwezig is. Hoe deed jij dat met eten Conleche? Gewoon op straat en restaurants? Want de lokale cuisine heb ik wel gezien op dit moment :')
pi_127483043
Ah okee, ik dacht dat je uit schraperigheid euroshopperafbakbrood met pindakaas eet tweemaaldaags.
/confessie
pi_127483159
T wordt bbq en niet sporten vanavond, maar morgen.
En eigenlijk wil ik nu het liefst slapen, want ik heb vannacht echt heel erg slecht geslapen, misschien wel tien keer wakker geweest... }:|
compact en kleverig.
pi_127483201
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ah okee, ik dacht dat je uit schraperigheid euroshopperafbakbrood met pindakaas eet tweemaaldaags.
/confessie
Hehe, daarvoor is het inderdaad nog te vroeg in de maand. Al regel ik in tijden van financiële nood meestal wel dat ik elders een bordje kan meeprikken of wat boterhammen kan fixen. :P
pi_127483409
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 14:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik zou sporten maar er komt geen water uit de kraan dus dan kan ik straks niet douchen.... zal ik het erop wagen dat hij vanavond weer werkt of niet?
Badhuis/zwembad/zee in de buurt?
pi_127484078
UKS heb je geen douche in de sportschool? En hoelang blijf je nog daar waar je bent?
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:45:36 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127484514
Ik zit. weekend!! *O* jammer alleen dat vriendlief nog 2 late en 2 nachtdiensten moet draaien. Maar vooruit, i'm happy.
Flets zonnetjes, koude wind maar ik zal in de tuin zitten met krte broek en t'shirt

Lijst
O: perzik, kwark, ananas,vla
T's halve komkommer, halve tomaat, punt slagroombavaroise taart :9, cup a soup kerrie, cappuccino, 250 gr rauwe wortel
L: 3 boterhammen met ham, 1 gekookt ei en rauwkost, beker melk, kom aspergeroomseop met ham :9
T's: 2 perzikken, appel, paar dropjes, zoute haring
D: bloemkool, gegrilde tonijnsteak, botersla met dressing, gebakken aardappelen
T: zoete popcorn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127484576

Leuk! Vraag me alleen af of zo'n broekje wel echt flatteus is of dat ik er eerder als een oma in uitzie :')
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 15:48:58 #79
70532 loveli
N
pi_127484635
@ webshop:
Besteld u voor het eerst bij ons?
:')
crap in = crap out
pi_127484688
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Vraag me alleen af of zo'n broekje wel echt flatteus is of dat ik er eerder als een oma in uitzie :')
ik heb er twee aan gehad, eentje stond leuk, andere was idd net een omabroekje :') terwijl ik zo op het eerste gezicht niet kon zeggen wat het verschil nou was... Gewoon passen dus :Y
compact en kleverig.
  donderdag 6 juni 2013 @ 15:58:45 #81
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127485010
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:48 schreef loveli het volgende:
@ webshop:
Besteld u voor het eerst bij ons?
:')
"Ja, en meteen ook voor het laatst, want ik bestel net bij webshops die dt-fouten maken :{w"
And eternity in an hour.
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 15:59:11 #82
70532 loveli
N
pi_127485024
Door het laaggesneden/hoge broekje en de nekband van het topje, maakt 'ie volgens mij optisch de schouders smaller en heupen breder. Ben niet meteen fan.
crap in = crap out
pi_127485115
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:59 schreef loveli het volgende:
Door het laaggesneden/hoge broekje en de nekband van het topje, maakt 'ie volgens mij optisch de schouders smaller en heupen breder. Ben niet meteen fan.
Oh echt, waarom is dat erg?
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 16:02:48 #84
70532 loveli
N
pi_127485139
Nou, daarom.
crap in = crap out
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:03:57 #85
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127485175
Wut? :')
And eternity in an hour.
pi_127485198
Ohja. Bij mijn boezem en heupen krijg je niet echt een pyramide denk ik.
Hoogstens dit:
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:07:39 #87
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127485278
Ah, ik snap 'm :7

Nog 45 min, zin om naar huis *O*
And eternity in an hour.
pi_127485733
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:33 schreef Perruche het volgende:
UKS heb je geen douche in de sportschool? En hoelang blijf je nog daar waar je bent?
Geen douche daar en ook geen badhuis/zwembad/zee in de buurt, enkel een vieze rivier. Time flies, nog 8 weken waarvan 3 stage dus de rest een beetje sightseeing. Nou ja, heb maar gesport... vroeg of laat zal er wel weer water uit de kraan komen :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:22:59 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127485808
En toen ging de kraamzorg voor de laatste keer naar huis... ;( Ik vind het maar eng :'(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127485855
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En toen ging de kraamzorg voor de laatste keer naar huis... ;( Ik vind het maar eng :'(.
Komt helemaal goed! Is Duuf nog even thuis? Succes :*
pi_127485858
quote:
Daarna blijft ze bij jullie wonen :P Nee, best kort eigenlijk..
pi_127485863
quote:
Komt goed joh. Ontspan en geniet van je kleine!
  donderdag 6 juni 2013 @ 16:26:10 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127485927
quote:
Nu moet je zelf bedenken wanneer en wat je moet eten? :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127486130
Zijde kleding (jurk/blouse etc) mooi of niet mooi, in het algemeen?
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 16:32:36 #95
70532 loveli
N
pi_127486144
quote:
Voor de kraamzorg hoop ik dat ze nog vaker naar huis mag :P

*roosvicee toeschuift*
crap in = crap out
pi_127486159
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:32 schreef Perruche het volgende:
Geen fan :)

Succes, XM! Komp vast goed!
pi_127486211
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:33 schreef V1z0R het volgende:
Geen fan

Ik heb het niet over herenboxers he. Maar waarom niet?
  Vis een optie? donderdag 6 juni 2013 @ 16:35:21 #98
70532 loveli
N
pi_127486221
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:32 schreef Perruche het volgende:
Zijde O+

Licht, zweet niet. Of het echt mooi is hang af van kleur/model enzo. Niet met biotex wassen.

edit: Als je fan bent van rupsen doe je alleen ruwe/wilde zijde. Voor gladde zijde worden de rupsen gekookt.
crap in = crap out
pi_127486255
Ok, thanks li! Dat was de info die ik nodig had :P
pi_127486270
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb het niet over herenboxers he. Maar waarom niet?
Het glanst mij te veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')