Haha neequote:
Ja, ik had het topic gelezen..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Haha neehad ik van twoism. Ging over de closes tape alleen bleek weer een hoax te zijn. De nummers die werden gepost althans.
http://www.twoism.org/forum/viewtopic.php?t=11038
hey, die misc doet 't niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef FL_Freak het volgende:
http://hosting.earthshine.it/~boctunes/
Voor mensen die ze eventueel niet hebben.
trolling i guessquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, ik had het topic gelezen..
Waarom doen mensen zoiets?
Wat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Gehenna het volgende:
Ik had niet het hele topic doorgespit, maar had de TS nu iedereen beet genomen of had hij juist in alle onschuld een neppe kopie gekocht?
Ze hebben volgens mij in 2001 voor het laats ergens live gespeeld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Volg nu ook Board Of Canada. Erg vette tracks maken ze!
Kan het nergens vinden maar touren ze nog of iets? Wil dit keertje wel live meemaken (sorry als het al eerder gevraagd is, maar geen zin om alles door te lezen).
Hij doet het voorkomen alsof hij een neppe heeft gekocht, maar de manier waarop de mp3 bestanden bewerkt zijn zijn behoorlijk vreemd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:08 schreef Gehenna het volgende:
Ik had niet het hele topic doorgespit, maar had de TS nu iedereen beet genomen of had hij juist in alle onschuld een neppe kopie gekocht?
uiteraardquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:37 schreef FL_Freak het volgende:
En met TS bedoelen jullie de persoon van Twoism daar en niet ik.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:27 schreef timbob het volgende:
[..]
Hij doet het voorkomen alsof hij een neppe heeft gekocht, maar de manier waarop de mp3 bestanden bewerkt zijn zijn behoorlijk vreemd.
Dat je 1 tape omzet naar mp3 waarbij de datum van elk bestand anders is en zelfs de compressie verschilt is op z'n minst verdacht te noemen
De natte droom van elke BoC fan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan het nergens vinden maar touren ze nog of iets? Wil dit keertje wel live meemaken (sorry als het al eerder gevraagd is, maar geen zin om alles door te lezen).
Sowieso deden ze het maar sporadisch, maar 2001 was de laatste keer (op het Tortoise ATP feestje)... helaasquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Was Homework boeiend?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:44 schreef timbob het volgende:
Jammer dat er dan bij staat:
Net zo goed als Daft Punk.
Die ook wel lang bezig is met muziek maken, maar na homework eigenlijk weinig boeiendste heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |