Naja idd, bevroren stukjes banaan blenderen. Nom! Maar zeker als je bananen overrijp zijn dan zit er echt een shitload aan fruitsuiker in. Ik kan het wel eten, maar na het trainen anders verander ik in en bolletje *sad*quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:06 schreef Novem het volgende:
[..]
BananenijsHoe dan? Weet wel dat als je bevroren bananen door de blender gooit je ijs krijgt dat echt precies dezelfde textuur heeft als roomijs
Maakt dat echt zo veel uit?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Naja idd, bevroren stukjes banaan blenderen. Nom! Maar zeker als je bananen overrijp zijn dan zit er echt een shitload aan fruitsuiker in. Ik kan het wel eten, maar na het trainen anders verander ik in en bolletje *sad*
Gister heb ik een heel belangrijk reflectie ding afgemaakt & naar z'n huis gebrachtquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Minder dik in mijn geval, dikke prima
O: half stokbrood met pindakaas, kop koffie
T: kop koffie, paar mangistan
L: half stokbrood met pindakaas
T: koffie, paar mangistan
D: nog niet helemaal uit, rijst met kip of noodlesoup
T: smoothie
Thuiswerken vandaag, veel hoger in de concentratie, komt helemaal goed met dat stage hier. Bij probability ook?
Ja lekker manquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Naja idd, bevroren stukjes banaan blenderen. Nom! Maar zeker als je bananen overrijp zijn dan zit er echt een shitload aan fruitsuiker in. Ik kan het wel eten, maar na het trainen anders verander ik in en bolletje *sad*
Ik vind je tof, maar moet een beetje huilen van je eetpatroon. Carb galore!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Thuiswerken vandaag, veel hoger in de concentratie, komt helemaal goed met dat stage hier. Bij probability ook?
Gaat je lukken joh, komt goedquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Gister heb ik een heel belangrijk reflectie ding afgemaakt & naar z'n huis gebracht
- nu alles in portfolio zetten & bewijsstukken oploaden
- dan een competentieplan ook aanpassen, uploaden en langsbrengen
- dan stage onderzoeksverslag afmakenmaar dat vind ik nog best lastig om goede interne en externe analyse te doen etc. en ik heb eigenlijk geen tijd meer
Ik heb gister een bak met een soort besjes? leeggegeten of misschien druiven. En een salade met linzen en nootjes!quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind je tof, maar moet een beetje huilen van je eetpatroon. Carb galore!
Nou ja dit moest allemaal al maandag af zijn. Of nou ja in januari.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:22 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Gaat je lukken joh, komt goed
Bij mij wel. Ik ben niet slank, wil afvallen en ben best carbgevoelig dus ik moet nadenken over wanneer ik het eet.quote:
Ja dat klopt loveli, zodra ik weer thuis ben ga ik ongelofelijk goed mijn best doen voor jou! Al zal ik dan ook wel 3x per dag koolhydraten eten denk. De keuze hier is in ieder geval niet reuze.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik vind je tof, maar moet een beetje huilen van je eetpatroon. Carb galore!
Nou, kom op dan! Doen we wie het eerste klaar is, ik wil hem morgen (concept) afhebbenquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ja dit moest allemaal al maandag af zijn. Of nou ja in januari.
Why?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:31 schreef WillieW het volgende:
• L: Zelfgemaakte noodles met veel groente + kipfilet (alles mager)
Voor het sporten teer ik op mijn havermoutshake, daar zit ik wel vol vanquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:19 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja lekker manZeker als je zo'n kommetje ijs eet, dan heb je zo 2/3 bananen op denk ik
Ik eet sinds ik weer hardcore ben alleen nog maar een banaantje voor het sporten, voor de energie. Waarom eet jij het na het trainen? Glycogeen weer aanvullen ofzo?
Is veel lekkerder dan die kant-en-klare rotzooi. En het is toevallig mager.quote:
Ik moet hem nu af hebbenquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ja dat klopt loveli, zodra ik weer thuis ben ga ik ongelofelijk goed mijn best doen voor jou! Al zal ik dan ook wel 3x per dag koolhydraten eten denk. De keuze hier is in ieder geval niet reuze.
[..]
Nou, kom op dan! Doen we wie het eerste klaar is, ik wil hem morgen (concept) afhebben
Gelukkig, ik dacht dat het expres mager was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:39 schreef WillieW het volgende:
[..]
Is veel lekkerder dan die kant-en-klare rotzooi. En het is toevallig mager.
Ik denk dat loveli juist doelt op alles mager. Dat is namelijk helemaal niet nodig. Vet heb je nodigquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:39 schreef WillieW het volgende:
[..]
Is veel lekkerder dan die kant-en-klare rotzooi. En het is toevallig mager.
Haha.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Voor het sporten teer ik op mijn havermoutshake, daar zit ik wel vol van*burps*
Na het sporten, het zijn snelle suikers...ik krijg soms echt een hongerklap na het trainen.
[ afbeelding ]
Je was me voorquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat het expres mager was.
Ik ook, vraag M.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha.
Ik kan dan ook heel gemeen zijn ja
Ik moet wel bekennen dat ik fanatiek bezig ben met mijn nieuwe levensstijl. Ik probeer de "slechte" vetten te vermijden en let tegenwoordig op alles qua eten. Heb al vaker een dieet gevolgd, maar op een of andere manier kon ik dat niet volhouden, maar deze levensstijl wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat het expres mager was.
Ik was inderdaad beetje onduidelijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik denk dat loveli juist doelt op alles mager. Dat is namelijk helemaal niet nodig. Vet heb je nodig
Ja ik heb ook weleens een bad case of hangerquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Voor het sporten teer ik op mijn havermoutshake, daar zit ik wel vol van*burps*
Na het sporten, het zijn snelle suikers...ik krijg soms echt een hongerklap na het trainen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef the85mc het volgende:
Heb even een vraag: zaterdag ga ik naar afscheids/afstudeer feestje van een vriendin. Nu wil ik haar een boek geven over het land waar ze naar toe gaat reizen. Maar dat feestje is in een cafe, dus ik vraag me af hoe handig het is om dat dan te geven. Of wel gewoon meenemen?
Ja joh, toch niet de bedoeling dat je helemaal van het padje gaat op zo'n feestje of wel? Neem aan dat je niet de enige zal zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef the85mc het volgende:
Heb even een vraag: zaterdag ga ik naar afscheids/afstudeer feestje van een vriendin. Nu wil ik haar een boek geven over het land waar ze naar toe gaat reizen. Maar dat feestje is in een cafe, dus ik vraag me af hoe handig het is om dat dan te geven. Of wel gewoon meenemen?
slank, for everybody's common sense....quote:
ligt er ook een beetje aan welk formaat boek, als het maatje bosatlas is, zou ik er niet de hele avond mee willen zeulen, maatje boekenweekgeschenk is dan weer geen probleemquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef the85mc het volgende:
In aanvulling daarop:quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
slank, for everybody's common sense....
- feestjes en cadeautjes
- waar moet je de fiets parkeren
- planning van studie/werk
- waar slapen na een nachtdienst...
oh ja, moet ik nu aan denken: wat de apotheker mij hier aanrade was cortison zalf, wat ook tegen eczeem enzo gebruikt wordt. Verder is er een pilltje dat claritine heet, wat mij goed hielp. Ik heb vroeger vaak allergische reacties gehad op muggebulten, ben een keer van een schoolreisje in het bos teruggekomen met honderd muggebulten, alleen op m'n gezicht...quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
In aanvulling daarop:
Wat mij afgelopen nacht heeft gered van de jeuk: skin repair oil van de Action!
Ingredienten zijn o.a. calendula, lavendel, rozemarijn en kamille.
Dat was nadat de handdoeken met azijn, talkpoeder, nestosylzalf en het negeren niet hielpen.
Wel even mn huisarts gebeld voor een zalfje ofzo, want dit is toch echt betrekkelijk vervelend.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh ja, moet ik nu aan denken: wat de apotheker mij hier aanrade was cortison zalf, wat ook tegen eczeem enzo gebruikt wordt. Verder is er een pilltje dat claritine heet, wat mij goed hielp. Ik heb vroeger vaak allergische reacties gehad op muggebulten, ben een keer van een schoolreisje in het bos teruggekomen met honderd muggebulten, alleen op m'n gezicht...
Ze kan het vaak bij het café laten liggen en dan de volgende dag ophalen..quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:37 schreef the85mc het volgende:
Ja, ik dacht meer als iedereen allemaal grote/zware dingen meeneemt dan is dat lastig. Maar goed, das ook niet mijn probleem haha.
Oh noes! Gelukkig vinden ze T over het algemeen lekkerder dan mijzelve. Ben wel benieuwd hoe het in Australie gaat zijn. Ik sprak mensen die daar een soort imkers hoofddeksel hadden gekocht omdat ze gek werden van de muggenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh ja, moet ik nu aan denken: wat de apotheker mij hier aanrade was cortison zalf, wat ook tegen eczeem enzo gebruikt wordt. Verder is er een pilltje dat claritine heet, wat mij goed hielp. Ik heb vroeger vaak allergische reacties gehad op muggebulten, ben een keer van een schoolreisje in het bos teruggekomen met honderd muggebulten, alleen op m'n gezicht...
Mijn reacties op Nederlandse muggen zijn nooit zo heel heftig, maar de Italiaanse muggen waren echt niet tof.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ikben dus ook bang voor Italiaanse muggenquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn reacties op Nederlandse muggen zijn nooit zo heel heftig, maar de Italiaanse muggen waren echt niet tof.
Nu lijkt het beter te gaan qua jeuk enzo, maar het is echt een drama.
Deet meenemen en smeren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ikben dus ook bang voor Italiaanse muggen [ afbeelding ]
waar haal ik dat vandaan dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Deet meenemen en smeren.
En anders even een apotheek inlopen en dan geven ze je wel iets tegen de jeuk. Dingen die je hier niet zonder recept krijgt.
Deet hebben ze wel bij de drogist, denk ik?quote:
Bij de kruidvat/etos/trekpleister.quote:
okquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bij de kruidvat/etos/trekpleister.
Dit is slank, neem dan een broccoli luchtbedquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
okik heb daar nog nooit op gelet
![]()
Zal het op mn lijstje erbij zetten![]()
En deze wil ik ook heel graag!
[ afbeelding ]
die heb ik nog nooit gezien! Zou ik ook wel leuk vinden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Dit is slank, neem dan een broccoli luchtbed
Of een courgettequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gezien! Zou ik ook wel leuk vinden.
Of prei, dat past wat gemakkelijker in de vorm van een luchtbed
De laatste keer dat ik bij zo'n feestje was (een promotie, en zij zou een week later naar het buitenland verhuizen) nam iedereen gewoon de kado's mee en had zij zelf een autootje + bob geregeld om alles naar huis te krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:24 schreef the85mc het volgende:
Lekker bezig!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:38 schreef Mufasa208 het volgende:
Ze zijn iig een stuk groter dan die kleine krengen.![]()
[todo]
• Literatuuronderzoek
• 2 clientenverslagen
• Stageleerverslag
• Bewijsvoering
• Portfolio uploaden
Af:
• Ondernemingsplan
• 2 clientenverslagen
Literatuuronderzoek is bijna af en van het weekend de 2 clientenverslagen. Dan heb ik de volgende hele week om een stageleerverslag te maken en de zooi te laten aftekenen en uploaden.
En ik heb een waarneming voor ongeveer 8 a 12 uurtjes per week voor een paar weekjes. Woei, dat is een begin!
Of spijkerbroeken die aan het rek hangen te drogenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:28 schreef Nallie het volgende:
Muggen vinden mij ook altijd wel relaxed geloof ik
Sinds ik verhuisd ben weinig last meer van eigenlijk!
Wellicht dat de katten invloed hebben? Die vangen sowieso alles wat vliegt en kruipt
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of spijkerbroeken die aan het rek hangen te drogenman wat schrikken vannacht...
Dit is echt een 20-25e van de maand eetpatroon zeg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:16 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Rijst met kip is ook met groenten uiteraard, alleen de groenten hier zijn vaak schaars. In de ochtend en middag een stuk stokbrood met pindakaas omdat ik wel even genoeg heb van het straatvoer hier. Ik heb weer zin in gekookte aardappels met groenten en een stuk vleesquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dit is echt een 20-25e van de maand eetpatroon zeg.
Redelijk geslapen nog, maar half uurtje eerder wakker dan gister.
Hehe, daarvoor is het inderdaad nog te vroeg in de maand. Al regel ik in tijden van financiële nood meestal wel dat ik elders een bordje kan meeprikken of wat boterhammen kan fixen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ah okee, ik dacht dat je uit schraperigheid euroshopperafbakbrood met pindakaas eet tweemaaldaags.
/confessie
Badhuis/zwembad/zee in de buurt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik zou sporten maar er komt geen water uit de kraan dus dan kan ik straks niet douchen.... zal ik het erop wagen dat hij vanavond weer werkt of niet?
ik heb er twee aan gehad, eentje stond leuk, andere was idd net een omabroekjequote:Op donderdag 6 juni 2013 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Vraag me alleen af of zo'n broekje wel echt flatteus is of dat ik er eerder als een oma in uitzie
"Ja, en meteen ook voor het laatst, want ik bestel net bij webshops die dt-fouten makenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:48 schreef loveli het volgende:
@ webshop:
Besteld u voor het eerst bij ons?
Oh echt, waarom is dat erg?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:59 schreef loveli het volgende:
Door het laaggesneden/hoge broekje en de nekband van het topje, maakt 'ie volgens mij optisch de schouders smaller en heupen breder. Ben niet meteen fan.
Geen douche daar en ook geen badhuis/zwembad/zee in de buurt, enkel een vieze rivier. Time flies, nog 8 weken waarvan 3 stage dus de rest een beetje sightseeing. Nou ja, heb maar gesport... vroeg of laat zal er wel weer water uit de kraan komenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:33 schreef Perruche het volgende:
UKS heb je geen douche in de sportschool? En hoelang blijf je nog daar waar je bent?
Komt helemaal goed! Is Duuf nog even thuis? Succesquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
En toen ging de kraamzorg voor de laatste keer naar huis...Ik vind het maar eng
.
Daarna blijft ze bij jullie wonenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Komt goed joh. Ontspan en geniet van je kleine!quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Nu moet je zelf bedenken wanneer en wat je moet eten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Voor de kraamzorg hoop ik dat ze nog vaker naar huis magquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Geen fanquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:32 schreef Perruche het volgende:
Zijde kleding (jurk/blouse etc) mooi of niet mooi, in het algemeen?
Zijdequote:Op donderdag 6 juni 2013 16:32 schreef Perruche het volgende:
Zijde kleding (jurk/blouse etc) mooi of niet mooi, in het algemeen?
Het glanst mij te veel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:34 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb het niet over herenboxers he. Maar waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |