Ja ik ook dus, met m'n brakke kop op 30 april heb ik hem besteldquote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb een dag nadat je kon bestellen besteld bij bleep dus owee als er vertraging is
Dit, heb een jerrycan met benzine leeggegooid in zn zaak en de boel in de hens gezet. Hoe durft hij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:26 schreef arucard het volgende:
Die van mij zou eigenlijk vandaag op te halen zijn, komt ook wat later.
Echt?! Relaxed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:13 schreef On het volgende:
Awesome, ik haalde hem op bij de Velvet en kreeg er een paar art cards, een sticker en een poster bij.
Graag gedaanquote:
lolquote:
Had ik ook, althans, als je naar die link ging download je een presskit met de mp3 van reach for the dead en wat artwork.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:01 schreef Weakling het volgende:
Ook de CD binnen. Zat een kaartje bij met een preorder code en een website. Code werkt daar niet. Hmmzzz ... oh well ... tijd om van de muziek te genieten.
Je bedoelt dat jouw code ook niet werkte maar je wel iets kon downloaden? Want ook dat zie ik nergens. Nou ja, zoveel mis ik nou ook weer niet zo te zien.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:30 schreef On het volgende:
[..]
Had ik ook, althans, als je naar die link ging download je een presskit met de mp3 van reach for the dead en wat artwork.
Deze is anders ook best gaafquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:46 schreef ttgek het volgende:
De unofficial video van Dayvan Cowboy is offline gehaald:'(
Die clip paste zo perfect bij dat nummer!
Mooi.quote:
Ja die blijft ook heel mooi, maar die unofficial was HD en had net wat meer variatie in de beelden! Erg zonde dat ie offline is gehaald..quote:Op zondag 9 juni 2013 16:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Deze is anders ook best gaaf
Edit: ah, dit is zelfs de officiele
Bij mij startte er direct een download en had helemaal geen code nodig.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:16 schreef Weakling het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jouw code ook niet werkte maar je wel iets kon downloaden? Want ook dat zie ik nergens. Nou ja, zoveel mis ik nou ook weer niet zo te zien.
Misschien zoiets er bij, met de audio gemute?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:27 schreef ttgek het volgende:
[..]
Ja die blijft ook heel mooi, maar die unofficial was HD en had net wat meer variatie in de beelden! Erg zonde dat ie offline is gehaald..
edit: Ah kijk, toch nog ergens gevonden:D Alleen het HD mist hier een beetje aan
Link
Die dvd is hetzelfde idee, maar in superhoge resolutiequote:Op zondag 9 juni 2013 20:46 schreef Bosbeetle het volgende:
je kunt ook gewoon koyaniqatsi eronder zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |